Anne, wanneer had je die donkere test? Gisteren toch? Dan is er een kans dat je ei nog níet is geweest he? Die buikpijnen kunnen betekenen dat je ei eraan komt. Ik dacht namelijk ook altijd dat mijn ei geweest was of sprong op de dag(en) van buikpijn. Omdat ik deze maand het idee had dat het allemaal zo lang duurde en toch even een test deed, kwam ik er dus min of meer achter dan die krampen dus niet te maken hadden met de eisprong,maar eerder met het op springen staan. Dit kon ik dus zien aan de temp. Niet te snel stoppen met klussen dus zou ik zeggen
Ik had ook al zoiets van; vanavond maar even gezellig doen,hihi... het is toch wat.... Hoe ging het zwemmen?
Hey meiden! Alles goed? We zitten voornamelijk op de wachtbank richting testen zeker? Ik zit nu op 9 dpo, gisteren enorme vreetbuien, een boze geïrriteerde bui, de kat gewoon nog op schoot en dus kan ik er dankzij voorgaande maanden, wel vanuit gaan dat ik geen testen hoef te gaan kopen. Maar ja.... morgen ga ik uit eten met een vriendin, in een steakrestaurant notabene.... vooral rood vlees dus. Wat zouden jullie dan doen? gewoon lekker genieten van een stuk vlees of toch wat anders?
Ik weet niet of je vriendin weet van jullie zwangerschapswens, maar dan zou ik gewoon aan de ober vragen of het doorbakken mag. Verder valt het mee hoor, 1e 3 weken is er nog geen bloedcontact. En er is ook wel kip te krijgen in zo'n restaurant, dan valt het helemaal mee.... gelukkig is er keuze genoeg. Hier vandaag soms bij het afvegen wat rode strepen, heb nu eindelijk via internet het gevonden wat ik heb met die tussenbloedingen. Tussen je menstruatie door kun je soms wat bloed verliezen. Dit heet een doorbraakbloeding, of "spotting." Als er vrij veel bloed vrijkomt heet het een doorbraakbloeding, bij een paar druppels heel toepasselijk "spotting." Meestal duurt dit verschijnsel maar een dag, maar het kan ook vergelijkbaar zijn met een normale menstruatie, en dus wel een paar dagen duren. Dit komt doordat je hormoonbalans heel anders word en je lichaam hierop reageerd. Niks vreemds aan, gelukkig deze ronde wat tussendoor kunnen klussen. Nu afwachten en idd op het wachtbankje! Ik doe met je mee mex. Vandaag een hele lichte test, bijna geen streep te zien, alleen als je heel goed kijkt. Denk dat ik gister mijn ei heb gehad. Nouja ik hoop het. Ohja dansen was het, sorry.... Hier ook lekkere eetbuien! Chocolade is favoriet....
Love chocolaa!! Ben net bij de huisarts geweest. Hij verwijst mij door naar fertiliteits kliniek in Hengelo, mooi dichtbij. Ik kan de eerste afspraak november/december krijgen. Valt nog mee met de wachttijd. Ik vind het een fijn idee dat ze me daar misschien kunnen onderzoeken of bij mij alles wel werkt zoals nodig is om zwanger te worden. Ondertussen gewoon door blijven proberen. Mijn donor heeft zijn sperma eergister nog weer laten testen, dus mooi een verse test dan bij de hand, lol. Hij zorgt dat die test meekomt bij de volgende poging, dus mooi geregeld zo. Heb heftige dagen gehad, langer als anders, dus niet zo grappig. Maar kan vanaf morgen wel weer aan het werk. Groetjes!
Joos, ik denk ook dat er niks mis mee is om te weten of alles goed werkt. Eerlijk gezegd denk ik dat ze dat ook best vaker en sneller mogen doen. Als een vrouw een kinderwens heeft, dan moet de vrouw zelf maar het wiel uitvinden en dan maar hopen dat alles goed is. En dan ook nog de man, zijn zaad moet een goede kwaliteit hebben, dus wat zou er mis zijn met een soort 'screening' vooraf? Misschien zelfs alleen maar beter. Wij klussen nu een jaar of iets langer en nog geen resultaat. Tja, dat zet je dan wel aan het denken. Anne, nee, die vriendin weet dat niet en dat gaat ze ook niet weten ,dat hou ik voor me, zo vaak spreek ik haar niet. Doorbakken biefstuk/steak ga ik écht niet eten hoor, dan zit ik zaterdag nog te kauwen , dus ik eet inderdaad of iets anders, of ik doe gewoon lekker mee. Tenslotte heeft mijn zusje ook alles gegeten wat 'verboden' is en zij kwam er pas met 20 weken achter dat ze zwanger was... Wat zij kan, kan ik ook Gezellig, weer wat meiden erbij op de wachtbank. Al zal ik er over een dag of 6 vanaf donderen, ik ga uit van een LF van 15 dagen, dus NOD is dan 4 oktober. Hmm...dierendag... zou een leuke dag zijn voor een knaltest nietwaar ?
Ik heb helemaal geen verstand van dat soort vlees,aangezien ik dat niet eet. Ik vind dat zo brrrrr..... geef mij maar heerlijke kip. Maar ik zou gewoon meeeten hoor. Maakt helemaal niks uit. Als je van sommige vrouwen hoort wat niet mag,nou dan mag je niks.... allemaal flauwekul. Natuurlijk zijn er producten, zoals rauwe dingen, waar je goed op moet letten, maar om nou alles van het lijstje te schrappen..... Tja, als elke vrouw gelijk naar het ziekenhuis mocht, zou mooi zijn, maar gaat denk ik een beetje teveel geld in zitten voor de ziekenhuizen.... (klinkt stom,maar is gewoon zo) Ik ben zo benieuwd wanneer mijn menstruatie weer komt. Voel nu ook kleine steekjes onderin mijn buik, rechts... maar ja dat heeft wel vaker steekjes afgegeven, zonder resultaat. Je lichaam kan je helemaal knetter gek maken,daar ben ik wel achter gekomen....
Hmm.... hier was ik om 5.10 klaarwakker, dus maar temp opgenomen. 36.9. Lijkt dus al te dalen,kan kloppen, zit op dpo10 en ik zag gisteren bij mijn kaartjes dat als ik een laat ei had, mijn lf 13 was, en bij een vroeg ei mijn lf 15. Mocht het nu 13 zijn, kan de daling kloppen. Moet wel zeggen, ben blijven liggen tot 7u en toen was mijn temp 37.1, zoals alle voorgaande dagen. Maar straks voor alle zekerheid wel even langs de DA om in te slaan. Ik ga, zo naar mijn werk. Fijne dag!
Hier alles vrij rustig, wel vaak even wat steekjes in mijn buik.... verder heerlijk weekend al! En ik ga dit weekend lekker niks doen, lekker een beetje omrommelen. Niks moet alles mag!!! Allemaal een heel fijn weekend gewenst, Liefs
Anne, ja, steekjes zeggen vaak nog helemaal niets he? Als je ei is gesprongen dan gebeurd er nogal wat in je lijf, dat merk je soms ook wel. En, het is nog te vroeg om wat te merken omdat er nog geen innesteling plaats heeft gevonden. Hier begin ik nu wel benieuwd te worden,al stel ik mij volledig in op omowit. Puur vanwege eetbuien en de kat die mij nog steeds opzoekt. En dat was 3 jaar geleden anders, toen ontweek dat beest mij echt al op 10 dpo. Wij hebben ook geen plannen dit weekend, lekker rustig aan, wat boodschapjes doen en lekker samen zijn. Jullie ook een leuk en gezellig weekend allemaal!
Hmmm... Hier lijkt overduidelijk de menstruatie onderweg... Behoorlijke krampen en allerlei puistjes die ineens de kop opsteken...
Ah jaaa..... Vanmorgen 36.8, dus dat is gewoon dalende. Merk verder ook niks, dus kan dan wel kloppen. Alleen hoop ik dan wel dat het snel komt, want ik zit op 11 dpo, ik heb geen 'zin' om er nog eens 4 dagen op te wachten. En hoe eerder, hoe beter, want mijn man gaat in oktober op reis, dus ja, dan hoop ik volgende maand ook op een vroeg ei Zo even naar de stad, man is er al bij de kapper en zo met mijn schatje er naartoe, ze had allemaal veel te kleine sokken, die gaan we aanschaffen. Hopelijk vind ze het leuk, meestal heeft ze het in no time gezien (overigens begrijpelijk, want wat is een stad nu voor een kind? Niks toch?)
Neeeeeeeeeeee Mex niet weer Ongie worden hoor!!!! Pfff het begint nu wel lang te duren hè? Hier cd 17 nog geen positieve ovutest helaas vorige ronde op 19 dus we wachten gewoon af!
Precies Baby! Dat vind ik nu ook!! Ik ben de tel kwijt, maar volgens mij was dit inmiddels ronde 14 ofzo. Ergens in mijn geheugen staat dat we september vorig jaar besloten een tweede te willen. Dus ja, iedere maand een ronde, is 14 he? Waardeloos, daar ben ik echt eerlijk in. Ik heb maandag een afspraak bij de dokter, maar weet nog niet of ik dit aan ga kaarten. Ik heb altijd geroepen niet de medische molen in te willen, dat voelt eigenlijk nog steeds zo. Ik besef wel des te meer hoe bijzonder ons meisje is en zo voelt dat ook steeds meer. Zij is echt ons wondertje! Okee, we waren er deze ronde wederom niet heel bewust mee bezig, maar door het toch doen van een ovutest en dan toch klussen, ben je er toch wat mee bezig zo tegen NOD. Baby, op naar je ei... duurt lang als je ei laat komt he? Hopelijk nu ook voor dag 20, en goed je best doen met klussen he? Kan je daarna weer op die soms slopende wachtbank.
Goedemorgen meiden! Na een nacht goed slapen en er niet eerder uit te zijn gegaan was vanmorgen op 12 dpo mijn temp weer 37.1. Toch ga ik ervan uit dat die dalingen niet voor niets waren, dus ik zie het wel. Ik had gisteravond en vanmorgen flinke krampen. Ik blijf nog uitgaan van een LF van 15 dagen, dus ik heb nog even te gaan. Hoe is het bij jullie?
Stil hier! Ik heb best flinke krampen, dus schiet maar op zou ik zeggen. Ik heb wel alleen heel gek, als ik trap loop (op en af) of mijn knie omhoog doe, dat mijn schaambeen steekt/krampt. Raar gevoel. Zal wel weer een stevige worden deze x...
Mex, balen zeg, als je weer ongi gaat worden Baby, hopelijk snel een positieve ovutest! Ik zit op cd 14 vandaag, nog geen positieve ovutest.. En heb er nog maar 4, dus moet maar nieuwe bestellen...
Hallo dames, hier alles goed. soms wat buikpijn. Goed of slecht teken? Net wel, beetje raar, maar bij jullie kan ik het zeggen, pijn gehad bij het vrijen. Net dat mijn baarmoeder lager ligt. Was niet fijn, dus gestopt.... iemand die dit ook wel eens gehad heeft?