Spannend baby, hij kan positiever die van 11 uur! Mexicang, balen zeg, temp weer gezakt Hier mijn ovutest van gisteravond, hopelijk vanavond weer wat donkerder... Dag 16 vandaag..
Hallo dames, Eigelijk niet veel te melden... Baby, ziet er goed uit! Aan de slag dus Ik zou niet te snel testen, om 18.00 uur is ook een mooie tijd. Amy82; je gaat de goede kant weer op, maar wel lange cyclus dus. Mex; hoe is het met jou? Hoe voel je je nu? Balen dat je temp toch is gezakt. Het zag er zo mooi uit. Hier geen veranderingen, gewoon afwachten...zucht
Anne, vorige rondes waren 29 en27 dagen, denk daar weer op uit te komen, maar dat mijn lf gewoon korter is. Vorige keer had ik op cd 19 positieve test en cd 27 ongi. Daarom hoop ik nu echt dat ei eerder komt..
Ja dames heb nog getest maar is nog net zo donker dus denk wel dat het mijn piek is anders had hij wel donkerder geweest denk ik Volgende ronde toch maar gewoon clearbleu is veel makkelijker af te lezen!
Duidelijk je piek Baby. Hier vanmorgen 36.7. Inmiddels 15dpo, dus ik ben er wel klaar mee nu hoor, laat dan maar komen. Maar ja, zoals op mijn kaartje te zien is, kan ei ook nog 2 dagen later geweest zijn, dus dan zou ik nu op 13 dpo zitten. Geen klachten, geen kwaaltjes, alleen datgene wat zou passen bij menstruatie: lage temp, gewrichtspijntjes. Gek genoeg geen pukkeltjes en puistjes, boze buien vallen mee en ook de vreetbuien zijn onder controle. Begin er wel de balen in te krijgen, maar aan de andere kant... ik heb aardig wat mensen om mij heen die geen kinderen kunnen krijgen of hebben kunnen krijgen, dus wat zeur ik dan? Ik ben rijk, ik heb mijn meisje en ik probeer mij steeds voor te houden dat je moet kijken naar wat je hebt, niet wat je niet hebt of zou willen hebben. Daarnaast denk ik ook soms dat het zo moet zijn. We hebben het nodige achter de rug en nu we meer weten over haar heupdysplasie (zie eerder deze week), denk ik dat al mijn tijd daar in moet zitten en niet in mijzelf, een zwangerschap en een baby. Maar, zo denk ik er nu over. Meestal is dat rond eisprong weer anders, mede dankzij de signalen die mijn lijf altijd heel duidelijk afgeeft, daar kan ik niet omheen. Maar voor nu, eerst de menstruatie afwachten en doorkomen, en daarna zien we wel weer verder.
zo weer ff post hier nog geen ongi, of knal teste.. hele lijf overhoop en mar wachte... valt niet echt mee. huisarts zei dat bruinverlies gewoon hormonen zijn, en t vanzelf weer over gaat (nou na jaar vind ik dat wel weer goed geweest dan, zeker na miskraam) als k maar geen buikpijn of iets kreeg, dan was t niets bijzonders zei ze. we zulle dus mar afwachte... heb wel giga zere onderrug...zou ok wel kunne betekene dat ongi eraan komt.. gister al weer 6 wk gelede van miskraam dus wor ok wel weer tijd, dat cyclus goed op gang komt..afwachte mar weer...gelukkig 17 okt gyn dus nog wat na vrage hoe of wat.. verder nog nieuws hier?? veel naderende ongi's??? nee toch zeker... wil wel beetje roze zien.
Pfff wordt idd tijd dat er weer eens iemand zwanger wordt zeg.. Dag 18 vandaag, streepje was gisteren wel wat donkerder.. Maar nog steeds niet positief.. Zucht.
Vanmorgen 36.5 en ongesteld. LF van 15. En dit x roep ik niet meteen Op naar de volgende ronde, want dat vertrouwen is weg, en ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
Gatsie Mex. Maar snap best dat je hoofd nu naar andere dingen staat. Hier nergens last van, geen buikpijn meer. Alles in rust.... Dus heb weinig te vertellen. Hoe is het met de rest van de dames?
Ahhh mex.... Hier Ok weinig te melden, cd 18, nog geen positieve ovutest., klussen wel leuterikeurig om de dag. Vorige ronde had ik mijn eerste knaller op dag 19.
Mex@ klote zeg... pfff word je moedeloos van..Hoop toch voor jou t snel raak mag zijn, ondanks het vertrouwen verdwijnt.. Hier@ nog neits te bekenne, geen buikpijn ofzo dus wachten we mar geduldig verder.
Hoihoi, ik heb alles gelezen. Wat balen dat niemand nog een andere positieve test in handen heeft gehad. Hier op cd 14, test was nog zo licht. Dus test vanaf maandag weer verder. Zit weer op internet te zoeken naar tips voor ZI. Best interessant en tegelijk lastig. De een roept: sperma zo snel mogelijk inbrengen. De ander zegt: mag gerust 5-10 staan. Mits natuurlijk op kamer temperatuur...maar ja de ander zegt, neej tegen je huid aan houden. Wel ga ik denk ik voor een verlengstuk op het spuitje zodat ik de boel wat dieper in kan brengen. Maandag ga ik de fertiliteit kliniek even bellen of zij mij nog tips kunnen geven. Dan definitief maar weer spulletjes kopen. Ga nu even broodje halen..anders val ik om van het honger gevoel. Tot snel weer! Liefs, Joos.
Damess... volgens mij een duidelijke ovutest.. of moet ie nog duidelijker??? heb een aparte topic ff aangemaakt gisteravond geklust..dus weet niet echt of t verstandig is vanavond, omdat ik ook vaak hoor om de dag t beste is. Joos@ mijn test was eergister zelfs zo wazig, dat ik dacht hij is allang voorbij, (daarvoor duidelijker) en dacht vanmiddag doe toch mar ff keer kijke voor zekerheid.. en opeens een knallende (lijkt mij) Hoe is t verder hier met iedereen?
joos, hoop dat je snel een positieve ovutest hebt! Krulletje, die van jou is zeker positief! Zou vanavond gewoon nog een keer klussen! Ik vandaag weer ovutest gedaan, streepje is gewoon nagenoeg niet zichtbaar. cd20 vandaag.. ik stop er denk ik mee. bmm stond vanmorgen erg hoog en was hard, heb geen vruchtbaar slijm, zere borsten (tepels).. allemaal van die dingen dat ik denk, ei is denk ik geweest, zal hem met testen denk ik gemist hebben.. had cd17 best een donker streepje, net niet net zo donker als controlestreep. die test was om 15.30 uur, volgende test was volgende dag om 15.00 uur. dus misschien hele korte piek gehad in de avond? Misschien was hij ochtend erop ook nog positief en toen ik ging testen negatief? Ik weet het allemaal niet meer.. 15 oktober is mijn nod bij 28 dagen, ik wacht het wel af.....
Amy@ dank je.. ja dat dacht ik ook.. kga vanaond gewoon weer klusse, en test k morge nog keer of ie al lichter is zo niet, komt klussen weer aan bod.. balen als je m gemist heb, heb je wel rond die dagen geklust? k hoop voor je dat je je ei niet gemist heb, en toch een positieve test in handen mag houden... dan gaan we na t weekend ook over op t wachtbankje...en dat is zooo zenuwslopend