Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    haha nee we hebben echt genoeg geklust. vanaf cd10 echt om de dag, soms 2 achter elkaar :p dus daar zal het niet aan liggen...

ik weet niet eens zeker of ik überhaubt wel een eisprong heb, lichaam is geloof ik nog niet helemaal op orde na mijn bevalling..

en idd, weer naar het wachtbankje.. pff...

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Dan komt t vast wel goed;)... hier gisteraaf geklust, vanavond maar weer poging hahaha.. nu ik die knaller heb.. laat k er geen gras over groeien;):D

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    heel goed Krulletje :D

ja ik hoop dat het vast goed komt, alleen als ik mijn ei heb gehad haha, anders niet...

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Ben ik weer... mn zus belde vanacht....ze is bevallen!!! een neefje erbij:D woww. ik ben weer tante..ben echt blij voor haar, maar aan de andere kant ook wel een dubbel gevoel.. zal voorlopig zo nog wel blijven denk.

Hahah... ja dan idd.. doe je af en toe nog wel testje?
    k heb vanmorge weer een ovu gedaan, gaf t zelfde as gister aan.. wanneer weer ovu? want wil er wel zeker van zijn dat de piek geweest is, en de eisprong plaats heeft gevonden... als het vanavond nog zo donker is, weer klussen??... had vanmorge wel beetje last van zeurende rug.. zou best wel s iets mee te make kunnen hebben.. ben erg benieuwd.. wanneer zou je dan je nod verwachten?

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    gefeliciteerd met je neefje!! ♥

Ik had mijn nod in eerste instantie op 15 oktober gezet, bij cylus van 28 dagen (vorig jaar had ik op 15 oktober positieve test van Quincy), maar zal uiteraard later zijn.

Heb van cd10 t/m cd20 getest, in die hele periode geen positieve test, laatste dagen ook geen vruchtbaar/rekbaar slijm meer, alleen waterig.

Geen vertrouwen in deze ronde, ongi maar afwachten..

6. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo dames,

Hier cyclus dag 29. Nog steeds geen bloeding. Vorige maand 1 van 30 dagen gehad. Langste 37 dg. Wanneer ik na 37 dg cyclus het nog niet ben doen we wel een testje.....
    Ben totaal mezelf niet... dus kom maar op met die ongi, want mijn omgeving vind me niet leuk en zit mezelf enorm in de weg op dit moment. Tja, dan kan je zeggen, kwaaltjes... maar ik geloof daar niet meer in.... heb al zo vaak "zwangerschapskwaaltjes"gehad, en toch mn ongi kreeg. We wachten gewoon af. Status:wachtbankje

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    spannend Anne!

Hier ook status: wachtbankje. maar dan wel op de ongi. geloof er niet in deze ronde.

8. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Hier ook wachtbankje hoor nod rond 18 okt
    Deze ronde weer lange cyclus helaas heb deze ronde geen kruitvat zwangerworden geslikt dus volgende ronde maar wel weer die scheelde toch 5 dagen!

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    ik had voor die miskraam die van zwanger theunisbloemolie... en of t geholpen had.. k zou uitkomen op cyclus 6 wk (daarvoor enorm wisselend) maar goed... uiteindelijk de miskraam geworden, nou geen pillen genomen, en zullen zien hoe t gaat lopen....slopend hier dus ook op t wachtbankje...

ovutesten zijn beduidend lichter aan het worden. dus ei is dan toch denk gister geweest;)

Amy@ dank je.. vanmorge ff weze kijken.. ondanks ik blij voor ze ben, kwam wel emotie naar bove... maar wie weet wat op onze pad nog komt.. ik hoop voor jou toch wel positief ook, en aangezien je goed geklust heb zou t zomaar wel kunnen he;)

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Of zou dat niet zo zijn als die ovu knaller zijn dat was zaterdag om ong 17.00. en zondagmorgen om 09.00 nog zo een knaller. maar s avonds niet meer toen was ie al lichter... betekent dat dan de ei daartussen is geprongen? of nog later? want ben dan weer bang dat k hem gemist heb, gezien k alleen vrijdag en zaterdag geklust heb.. vanavond nog maar keer dan wor hier zo onzeker van of k wel op t juiste moment geklust heb:( erg is dat he.

11. Anne1984

Hallo dames,

Hier nog steeds niks.
    Afwachten dus. Nog steeds wel een vrij natte vagina.. (sorry dat ik het zo zeg....) weet niet wat het te betekenen heeft.
    Ga morgenvroeg toch maar een test doen. Ben al een week lang niet fit en ga morgen naar de huisarts. Wanneer ik wel een kuur krijg moet ik wel weten of ik zwanger ben...

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Krulletje, denk dat je wel goed geklust hebt hoor! Ik duim voor je!

Anne, hier hetzelfde, ook natte vagina haha.. Af en toe komt er ook wat slijm mee naar buiten, en lijkt soms net of ik het voel lopen.. Vanaf Ok last van Ploppende darmen.. Baal zo dat ik niet weet wanneer mijn ei was!

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Geen idee of t goed geweest is, vandaag nog eentest gedaan wat denk je, nog donkerder dan gister zooooo vaag...maar gelukkig geen knaller. ik kan niet wachten tot ik kan testen;)

heb van zwanger en kids ook een vroeg die tot 6 dgn voor nod gedaan kan worden.. weet alleen neit of het wel slim is. hoop maar dat t snel weekend word.. heb op t moment weer gigantisch zere onderrug..weet niet of het er mee te maken heb. maar word wel beetje dizzy van mn lijf.. ook de spierpijn zit er nog dan in benen, dan in armen dan midden rug...soms ook weer dag niet. hoop zoo dat k weer snel normaal lijf (of zwanger natuurlijk) krijg.

14. Anne1984

Testen was niet nodig vanmorgen, ben ongesteld geworden. En zo raar deze keer, ik heb geen buikpijn????? Anders altijd 1 dag van te voren dat ik al wat buikpijn krijg en de 1e dag van mijn menstruatie. Dus ik schrok ook toen ik vanmorgen (na het 2e toiletbezoek,1e was er nog niks aan de hand) rood bloed zag, totaal niet aan voelen komen. Dit kan natuurlijk nog veranderen. Vorige maand cyclus van 30, nu 32 dg. Dus niet veel verschil. We gaan op naar de volgende ronde. Ik ga weer ovu testen bestellen.

15. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

hier cd 18 en piek ienieminie onderweg.

Donor wilde zaterdag wel langs komen. Dan dag 21 en zal ik vergeleken de afgelopen maanden mijn piek wel moeten hebben.
    Blijf testen en zie um vanzelf tegemoet.

Groetjes!

Joos.

16. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    Joos.. doortesten idd.. en hoop dat je je piek snel hebt.

Anne.@ balen van je ongi.. ben je al lang bezig?

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens.

Het wil niet erg lukken hier met het roze en de positieve zwangerschapstesten he? Waardeloos! Misschien moeten we een ander topic aanmaken om meer geluk te creëren ;)

Krulletje, geen idee of je goed hebt geklust. Meestal kan het wel wat hebben en is het 't beste om voor je ei te klussen.
    Alleen de grootste misvatting met de ovutesten is... als de test positief is, springt niet meteen je ei, maar meet je je piek.
    Dat betekent niet automatisch dat als je test lichter wordt, je ei dan is gesprongen. De lichter wordende test kan ook betekenen dat je piek af is genomen. Je ei springt 24-48u na begin van je piek, dus het is altijd verstandig om wat langer door te klussen.

Hier menstruatie voorbij en vergeleken met de vorige keer was dit appeltje-eitje. Hierdoor heb ik meteen de bevestiging dat de vorige keer dus een vmk was, wat mijn therapeute (lichaam, voetreflex enz) ook al vermoedde, gezien mijn verhaal en mijn lichaam.

Geen idee hoe we het deze ronde gaan aanpakken,gewoon op zijn beloop maar denk ik, dat geeft mij meer rust.

Ik zit helaas thuis met spit, het schoot er dinsdag gigantisch in toen ik mijn dochter uit de auto wilde halen.
    Ik wilde wel werken vandaag, maar kreeg het advies om het toch echt even kalm aan te doen. Dus vandaag en morgen ziek thuis. Niks aan, want ik voel mij verder prima, op de pijn en stijfheid na dan...

18. Anne1984

Hier al lekker ongi. Gelukkig meteen goed, zijn we er ook eerder weer vanaf! Heb ook wel eens dat ik eerst 3 dagen steeds een beetje heb en dan nog eens 4 dagen goed. Dus hopelijk nu met 4 dagen ook weer klaar!
    Maar het rare is, ik heb, kijkend naar andere menstruaties, dit keer bijna geen pijn. Vanmorgen heel klein beetje. Maar anders heb ik altijd echt even krampen. Maar ik ben vorige ronde gestart met andere vitamines (mama en heath. Van Bloem) misschien komt het daardoor. Gelukkig niet (zoals met teunisbloem) een lange cyclus! Mijn borsten doen alleen nog wel pijn, anders ook niet. Beetje apart dit keer. Maar we gaan op naar een nieuwe ronde.
    Krulletje: wij zijn nu een dik jaar bezig. Maar ik heb diverse pilsoorten en prikkers gehad vol hormonen de afgelopen jaren, dus ik moet nog echt even op de rit komen. Heb prikpil gehad en dit kan wel tot 2 jaar duren voor je cyclus weer wat normaal is. Ik ben nu ook niet boos geweest dat het deze ronde niet gelukt is. Tuurlijk even teleurgesteld, maar ga er echt vol goede moed nu weer tegenaan!
    Mex, gatverderie, je maakt ook heel wat mee hé! Beterschap met je rug! Had je al gemist. Blij weer wat van je te horen. Ben zelf ook wat minder hier aanwezig, om de dag ff tjekke.
    Heerlijk weer vandaag en daar ga ik van genieten. Heb een vrije dag en ben al lekker in de tuin bezig geweest. Kom maar op met een hele mooie herfst!

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    Ik hem ook weer wat, 4 dagen voor mijn nod.. Ploppende darmen, steekjes onderin, moe, koud, vruchtbaar slijm en onderstaande ovutest...

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    amy@ pfff dat meen je toch niet..lkkr irritant zo he..ff doorteste dan maar.

mexi@ ja dat begreep ik ook, denk dat ei maandag is geweest, had toen ok wat krampjes en slijmerig enz. dus daarom weet k niet of k hem gemist heb. vrijdag en zaterdag geklust, en maandagavond. stel hij is maandagmorge gespronge.. is de kans weer minder.. achhh doe toch mar ff afwachte.. maak me nu al gek:(

Share This Page