Krulletje, nee hoor... Sperma kan in een goede omgeving wel een paar dagen overleven! Amy... Zwanger? Ik zou een test wagen,want vruchtbaar slijm krijg je niet aan het einde vd cyclus. Had jij al een positieve ovulatie test gehad deze ronde?
Mexicang, ik weet het niet.. Misschien gewoon erg laat ei? Ik ga maandag testen. Test vanavond erbij..
die laatste test lijk wel idd of t ei er bijna is.. wat vreemd.. is deze wel duidelijker dan die vorige die je had deze ronde? of al weggegooid? anders zou je kunne vergelijken misschien. wel vervelend zo.
Hey Mex, even niet eens met dat je geen vruchtbaar slijm krijgt aan het einde vd cyclus. Ik had dat namelijk ook! En ik heb nu mijn menstruatie met ook veel slijm. Ik heb niks wits gehad na mijn ei, anders wel. Ik had vorige week nog veel slijm, de hele tijd natte vagina gehad tot gistermiddag want toen was ik ineens ongesteld. Het kan dus wel......
oke hihi.. ik heb ze tegenwoordig van zwanger en kids. eerst van sensitest maar die van zwanger en kids vind ik beter hihi over dat wit.. dat heb ik dus ook vlak na ei gehad en zowiezo tot vandaag ook toe, net of t af en toe eruit loopt zeg mar, sorry voor t vieze praatje, maar echt van dat wittige smurrie
Ik had ook afgelopen dagen echt nattig. Inlegkruisje was ik helemaal matig, echt vies, net of je het eruit voelde lopen haha
Toch vruchtbare periode hihi... naja dan zal k wel helemala naast die ovutesten zitten.. zwangerenkids ok afgekeurd als dat zo is
Dames, ik had geen vies wit spul, zoals jullie. Bij mij kan je er, nu nog, alleen dan met bloed ertussen, draden trekken. Dat word vruchtbaar slijm genoemd,alleen is dat nu natuurlijk in mijn geval niet zo, omdat ik mijn menstr heb. Alleen is zo vaag bij mij, heb namelijk ook helemaal geen krampen, op 5 min na die ik vandaag had. Anders heb ik, zoals jullie het benoemen, ook altijd wit plakkerig nat spul in mn slipje zitten. Heb ik deze ronde niet gehad. Ze zeggen dat wit spul een slecht teken is, maar dat geloof ik weer niet, heb het niet gehad en ben ook ongi geworden... elk lichaam is anders meiden!!!
Daar ben ik het dan weer niet mee eens , want dan heet het geen vruchtbaar slijm. Vruchtbaar slijm heb je alleen de dagen voor je eisprong en is er om een zo goed mogelijke -vruchbare- omgeving voor de spermacellen te maken en de spermacellen een goede weg te bieden naar het eitje toe. Als je ei eenmaal gesprongen is en dus de luteale fase begint, dan maak je geen vruchtbaar slijm meer aan. Je kan nog wel slijm aanmaken, maar dat mag zich dan geen vruchtbaar slijm noemen. Amy, had jij niet geschreven dat je je ei nog niet had kunnen vinden? Dat je dacht dat je mis had getest? Want dan kan het zo zijn dat je ei er nu aankomt. Heb je al slijm gehad deze cyclus? En op welke dag zit je nu? De test wordt beduidend donkerder, dus het kan maar 2 dingen zijn. Als jij je ei al hebt gehad, dan kan het zijn dat je zwanger bent. Ben je niet helemaal zeker van je ei, dan kan dat dus zijn dat nu je eisprong zich aandient. Maar is je ei dan niet erg laat?
Goedemorgen dames, Mex, klopt. Ik heb geen vruchtbaar slijm, maar daar lijkt het wel op. Ik weet dat ik mijn ei al heb gehad, maar het "lijkt"net als wanneer ik mijn ei heb. Zo bedoelde ik dat, dus kan verwarrend zijn. Vanmorgen weer, tampon er uit gehaald en allemaal slijm. Doorzichtig. Niet klonten, want dat kan je slijmprop zijn. Die heb ik vorige maand echt mee gemaakt. Je lichaam kan vreemd doen merk ik nu wel weer. Gisteren en vandaag totaal geen buikpijn. Ga dus nu echt heerlijk door mijn ongi heen. Pijn in borsten neemt nu eindelijk een beetje af, ook later dan anders. Normaal als ik ongesteld word zijn ook mijn borsten weer rustig. Net of mijn lichaam eindelijk een beetje tot rust komt na alle "slechte" hormonen van de afgelopen jaren.
Hoi meiden, Lange tijd niets van me laten horen, maar ik kom weer even een 'kijkje' nemen. Hoe is het met jullie? Liefs, Amy
Hoi Amy, jeetje alweer 16 weken!! Wat gaat dat hard zeg! Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Hier gaat het wel Ok, gisteren op cd 25 onverwachts een positieve ovutest, zie vorige blz... Beetje verwarrend dus, zo 4 dagen voor nod!
Hallo meiden, Ik heb heel even een vraagje aan jullie, ik gebruik nu dus ovulatietesten van sensitest, hebben jullie misschien een foto met testen waarbij ik kan vergelijken? ik vind die streepjes zo onduidelijk. Ben nu 5 dagen geleden begonnen met testen ( heel vroeg dus ) want ik wil heel graag m'n ei spotten deze maand. Afgelopen maand had ik de ovulatietesten van Kruidvat maar die waren allen maal positief dus daar werd ik niet echt wijzer van en de maand er voor had ik ook sensitest maar toe was ik denk ik te laat begonnen of ik heb hem gemist want ik heb geen knaller aan test gehad alvast bedankt meiden!
Tjee Amy82 spannend hoor. Wat is je voorgevoel? Hier gaat het goed. De eerste weken vond ik zooo spannend! Nu heb ik af en toe het idee dat ik de kleine voel bewegen en zodra ik dat voel, wordt ik gelijk een stuk zekerder Succes met wachten deze paar dagen nog! Ik duim hoor!
amy wow.. dat gaat hard.. voel je je verder goed? slijm@ lijkt hier wel mn ongi zo dat t af en toe loopt hahah alleen dan zonder bloed we zullen wel zien waar t op doelt.. mn voorgevoel zegt toch echt dak volgende week ongi ga worden. alhoewl ik geen kramp of iets heb, normaliter wel ruim week voor ongi. maar mn lijf zal wel helemaal de kluts nog kwijt zijn na die mk.
dag dames, hoe gaat t met jullie? hier zn gangetje.. zo avonddienstje werken, en dan vakantie heerlijk ff weekje... Amy@ hoe is t met de ovutesten? ..hier gekke tempstijging opeens op 37.2. heb ik normaal nooit.. maar ja een lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden he.. kga woensdag denk testen...moet smiddags naar gyn voor nacontrole.