Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!
    wij hebben deze ronde bewust overgeslagen,dus ik hoef nu niet na te denken wat ik voel en ook niet te testen.
    Ik ben 1.5 week geleden flink door mijn rug gegaan,had dus geen behoefte om te klussen.
    En om eerlijk te zijn,het geeft wel enorm rust hoor. Inmiddels ook wel weer twijfel of ik wel een tweede wil. Merk dat de reden waarom wel,meer komt vanuit mijn dochter: ik wil haar een broertje of zusje geven.
    Maar of ik zelf weer zit te wachten op gebroken nachten,plavuizen slijten,huilende baby en veel georganiseer om weg te kunnen...? Nee,niet echt.
    Het gaat nu allemaal zo lekker,dat heeft ook vele voordelen.
    Nou ja,we zien het wel volgende maand.
    Ik kom hier dus even minder,lees soms wel mee. Ga voor jullie duimen!

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hee Mex meis, Fijn je hier ook weer even te zien.
    Neem je tijd. En heel veel sterkte gewenst, hoop dat je gauw weer opgeknapt bent!

Knuf, Amy

3. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hier, net als mex, ik lees wel mee. Maar heb eigelijk niet veel te melden. Ben weer bezig met testen en moet zeggen dat ze elke dag donkerder worden. Net gehoord dat mijn vriendin een dochtertje heeft gekregen en die heeft een lange weg door moeten gaan (ziekenhuis etc...) dus ik heb vertrouwen dat het bij ons ook vast goed komt, met of zonder ziekenhuis

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier is zojuist ongi doorgebroken.. moet deze week naar gyn. omdat op nacontrole iets bleek te zitten wat hij dacht een beginnende zwangerschap.. wat het nu is zal ik donderdag horen.. Ik hoop dat t niets is en dat t eruit is als ik donderdag kom, misschien gewoon wel bevruchting en geen innesteling.. hoop gewoon niets mis met me is. K ga denk nu eerst ff mn lichaam rust geven..en dan kijken of k de nieuwe ronde er gelijk aan toe ben. eerst ff een weekje met gyn. bezoek en huisartsbezoek,omdat k nogal veel pijntjes heb sinds de mk (tussendoor minder geweest, maar de laastste 2 wk was t weer behoorlijk heftig aanwezig) gewoon geruststelling dat k zelf weer vol vertrouwen verder kan, en geen spookgedachte krijg van ziekte of wat dan ook....kga denk wel weer ovu testen doen.

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    En hier kan ik ook melden dat ik weer ongesteld ben geworden. Dus wij zijn ook weer door naar de volgende ronde :(

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Iedereen even meer druk met andere dingen?

Hier het huis ontvlucht zodat de vloerleggers rustig hun gang kunnen gaan.

Zit op dpo 8. En kan er niet omheen dat ik voel dat ik zoo graag zwanger wil zijn.

Eerder was ik daar even wat minder druk mee, nu des te meer.

Afwachten hoe het zal gaan. Nod staat op dpo 12.

Hoop dat het goed gaat met jullie.

Als niet raak is, dan 14 november naar fertiliteits kliniek.

Groetjes, Joos.

7. Anne1984

Hallo allemaal,

Hier gister volgens mij mn ei gehad, had me toch een buikpijn. Woensdag gaf de test ook het donkerste aan.
    Helaas gisteravond niet gezellig gehad maar woensdagavond en zullen dan vanavond nog maar een keer gaan. Om de dag is het beste toch zeggen ze. Maar kom steeds verkeerd uit, heb ik het gevoel. Afwachten dus.
    Rustig hier, volgens mij moet iedereen even tot rust komen. Had ik wel even.

Fijne dag allemaal

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Anne, hoe bedoel je verkeerd uit? Zaad leeft wel even toch, dus ook als je niet op de dagen zelf maar dus eromheen klust kan het raak zijn.
    Ik weet zelf niet wanneer mijn ei komt omdat ik pas in ronde 1 ben, maar ik kom dus nu ook eromheen uit zeg maar.
    Dag 13-15-17 geklust en waarschijnlijk me ei dag 16 gehad.

9. Anne1984

Ik snap er niks meer van... dacht woensdag mn ei in aankomst te zien op de testjes, is die vandaag weer donkerder.... had vanmorgen weer een beetje bloed. Ik weet het echt niet meer. Gisteravond ook wat buikpijn. Ik word er helemaal gek van.... bah. Nu ook weer meer slijm. Heb ik deze ronde dan zo laat mijn ei. Zit alweer op dag 18..... zucht

10. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

Mijn ei ook cd 18 ... daar doe ik een moord voor haha.
    Mijne wisselt van dag 21 tot afgelopen x dag 25 geloof ik.
    Maar snap ook wel dat als je een vrij vast ritme hebt,
    dit erg verwarrend en vervelend is.

Ik zit op dpo 10. Zou graag geloven dat ik zwanger ben...
    Toch zal ik nog 2 dagen moeten wachten of ik ongesteld wordt.
    Of niet ... heb kleine rare dingen als 3 dagen al moe, hoofdpijn, opboeren
    maagzuur. Maar ook zware borsten en soms wat buikkrampen.
    Dat laatste heb ik altijd als ik ongesteld moet worden.
    Dus zegt allemaal niets.

Probeer er niet al teveel aandacht aan te schenken.
    Laatste maanden werd ik ongesteld op dpo 12.
    Nog even afwachten dus...

Liefs, Joos.

11. Anne1984

Opzich vind ik een latere ei niet raar... alleen vind het raar dat ik nu voor de 2e keer een donkere test heb. Donderdag en gister was hij weer erg licht. De hele week getest rond 12 uur smiddags. Om gedacht niet teveel te drinken. Hij geeft sinds maandag al een lichte streep aan. Anders ook altijd eerst lekker wit. Beetje vaag allemaal deze keer.....

12. Anne1984

Net gelezen dat je na 3 dagen nog een positieve ovu test kunt hebben, je eerste piek moet je zien als teken dat je ei eraan komt. Hopen dat woensdagavond en vanmorgen genoeg was... mijn vriend was ontzettend moe steeds en ik wil niet dat het moeten word. Ben zeer benieuwd. Dus heb woensdag mn piek gehad. Heb net weer getest, en die geeft idd net zo donder aan als woensdag. Morgen nog voor de zekerheid een testje er achteraan en daarna is het afwachten

13. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

@Anne: ik test altijd met 2 soorten van sensitest. De gevoelige kan wel 2/3 dagen knal zijn. De normale echter maar 1 dag bij mij . Dit heb ik in de afhelpen 6 maanden als herhaaldelijk patroon ontdekt. Daarom begin ik met de gevoelige en als sierlijke richting knal gaan ga ik ook de andere erbij gebruiken.

Hier dpo 11. Beetje spannend voelt het wel. Terug kijkend ben ik afgelopen maandag altijd wel begonnen met bloeden op dag 10. Elk wc bezoek verwacht ik ook bloed te zien, vooral na het poepen. Nu nog niet het geval.
    Wel vanachter lucht bruin klein beetje waarop ik dacht: jammer! Maar dat is nog niet terug geweest.

Onwijs gedroomd over ongesteld geworden zijn en ontzettende bloedingen. Uitleg van zo'n droom geeft dan oa aan: vrouwen dromen over bloed was vrij normaal vlak voor of tijdens ongesteldheid of zwangerschap.

Dus ... kan hier nog alle kanten op.

Ik heb vanavond een slaapdienst. Dus mooie afleiding voor mij. Ik kan er niet omheen dat ik elk wc bezoek momenteel spannend vind...best beetje irritant wel haha.

Groetjes!

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Joos, spannend voor je! Duimen draaien!

Anne, jouw ei zal nu wel geweest zijn?

Mex, hoe is het met jou?

Hier cd9, binnenkort maar weer beginnen met ovutesten. afscheiding is wel alweer waterig geworden, dus daar zitten wel alweer veranderingen in :D

15. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

hier zoals ik gewend bent...gaat alles anders.
    Nu alleen nog maar af en toe een klein beetje licht bruine afscheiding. Zet zich niet door...lijkt op als ik mijn ongesteldheid er bijna op heb zitten.
    Maar goed...zolang dit blijft...ga ik niet testen.
    Eerst maar zien wat morgen doet...NOD!!

Hoe is het met de rest?

Ben op mijn werk...fijn afleiding...
    Voel me beter als ooit voor ik ongesteld moet worden.

Groetjes,

Joos.

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Helaas...

Bloeden toch net begonnen.

Nu duimen dat de doorbraak misschien met minder pijn zal zijn...

Voor deze ene keer?

Liefs, Joos.

Op naar de kliniek 14 november.

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ohhh Joos, vind het zo tot voor jullie :( knuffel!

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Aaaaah joos wat balen zeg :(

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Joos, balen, hoop dat je de dagen beter doorkomt dan de afgelopen keer.
    Mag ik vragen waarom je 'nu al' naar een fertiliteitskliniek gaat? Vraag ik omdat er meestal een jaar voor staat om het zelf te proberen. Of is het vanwege ZI, om meer info in te winnen?

hier alles okee, volgens mij inmiddels CD27 en hoef nergens op te letten, heerlijk. Maar duidelijk is nu wel dat je lijf signalen afgeeft wat bij beiden kan horen, dat valt nu zo enorm op.
    Vreselijk pijnlijke borsten, als je flinkt klust denk en hoop je dat het bij zwanger zijn hoort. Nou, ik kan je zeggen, dat hoort hier momenteel bij het ongesteld worden hoor!
    Dus ja, niets is wat het lijkt en alleen een positieve test kan echt zeggen dat je zwanger bent.

Ik wacht dus op mijn menstruatie, ik denk ergens in het weekend. We zien het wel. En daarna zien we ook wel wat we doen. De behoefte is sterk afgenomen in ieder geval.

20. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

@ Mexi: Eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan. Ben naar de dokter gegaan en verteld dat we (toen) poging 5 hadden gehad en dat ik me afvroeg (ook met mijn verleden de klachten en kijkoperatie etc) of alles wel werkte in mijn lichaam. Ik vertelde dat ik 34 ben en via ZI probeer zwanger te raken.
    Blijkbaar was dat voor hem voldoende om mij door te sturen.
    Ik was er wel blij mee eigenlijk dat ik niet eerst langer moest proberen om in aanmerking te komen.

Hier een redelijke dag gehad. Vannacht voelde ik al beginnende pijn en had bedacht gelijk dan tramedol in te nemen. Daarop is de ergste pijn weggebleven. Kan 2 dingen zijn: of het zou niet erger zijn geworden, of ik was mooi op tijd met de pijnstiller.
    Rest van de dag duf, moe en steeds nog wel pijn alleen nu behapbaar.

Bijzonder vind ik dat een collega van mij weleens pendelt. Ze heeft bij poging 2 en deze laatste een ja gehad op de vraag of ik zwanger was. Vertelde ze me nu pas. En ik heb bij dezelfde pogingen ook dat gevoel gehad en niet bij de andere.
    Dan nog...blijft de vraag...als we beide gelijk hebben...waarom blijft het dan niet plakken?
    Heb me wel even afgevraagd of het nu kon komen omdat ik al 3 weken in de verflucht zit. Man wat vies! En als ik google lees ik wel dat het schadelijk kan zijn..
    Maar goed...kan ik blijven zoeken naar de waaroms...eerst maar naar de kliniek.

Wel fijn mexi dat je er minder druk mee bent en daardoor minder stress voelt.

Ik ga zo mijn auto ophalen, voorzichtig aan rijden want ben nog steeds beetje raar in mijn hoofd hihi.

Groetjes,

Joos.

Deel Deze Pagina