Hoihoi, hier een collega van mij zwanger. Heb haar dat al weken voor de voeten gegooit en bleek dat ik het eerder wist als zijzelf hihi. Wel even raar, en zij vond het echt heel erg voor mij omdat het hier nog niet gelukt is. Wel lief van haar daar rekening mee te houden. Maar ook afgesproken dat dat niet nodig is. We hebben ieder een eigen leven dus ook een eigen proces hierin. Em mocht ik het een keer wel erg vinden en verdrietig zijn...hoort dat ook bij mij. Wel voor mij voor het eerst in deze periode dat er iemand dichtbij zwanger is. Hopelijk kan ik lekker meegenieten! Hoe is het met jullie? Groetjes, Joos.
Joos, vaak weten we niet eens dat we wel zwanger waren, maar dat het dus misging. Zo heb ik ook pas nog echt het gevoel gehad dat het raak was, maar toch ongesteld werd. Een vroege miskraam noemen ze dat, terwijl je eigenlijk niet weet dat je zwanger was. De kans kan best goed zijn dat het bij jou ook zo was. Dat heeft geloof ik nog niet zoveel met blijven plakken te maken, maar eerder met het niet goed innestelen. Ook kan je LF er iets mee te maken hebben, dat die te kort kan zijn. Maar, wat ik bedoel is, dat dit vaker bij vrouwen voor zal komen dan wij zelf weten. Het is en blijft echt een wonder, daarom zijn de kansen ook eigenlijk gewoon heel klein. Sowieso maar 24u per cyclus en dan nog moeten zaadje en ei elkaar vinden en een goed plekje in de baarmoeder. ik ben benieuwd hoe het in de kliniek gaat! Het is alleen maar fijn dat jullie zo snel doorgestuurd zijn. Hier vandaag beginnende ongi, denk morgen dat het echt doorbreekt. En dan was het een prima cyclus: 29/30 dagen.
Dag dames... Hier ben ik weer.. ff druk gehad met van alles en nog wat, ff mn hoofd leeg proberen te gooien. Ondertussen zit ik bij de cesartherapie..(door al mn vage klachten) en blijkt ik een voorkeurshouding te hebben, waardoor t bovenste gedeelte van mn lichaam scheef op t onderste zit.. niet dat ik helemaal scheef loop, maar t is wel te zien zeg maar. spieren zitten behoorlijk vast. en nu moet ik veel oefeningen doen, afgelopen donderdag geweest, moet maandag alweer terug komen. ik hoop nu echt dat alles voorbij gaat, en me weer lekker in me vel zit, net als maanden geleden... Of het er nu echt van komt om te testen en er mee bezig te zijn ik zie wel...maar ik wil eigenlijk eerst ff mn lichaam weer op orde, k bedoel vrij van pijn etc..maar ja dat zeg ik nu, waarschijnlijk over paar weken weer anders.. irritant die minder kansen met een langdurige cyclus... Hoe gaat t verder hier met iedereen?
Hallo dames, Hier alles prima, moet nog een weekje wachten en dan is het zien wat het deze ronde wordt. Ik ben gestopt met testen, mijn testen zijn steeds donker, snap er niks van, kan er niet echt een lijn in zien..... Ontzettend veel pijn aan mijn borsten... maar heb ik elke maand, dus kan er niet aan merken of het raak is. Ik heb sterk het gevoel dat het deze ronde niet raak is. Heb totaal geen klachten. Afwachten.... Hier ook veel zwangere meiden om me heen, maar ben er rustiger onder dan 2 maand terug. Mijn tijd komt vast wel denk ik dan. Ik wil en kan me er op dit moment niet echt druk om maken, hebben ook weer lol in bed en dat is (voor mij) wel even anders geweest een tijdje, dan was ik er teveel mee bezig. Ik ga lekker slapen, reageer morgen even op de rest. Slaap lekker meiden!
Ik vind het wel moeilijk al die zwangeren, ze staan ook dicht bij mij 2 vriendinnen en stief-schoonzus Maar vind het wel heel gaaf voor hun ,maar wil zelf ook zo graag Het is idd een wonder om kinderen te mogen krijgen en ze e houden!! Hier vandaag cd 18 en jaja een postieve clearbleu ovutest met een mooie smile dus we gaan het van het weekend weer gezellie maken Anne voor jou dus spannend weekje mijn duimen draaien voor jou Mex toch wel balen van je ongie jullie zijn ook al een tijdje bezig deze ronde dan niet echt maar goed toch balen ik gun het jullie zo ! Krulletje hopen dat je je snel weer beter voelt en je weer lekker in je vel zit! Joos wel fijn dan je zo snel geholpen word hopen op snel een wonder voor jou!!
Baby@ dank je, ik hoop ook voor jou dat t snel raak mag zijn.. wat verschrikkelijk vervelend steeds donkere testen..
Hallo ladies, Hier een lichaam dat ergens van slag door is. Na een voor mijn doen rustige ongesteldheid, en een paar dagen bloeding en daarna rust... Nu alweer paar dagen bloederig bruin prut. Lichaam is flink aan het schoonmaken denk ik maar. Nieuw deze keer was dat ik minder last had van emotionele schommels. Ook weinig heftige buikpijn. Dan wel weer paar dagen beetje pijn. En dan die ja hoe noem ik um...nabloeding? Zal het allemaal goed bijhouden en in die kliniek voorleggen. Mijn hersens staan nog beetje op modus misschien zwanger... Beetje vervelend en zal er niet zomaar gezeten hebben. Verder hier alles okay. Verbouwing nu rustiger. Wel druk op het werk. Ik ga snel verder eten anders kom ik nog te laat haha. Groetjes en fijne dag gewenst!
Joos wel balen dat je lichaam zo raar doet hopelijk kunnen ze je helpen bij de kliniek Hier is geweest dus nu op het wachtbankje !
Hee Amy1981 Waarschijnlijk zie je nu de opbouw van het LH niveau in je bloed en wordt de test gewoon steeds donkerder. Spannend! Ik had hetzelfde, eerst bijna onzichbare streep, toen steeds ietsje donkerder....vond het behoorlijk zenuwslopend, haha! Wel goed om te weten dat alle vrouwen anders op die test reageren omdat de hormoonhuishouding van persoon tot persoon verschilt. Vrouwen met een heel snelle korte piek zien deze bijvoorbeeld niet altijd met een test omdat 24uur ertussen teveel is. Veel succes met klussen!!!
Hallo Dames, Wat een verschillende verhalen weer. De een op het wachtbankje, de ander naar haar ei toe of net gehad. Mijn menstruatie verwacht ik donderdag. Was laatste tijd steeds 1 dag later dan mijn 1e dag vorige menstruatie. Vorige woensdag, dus misschien nu donderdag. Had zaterdagavond heel erg buikpijn, zeurde steeds. Nu soms, slecht teken? Ook voel ik me vaak beroerd, niet heel erg misselijk, maar momenten dat ik me belabberd voel en te vol gevoel heb, terwijl ik niks eet op dat moment. Borsten steken ook vaak. Ene keer erger dan de andere keer. De pijn ebt vaak weer wat weg om vervolgens weer duidelijk aanwezig te zijn. Daarnaast was het gister even spannend, mijn zuurtegraad is altijd veel hoger na mijn ei. Mijn vriend en ik doen natuurlijk meer dan alleen sex zelf. Hij was gister bezig en het proefde niet zuur.... hmmmm... (sorry dames maar het kan bij jullie...) Anders weet ik altijd dat het mis is... zuur is niet goed en ben ik niet zwanger. Heb ook nog niet mijn slijmprop verloren. Heb anders altijd op een bepaald moment dat ik veel slijm verlies. Allemaal tekenen dat het misschien raak "kan" zijn??? Maar heb het wel eens vaker mee gemaakt dat ik me misselijk voelde en zere borsten had... en toen was het rood. Ik ben zo benieuwd. Het maakt me zo onzeker.... Joos, jij maakt ook weer heel wat mee. ben erg benieuwd hoe je gesprek zal gaan bij de kliniek
hoe is t hier met iedereen?? hier nog geen posi ovu test.. dus wachten we maar verder...wat k wel weer had bruinig bij afvegen....pffffff....iedere keer zo net voor de helft van cyclus..gek word ik ervan.. jooss...ben benieuwd!! Baby...ook spannend!
Krulletje, ik herken dat hoor. Ik heb zelfs een grote bloeding 9 van de 10 keer. Is niks ernstigs, alleen ontzettend vervelend. Is gewoon een spotting is mij uitgelegd. Heeft met je ei te maken. Ik dacht dat ik altijd 2 menstruaties in de maand had.... Tot ik ovu testen ging gebruiken. Ik zit op de dag dat ik mijn menstruatie had moeten hebben.... heb nog niks.... We wachten af. Ben zeer benieuwd.
Volgens mij komt mijn menstruatie er toch wel aan.... krijg toch nu wel buikpijn wat erop lijkt dat het komt.... wil het zo graag negeren, maar lukt me echt niet... kom dan maar op! Dan zijn we eerder weer toe aan een nieuwe ronde!
Anne hoe is het nu? Ben erg benieuwd! Hoe gaat het net de wachters? (Op ei of wachtbank? ) Hier alles ok. Woensdag naar de kliniek. Ben benieuwd wat ze voor me willen/kunnen doen. Fijn weekend!
Goedemorgen, Nog steeds niks hier..... wel vaak wat buikpijn.Borsten zijn weer redelijk rustig nu. Ik kijk het weekend nog even aan, maandag nog steeds niks, dan een test. Wil niet tevroeg testen, aangezien ik wel vaker een langere cyclus heb gehad. Joos: spannend, volgende week al. Ben ook benieuwd hoe het gesprek zal gaan.
Ooh Anne niks aan die onzekerheid! Ik duim nog steeds voor je Joos spannend hoor en fijn dat het al zo snel kan hopen dat ze je kunnen helpen Hier vandaag 6 dpo dus eigenlijk weinig te melden!!
Heb toch maar een test gedaan. Hebben vanavond een feestje. Dus zat de hele tijd al, een drankje ja of nee. Nou ik kan drinken. 2 negatieve testen, dus ben er nu echt zo zat van dat ik het nog niet ben.... Vanmiddag weer wat buikpijn gekregen, dus nu mag het van mij ook wel komen hoor.
Tegen mij zeide ze ook heb met eisprong te maken.. dan moge ze me ook leggen, hoe dat kan. gezien de testen nog lang geen knallers zijn, dat is meestal pas 1,5 week na dat bruine... en t is ok zo vreemd, alleen maar"sliertjes.. geen verbandje niets nodig, alleen bij afvegen zo paar dagen achter elkaar,en nog niet eens elk toiletbezoek... raar he die vrouwenlichaam. k maak me dr toch best druk om.. misschien ga k dat nog eens voorleggen, gewoon zekerheid hebben t echt niets geks is.. heb t nu al een jaar lang.
nou de testen lijken ietss duidelijker te worden, maar nog geen knaller als de afgelope ronde....we wachten geduldig af. verder rustig dagje hier.. morge weer druk aan de gang ook weer naar cesar therapie en nog ff dokter bellen denk....hoe n zeur kan je weze...pff mar ja.. daar zijn ze ook weer voor dat als je wat hebt ze je kunne helpe... we betale er ook voor
Krulletje, ik twijfel nu echt of mijn ei ook 2 weken op woensdag was... ik had toen best een donkere test,alleen 3 dagen later weer.... alleen ben toen gestopt. Want werd er gek van. Alleen nu denk ik dat ik pas die maandag of dinsdag daarop mijn ei heb gehad. Als dat zo is en ik 2 weken na mijn ei mijn menstruatie zal hebben, word ik het morgen. Want ben het nog steeds niet..... Ik word echt helemaal gek van mezelf. Nog even over die extra bloeding, het kan zijn dat ie eerder is dan je ei. Heb ik volgens mij nu ook hoor en misschien al die andere keren ook wel. Het komt gewoon heel veel voor bij vrouwen en ik ben helemaal door de medische mallemolen gekomen en kwam niks raars uit. Ik hoor ook bij de vrouwen die daar wel eens last van heeft. Geen gezeur hoor, en idd we betalen voor goede zorg meer dan genoeg, dan mogen we er ook wel gebruik van maken Ik zit te twijfelen of wij in januari naar het ziekenhuis gaan. Mijn vriend vind dit niet nodig en wil dat ik er wat rustiger in ga staan. Hij heeft misschien gelijk. Maar we kunnen altijd even kijken of het sperma oke is. Ik weet dat ik eitjes heb en dat er verder niks aan de hand is. Maar weet je wat het vervelende van gevoelens zijn; de ene dag denk je ik wil nu naar het ziekenhuis en een volgende dag denk je dat het allemaal vanzelf komt. Ik denk nu zo en morgen weer anders. Hoop dat wij nooit naar het ziekenhuis hoeven en dat de pendels gelijk hebben. Die zeggen allebei Januari en ach dat is over 3 maand al.....