Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

En nog steeds niks hier.... ga zo op bed, ontzettend moe en hoofdpijn, dus ben benieuwd wat de dag morgen brengt.

Hoe is het verder met iedereen?

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    @Anne. Dus je bent overtijd en 2 negatieve testen gehad?
    Ga je nog een keer testen binnenkort?
    Misschien dat je hcg nu wel hoger is mocht je toch zwanger zijn...
    Hier op cd 15. Heb even gekeken welke dag ik meestal piek heb. Dat varieert de afgelopen maanden nogal. Tussen dag 19 en 25. Pff beetje lastig.
    Gelukkig ben ik vrij van zaterdag (cd 20) tot en met dinsdag (cd 23)
    Nou hopen dat mijn donor ook weer kan.
    Afgelopen maanden steeds goed gegaan, zal nu vast ook weer lukken.
    Woensdag eerst naar de kliniek. Komt mooi dichtbij nu!
    Groetjes, Joos.

3. Anne1984

Helaas.... mijn mestruatie is door gebroken. Lange cyclus gehad deze ronde dus...
    Had toch een beetje verdriet, niet verwacht. Maar we gaan op naar een nieuwe ronde!

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ooh Anne balen zeg bah!! Hopen volgende ronde meer geluk!

Hier vandaag 9 dpo heb mezelf niet in kunnen houden met een test dus getest omo wit natuurlijk het was een wondfo zwangerschapstest
    Vrijdag mijn nod ga dan een weekendje weg met de hele familie
    Als ik vrijdag ongie word heb ik dinsdag een gesprek met de huisarts en dan word er uitgebreid gepraat over de volgende stappen en wat wij willen
    Dus ben benieuwd wat er uit komt

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

ben ik weer even.
    Kom hier wat minder, zijn er niet mee bezig, dus dan neem je automatisch wat afstand hier.

Het wil hier ook nog niet erg lukken he?
    Anne.... wat ontzettend kl*te weer.... je mag verdrietig zijn hoor, niets mis mee.

Baby, het kan nog te vroeg zijn met testen, maar je kent jezelf het beste. Ik ga nog wel even voor je duimen.

Joos, op naar je ei!

Als wij er deze maand wel bewust mee bezig gaan, dan zit ik nu in mijn vruchtbare dagen, maar manlief is een paar dagen weg.
    Ik zit nu op cd 12 en heb al 2 dagen flink vruchtbaar slijm.
    Ik temp niet meer en doe ook geen testen, dus als man er is, 'doen we maar wat' ;)

Heb vorige maand geen PMP van Efamol genomen en nu wel. Als ik dat slik voel ik mij veel beter. Maar merk ook echt meteen verschil, heb nu veel eerder slijm dan vorige maand.

Verder rommelt het hier gewoon door.
    Mijn rug is wat beter en we zijn inmiddels weer bij de kinderarts geweest voor ons meisje, waar we weer 4 maanden mogen aankijken omdat ze de afgelopen 4 maanden niet zoveel ziek is geweest.
    Als dat weer frequenter wordt moeten we bellen, en ja, de afgelopen 3 weken zijn er hier al 2 verkoudheden en een buikgriep gepasseerd, dus de kans bestaat dat we eerder dan over 4 maanden naar de kinderarts moeten.

Groetjes!

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

vind het wel bizar en bijzonder dat van de mensen die hier schrijven in al die maanden er 'maar' 1 zwanger is.

Ik heb vanmiddag afspraak bij de kliniek. Heb er wel zin in, want kan ik mijn verhaal kwijt en ben benieuwd wat ze gaan doen.
    Maar goed, dat schrijf ik al een paar dagen hihi.

Zit op cd 17...oh men... wat doe ik een moord voor een normalere en stabielere cyclus...Vorige maand was piek op dag 25! Meestal tussen de 19 en 21..pff..

Nou goed....ik ga verder!

Groetjes!

7. Anne1984

Hallo lieve meiden,

Oh wat voel ik mij deze ronde toch raar. Heb ontzettende last van mijn rug, hoofdpijn en buikpijn en ben behoorlijk ongesteld. Bij mij begint het vaak rustig en dan wat heftiger, maar is nu gelijk raak. Hopelijk zijn we er dan ook snel af.
    Joos, ik ben heel benieuwd hoe je deze middag hebt ervaren en hoe het gesprek gegaan is en wens je dan ook suc6! We horen het vast wel.

8. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

Was een mooie en goede ervaring bij de kliniek.
    Vonden dat ik reden genoeg had daar te zijn, al zeggen ze pas na een jaar proberen en niet raak dat je onderzocht moet worden.
    Lucky me!

Heb inwendige echo gehad. Baarmoeder was er klaar voor (zit op cyclus dag 17, dus das mooi) en 2 kandidaat eieren waren onderweg.
    Ook mooi, al gaf het nog geen garantie tot goede groei van eieren.
    Omdat mijn cyclus wat langer is kon hij er verder helaas nog niets over zeggen.

Ik ga morgen bloed prikken zodat ze van alles en nog wat verder gaan onderzoeken aan hormoon zooi enzo.
    Mooi!

Mocht ik deze keer niet zwanger raken gaan ze volgende cyclus meekijken.
    Ze laten mij dan op bepaalde cyclus dagen langs komen om te kijken hoe het van binnen gaat.
    Daar kunnen ze dan veel uithalen. En kunnen ze tips geven over dag van inseminatie, dus ben benieuwd of ik met de testen ook in de buurt kom of dat het totaal niet geklopt heeft.
    Mocht er iets uitkomen als dat de groei of sprong van het ei steun nodig heeft zijn daar weer eerst tabletjes voor etc.

Als ik na een paar maanden nog niet zwanger ben en heb alle testen gehad kan het natuurlijk nog aan de donor liggen. Daar kijken we nu nog even niet naar. Hij heeft zijn testuitslagen laten zien dus aan hem zou het in principe niet kunnen liggen. Maar kan altijd overstappen op donoren uit de kliniek in Zwolle.
    Helaas heeft Hengelo nog geen eigen donorbank...maar zal er ooit wel gaan komen.

Dus...ik blij! Voor nu. Ben erg tevreden over deze keuze en hoe de arts er met ons omging.
    Ben erg benieuwd hoe het zal lopen.
    Maar goed...nu eerst over een paar dagen een 7e poging wagen.

Groetjes!

Joos

9. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    He meiden, ben er ook even niet geweest, bewust want probeer er wat minder mee bezig te zijn..

De gyn heeft deze ronde mee gekeken en we hebben een mooi eitje gevonden, had vorige week dinsdag eisprong.. Nu nog niet ongesteld geworden.. Laatste 2 maanden werd ik het wel steeds 8 dagen na eisprong.. Maandag bloed laten prikken op progesteron, waarde was 32, dus goede eisprong gehad.

Cd 26 vandaag, maandag mijn nod!

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Anne@ *** dat je ongi bent geworden, natuurlijk mag je verdrietig zijn. we willen allemaal nou eenmaal t zelfde op dat gebied.. en als het tegenzit, moet ik dan ook een traan laten hooor. niets mis mee..

hier@ tjaaa twijfelen.... ik heb dus 2 dagen een hele donkere 2e streep op ovu gehad. dus dacht mn ei, dacht even testen dan zo alles foto om jullie mee te laten kijken.. zijn ze helemaal niet zo "knal"meeer als maandag en dinsdag... gister behoorlijke kramp gehad.. dus denk toch wel ei is geweest. aangezien zondag maandag en gisteraaf gezellig geweeest zijn. zou t dan goed moeten zitten.. maar wat doe ik nu.. wat denken jullie.. toch verder testen ..zou ei niet geweest zijn...pfff wat een gedoe hahaha...

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    batterij van foto is aan t oplade, doe zo ff die foto wel plaatsen, zou dan graag wille wete wat jullie ervan denke...

12. Anne1984

Krulletje: ik snap je onzekerheid met de testen. Ik ga komende maand niet testen, want ik word er ook onzeker van. Gewoon wat vaker gezellig zijn.
    3e pendel gister bericht ontvangen en alle 3 zeggen ze januari. Ik ga er niet op vertrouwen, maar wat zal het mooi zijn. Wel gek dat alle pendelaars dat eruit halen en niet allemaal verschillend, wat je vaak ziet. Afwachten.
    Ik ben al een stuk minder ongesteld, gister erg veel last hoor, bah.

13. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Krulletje, ben benieuwd naar de foto!

Anne, hier ook 3 pendels voor één maand, dus ben erg benieuwd haha!

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Vandaag 11 dpo vanochtend weer getest helaas omo wit weer dus ga morgen gewoon ongie worden:(
    En ik heb dinsdag een afspraakmbij de huisarts over hoe we nu verder gaan wil wel weten wat er aan de hand is :)

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dit zijn die testen.. maare hier lijkt t nog lichter als in t echt. en foto is vandaag gemaakt, dus kan misschien k van indroge komen.. k denk voor alle zekerheid toch ff door testen.

16. Anne1984

Amy, hoop voor je dat ze gelijk hebben en dat het deze maand raak is. Deze maand lukt misschien nog, eind nov heb ik mijn ei en dus eigelijk nog 2 eitjes te gaan dit jaar, raar eigelijk....
    Krul: Mooie testen, had laatste keer ook zo, lijkt er echt veel op, net of ik naar mijn eigen testen kijk. Het kan kloppen dat je 3 dagen achter elkaar donkere streep hebt, 1e moet je zien als Piek. Had ik toen even opgezocht... maar je kan morgen altijd nog een testje doen.

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Krulletje, lijkt erop dat je piek geweest is! Maar even doortesten kan hem kwaad natuurlijk..

18. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dank jullie dames... k hou jullie op de hoogte.. als mn ei geweest is dan zou ik rond de 26 nod zijn....zou wel betekenen na mn mk dat mn lichaam missschien dan toch op orde gat komen (altijd cyclus van 6-8 wk)laatste tijd voor mk net over de 6 wk heen. dan zou dit net 5,5 weeek zijjn..pff hoop zo dat ei geweeest is, dan waarschijnlijk genoeg geklust hahaha.. zondag maandag en woensdag..vanaaf mar weer ff denk voor alle zekerheid;)
    wat is t iedere maand toch weer spannend allemaal...

wel heel vreemd die van vorige ronde waren veel knallender...maar goed kanmisschien net ernaast getest hebbe hahaha...fijne dag allen

19. Anne1984

Krulletje: lange cyclus heb je dus, ik vind 35 dg al heel lang. Hier bijna ongi over, is ook korter dan anders. Dus hopelijk hebben alle hormonen van de prikpil nu eindelijk mijn lichaam verlaten! Druk weekend voor de boeg. Iedereen fijn weekend!

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ja iddd. cyclus is altijd lang... noooitt ben ik onder de 35 dgn gekomen hahaha.. handig he;) niet dus.. ja ooit toen ik aan de pil was..maar goed we zulle zien hoe t loopt.. alhoewel ik weinig vertrouwe nog heb snel zwanger te raken. ook fijn weekend!

Deel Deze Pagina