Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

hier beetje frusti...
    Ovu testen werden gisteren donker en als ik afgelopen maanden erbij pak zou het dan door kunnen zetten zodat ik vandaag knal testen zou hebben.
    Dus geregeld dan donor morgen komt...is de test van vanmorgen weer lichter...zucht...
    Dus of gisteravond is de piek geweest maar heb ik niet getest.
    Of komt vandaag of morgen nog.
    Morgen zou ook nog niet zo erg zijn. Maar toch...beetje vervelend.
    My body is messing with me hahaha!

Nou goed...ik laat de afspraak maar staan...want al zou de piek gisteravond zijn geweest is het misschien nog te doen....en als ik nou zeg kom vandaag maar...en piek is morgen is het veel te vroeg.
    Jaja, ik reken heel wat af in deze dagen en wordt er af en toe beetje gek en onzeker van.
    Tis voor een goed doel! Dat maakt het wel weer goed haha.

Groetjes,

Joos

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, blijft lastig he?
    Maar, als je piek is geweest, dan kan het ook de start van de piek zijn en dan is morgen best nog goed hoor.
    Testen kunnen ook onduidelijkheid geven,dus ik zou wel even doortesten als ik jou was.
    Test je wel iedere keer op dezelfde tijd? dat is heel erg belangrijk he?

Hier alles okee, deze cyclus zit ik inmiddels op cd18, we hebben niet heel bewust geklust, al is het wel verdomde lastig als je lichaam zo duidelijk laat merken dat je in de vruchtbare dagen zit/zat.
    Ik heb ruim 8 dagen vruchtbaar slijm gehad en ja, in die periode is er wel geklust. Geen idee wanneer mijn ei was/is,want ik heb niet getest, niet getempt en heb ook bar weinig gevoeld.
    ja, gisterochtend had ik even wat krampen onderin, maar of dat ei was...geen idee!

'officieel' mag ik op het wachtbankje denk ik, maar omdat we er niet bewust mee bezig zijn, ga ik er niet op zitten, dat scheelt een hoop stress, onduidelijkheid, testdrang enz!

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hier helaas gister ongie geworden :(
    Morgen naar de huisarts voor een gesprekje en misschien doorverwijzing om eens te kijken of alles goed is
    Bij mijn zoontje was ik de 5e maand zwanger :)
    Ik hoop zo dat wij nog wel een wonderteken mogen krijgen
    We willen alleen een onderzoek maar willen niet verder het traject in met behandelingen enzo ik hoop gewoon dat het op de natuurlijke manier nog kan komen ?????????!!!!!!

4. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

ik test redelijk op dezelfde tijdstippen.
    Gelukkig zag ik net dat de test die ik net gedaan heb, duidelijk donkerder wordt. Dus dinsdag is gelukkig toch goed gemikt.
    Al heb je heel wat maanden inmiddels ervaring...toch blijft het altijd een beetje gokken en onzeker.
    Dan is een man in huis ook wel erg makkelijk hahaha.

Balen dat je ongesteld bent geworden...(oh shit net wist ik je naam nog...sorry) Goed dat je het uit kan laten zoeken.

Mexi, ben benieuwd hoe het je zal gaan. Lijkt me ook lastig er niet mee bezig te zijn/willen zijn, maar toch houdt het je ergens wel weer bezig.

Groetjes,

Joos

5. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

Hallo dames,

Hier sinds gister geen ongi meer en gisteravond maar gebruik van gemaakt, haha. Mijn vriend zit momenteel in de fase; ik heb zin... hopelijk volgende week ook.
    Gister te horen gekregen dat we er een nichtje of neefje bij krijgen, vorige week gehoord dat er een vriendin zwanger is. Ik vind het onwijs leuk voor iedereen....maar.... tja, jullie kennen het allemaal. Het word steeds moeilijker er niet mee bezig te zijn als er om je heen zoveel zwangeren zijn. Ik vind het gewoon allemaal niks meer aan en verlang na het leventje van een paar jaar terug. Dat je met iedereen nog leuke dingen besprak en niet over zwangerschaps verhalen of kinderen.... ik ben er zo zat van even, bah. Maarja, we zullen wel door moeten gaan.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Anne, ja, die periode ga je dan ook door.... kinderen willen of proberen te krijgen en de verhalen erbij, maar vooral ook de vragen.
    Ik heb mij echt vreselijk geërgerd aan al die vragen van "wanneer komt er nu eens een kleine bij jullie?" Want zo is het letterlijk aan ons gevraagd... 'nu eens'...???
    Maar meid, als je er één hebt, beginnen ze na 2 jaar over de tweede, dus op één of andere manier lijkt het maatschappelijk heel normaal dat je gaat vragen naar iemands zijn/haar leven, ook over een onderwerp wat bij velen heel gevoelig kan liggen...

Baby, ook wij hebben heel duidelijk, dat we geen medische behandelingen willen ondergaan. Ja, ik zou net als jou misschien toch wel eens willen weten hoe of wat, maar daarna zou ik niet de stappen verder nemen.
    Dus laten we hopen dat het via de natuurlijke weg gaat lukken!
    Hoeveelste ronde is dit voor jullie?

Wij zijn nu 14 maanden bezig, waarvan vorige maand bewust niet.

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    hier zaterdag %(#)@% ook weer ongesteld geworden :(

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    ongi dames@ balennn.. pff niet leuk he.. zowiezo dat wachtbankje steeds, en dan nog is de teleurstelling.. hoop toch gauw dat hier snel wat zwangeren mogen melden.

Hier.. denk ei geweest. vorige week dinsdag woensdag. dus ergens volgende week mar testen. bij negatief mar nie mer testen.. en ovu doe k voor zekerheid ff doortesten..voor t geval die toch nog wel moe komen... pff wat een gedoe zn vrouwenlichaam;)

9. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Amy82 balen zeg van je ongie er moet nu iemand echt snel op roze gaan!!

Hier vanochtend naar de huisarts geweest we gaan nu langzaam de mmm in ik word nu eerst onderzocht op infecties en bacteriën en mijn mannetje zijn zwemmers worden gecheckt in de kerstvakantie gaat hij dit inleveren. Ik moest ook stoppen met de zwangerschapsvitamines omdat er iets in zit wat mijn cyclus verkort en dat schijnt niet goed te zijn
    Dus word vervolgt.......

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, hoe bedoel je dat er iets in de zwangerschapsvitamines zit wat niet goed is? Lijkt mij toch dat zwangerschapsvitamines juist wel goed moeten zijn omdat je deze slikt als je zwanger bent!

11. Anne1984

Ik ben ook gestopt met vitamines. Het kost me veel geld en het helpt niks. Ben nu overgestapt sinds vandaag op alleen maar foliumzuur en eet nu 2 stuks fruit per dag. Scheeld me een hoop in de portomonee en krijg zo alles binnen. Zuivel, groentes ed krijg ik dagelijk genoeg binnen.
    Hier is alles rustig. Heb alleen al wel wat slijm... zeer vroeg vind ik zelf. Maar we zien wel. Ben zeer benieuwd. Nog 2 kansen dit jaar. allebei einde van de maand. Dus wanneer ik nu niet zwanger raak, kom ik er dit jaar niet meer achter, volgende cyclus eindigd namelijk in het nieuwe jaar. Best gekke gedachte....

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Anne@ ja dat is idd een vreemde gedachte;) niet aan denke dus..hihi het is gewoon raak deze ronde..

Hier@ zn gangentje, wel wat jeukende borsten.. maar goed kan net zo goed ongi zijn die op gang ga komen..
    Wor wel alleen gek van verschrikkelijk zere voortanden.. ook tandvlees is ontstoken en pijnlijkn al een paar dagen, zo nu en dan ok een aft echt heeel raar..maar goed...misschien toch mar wel vitamines pakken.. ..B12 ofzo schijnt daar goed voor te zijn toch?

13. Anne1984

En toen kwam ik thuis met de aankondiging van weer een zwangere.... gho, waar houd het op????
    Moed begint me een beetje in de schoenen te zakken.
    Waar ik ben en met wie ik om ga en er is een zwangere. Ik weet dat het allemaal komt, aangezien iedereen mijn leeftijd heeft, maar soms.... grrrrrr.
    Sorry dames, ik moest even mij frustraties kwijt.

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Anne ik snap je gevoel ik heb er ook moeite mee en bij mij is het nog erger ik probeer ze ook te ontlopen :(

De zwangerschapsvitamines daar zit iets in wat je cyclus korter maakt/ kan maken zoals bij mij en dat schijnt niet voor elk lichaam super te zijn dus nu maar ff tijdje zonder kijken hoe het gaat
    Nu dus alleen foliumzuur en gezond eten

15. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

Hier is poging 7 een feit.
    Gister piek gehad (denk ik tests zijn op en eindigde flink donker) en vanmorgen nog temp gemeten, maar was nog laag.
    Hoop dat temp morgen wel hoog is. Heb anders het idee dat het geen zin heeft.

Meestal heb ik max 2dagen na piek wel eisprong gehad.

Dus officieel op de wachtbank.

Ik ben ook gestopt met de natuurpillen om mijn cyclische helpen verkorten en mijn hormoonhuishouding te ondersteunen.
    Meerdere redenen:
    Gynaecoloog gaf aan te stoppen zodat hij een eventueel volgende cyclus meekan kijken zonder wat ook er naast.
    Ze lijken qua lengte van de cyclus na 4 maand nog niet echt te helpen.
    En scheelt mij flink wat geld.

Tot snel.

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Whoehoe! Vanmorgen was temp hoger dus eisprong is geweest.
    Ik weet dan niet wanneer maar zeker binnen 2 dagen na inseminatie.
    Dus timing was goed weer. Nu afwachten of als sperma nog leefde of ze elkaar gevonden hebben en samen verder willen.
    Over 12 dagen NOD.

Groetjes en ik draai me nog even om in bed.

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    spannend Joos, ik duim voor je!!

Anne, erg he, al die zwangeren :(

ik heb het ook op facebook, hoef het niet te openen of weer allemaal buikfoto's of babyfoto's.. tja, doe je niks aan, maar moeilijk is het wel :(

ik heb ook een ronde die pillen 'Zwanger Worden' van de Etos geslikt, maar juist die ronde ineens een positieve ovutest op cd25, terwijl het daarvoor rond dag 19 zat.. daar dus ook weer mee gestopt. Nu rondes van 29, 27, 33 en 28 dagen gehad. Benieuwd wat deze maand gaat brengen. Heb steeds gezegd dat ik voor december zwanger wilde zijn, omdat eind december mijn tweelingnichtjes worden geboren. ben dus erg benieuwd...

18. Anne1984

Ik ga denk ik maar verhuizen naar een hutje op de hei! Daar zijn geen zwangeren....haha.
    Hier vanaf vandaag maar om de dag gezellig hebben. Ben benieuwd of we in december goed nieuws hebben! We gaan er weer voor.

19. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

vandaag LF 5.
    Heb al wat last van mijn borsten, zoals gewend.
    Dan ga je toch gelijk denken....dat is um dus weer niet.

Maar goed...houden de moed erin en moeten nog tot volgende week maandag, dan is mijn NOD.

Hoe is het met jullie?

Groetjes,

Joos

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, volgende week dinsdag is mijn NOD, uitgaand van dat we toch wat geklust hebben rond eisprong en deze zover ik weet op dag 17 was. Samen op de wachtbank dus, al neem ik er niet veel plaats op hoor, want op die manier vliegen de dagen, zeker in deze tijd!

Vorige maand echt bewust niet geklust en toen kon ik eens goed opletten wat je lijf na eisprong 'zegt'. Nou, ik kan je zeggen, dat doet maar wat, en alles lijkt op elkaar hoor. Die borsten had ik vorige maand ook, flink aanwezig en nu ook. En ja, dan zou je denken dat het niets wordt, maar weet je... dat is nu nog niet te zeggen, dat is over een week pas veel duidelijker.

Hier verder prima, alles sintcadeaus zijn binnen, het was nog een hele klus, want de prijsverschillen bij winkels en webwinkels zijn echt niet normaal en het uitzoeken waard!
    Zo hebben wij cadeaus besteld en betaald en daarna goedkoper gevonden. Alles ging terug! In totaal waren we 55,=!! goedkoper uit! Dat is nogal wat nietwaar? Duplo voor 68,= of voor 48,=. Nou, dan weet ik het wel!

Verder gaat het wel goed, mijn rug gaat redelijk, maar begin steeds meer op te merken dat de meeste rugklachten na eisprong zijn en op zijn ergst tegen menstruatie aan. Ik ga dit proberen aan te pakken met de homeopaat, want echt normaal is het niet.
    Vannacht toen ik mij omdraaide en niet goed lag, teruggedraaid en toen schoot het er licht in, dat merk ik nu. Puur spier, gaat wel over, maar het houdt mij wel bezig.

Deel Deze Pagina