Hallo dames, Mex en Joos op het wachtbankje dus, ben heel benieuwd meiden. Ik gun het jullie ook zo erg! Ik ben nu in mijn week dat de eisprong hoort te komen. Ik gebruik deze ronde geen ovu testen. Heb sinds gister slijm. Nu steeds meer doorzichtig. En heb nu steeds buikpijn rechts onder. Dus denk dat ie eraan komt. Gaan nu wat bewuster vrijen en denken er allebei wel aan om de dag te doen. Dit is voor het eerst. Vaak is mijn vriend juist na mijn menstruatie actief en net de week dat het "moet" is hij moe... haha. Dus hopelijk zal het helpen!
Dames...... Ik ben ZWANGER!!!!....vanmorge duidelijke digitale cb van 1-2 weken. zondag en zaterdag (met avondurine) een tuurtest van kruidvat van 2v5... dus ben nog erg in afwachting.. hoop zooooo dat alles goed gaat.
de test staat elders op de site.. kun je vinden via mijn berichten... Dank je wel..ja zo byzonder.. hoop zo alles goed blijft gaan nu.
Wauw krulletje! Super meid, hoop dat alles voorspoedig mag gaan! Dikke knuffel voor jou. Nu op naar veel meer positieve testen!!!
krulletje, gefeliciteerd!! Anne, wij lopen gelijk ongeveer, ik wacht ook op mijn ei ga deze maand nog wel ovutesten gebruiken, heb er nog 6, dan zijn ze op en stop ik er mee. maar hopelijk heb ik ze dan niet eens meer nodig Mex en Joos, duim voor jullie!!
Krulletje, gefeliciteerd! En strooi hier even flink met hcg, er zijn meiden die het hard kunnen gebruiken! Hier dpo 10, dag 27, kan nog een week duren, heb geen idee. Omdat we er niet bewust mee bezig zijn, merk ik op één of andere manier weinig. Maar wat ik wel merk is dat ik nauwelijks gevoelige borsten heb, dus ga ervan uit dat ik volgende week keurig met sinterklaas ongesteld ga worden.
Hallo dames, Volgens mij heb ik mijn ei gehad. Maar ik weet het niet, niet getest, maar heb geen vruchtbaar slijm meer. Maar dan is mijn ei eerder als anders. Ook geen tussenbloeding gehad, heerlijk! Nu afwachten, vorige week heel gezellig gehad aantal avonden en afgelopen vrijdag,zaterdagochtend en zondagochtend en maandagavond. Zouden vanavond weer, maar mijn vriend is lang niet fit. Morgen dus maar weer.....het is wat....maar hij heeft zin! En ik profiteer er maar van, gevoel dus dat het niet moet, maar dat het er gewoon komt omdat we het leuk hebben. Nu wel wat buikpijn.... tja, wat moet je ermee. Vele dames kennen de pijntjes enzo en dan verwacht je toch dat het niks is, omdat het er altijd is. Ik zit dus (denk ik) op het wachtbankje en afwachten over 2 weekjes.....
Dames...de blijdschap is alweer omgeslagen in hoop verdriet.. begin veel bloed te verliezen.. dus denk toch weer een vmk. pff.. moedeloos word je hiervan.
Krulletje, mss innesteling? En dat is dan meteen weer het nadeel van te vroeg testen.... het kan nog alle kanten opgaan... sterkte! Hier vanmorgen toch even mijn temp opgenomen, was 36.9, dus de ongi zal op pakjesavond wel van zich laten horen. Dus zal morgen even langs de DA gaan om weer in te slaan.
Ach krulletje, het kan idd alle kanten nog op gaan. Je weet het niet. Veel bloed is gewoon wel slecht teken. Denk aan je meid!
Krulletje, is het toch doorgezet? Hier het gevoel dat ik het elk moment moet worden. Maar dat is veel te vroeg. Menstruatie pijn steeds. Geen fijn gevoel. Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hoihoi. Hier op lf 10...over 2 dagen nod. Heb erg gevoel dat ongesteldheid eraan zit te komen. Zere borsten, buikkrampen al af en aan aanwezig. En gevoel van volle buik die leeg moet. De al jaren bekende voortekenen. Dus ga ervan uit dat ik een volgende ronde in ga vanaf maandag. En dat samen met de kliniek. Ene kant fijn, andere kant was zonder ook fijn geweest. Wat komt dat komt! Krulletje hoest met jou? En de anderen? Groetjes, Joos.
Hier vanmorgen weer heel erg gevoel dat ik ongesteld word.... zere borsten!!! Maarja die heb ik altijd na mijn ei. Moet pas eind volgende week ongesteld worden, word er zo zat van..... Mex, balen............