Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Anne, wat lijkt mij dat toch lastig, steeds die tussenbloedingen... je hebt dan geen idee waar je aan toe bent lijkt mij.
    En wat je eerder schreef, is het 'normaal' dat het zo lang duurt dat je tussenbloedingen hebt? Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het erg lang duren.

Dank je wel voor je lieve woorden.
    Maak inderdaad een hoop mee,dat gaat niet in mijn koude kleren zitten en ik merk dat angst,moeheid en lusteloosheid begint te winnen.
    Ik heb weinig zin om dingen te ondernemen en als ik ze dan onderneem, heb ik binnen de kortste keren pijn in mijn hoofd. Echt zo'n cirkel waar je niet uitkomt.
    Maandag kinderarts, eind januari orthopeed voor haar heupdysplasie, half februari weer voor mijzelf naar de neuroloog... ben er wel even klaar mee.
    Maar goed, ik klaag niet. Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen. Maar stiekem hoop ik dat 2013 wel wat meer geluk gaat brengen!

2. Anne1984

Anne1984 Niet meer actief

#2542 Anne1984, Jan 4, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 4, 2013
    Hey mex, het is ook erg lastig hoor. Maarja wat ik ook opzoek ik kom tegen dat het normaal is.En dat ze er niks tegen kunnen doen. Vandaar we de afgelopen maand ook door de rode zee zijn gegaan. Voor het eerst, wie weet heeft het geholpen.
    Ik moet zondag weer mijn ongi hebben. Heb sinds eer gisteren menstr achtige buikpijn. En ben heel vaak kriebelig in mijn buik, als jullie snappen wat ik bedoel.(soort zenuwen ofzo)
    Mijn borsten doen niet zeer. Dit is wel uniek, want ze doen altijd pijn vanaf mijn eisprong tot mijn ongi. Soms steken ze ineens heel erg, maar het doorblijvend gezeur heeft het nu niet.Of ik heb geen ei sprong gehad....
    Maar ach, kan wel weer denken, wie weet is het raak... Ik weet het echt niet.
    En gisteren deed de hond zo flauw steeds. Continu ging hij naar mij toe.... werd er gek van. Slikken op mn handen en aandacht vragen. Zegt mijn vriend "ben je zwanger ofzo"..... Hij riep de hond bij hem, maar stiekum ging hij steeds weer naar mij toe.
    Wat kan je jezelf gek maken hé!!!
    We kunnen maar 1 ding doen, afwachten.....
    Ik hoop voor jou mex, dat 2013 een zeer gelukkig jaar word! Wat maak jij ook veel mee.

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Hey dames

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!! En op een vruchtbaar jaar natuurlijk!!

4. Anne1984

Hoe gaat het hier dames?
    Baby, hoe voel je je? Veel last van kwaaltjes?
    En wie zitten er nu ook op het wachtbankje?

Liefs Anne

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

hier even een update:

kon mijn eisprong niet vinden want de temp bleef schommelen dus heb het opgegeven en bedacht maar gewoon af te wachten.
    Aangezien we geen poging gedaan hebben en ik als ik ongesteld word weer naar de kliniek gaan kon ik het ook wel loslaten.

Zit alleen inmiddels op dag 38 (!!) en heb alle klachten die ik altijd heb voor ik ongesteld word....maar dr komt niks.
    Dat baart me beetje zorgen...wat gebeurd er toch allemaal in mijn lijf?
    Heb de kliniek gebeld en uitgelegd waar mijn gedachten naar uit gaan en het mijzelf niet lukt mijzelf gerust te stellen.
    Ik mag morgen komen om een echo te laten maken en dan kan ik al mijn vragen en zorgen kwijt.

Ga ik ook vragen naar de uitslagen van mijn bloedtesten van een tijd terug.

1 Februari mag ik naar Zwolle! Ben onwijs benieuwd!

Hoest hier??

Groetjes,
    Joos.

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Anne? Jij overtijd??

7. Anne1984

Tja... als ik kijk naar mijn laatste cyclus met ik 4 dagen over tijd. Maar ja ik heb wel vaak verschillende cyclussen. Ik wacht dus nog even af. Als ik maandag nog niet ben, ga ik over mijn langste cyclus van afgelopen tijd heen en mag ik testen van mezelf. Vorige maand geen tussenbloeding, nu wel gehad, dus dan is het ook vaak langer. Ik kan wel testen,maar kost me steeds klauwen vol geld. Ik wacht nog ff, al is de drang er steeds meer......

8. Anne1984

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wel wat buikkrampjes. Maar die had ik vorige week ook al. Mijn vriend gaf me het advies te wachten tot maandag. Dan zitten we op cd 35. Langste dag die ik tot nu toe gehad heb het afgelopen jaar. Heb 2v5 gehaald bij kruitvat en hoop ze te mogen gebruiken maandag...
    Hoe ging je echo Joos?

9. Anne1984

Hier lichtroze bloed, heel klein beetje bij afvegen en krijg nu toch wel echt buikpijn.... mijn tijd tussen en ei en menstr is dit keer wel weer lang. Wou dat het gewoon 14 dg was, dan wist ik waar ik aan toe was.
    Ben bang dat mijn nieuwe cyclus vandaag weer begint! Helaas......
    Fijn weekend allemaal!

10. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

onduidelijkheid is lastig Anne.

Ik had gister een echo laten doen en daar was niets bijzonders op te zien. Zat toen op cd 39. Ze denken dat door de missprong van vorig ei mijn cyclus nu meer in de war is geraakt. Hopelijk is dat zo, want ze gaf aan dat mijn cyclus eigenlijk wel regelmatig moet zijn als ik verder wel via ziekenhuis insemineren.
    Ik neem toch aan dat ze wel iets hebben om dit te bevorderen?

1 Februari zal ik alle vragen stellen die ik heb.

Ik heb mijn zorgen geuit over dat mijn moeder erg vroeg in de overgang was.
    Mijn amh is getest eerder al en nu blijk ik op 0,2 waarde te zitten.
    Dit is extreem laag voor mijn leeftijd. Zou betekenen dat ik ook richting overgang zou kunnen gaan.
    Dus er is geen tijd te verliezen!! Het is erfelijk dus mooi balen.
    Heb er ook even flink om moeten huilen want dit werkt niet echt mee om kinderen te kunnen krijgen.
    Of dit nu al meespeelt in mijn onregelmatige cyclussen weet ik niet.
    Dat zal ik ook allemaal navragen.

Heb wel een en ander gelezen op internet maar zoals vaak zijnd e verhalen zo verschillend per persoon. De een is nog op normale manier zwanger geworden. De ander via IVF maar moest dit dan ook al om andere reden via die weg doen. etc etc....

Ik wens dat ik zonder al teveel poespas toch nog zwanger kan raken. En ga de artsen in Zwolle alle vragen stellen die ik maar heb.

Inmiddels gisteren dan eindelijk ongesteld geworden...breekt nog niet echt door maar er is bloed en daar ben ik nog nooit zo blij om geweest, hoe gek dat ook klinkt als je eigenlijk graag zwanger wilt worden haha.

Ik ben de grote schrik voorbij en voel tegelijk ook veel vertrouwen.
    Dus wordt weer vervolgt....

Mocht iemand hier meer over weten, hoor ik dat graag.

Groetjes,

Joos.

11. Anne1984

Nou hier is het echt doorgezet.... Pendels zeggen januari, nou daar gaan we dan voor! Want mijn kans in januari moet er natuurlijk nog aan komen. Was even teleurgesteld,maar ga vol goede moed de volgende ronde in! Liefs Anne

12. Anne1984

Lieve dames,

Ik ga jullie verlaten! Ik kan niet echt mijn zegje meer doen hier, ik snap dat veel dames nu zwanger zijn en of geen zin meer hebben om hier bezig te zijn op deze site.
    Zelf kan ik ook niet echt meer iets met deze site.
    Het ga jullie allemaal goed! Bedankt voor het luisterend oor.
    Mex en Joos, heel veel suc6 voor jullie in de toekomst met wie weet een zwangerschap in 2013! Natuurlijk ook voor de andere meiden. En de zwangeren onder ons suc6!

Liefs Anne

Share This Page