Sorry meiden hier ben ik nog even! Ik heb mijn privacy instellingen gewijzigd dus misschien kunnen jullie nu wel de foto zien?! Bij fotoalbum stomd in de privacy instellingen dat t alleen zichtbaar mocht zijn voor vrienden, nu is dat gewijzigd naar geregistreerde gebruikers!!
Jaaaa!! Nu is het gelukt ! Nu kunnen we je foto bekijken en dan dus ook goed advies geven . De test van gisteren is nog niet positief, je gaat wel naar een positieve test toe! Je hebt dezelfde als ik heb inderdaad en ik kan je zeggen... als die positief is, knalt ie eraf! Ik heb zelf de vorige ronde gehad dat de test positief was, volgende dag nog een keer getest en...nog positiever!! Echt, ongelooflijk om dat te zien! Ik word dan zelfs blij van 2 streepjes op een ovutest, nu nog op een zwangerschapstest die streepjes zien .
Amy, ik zie dat je banner aangeeft dat je vandaag zou kunnen testen. Heb je dit ook evengoed gedaan of wacht je op je ongi?
Hi Mex, Ik heb vanmorgen voor de zekerheid getest met Kv 2v5. Omo-wit... Weet je, het rare is dat ik in week 2 en 3 van deze cyclus best wel wat afscheiding had (niet het vruchtbaar slijm duidelijk kunnen opmerken), maar nu heb ik al een paar dagen geen afscheiding. Denk dat ik nog maar even rustig af wacht. Ik hoop wel heel snel duidelijkheid te krijgen. Laat die ongi dan maar komen, want dan kunnen we verder. Hoe is het met jou? Ongi minder? En hoe gaat het met je dochtertje? @Kreeftje, hoe was het bij de ha? Heb je nog buikpijn en/of roze afscheiding? @Baby, hoe is het met jou? @Lovefilu, heb je foto nou kunnen zien. Je piek is er idd nog niet. Heb je vandaag al weer getest? Btw... Al een tijd niks meer van LadyLaura06 gehoord...
Hoi meiden, Vandaag idd weer getest en hij is donkerder geworden. Nog niet KNAL, maar wel donkerder en verandering in mijn slijm! @Amy: Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil! Hoop dat je heel snel of nu zelfs al, zwanger mag zijn!!!
Lovefilu, je ei is duidelijk onderweg, je slijm is ook een heel duidelijk teken! op naar die knaltest, maar evengoed aan de klus he? Amy, bah.... dan zeg ik ook inderdaad 'laat nu die ongi maar komen', want dan kan je verder. Er wordt nogal wat van je geduld en uithoudingsvermogen gevraagd zeg!! Dus, of ongi, of een knallende positieve zw.test graag!! En dan hoop ik natuurlijk het laatste voor je . Ik zit nu op dag 6 van de cyclus en dacht vanmorgen alweer beginnend slijm te spotten... ben benieuwd of het weer zo vroeg begint en een redelijk vroeg ei krijg. Ben meteen weer begonnen met teunisbloemcapsules toen de ongi doorbrak. Ik heb een stoofschotel in de oven staan. Op internet staat 2u in de oven, maar bij de postings stond dat dit te kort is, 3u is beter. Je raadt het al denk? Bij mij is het dus wel in 2u tijd goed..... En we eten pas over een uur! Ik zet de oven maar laag denk, dan kan het volgens mij het minste kwaad
Heeft je ovenschotel gesmaakt Mex? Niet verbrand door te lang in de oven staan? Ben het wachten zat...:x Ik hoop voor je dat je weer een mooie (korte) cyclus hebt! Als dat zo is, ga ik ook die capsules proberen hoor
ben sinds 3 dagen aan het testen hier mijn testen van 3 dagen http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYP6MFNN.jpg
heey dames ben ik ik weer! hier helaas nog steeds geen ongi en ook geen klachten heel vreemd en baal er ook wel een beetje van! wel veel witte afscheiding verder niks raars jah nog steeds die aders over me borsten maar meer ook niet! hoe is het met jullie? @ mexicang wat doen die teunisbloemcapsules en waar zijn ze goed voor?
Bedankt voor de reactie dames... Ik heb inderdaad nu een iets donkerder streepje... Ik hou ook mijn cyclus in de gaten via de billingsmethode,en denk dat mijn eisprong ee nu toch echt aankomt..
Amy, het was heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar! En o meid, ik heb eigenlijk echt met je te doen... zo lang wachten is toch gewoon niet leuk meer... Kan mij echt voorstellen dat je het meer dan zat bent hoor! Wat kan je lijf je dan in de steek laten he?
Die onderste lijkt positief! Zijn het sensitesten? Ik vind de controlestreep wel licht, maar de teststreep is donkerder. Vandaag nog een testje?
Hoiii Nee zijn van zwanger & kids. hebben gisteren avond geklust. en ga straks met het 2e plasjes ff weer testen
Het schijnt dat ze je menstruatiecyclus ondersteunen. Als je ze een hele cyclus zou gebruiken zou je minder last hebben van allerlei klachten die bij de cyclus kunnen horen. En, ze zeggen dat het kan zorgen voor meer regelmaat in je cyclus. Nu is het zo dat ik het net 1 cyclus heb geslikt. Daarvoor had ik steeds ei rond dag 17-20, met die capsules rond dag 12-14. Maar we zullen deze ronde zien of ze daadwerkelijk wat doen.
Heb gisteren getest & vanmorgen weer. dit is helemaal een knaller of niet ??? http://www.mijnalbum.nl/Foto-URIXKW3A.jpg
Nou en of! Die knalt al goed he? Je weet wat je te doen staat! Gisteren ook aan de klus geweest? Dan zou morgen ook voldoende kunnen zijn. Maar ja... we willen geen kans onbenut laten he?
Ja wat een knaller he ben zo blij, had niet verwacht dat ik nu na 3 dagen testen nu al dit zou gaan zien. vooral omdat ik geen controle over me lichaam heb op moment na me mk nog niet ongesteld geweest en zo dus dit komt heel onverwachts dus vandaar dat ik er erg blij om ben Ja gister avond wezen klussen en vanavond en morgen avond gaan we dat ook zeker weer doen
@Dorien: Wauw die test ziet er mooi uit, mooi donker, spannend hoor!! @Amy: Kan me voorstellen dat je het wachten helemaal zat bent! Heb je vaker zo'n lange cyclus? @Mex: Hoe smaakte je ovengerecht gisteren? Zou fijn zijn als deze ronde vroeg voor jou begint en je eisprong lekker op tijd is!! Spannend!! _____________________ Meiden ik heb weer even een test gedaan en hij word nog niet donkerder. Even wat uitleg en vraagjes...! - Ik heb heel onregelmatige cyclussen. De kortste is 21 dagen en de langste 34. - Ik ben begonnen met testen op CD 9 en kreeg toen geen tweede streepje! Daarna steeds 2 streepjes. Ik vraag me af hoe lang het kan duren voordat ze echt KNAL zijn?! Ik zit nu op CD 13. Pfff die testen kunnen best een hoop onrust geven, zeker omdat ik hoopte op gelijk 2 duidelijke strepen of gewoon 1 ... nu zijn het steeds 1 donkere en de linker is licht!! Fijne dag en allemaal heel veel succes deze ronde!!