Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Bunchy,
    Hier alles nog rustig...geen ongesteldheid en ik ga zondag testen..poehhh ik ben er zo zenuwachtig over!

2. Embarazada

dochter 2009,,
    dat is een ovulatie test toch? Dan zal hij morgen idd wel eens donker kunnen zijn! :D

3. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Nou hij is positief! Gister om twaalf uur snachts al. De middag gevreeen. Wanneer zal ik nu weer? Vandaag en/of morgen?... Bekijk bijlage 207146

4. Embarazada

Heel de dag zou ik zeggen ;)

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Mijn "roze" ovulatietesten van sensitest werden eigenlijk nooit echt positief. Je zag wel dat de streep duidelijker werd maar ik had nooit een streep die net zo donker was als de andere.

Totdat ik de extra gevoelige testen van sensitest bestelde (de groene) nu heb ik wel een hele donkere streep en hoef ik ook niet zoveel testjes meer te gebruiken als voorheen. Ik test iedere dag 2 uur na het eerste toiletbezoek van die dag (je urine moet wel geconcentreerd zijn)

6. Embarazada

Nogevengeduld,
    Miss is dat wel een goede tip idd! Ik weet het eigenlijk niet meer...ik snap niet goed wat ik ermee moet...ben nog niet ongesteld geworden en ga zondag testen. Als het niet raak is dan za ik die gevoelige wel bestellen...

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Hier ook eindelijk iets donkerder... Maar zeker nog niet knal. Hopelijk morgen...

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier niks:( Zoals ik zei: afgelopen weekend heeeeel licht streepje. En maandag toch voor de zekerheid getest en toen omo-wit.
    òf ik heb mijn ei gemist òf mijn cyclus is nog niet op orde, omdat ik net pas met de pil gestopt ben... Ik wacht dus nog af:)

@ dochter2009 & Bunchy: Super dat het streepje donkerder wordt!!! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!!!

9. Embarazada

Amy1981,
    Herkenbaar, hier ook getest en wit! Jammer:(
    Wanneer ben jij gestopt met de pil?

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Whaaaaaaa heb een dikke posi ovu-test!!!:)
    Vrijdagavond getest en weer omo-wit. Inmiddels zit ik op cyclusdag 22 en (sorry, hier komt weer een smerig praatje) vanmorgen naar het toilet en zag ik super duidelijk rekbaar slijm. Ik dacht toen, maar even testen en ja hoor... mega positief!!!
    Ik begin weer meer vertrouwen in mijn lichaam te krijgen hahaha...

@LadyLaura06: Ik heb 26 november 2011 de laatste pil genomen.
    Gaan jullie voor je eerste kindje?

11. Embarazada

Amy1981,
    Ik heb de laatste pil genomen op 4 juli ;) daarna ongesteld geworden in augustus, na een cyclus van 32 dagen en daarna pas in november ;) dus nog even onregelmatig...idd eerste kindje...dus duimen, veel hopen en teleurgesteld zijn af en toe ;)

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi meis,
    Komt vast goed hoor!!!
    Voordat ik van Amber zwanger werd, werd ik na het stoppen van de pil na 36 dagen ongesteld. Daarna duurde het 72 dagen!
    En daarna was het steeds 35 a 36 dagen. Het kan dus opeens regelmatig zijn:)

Spannend he. Wij gaan voor een brusje, maar ook nu is het weer heel spannend. Ik duim voor je!

13. Embarazada

Ja, hoop het..gek dat je je dan door zn test uit het veld laat slaan he ;) Wil het ook zo ontzettendr graag...stelt me wel gerust wat je zegt ove rjou cyclus...ik ben aan het twijfelen of ik naar de huisarts ga...maar van de ene kant vind ik dat ook wel weer een beetje vroeg....wat denk jij?

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik herken je gedachte hoor. Toen mijn cyclus (2e maand na het stoppen met de pil destijds) zooo lang duurde, ben ik ook naar de ha gegaan. Het was toen de 70e dag. Ik dacht: het zit vast niet goed.
    Ik mocht bloed laten prikken en daar kwam niks vreemds uit. En prompt op de 72e dag werd ik ongesteld. Ik zou dus nog ff afwachten. Als je nou veel vaker een mega lange cyclus hebt is het een ander verhaal en zou ik wel even een bezoekje aan je ha brengen.

15. Embarazada

Amy1981
    Daar heb je miss wel gelijk in! Ik w8 nog even af...morgen naar Londen voor 3 daagjes...lekker even wat anders ;)

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Wow wat heerlijk zeg! Geniet er lekker van!! Even verstand op nul. Wil ook wel eens helpen;)

17. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amy1981 heb je vandaag ook nog een positieve ovu-test?
    Ik ben nieuw hier op het forum en heb vandaag mijn eerste ovu-test gebruikt. De gevoelige van sensitest en ik had een dun streepje. Volgens mij net zoals jij een paar dagen terug. Ik had altijd een cyclus van 24 dagen, maar mijn vorige cyclus was 30 dagen en die daarvoor 28 dagen. Heb dus ovu-testen gekocht omdat ik nu ff niets meer van mijn lichaam snap en wel heeeel graag een tweede kindje wil.

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi kreeftje78, Ik had zondag (eergisteren) 's ochtends een knal positieve ovu-test. Man was weg dus ik dacht, wacht wel tot de avond. Begin van de avond weer getest en toen was ie een heel stuk lichter. Zondagavond hebben we wel geklust, geen idee of ik mijn eisprong dan al had gehad, maar niet geschoten is altijd mis haha...

Wel spannend weer he om er voor te gaan?!? Ook super leuk!!! Ik hoop zooo dat het lukt. Een kleintje is meer dan welkom!!!

Hoe oud is julle kindje?

Lfs, Amy

19. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Amy, volgens mij heb je dan toch helemaal goed getimed? Ik ben nieuw met de ovu-testen hoor, maar na een positieve test is je eisprong toch 24-48 uur later? ik zou zelf ook zondagavond geklust hebben, maandag trouwens ook nog wel denk ik :p.

Ik vind het ook erg spannend, maar merk aan mezelf dat ik te graag wil. Ben er ontzettend mee bezig, eignelijk té veel. weet dat je dat beter niet kunt doen, maarja, zet het maar eens stil he.....

mijn dochtertje is van augustus 2009, dus is nu ruim 2. Hoop dat ze in september een broertje of zusje krijgt!!! Ik zie dat jouw dochter anderhalf is. Is ze al lekker aan het babbelen?

20. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoihoi,

Onze dochter kletst ons de oren van het hoofd haha... echt geweldig. Ze probeert werkelijk alles na te zeggen. Erg leuk!

Ik weet inmiddels wel dat ik niet zo gefocust moet zijn op lichamelijke verschijnselen zoals gevoelige borsten etc, want toen het raak was bij mijn eerste zwangerschap, had ik juist totaal geen klachten of opmerkelijke verschijnselen haha...

Ik probeer het wat los te laten, maar moet eerlijk zeggen dat ook ik er heel veel mee bezig ben:p

Deel Deze Pagina