Oh wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan! Waar gaan jullie naartoe? Ik hoop voor jullie dat het voor de vakantie nog kan, zou leuk zijn! Wat gaat het trouwens hard zeg, je bent al 5,5 week zwanger! Wat spannend morgen!!! We denken aan je hoor. We krijgen toch wel te horen hoe de reaktie geweest is he? Succes!!!
Hoi Amy, We gaan naar Tenerife! Heerlijk even eruit. Van de zomer gaan we ook nog drie weken, maar dan blijven we in Nederland en gaan we varen met onze boot! Ja inderdaad gaat snel. Mijn buik zet al een beetje op. Ik denk dat ik over 3 à 4 weken wel mijn zwangerschapsbroeken uit de kast kan halen. Mex volgens mij is je temp oké. Nu nog een mooie test, pfff weer wachten! Hopelijk komen er snel twee streepjes meid! Cdebruyc weet je al wat meer?
Ik had hier de link geplaatst, kunnen jullie 'm openen? Heerlijk, Tenerife.... ben jaloers MamaRoasa!!
@Mex, ik had jou meteen geantwoord dat ik alleen een witte pagina zie als ik op de link klik haha. Is dus niet goed gegaan denk ik. Nog een keer proberen?!? @MamaRosa, Wat heerlijk Tenerife! Ben jaloers haha. Nee hoor. Ga maar lekker genieten! Lekker vooruitzicht hoor. Hoe reageerde je moeder vandaag? @Baby, cdebruyc etc. Hoe gaat het met jullie? O MamaRosa, volgens mij heb ik nog geen pb gehad, klopt dat?!?
heey ladies!!! ben ik weer beetje druk weekend gehad hihi! maar hier gaat alles goed niks boeiends te melden. ben wel al begonnen met ovutestjes er komt nu een heel licht streepje te voorschijn dus hoop dat hij snel komt! hoe is het verder met jullie. en mex wat spannend!!! en amy jij ook nog steeds aan het wachten mama rosa lekker hoor vakantie ik ben nu ook aan het kijken!!
Hier rustig Baby. Wachten, wachten en nog eens wachten. Ik wil ook wel eens een cyclus van 'normale' duur haha.
Amy,Baby.... wachten.... waardeloos!! Wachten op ei, wachten op een knallende ovutest, wachten op de wachtbank, wachten op een knallende zwangerschapstest!! Dat moet een vrouw allemaal doorstaan om zwanger te worden!! Vandaag hier weer de hele dag temp hoger dan 38'C, ergens zit er iets niet helemaal lekker in het lijf, maar wat dan?? Grrr, zo irritant! Ben ook erg moe, dus ga nu tanden poetsen en duik mijn bedje in. Hopelijk gaan de dagen snel, krijgen we allemaal meer duidelijkheid en is mijn man ook weer snel thuis, die is een week op zakenreis...
Hallo meiden, Gisteren waren we bij mijn moeder op bezoek en onze dochter had het shirtje met : hoera ik word grote zus aan. Maar helaas had ze het na 10 minuten nog niet door. En toen heb ik maar tegen haar gezegd; lees even wat er op haar shirtje staat. En toen zag ze het pas. Maar gelukkig was ze wel blij. En ik heb vanavond de verloskundige gebeld en we hebben al op 13 maart de eerste echo! Dus nog lekker voor onze vakantie! Verder voel ik me echt waardeloos! Ik vergeet echt alles!!! En ben echt zooooo moe en veel misselijk pfff deze maandjes zijn even zwaar! Slaap lekker allemaal
hier vandaag dagje gewerkt, vergadering gehad en nog even lekker uurtje gsport bodycombat! ff heerlijk alles eruit rammen jah een vrouw heeft veel te voorduren en de mannen maar klagen dat ze het zwaar hebben pfff! morgen en woensdag lekker weer 2 daagjes vrij maar eens kijken wat we gaan doen nu zo me bedje maar lekker opzoeken! mamarosa dat is fijn dat je dan de echo hebt en dat is ook al bijna mex vervelend hoor dat je nu alweer verhoging hebt hoe voel je je verder?
Hi Mex, Hoe voel je je vandaag? MamaRosa, Wat super dat je zo snel al de echo krijgt!!! Wat heerlijk zo voor je vakantie. Baby, heb je al het idee dat je ei eraan komt? Ik heb vandaag voor het eerst getempt: 36.7 Ben benieuwd wanneer ik kan zeggen dat m`n ei komt
Hey meiden! Baby, Amy, ik hoop dat jullie ei er snel aankomt!! Al enig idee, al enig teken van een aankomend ei? Of nog niets? Zijn jullie nog teunisbloem gaan slikken? Hier alles okee, alleen vannacht een vreselijke nacht: dochter heeft veel gespuugd, waardoor ik dus midden in de nacht aan het wassen, verschonen enz was.... Was zo hyper dat ik er niet meer van kon slapen. Plannen voor vandaag dus maar in de ijskast, ik wilde even richting de stad met haar, gewoon zomaar, maar dat doen we maar niet. We zitten nu nog in pyjama, gaan zo lekker even in bad om de nacht van ons af te wassen. We hebben we schone pyjama;s aan, maar toch. Cyclus? CD 28 Ei volgens FF gemeten dmv ovutest op CD 16 (volgens mij ei op cd17/18) 12 DPO (of 10/11 DPO) Temp: 37.2 Verder geen enkel teken of signaal, behalve dan die omowitte test van afgelopen zondag en af en toe wat lichte krampjes.
jooooooooooo dames, mex, wat vervelend voor jou en je dochter ziek zijn is gewoon echt niet leuk en ik vind het vaak nog zieliger voor die kleintjes nou er komt wat kleur op mijn ovutestjes dus kan niet heel lang meer duren hihi! we zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal hihihi! voel verder nog niks ja wat vage krampjes af en toe zeurderig gevoel maar dit heb ik mijn hele vorige cyclus ook gehad dus kan daar niet van uit gaan.
Heee Mex, wat vervelend dat je zo`n drukke nacht achter de rug hebt. Vandaag maar lekker kalm aan doen hoor! Ga je eind van de week testen? Hier nog niks in aantocht. Vanmorgen getempt: 36.7 Ook (kon het niet laten) een ovutest gedaan en zie alleen maar een heeeeeeeel licht indroogstreepje, dus gewoon negatief te noemen... Mijn afscheiding is soms wat 'plakkerig'. Sorry voor het praatje. Hoop dat er snel 'vruchtbaar slijm' voor in de plaats komt
Ja, dat was echt bagger vannacht... Ik heb toen meisje op bed lag ook anderhalf uur op de bank geslapen en daarna kon ik er wel weer tegen. We houden het hier spannend met z'n allen! Jullie wachten op je ei! Eigenlijk grappig hoe leuk testen dan ook best wel kan zijn he? Een knallende ovutest kan je zo blij maken . Zal dat komen door het zien van 2 streepjes?? Ik heb geen idee wanneer ik ga testen, ik denk dat ik, na de omowitte van zondag, gewoon maar even lekker afwacht. Heb bij vlagen behoorlijke ongikrampen, ik ga er dan ook maar vanuit dat die komen. ik heb alles op FF aangepast, mijn cyclussen van de afgelopen maanden. FF kon, omdat ik niet standvastig tempte, mijn ei niet vinden, dus heb het FF laten zoeken dmv de ovutesten. Zo heeft FF alles aangepast, dus LF ook. Omdat ik het heb aangepast, staat op FF NOD nu op 3 maart. Heb dus wel erg vroeg getest, 6 dagen voor NOD. Ik heb nog 1 test in huis, een kruidvat 2v5, die ga ik niet zomaar even gebruiken, dan moet ik echt zeker van mijn zaak zijn!
Hier vannacht weer een nacht vol spugen en wassen. Ik begrijp er niks van, want overdag was er helemaal niets aan de hand. Haar ontlasting wordt nu ook dunner, dus ze zal wel buikgriep hebben. Ik moet boodschappen hebben,kom zo nergens... Ben alleen, man weg, dus ga straks maar vragen of iemand even boodschappen kan halen of wil oppassen. Vanwege die nachten weet ik niet zo goed wat ik met mijn temp aan moet. Vannacht om 2.15 na 4u slaap 37.1. Dochter had gespuugd, wist dat ik geen goede rust meer zou krijgen, dus getempt. Later in de nacht, na veel onrust, 36.8, dus een flinke daling. Toen vanmorgen om 7.45, toen dochter mij riep, toch maar even getempt, ik had een dikke 3u gelegen, 37,2. Hoezo raar?? Moet ik nu een gemiddelde aannemen? Of de laatste temp van 7.45? Ik temp meestal als dochter wakker is, tussen 7.30-7.45. Ik heb 'm nu met 36.8 op FF gezet, met 'aantekening' slechte nacht.
mex, wat balen zeg weer een slechte nacht en ja zo kun je geen pijl trekken op je temp ik ga straks een ovutestje doen dus ben heel benieuwd hoop op een knaller want kan wil echt snel dat me ei komt hihi!
Tjee Mex, wat vervelend dat jullie een slechte nacht hebben gehad. En dan is je man ook nog weg Groot gelijk om niet op pad te gaan. Hier is het druilerig weer trouwens. Hoop dat jullie aankomende nacht meer rust krijgen.Wat raar die temp zeg. Ik zou die van 7.45u nemen. Hier vanmorgen getempt en toen was ie 36.8 Baby, al ovutest gedaan?!? Ben benieuwd meis! MamaRosa, ik zat vol spanning te wachten op de postbode en heb helaas nog niks mogen ontvangen Heb ook nog geen pb'tje gehad, kan dat kloppen meis? Hoe voel je je? Hoe gaat het met de rest van de meiden? Nog nieuws?
Ach, ze is zo zielig... vanmorgen ook waterdunne ontlasting, paar x achter elkaar dus de wasmachine draait hier overuren. Tijdens het verschonen vond ik wel dat ze raar deed, alsof ze beseft dat het anders is dan anders. Ook naar het plafond wijzen en vertellen alsof ze wat ziet. Geen koorts, dus ze ijlt niet. Ik vind het ook maar vreemd dat er tussen de 'laatste' keer spugen en de keer daarop, meer dan 24u zat! Nu ligt ze al de hele dag in bed, nadat ze zo had gepoept. Ze gaf zelf aan naar 'bettie' te willen, met mama's kussen, dus nu ligt ze op mijn kussen in haar bed, en ze doet niets anders dan slapen. Zo zielig, mijn hart breekt als ik naar haar kijk. Ze wil niets eten, dat is niet zo erg, maar ze wil ook niet drinken... Vanmorgen is er een vriendin op bezoek geweest, even bijkletsen en zo kon ik even het hele wachtbank-gebeuren van mij afzetten. Nu voel ik weer krampen en dan schiet het gelijk weer te binnen ga even was vouwen, zit er alweer één in de droger en de wasmachine staat aan, dus ben nog wel even bezig.