Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ah zielig Mex! Oh vind het altijd zooo zielig als m`n meisje niet lekker is. Dan denk ik: voelde ik me zelf maar ellendig, maar niet m`n arme poppie. Misschien (als ze daar energie voor heeft) kun je haar straks in bad zetten, zonder schuim/zeep, met een bekertje. Misschien krijgt ze al spelend wat water binnen. Klinkt misschien niet heel fris, maar het gaat erom dat ze toch vocht binnen krijgt.
    Sterkte meis!!!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Heb ik een heel verhaal getikt, weg... raar!

Inderdaad Amy, het is zo zielig om haar zo te zien!
    Ze was helemaal kapot, zo moe. Ze heeft 4.5u geslapen! Ze heeft daarna een flesje drinken gedronken ipv tuitbeker (ik weet, heel slecht, maar zo'n uitkomst als ze niet lekker is!) en een klein crackertje gegeten.
    Nu zit ze voor de tv, daar vroeg ze om, ik vind het prima. Als wij ziek zijn willen we ook hangen en tv kijken toch?
    Rust dus, straks even kijken of ze wat wil spelen. Eten maak ik niet, dat is al 2 dagen geen succes, dus laat maar even dan.

Ik heb straks voetreflex,mijn schoonmoeder komt oppassen, want ik wil dat wel even doen, omdat zo nu alleen en een ziek kind, ik wel even iets voor mijzelf wil. Het is nog geen 1,5u, dus moet kunnen.

Ben vreselijk geneigd om die ene kruidvat 2v5 te doen, maar heb zo geen zin om weer naar een omowitte test te zitten turen!

Tip van het bad is wel een goede om te onthouden! Thnx!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O ja, ik heb hier nog zo'n graadmeter voor wel of niet zwanger: de kat!
    Bij de zwangerschap van mijn dochter moest ze niets van mij weten, kwam niet op schoot, sprong over mij heen enz. Dat was al zo voor ik positief testte.
    Kat nu? Gewoon op schoot hoor! En aangezien dat toen zó opviel, geloof ik daar echt in en denk dat het nu niet raak is, helaas.

Ik heb op FF de temp van 36.8 laten staan, ik verwacht nl 'gewoon' de ongi over een paar dagen.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    O jeeeee... Ik heb niet echt trek in schoenen Mex...;)

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    wat zielig mex van je meisje hopelijk voelt ze zich snel beter!

ovutestje gedaan zelfde als gister hihi ook nog geen vruchtbaar slijm gespot.

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hee Baby, ff een vraagje. Jij had al wel een 2e streepje op je ovutest toch?!? Ik heb gisterochtend en vanavond een ovutestje gedaan en er was alleen een heeeeeeel licht indrooglijntje te zien. Ik moest echt turen en het is dat ik weet waar die 2e lijn moet komen te staan:p
    Ook is er bij mij nog geen vruchtbaar slijm te vinden.

Denken jullie dat het zo van de een op de andere dag zo kan zijn dat ik vruchtbaar slijm kan hebben en een positest??
    Sorry meiden, de moed zakte me net ff in de schoenen. Ben zoooo bang dat ik wéér een mega lange cyclus heb deze maand en ben ook zooo bang dat ik mijn ei niet vind....

Kunnen jullie me ff oppeppen?

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ach Amy.... dat kan ik mij zo goed voorstellen....
    Bij mij is het meestal zo dat mijn vruchtbaar slijm begint en dan een dag of 5 tot 7 duurt. Tijdens de opbouw van het slijm is ook de opbouw van het LH. De kans is denk klein dat je van de ene dag op de andere dag ineens een positieve test hebt. Ik denk dat het eerst begint met slijm.
    Maar..... niet iedereen spot genoeg vruchtbaar slijm, dus dan kan je wel 'ineens' een positieve test hebben.
    Zodra je ei is gesprongen droogt het vruchtbare slijm op.

Slik je teunisbloem?
    Als je weer zo'n lange cyclus hebt, is het dan niet eens iets om te kijken naar een goede homeopaat of bijv accupunctuur? Het eerste schijnt te kunnen werken, tenminste, als je een goede homeopaat hebt (klassieke homeopathie).

Test je 1x per dag? En om hoelaat? Dat kan een hoop schelen hoor!

Ik ben benieuwd wie hier schoenen kan gaan eten, maar ik merk echt helemaal niets... niets.
    Ik heb af en toe ongi krampen, maar daar blijft het ook bij.
    Geen pijnlijke borsten, geen pijnlijke tepels, niks.

En wat dat betreft zal ik dan het vertrouwen wel kwijt raken: niet zwanger bij allerlei kwaaltjes, niet zwanger bij geen kwaaltjes... zucht.
    Lijf kan ons flink in de maling nemen!

Morgen cd 30, dan zou een test echt mogelijk moeten kunnen zijn.
    Vanmiddag heb ik een ovutest gedaan en die werd echt niet heel donker ofzo. En ik denk dat dit wel zo zou moeten zijn als ik zwanger zou zijn.
    Bij mijn dochter testte ik op 3w6d positief. Eerst deed ik een ovutest, dat was toen een gewone van sensitest, en die toonde ineens een tweede streepje, wat die echt nooit deed. Toen wist ik het al.
    Daarom denk ik, met een sensitive van sensitest, dat het streepje dan wel goed duidelijk moet zijn. Of kraam ik nu onzin?

Ik kan niet meer doen dan afwachten.
    Ik hou mijn NOD nog op 3 maart,maar merk dat ik erg reken vanaf de positieve ovutest, maar toen is volgens mij niet mijn ei gesprongen, op dag 18 had ik een tempstijging, dus denk ei op dag 17. LF 14, dus dat is nog 2 dagen.

Wachten....... Niet Leuk!!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik zie trouwens enorm tegen de nacht op... :(
    Afgelopen 2 nachten steeds wassen, schoonmaken, opruimen, verschonen enz enz vanwege het spugen, maar overdag spuugt ze niet! Dat is toch raar?? Ik ga er wel zo in, hoop zo dat ik even goed kan slapen!

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Wachten is vreselijk!!!
    (Nu komt er even een vies praatje - sorry!)
    Ik heb een paar dagen een enkele keer een klein kleverig propje in m`n slip gevonden. Het is niet rekbaar. De eerste ronde (in december) had ik heel veel rekbaar slijm, echt veel! En toen getest en ja hoor knalpositief! Toen niet goed geklust en nu kan ik mezelf wel voor de kop slaan...
    Vorige maand geen ei gevonden. Nu spookt er door mijn hoofd: Heb ik dan geen eisprong gehad?!? Ik haal nu de raarste dingen in mijn hoofd. Ik weet het is pas ronde 3, maar ben zo bang dat ik weer een mega lange cyclus heb.
    Ik wilde teunisbloemolie gaan halen, maar toen zei de vrouw bij Etos dat het is om menstruatie-ongemakken te verlichten en niet om je cyclus korter te maken. Ik werd in verwarring gebracht en heb toch maar mijn vertrouwde Etos Zwanger Worden pillen gekocht...
    Ik zou hier geen goede homeopaat weten, maar misschien moet ik maar eens goed google-en:(

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Kan ik me heel goed voorstellen Mex.
    Ik hoop echt dat jullie meer rust hebben vannacht. Is zooo belangrijk! Ook voor je meisje, want slapen is goed, daar knapt ze van op!
    Sterkte meis! trusten!!!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ik heb dat ook weleens, zo'n kleverig propje. Dat kan een begin zijn van vruchtbaar slijm. Bij mij is dat meestal wel zo.
    Ach en weet je, wat toen gebeurd is, met niet goed klussen, was toen meid. Je weet niet of dat je kans was, hoe moeilijk ook.

Hou je cyclussen goed in de gaten en als deze ook weer erg lang is, kan je altijd naar de dokter hoor. Dan kunnen ze even kijken of je wel een eisprong hebt. Vorige maand je ei niet gevonden, je zit er nu echt bovenop, dus je kan het nu bijna niet missen of je wel of geen ei hebt.

je zit al op dag 19, en nog geen ei gespot... dat is echt gewoon niet leuk, dat is laat. Simpel zat.
    Wanneer ben je begonnen met de ovutesten?

Hier een goede nacht!! Ze is wel laat gaan slapen, ze had overdag natuurlijk 5 uur geslapen, en was om 22.30 even wakker, maar heeft daarna geslapen van 23-7! Knappe meid!! en ik dus ook!

Vanmorgen 36.8.... Ga je schoenen maar vast schoonmaken Amy... Al had ik ze liever zelf opgegeten! :(

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Je hebt gelijk Mex, dat was toen. Maar ik baal zo gigantisch van mijn lange cyclussen. In 2009 was het 1x een hele lange cyclus en verder steeds tussen de 31 en 36 dagen. In de eerste ronde heb ik duidelijk een lh-piek en eisprong gehad. Het zou toch niet zo kunnen zijn dat ik dan nu opeens geen eisprong meer heb?!?
    Ik heb (even uit mijn hoofd) 24-2 / 26-2 / 28 en 29-2 getest.

Wat heerlijk dat jullie goed hebben kunnen slapen. Dat ze gisteravond nog laat wakker was is logisch als ze overdag zo veel geslapen heeft. Fijn hoor! Nachtrust is zooo belangrijk!

Komt je man snel weer thuis?

@All: nog nieuws te melden meiden? Nog leuke plannen voor het weekend?

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, dat is toch logisch dat je daar zo van baalt! Ik zou dat ook echt helemaal niet leuk vinden als je cyclus zo lang duurt hoor! Als ik je banner zie, dan vind ik het al erg!

Ben je niet 'te laat' begonnen met testen en dat je ei al is geweest?
    Al kan je daar misschien weinig van zeggen, want dat weet je dan pas als je weer ongi bent en daar dan 14-16 dagen van terug telt.

Weet je wat het is, als je zwanger wilt worden, dan wil je dat gewoon nu he? Toen ik vanmorgen weer een 36.8 op de thermometer zag staan, had ik er echt even de pest over in. Wéér een nieuwe ronde, weer verplicht aan de klus...
    Ik had vanmorgen wel een ovutest gedaan, het tweede streepje komt wel, maar niet 'snel genoeg' zeg maar.
    Ik denk maar zo, als het een gevoelige test is, dan zou deze toch ook hcg goed kunnen waarnemen? Tenslotte bestaat HCG uit een deel dezelfde moleculen als LH, dus lijkt mij dat de test dan ook zou moeten knallen.

Maar weet je Amy, ook ik maak mij nu zorgen hoor, ik had dan wel een knallende ovutest, maar waarom zijn de teststreepjes deze ronde weer veel duidelijker gebleven dan de vorige ronde.
    Als ik beide A4-tjes naast elkaar leg, dan zie je gewoon zo'n verschil!

Maar goed, ik heb vandaag even een lading maandverband ingeslagen, de aleve feminax heb ik nog, dus kom maar op.

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ja Mex wat balen he. Ik denk dat een ovutest inderdaad zou moeten knallen. Ik begrijp dat jij ook enorm baalt. En ja weer verplicht aan de klus. Ik moet zeggen dat ik ook met ee knalpositieve ovutest erg enthousiast aan de klus ga, maar daarna ben ik het ff 'zat' haha...
    Ik kan mijn ei niet gemist hebben. Dat weet ik zeker. Ik had de data trouwens niet goed. Ik heb 22-2 / 24-2 / 28-2 en 29-2 getest. Allemaal negatief. Vandaag 1x wat afscheiding gehad en ik dacht enthousiast, zou het dan nu eindelijk gebeuren?!? Nee hoor. De volgende 2 toiletbezoeken helemaal géén afscheiding. Wat betekent dit?!?
    Grrrrrrr....:x
    Samen zitten we op het baalbankje Mex;)

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Amy, is weer eens wat anders dan een wachtbankje ;). Baalbank!
    Dat van je afscheiding betekent niets zorgwekkends hoor! Ik had vorige ronde echt enorm veel slijm en nu was dat minder, zelfs ook zo dat ik dus het ene moment wel slijm had, het andere niet. Het is net hoeveel er naar buiten wordt gewerkt. Ik heb vaak ook meer als ik echt lang niet heb geplast, bij kleinere plasjes ook minder slijm.
    Je hebt best kans dat bij jou vruchtbaar slijm gewoon moeilijk te spotten is, wat overigens irritant is!

O ja, hoe laat test jij overdag?
    Doorgaan met testen meid, je hebt wat slijm, je zou dan in principe een opbouw van het streepje moeten zien.

Ik ga even koken, voor mijzelf, want dochter eet nog niet, man is weg, dus jippie...koken voor één...
    Ik wilde eigenlijk bestellen, maar dat heb ik gisteren al gedaan, misschien morgen dan maar. We hebben hier vlakbij een heerlijke turk, waar je echt zulk lekker eten kunt bestellen!! Jummie, krijg nu al trek ;). Snel koken voor ik mij bedenk!!

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik ben ook alleen met ons meisje. Wel gezellig samen kunnen eten. Had lekker chili con carne gemaakt. O heerlijk om te bestellen! Wat kan je daar naar uitkijken he. hihi.

Ik test verschillend, maar niet met de eerste urine van de dag. Heb 28-2 's ochtends getest en 29-2 begin van de avond (ongeveer 17.30u)

Fijn dat je me ff opbeurt. Ik maakte me echt al een beetje druk dat ik 1x afscheiding had vandaag en verder niet.
    Hoop gauw duidelijkheid te krijgen.

Is je meisje wel wat meer opgeknapt? Drinkt ze ook wel wat?

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy,heerlijk...chili con carne!! Ga ik volgende week ook weer eens maken! Maak je 'm zelf of uit een pakje? Ik heb 'm laatst eens vers gemaakt, dat was even een werkje omdat het lang moet sudderen, maar wel erg lekker. Maar een pakje kan ook o zo lekker zijn!

Probeer met testen altijd op hetzelfde tijdstip te testen, dat geeft meer duidelijkheid. Ik test altijd 13.30-13.45 en als ei eraan zit te komen, dan ook nog rond 17.15. Dan heb ik een duidelijk beeld.
    Deze ronde was het zelfs zo dat ik rond 13.30 testte en twijfel had of de test wel of niet echt positief was, dus om 17.15 nog een test en toen knalde de test nog meer dan die 3,5u eerder!! Kan je nagaan hoe hard het kan gaan.

Ik hoop ook voor je dat je snel weet hoe of wat, want je zit inmiddels op dag 19! Maar, in 3 dagen kan een hoop gebeuren hoor!

Dochtertje drinkt wel, dat doet ze nu lekker veel. Ze laat enorme winden die het hele huis bedwelmen en als ze die heeft gelaten, moet ik verschonen, dan zit er steevast iets in haar luier. De luiers vliegen er hier door!!
    vandaag is mijn moeder geweest, zo kon ik even naar de supermarkt en de stad. Normaal gaat dochter op donderdag naar kdv, maar dat wilde ik nu niet, ze is echt nog niet lekker.
    Ik twijfelde ook of ze morgen wel zou gaan, maar hou haar ook thuis, kan ze even goed opknappen.

Of het komt omdat ik vandaag meer gepraat heb dan de overige dagen deze week weet ik niet, maar ik heb wéér keelpijn! Steekt er over... Lekker veel drinken en op tijd onder de wol maar weer.
    En morgen toch maar eens lekkere dropjes halen, goed excuus :D

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    heey dames,

hier zijn er wel duidelijke streepjes op de ovutestje te zien maar nog geen knal test zal morgen wel even een foto maken:)
    wat typen jullie veel zeg hihi.
    ik had vandaag wel een rare velle steek die ik kreeg toen ik opstond en die duurde een paar minuten en was weg, maar geen positieve ovutest om 11:00 getest en om 17:15. heb wel bij me wc bezoekje vanaaf wat rekbaar slijm kunnen vinden maar was niet echt doorzichtig.

mex, balen hoor als je naar de de volgende ronde gaat wat kan je lichaam toch raar doen hadden we maar een luikje in ons buik om eens te kijken wat daar gebeurde dan weten we waar we aan toe zijn!
    maar wel fijn dat je meisje weer beetje opknapt:)

amy, balen zeg dat je ovutestjes niet donkerder worden toch maar even door testen en hopen dat het niet te lang meer duurt. staat er wel een streepje?

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Baby,
    Geen 2e streepje. De afgelopen dagen heeeeee licht, maar dat is een indrooglijntje denk ik. Net nog een test gedaan, maar omowit...

Ik hoop voor je dat je snel een knaltest hebt! Goed aan de klus meis!:p

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    baby, ja, we typen er flink op los he? ;)
    Ik zeg weleens, als ik eenmaal begin, is er geen eind aan!

Het is fijn dat de ovutesten er zijn, maar ze kunnen je ook knap onzeker maken he? Als het allemaal normaal gaat is het leuk, maar anders ;).
    Ik weet van mezelf dat het niet slim is om na de meest knallende test gewoon door te testen, maar ja, kan het gewoon niet laten.
    En ja, als je dan per cyclus een verschil ziet, dan ga je malen he?
    Eigen schuld, met hopelijk een dikke bult ;)

Deel Deze Pagina