Hoi dames, Daar ben ik weer na 3 dagen Londen..het was heerlijk en geweldig mooi! Wat een kerstsfeertje.. Ook 3 dagen totaal niet eraan ged8..totdat mijn man vanmiddag zei dat ik morgen miss nog maar eens een testje moest wagen..hij heeft wel gelijk want ik ben nog niet ongesteld. Poeh... Hier al nieuws van iemand?
het gekke is: bij mijn eerste zwangerschap wist ik meteen dat ik zwanger was. Alles rook 10 x zo sterk en ik was heel misselijk. Toen vond ik die klachtjes lastig, maar nu kan ik niet wachten tot ik ze weer heb. Vorige maand dacht ik dat het echt zover was. Ik heb normaal een hele korte cyclus van 24 dagen, maar de laatste keer 30 dagen en de keer ervoor 28. Helaas, de testen waren allemaal negatief. Tja, als ik dat bij jullie lees ladyLaura en amy, dan mag ik niet klagen. Phoe, 70+ dagen, wat een spanning! Wat heerlijk dat je met zo'n tripje Londen je gedachten zo kunt verzetten! Ben benieuwd naar je test!!
Hoi meiden, Hier afwachten... Ik mag nieuwjaarsdag testen Maar ik ga ervan uit dat het niet meteen raak is. Heb zelf ff gedacht dat we te laat geklust hebben. Ik kan soms zo onzeker worden en opeens aan van alles gaan twijfelen haha... Heb je al getest LadyLaura06?? lfs, Amy
Amy, Idd...ik snap er niets van..eigenlijk zouden we gewoon omde dag moeten klussen en dan merken we het vanzelf wel....zo hebben mensen het jaren gedaan, toch?
@ladylaura, wat balen van je test! Sterkte he meis.... @amy: dat zou wel een heel mooi begin zijn van het nieuwe jaar!!!! Ik duim voor je! Ik wacht nog op een positieve ovu-test, dat wordt klussen met kerst Fijne feestdagen allebei!
hai meiden, nou hier terug van een week weggeweest. Mijn ovutest was donderdag avond 15 positief tot de avond erna. Flink aan de klus geweest dus je zou zeggen dat het gewoon raak moet zijn! Zo ongeduldig hier... bah. Het liefst test ik morgen al, maar ja... dat heeft zo geen zin! Ik weet niet precies wanneer mn nod is. 30 of 31... zou leuk knallertje zijn zo naar het nieuwe jaar! Maar goed... afwachten maar weer... Lady ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! En Amy...spannend. We lopen ongeveer gelijk!
Dames, hoe hebben jullie dat gedaan toen je een onregelmatige cyclus had en je vruchtbare dagen wilde berekenen? Met ovutesten of temperaturen?
Hoi dochter2009, natuurlijk voor jou ook fijne feestdagen!! Ja leuk dat we gelijk lopen. Spannend!! Ik duim voor je. @LadyLaura06: Ik heb nooit getempt. Ik ging als ik veel slijm/afscheiding zag testen met een ovulatietest. Mijn rekbaar slijm is ook wel erg opvallend haha... Succes meiden!!
Ik heb niet veel verstand van tempen, maar volgens mij ben je te laat voor je ei als je temp verandert... Lijkt me niet handig. Maar dat lijkt misschien zo omdat ik er niet bekend mee ben.
Ok...ja, je moet dan beginnen met tempen de eerste dag van je ongesteldheid...vind ik allemaal een beetje omslachtig en volgens mij heeft het alleen maar zin als je een regematige cyclus hebt? Ik ben aan het twijfelen om na de kerst eens langs de huisarts te gaan...misschien kan ze me gerust stellen over mijn onregelmatige cyclus of e iets aan doen
Ja zeker! Je lees overal wel dat er zeker een half jaar voor staat....maar als het dan ook daadwerkelijk zolang duurt is dat toch een beetje eng! Maar goed.ik ben vast niet de enige bij wie het zo lang duurt...
Het komt vast goed. Ik zeg altijd maar: think positive Maar zoals ik al eerder schreef had ik dat ook toen ik voor de eerste keer met de pil gestopt was. Er bleek niks aan de hand te zijn, maar het stelde mij wel gerust.
Hoi meiden, Ik zag toevallig dit onderwerp. Je eisprong kun je het beste vinden met ovutesten, met tempen kun je (achteraf) goed zien of je inderdaad een eisprong hebt gehad. Dat is dus meer een controle. Succes met zwanger worden! Liefs handbalster