Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat zou best kunnen ja, maar het kan ok zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Er moet 2 tot 3 uur niet gedronken en geplast zijn. Ik heb dat ook, daar zijn die testen echt wel gevoelig voor hoor.
    Ik merk, test ik anders dan anders, hou ik de stick iets langer in de urine, of iets korter, zie ik meteen verschil...

Hoe was je temp?

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex, Mijn temp was 37.0
    Dat was trouwens ook gek. 5x(!) getest, en 3x andere uitkomst.
    2x 36.9, 2x 37.0 en 1x 37.1
    Heb dus 37.0 aangehouden.

Ik hoop toch zoooo dat het geen 'valse' test was en dat ie over een paar dagen weer zo verkleurd.
    Wat geduld betreft Mex, die raakt nu echt op:(

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou Amy, ik geef het je te doen hoor! Dag 26 van je cyclus en nog niet weten of je ei is geweest of nog moet komen....
    Logisch dat je geduld op begint te raken, dat mag ook echt wel!

hahaha, je lijkt wel op mij, ik temp ook weleens achter elkaar en dan altijd wel verschil. Ik denk er ook weleens aan om bij sensitest een thermometer te bestellen, ééntje met 2 cijfers achter de komma.
    Maar ja, ik heb nu zo ook een globaal beeld hoor, ik temp altijd op de wc, nooit in bed, zo'n gedoe.
    Ik stap uit bed, ga naar de wc, hou plas nog even op, temp, plas en ga weer naar bed.

Vandaag met de bedrijfsarts afgesproken voorlopig halve dagen te gaan werken. Hij vond dit okee omdat ik het wilde proberen, maar als het aan hem had gelegen, had ik gewoon thuis gebleven. Hij vond dat ik behoorlijk wat voor mijn kiezen heb gekregen, dus tijd voor bijkomen. Erg fijn! Nu nog aan de leiding vertellen, die waren al weg toen ik had gebeld, en morgen zijn ze er niet...

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    nou ik stop met de ovutestje hoor! vanmiddag nog weer getest rond 13:45 maar lichter als gister dus ik stop er mee en gaan gewoon door met klussen:) ook volgende week gewoon door!
    weet het ook niet meer. als me temp morgen 37.0 is geeft met temp kaartje dikke kruis op 6 maart een ei dus ben benieuwd!

mex fijn dat je halve dagen kan werken, maar is het dan ook niet verstandig om nog even te wachten met een 2e wondertje en eerst even aan je zelf te denken? wat kan het leven soms k*t zijn he!

amy raar hoor van die testen maar je temp is al mooi hoog! dus denk wel dat je ei al geweest is hoor!

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    ooh en nog ff iets ik heb nu hele dikke witte afscheiding:)
    dan is vaak je ei toch al geweest?

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Heel goed dat je wat gas terug neemt. Je laat je ook wel weer van de positieve kant zien dat je toch wilt proberen om halve dagen te werken. Maar Mex, denk alsjeblieft aan jezelf, want het lijkt niet veel uurtjes maar jouw lichaam geeft echt aan dat je rust nodig hebt.

@Baby, ik dacht vanavond even: Ik test morgen nog en dan stop ik met ovutesten haha... raak er zo verward door. Als je ei is geweest, blijft de temp dan hoog? Die test van vanmorgen was echt bijna knalpositief. Heb dus nog geen mooie knaller gezien, nee ipv daarvan nam ie af...

@Mex, ik heb net ook gelezen (wat jij al schreef) dat het kan zijn dat een eitje, om wat voor reden dan ook (bijv. stress / spanning) wel wil springen, maar het niet doet en het later nog eens probeert. Dit kan zelfs een paar keer in een cyclus voorkomen. Ik heb volgens mij geen stress, maar ik merk dat ik er (onbewust) de laatste tijd wel heel erg veel mee bezig ben, gewoon omdat ik zooo graag een positieve ovutest èn duidelijkheid wil hebben.

Ik ga morgenochtend heerlijk met m`n meisje zwemmen en alles 'loslaten', althans... dat probeer ik:p

Trusten!!!

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Uhm... geen flauw idee sorry meis;)

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Klopt helemaal Amy, ik denk ook weleens dat mijn ei niet springt vanwege alles, dat is natuurlijk heel goed mogelijk.
    En Baby, ik heb ook al tegen man gezegd dat op deze manier ik niet zwanger zal worden hoor, mijn lijf geeft vanzelf aan wanneer dat wel of niet kan.
    Dat had ik ook met de zwangerschap van dochtertje, alle rondes was er wel wat, ik had veel klachten met mijn nek (heb afwijking in mijn nek) en die speelden flink op. Op een gegeven moment ook echt moe daarvan. Op het moment dat ik begon op te knappen en rust had, werd ik zwanger. Moeder natuur he?

Ik ga zo werken, halve dag, tot nu toe voel ik mij best goed, had ik gisteren ook. Hoop dat ik dit ritme, wat ik nu heb, kan aanhouden.
    Vaste bedtijden, vaste tijden eruit ;), 's avonds alles klaar zetten voor de ochtend enz. Maar goed, vanavond ga ik al uit eten met vriendinnen, dus dat wordt dan al weer anders. Al zal ik wel aangeven op tijd weg te gaan, ik wil er om 22.30 echt in liggen!

Fijne dag meiden, tot vanmiddag ;)

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Gezellig Mex dat je vanavond uit eten gaat.
    Geniet ervan! En... op tijd naar bed!;)
    Ik ga morgenavond met manlief gezellig uit eten. We gaan naar een tapas restaurant. Vrienden van ons komen op ons meisje passen.

Vanmorgen getempt: 37.1
    Het was iets vroeger (8.00u) omdat ik ging zwemmen met ons meisje.
    Ik wil tegen half 2 nog een ovutestje doen. Ben heel benieuwd wat die dan aangeeft.

Wat betekent trouwens een dicht of een open rondje in de FF grafiek?
    Misschien kijk ik niet verder dan mijn neus lang is hoor:p

Tot later meiden!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    En? Hoe was je test Amy?

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex,

Ging het werken goed vanmiddag?
    Hoe heeft manlief het trouwens ervaren om zo druk te zijn?;)

Temp vanmorgen 37.1
    Vandaag 2x getest en ik word er geen wijs meer uit...;)

Moet trouwens wel bij de testen van gisteren zeggen dat ik om half 2 voor het laatst gedronken had, om 14.10u voor het laatst geplast en ging om half 4 plassen en testen. Vervolgens nog om half 5 getest.

12. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Amy,
    Ik zie bij donderdag toch echt een donkerder streepje hoor. Hij mij was het ook zo ongeveer. Geen knaltest maar wel een verschil. De hoeveelste dag was de donderdag?
    Groetjes rosa

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, zo kijkende naar je testen was die van donderdag 11u het meest positief. Was dat dag 26?

Het werken ging op zich wel goed, maar ik was helemaal kapot daarna. De bedrijfsarts had al gewaarschuwd dat het best zo kan zijn dat zelfs een halve dag nog teveel is. Maar dat merk ik vanzelf.
    Gisteren wel lekker uit eten geweest met vriendinnen, maar omdat ik dan toch afwijk van het vaste 'regime' wat ik echt moet aanhouden momenteel, sliep ik dus heel slecht vannacht en ben ik vandaag gaarder dan gaar.

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Begin trouwens alweer slijm te krijgen, zit op dag 7...!!

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi MamaRosa,
    Donderdag was cd26.
    Echt, ik word soms geen wijs meer uit de ovutesten. In 2009 vond ik het veel duidelijker en makkelijker:p

Hoe is het met jou meis? Vlg wk de echt he?:)

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Meis!
    cd26 leek mij ook het meest positief. Positiever heb ik niet kunnen testen. Woensdagavond en donderdagavond flink geklust en we gaan zo nog even:p. Ik had er gisteren werkelijk geen puf meer voor. Ik was heel druk geweest en om half 10 vielen m`n ogen dicht haha.

Geniet maar lekker van je weekend meis! Even helemaal bijtanken.

Sow hee... nu al slijm? Gaat goed!

17. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Meiden, Ik ben heel erg geschrokken/bang...
    Mijn man en ik hebben net geklust. Na die tijd zei mijn man: "volgens mij komt je week eraan." Ik: "huh??" Bleek dat het papiertje wat lichtroze was. Ik ben een kwartiertje blijven liggen :)P) en toen ik opstond om naar de wc te gaan zag ik tot mijn grote schrik een klodder 'slijm' wat bruin/roze/rood van kleur was. Bij het afvegen was het papiertje niet wit van kleur.
    Ik heb zitten nadenken wat het zou kunnen zijn. Mensutratie lijkt mij niet, ten eerste omdat ik nooit een korte cyclus heb (zit nu op cd28) en ik test al vanaf dag 11. Ik dacht eerst vorig weekend mijn piek te hebben gehad, zou dit dan een innestelingsbloeding kunnen zijn? Maar afgelopen donderdag had ik weer een donkere / bijna positieve ovutest... Ik begrijp het niet meer, maar ben wel enorm geschrokken!
    Kunnen jullie mij geruststellen? Ik heb trouwens nooit (afkloppen) bloedverlies na gemeenschap:(

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    wat een boel geschreven zeg:)

snap er nu echt even niks meer van hoor. me ovutestje worden lichter en word ook niet veel wijzer van me temp:( word er een beetje verdrietig van!!

amy ik snap ook niks meer van je ovutestjes:(, maar wat je net vertelde lijkt wel op een innesteling, maar wil je ook geen valse hoop geven. kan misschien ook toch gewoon met de gemeenschap te maken hebben. ik weet het ook niet.

mex wauw nu al weer slijm:p

mama rosa bijna zover en dan ben je aan de beurt voor een echo! hoe voel je je?

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48

Hmmm... ja, wat kan dat zijn?? Dat kan van alles zijn he?
    Ik lees soms zelfs verhalen over eisprongbloedingen, dus wat kan het zijn?
    Als je vorige week je piek zou hebben gehad, zou je wellicht op z'n laatst dinsdag ei hebben gehad, dat is mogelijk. Innesteling? Kan, ik denk dat het alleen erg vroeg is. Maar, niets is onmogelijk en dus gaan de duimen draaien voor je Amy!
    En, als je ongi er wel aan komt, dan had je ergens twee weken geleden je ei, maar dat had je dan toch echt wel moeten zien op de testen, nietwaar?

Ik begin zo langzamerhand de werkzaamheid van die gevoelige testen te wantrouwen hoor, snap er niets van bij jullie.
    Maar goed, ook niet bij mijzelf, want bij mij bleven die Kaa-Uuu-Thee dingen steeds een duidelijke tweede streep geven.

Baby, bij jou ook nog veel onduidelijkheid.. ovutesten lichter en idd nog geen teken van ei bij je kaartje.
    Maar.... dat had ik ook de afgelopen ronde meid. En dat is zo frustrerend!! Ik had eigenlijk net zo'n kaartje als jij, begin cyclus en voor ei redelijk hoge temp, dan ineens een daling en dan weer omhoog.
    Maar, omdat je temp voor die daling al hoog was, kan FF geen 'coverline' vinden en zet het ook geen kruis.
    Door te kijken naar je testen, je eventuele slijm en je tempkaartje, kan je proberen er iets uit af te leiden.
    Ik zal nog eens goed kijken, misschien dat ik er wijs uit word ;)

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, had je na dag 25 geen vruchtbaar slijm als waterig/eiwit gespot?

Deel Deze Pagina