Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    jawel maar moest wel heel goed voelen:) en er echt wat uithalen zeg maar:) vanaaf ook rekbaar slijm gespot moest wel echt even zoeken:)

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Temp vanmorgen 36.7 Aanzienlijk lager dus, want de hele week zat ik steeds boven de 37.0
    Vanmorgen bij het afvegen (sorry voor praatje) bruinverlies.
    Dit zou toch niet mijn menstruatie kunnen zijn? Want waarom had ik 3 en 8 maart dan zo`n duidelijke ovutest? En ik heb geen streep gehad zo vroeg in de cyclus...

Hoe is het met jullie?

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames vraagje, moet ik de eerste dag van posi ovutest aan houden als dag van eisprong of de tweede dag van de posi ovutest?

05-03 ochtend tegen posi aan
    05-03 avond duidelijk posi
    06-03 ochtend positief
    06-03 avond streepje al een stuk lichter duidelijk negatief.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Gemiddeld springt je ei binnen 24-48 uur na de piek, maar kan ook eerder zijn of later. Dus is moeilijk te zeggen wanneer de eisprong geweest is. Sommige mensen voelen het dmv krampjes.

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    nou ik word knetter gek! mijn temp voor de 3e dag hier al 36.6 en geen positieve ovu test:(

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Frustrerend he meis...
    Ik begrijp er ook niks meer van...:x

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, je zou bijna denken dat je ongesteld gaat worden...
    Temp laag en bruin verlies. Dat is toch apart dan?
    Of ja, misschien toch iets van innesteling, wat soms ook gepaard kan gaan met wat bloed en een lagere temperatuur.

Baby, ik zou ook gek worden als ik jou was!
    Dat is toch super frustrerend... Je zit al op dag 28!

Jane, zoals je het schrijft lijkt het dat op 5/3 je meest positieve test was, daar kun je dan vanuit gaan, tenzij die op 6/3 donkerder was, dan is dat de positieve test.
    En anders, ach, dat dagje maakt ook niet uit, je kan ook rekenen vanaf de 6e.
    Ik heb het hier al eens geschreven, ze zeggen 24-48u na start LH piek, maar het kan echt langer duren.

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Whahahaha.... nou lieve Amy, ik weet niet veel hoor, maar probeer ze op een rijtje te zetten voor je ;), lukt bij mijzelf niet, dus dan maar bij jou, hihihihi.
    Nee, zonder dollen....
    Het kan idd je menstruatie zijn, en dat je geen ei had. Alles is mogelijk, want ook zonder ei wordt je ongesteld, omdat het baarmoederslijmvlies wordt afgestoten.
    De tweede streep op je test, die je nog niet zo lang geleden had, kan zijn dat je Lh dan in de war is (bij geen ei),maar bij geen ei zou je denken dat de streep steeds duidelijk aanwezig is(wat ik afgelopen ronde had).
    De tweede streep op je test kan ook zijn, dat er wel degelijk een bevruchting plaats heeft gevonden, maar dat het bij het innestelen niet goed ging.
    De tweede streep kan zelfs zijn, dat je zwanger bent.
    Maar zoals ik dat ook bij mezelf had, lijkt mij dat die tweede streep dan veel meer zou knallen.

Welke testen heb je nu nog in huis en hoeveel?
    Ik denk, mocht je menstruatie doorbreken, dat je dan andere testen nodig hebt, nóg gevoeliger. Sensitest heeft deze ook he? Sensibaby ovulatietest extra gevoelig.

Ik hoop wel dat je snel weet hoe of wat, als het dan ongi is, laat het dan maar komen, nietwaar?
    Heb je nog bruinverlies?
    Trouwens, dan heb je wel een hele mooie cyclusronde dit x, maar wat heb je er aan als je je ei niet vind?
    Kun je even je tempkaartje plaatsen?

Hier gaat alles redelijk, merk echt dat er vorige ronde wel weer wat 'loos' was, want ik heb nu op dag 8 waterig slijm gespot, nog niet veel, en heb me daar weer onderbuikpijnen.... eigenlijk wel zoals ik ze enkele rondes geleden ook had en waarbij de testen ook maar donker bleven.
    Gisteren begonnen die krampen, vandaag overdag viel het mee en ineens was het er weer.
    Het is maar goed dat ik halve dagen kan werken, mijn lijf doet echt nog niet wat ik wil.

Weekend alweer voorbij, jammer! Manlief heeft veel gedaan, dus dat was erg fijn!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O Amy.... heb je een zwangerschapstest in huis? Misschien een idee om er eentje te doen? Heb je regelmatig geklust deze maand? Want dan kan het, als je een vroeg ei had, natuurlijk dat ook nog zijn.

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi meis,
    Fijn dat je man veel gedaan heeft, dan kan jij ff 'bijtanken'.

Ik vind anders dat je heel veel weet:p
    Bedankt voor je reaktie!

Net naar de wc geweest en ik ben nu hardstikke ongesteld:) Maar stel he, dat ik geen eisprong heb gehad, zou ik volgende ronde dan wel gewoon een eisprong kunnen hebben?
    Ja mooie cyclus, dat is waar (dat is echt de allereerste keer!). Al had ik daarbij toch wel liever duidelijke testen gehad en een duidelijke eisprong...
    Even uit mijn hoofd, maar ik heb volgens mij nog 5 testen van Wondfo en 5 van MamaRosa. Ik zal zo ff een foto van de ovutest van gisteren 12.15u plaatsen, want is toch wel gek dat die heel duidelijk was.

Ik heb hierbij mijn tempkaartje gedaan. Helaas ben ik pas op dag 16 begonnen met tempen.

Bedankt voor het meedenken:)

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dit is de test van gisteren...

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex, ik had vrijdag een zwtest gedaan die ik gratis bij Wondfo kreeg en die was omo-wit helaas. Inmiddels heb ik helderrood bloedverlies.
    We hebben wel geklust, maar om eerlijk te zijn meer rond 3 en 8 maart omdat ik die testen wel erg duidelijk vond. Vind het erg verwarrend waarom de testen af en toe heel erg duidelijk waren.

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    pfff wat verwarrend allemaal he jeetje! maar wel lekker korte cyclus nu si het nog wachten op mij wat mijn cyclus doet. ik zal morgen ff foto plaatsen van ovutestje misschien kunnen jullie dan wat zien.
    als het deze ronde niet raak is gaan we de volgende ronde na de 2e week om de dag klussen.

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy.... je gevoel was dus gewoon echt goed he? Knap balen dat je ongesteld bent geworden, al is het enige voordeel dat je nu een korte cyclus had!
    Maar ja, je had liever een ei gespot en een duidelijke test, snap ik heel goed hoor!

Ff geeft een stippelkruis op dag 19, dan is het vandaag 10dpo en dat is ook best kort voor een luteale fase. Vooral ook omdat je vandaag echt ongi bent geworden en je vandaag dus als dag 1 kan rekenen en dan is je LF 9. Weet jij je gemiddelde LF?
    Is niet iets om je zorgen om te maken hoor, ik heb het ook een x gehad deze pogingen.

En het kan best hoor als je nu bijv geen ei gehad zou hebben, dat je volgende ronde wel gewoon een ei hebt. Het lijf kan rare dingen doen en helaas kunnen we niet even binnen spieken...

Wel zou ik goed bijhouden hoe je cyclus is, want 35-43-29 is wel onregelmatig, daar zou je dan eventueel mee langs de huisarts kunnen.

En dan je test... zo zag de mijne er ook uit op de dag dat ik ongesteld werd..., misschien nog wel duidelijker.... En dat is echt niet fijn he? Als ze zo raar doen, dat vind ik ook erg verwarrend hoor, daar ben ik heel eerlijk in.

Tja, nog 10 testen... dat is teveel om er niks mee te doen, maar die van MamaRosa zijn gevoelige van sensitest toch? Ik zou als ik jou was nu echt vroeg beginnen met testen. Dat kan frustrerend zijn, zeker als het lang op zich laat wachten, maar dan heb je een duidelijk overzicht. In het begin hoef je maar 1x te testen, als ze dan wat donkerder worden, dan kan je eventueel naar 2x.
    Vergeet niet, altijd dezelfde tijd! Heel belangrijk hoor, net als je temp!
    En niet met ochtendurine,ik vind zelf na 11u en voor 19u het beste.

Hopelijk kom je je ongi goed door, zo liep je een heel eind bij mij vandaan, als ik op wachtbank zat, zat jij met ei, zo haal je me een heel eind in ;)

baby, ik ben benieuwd naar je testen! Er wordt wel heel wat van je geduld gevraagd he?

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik ga vandaag denk ik maar beginnen met testen, ik heb al eiwit gespot vanmorgen, dus dan denk ik dat het wel tijd is om weer in een potje te gaan plassen.
    Ik heb er nog 7, ik vermoed dat ik wel moet bij bestellen, en ik wilde deze x ook met de digitale van cb ernaast gaan testen, gewoon eens om te kijken of dat dan overeen komt.

Bij jullie ook weer van dat heerlijke weer??
    Ik vind dat zo fijn wakker worden, opstaan, gordijnen open en een strakblauwe lucht met een stralende zon!

17. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Wat heerlijk wakker worden he? Hier houd ik van:p
    Heb wel eerst lekker kalm aan gedaan met m`n meisje. Kwart voor 8 was ze wakker en samen in bed op de telefoon Het Zandkasteel gekeken:p en we gaan straks samen boodschapjes doen.

Ik ben met een nieuw tempkaartje begonnen (was nog gratis trouwens)

Wat goed Mex! Tijd om te testen!
    En klusse maarrr:)

Hier hardstikke ongesteld! Snap er nog steeds niks van, maar leg het naast me neer (nieuwe ronde is begonnen haha) en heb me voorgenomen om inderdaad vroeg te beginnen met testen. Ik wil het nog 1 ronde aankijken en als mijn cyclus dan weer zooo gigantisch anders is, ga ik maar eens naar de huisarts.
    Ik hoop dan deze keer wel duidelijk m`n ei te vinden!

@Baby, jij al meer duidelijkheid?

Tot later meiden!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Doe je goed Amy, want het zijn wel extreme verschillen he?

Hier vanmorgen ook lekker Het Zandkasteel gekeken, nu lekker aan het spelen en zo denk even de tuin in, de zon staat al op de zandbak, dus het moet kunnen!

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Even een vraagje over de sensitest ovutesten. Ik heb de extra gevoelige die ik deze maand wil gaan gebruiken.

Ik zit nu op dag 6 heb mn ei altijd aardig vroeg. Vaak al op dag 13/14. Mn ongesteldheid is eigelijk zo goed als weg, wanneer kan ik het beste beginnen met testen??

En welk moment van de dag moet ik testen??
    Heb vorige maand met testen van testjezelf.nu gebruikt, deed het elke dag rond 11:00 met 2e urine, maar heb toen geen echte piek kunnen ontdekken. Steeds lichte streepjes met om de 2 dagen een iets donkerder, verspreid over een week.

20. Cher87

Cher87 Lid

19 sep 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een vraagje..

Ben deze maand begonnen met ovu testjes van sensitest. Zit vandaag op dag 12 van een cyclus van 29 dagen.
    Vanochtend getest en deze gaf al best wel positief aan, nog niet "knal" maar best wel donker.
    Moet wel zeggen dat ik met ochtendurine heb getest, maar dat is niet goed lees ik?

Zal ik vanavond weer een testje wagen?

Deel Deze Pagina