Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Ja, heb even na 14u getest en als ik de test moet geloven, zal het nog 1a2 dagen duren en dan istie positief, want deze zit al tegen positief aan! In shock, zit op dag 10!
    Dat zou dit x dan weer een korte cyclus zijn en dan zal ik het ook eens in de gaten moeten gaan houden, want dan is er ook wel sprake van een onregelmatige cyclus.
    Ik slik overigens wel teunisbloem, deed ik vorige ronde ook. Nu alleen die van Kruidvat ipv DA

Dat is ook zoiets bij sensitest, 3 jaar geleden moest je de ovutest binnen 10 min aflezen, nu staat er dat je de test een half uurtje moet laten liggen...

Ik ga straks maar even bestellen, heb er niet genoeg, want ik ga vandaag dus al beginnen met 2x testen. Straks rond 17.00-17.30 nog maar weer eentje doen.

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Tjee Mex wat snel!
    Een half uurtje laten liggen? Bij mij stond binnen 5-10min. aflezen.
    Gek hoor.

Pfffff ik heb net de administratie bijgewerkt voor de belastingaangifte. Ben altijd weer blij als dat gedaan is! Vind het op een een of andere manier altijd weer spannend om de aangifte te versturen.

@Baby, al meer duidelijkheid met je testen meis?

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Is het ook, die belasting...
    Wij krijgen ieder jaar een mannetje over de vloer die het invult, die weet er altijd het maximale uit te krijgen,dus is zijn geld meer dan waard ;)

Straks nog een x testen.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hoi Mex, was de streep donkerder dan vanmiddag?

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Ik ben het vergeten.... erg he? :)
    Ik had ook best veel gedronken, dus dan zou het ook niet duidelijk zijn, dus morgen maar weer.
    Twijfel even of we vandaag aan de klus gaan, ik merk dat ik er weinig zin in heb, komt denk ook omdat ik steeds zo moe ben en niet helemaal mezelf ben. Maar dan komt de twijfel, laat ik deze kans gaan of niet? :(

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Oh ik ken je dilemma. Een vluggertje dan maar?:p

7. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    ben gestopt met testen snap ook niks van mijn temp hij was vandaag 36.4:$. had vanmiddag wel even een hele gemene steek ik mijn lies deed echt even pijn en was ook zo weer weg heel appart dus. heb ook allemaal hele kleine pukkeltjes op mijn borts en op mijn rug dat heb ik nooit. dit had ik wel bij mij vorige zwangerschap. maar daar ga ik helemaal niet van uit.ik denk volgende ronde maar ook even clearbleu gaan gebruiken dan is allemaal wat duidelijker. ik ga nu ook maar uit van een cyclus van 36 dagen. dus nog even geduld.

mex, dat zou dan een mooie korte cyclus worden

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier weinig te melden vandaag.
    Hoe is het met jullie?

Baby, ik begrijp heel goed dat je gestopt bent meis. Nu hopen dat je òf snel ongesteld wordt òf snel met een positieve test in handen staat!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Baby, kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent hoor!
    Hopelijk wordt snel een en ander duidelijk!
    Je zit al op dag 31, dus je zou verwachten dat je ei inmiddels wel al geweest is.
    Geeft FF nog een ei aan?

Amy,hier ook weinig te melden ;), beetje erg luie dag en mijn dochter is niet te genieten. Ze wil voortdurend haar speen, wil steeds tv kijken, lijkt zich te vervelen, test mij uit tot op mijn bot en heeft boze buien.... zucht ;).
    Morgen gaat ze weer naar het kdv, dat is echt goed, want dan kan ze weer even aandacht verdelen, hier is ze alleen, dus 'mama heeft alle tijd!'.... dus niet!

Ik ben inmiddels klaar met mijzelf, ben zo klaar met het mij steeds niet lekker voelen en doodmoe zijn. Misschien wil ik te snel hoor, ik vergeet soms nog weleens wat ik allemaal achter de rug heb...
    Ik denk ook dat ik nog steeds van alles maar wegstop, maar dat het langzaamaan toch naar boven begint te komen en dat ik toe ben aan verwerken van alles wat er is gebeurd.
    vandaag ook weer veel huilen, moe zijn en nergens zin in hebben.

Moest vorige week bloed laten prikken door huisarts, uitslag was goed, dus gaan we nu toch maar uit van één conclusie en dat is dat ik toch echt uitgeput ben. Bleh....

Zo nog even testen, gisteren niet geklust.
    Geen idee of het vandaag wel wat wordt, ik kan het op een of andere manier gewoon even niet opbrengen...

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hi Mex, Ja mama's hebben altijd alle tijd he:p
    wij zijn vandaag alleen naar peuterdans geweest en hebben peutergym een keer overgeslagen, want het was vorige week wel heel erg veel voor ons meisje, 2 dingen op 1 dag...

Hoe moeilijk het ook is meis, je moet het de tijd geven. Jij hebt zo veel meegemaakt. Dit kan je niet 'wegtoveren'. Geef eraan toe, want wegstoppen en verder gaan kan later problemen geven.
    Ben blij dat de uitslag van de bloedtest goed was!
    Je komt er wel meis!

lfs, Amy

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    :) Dank je wel lieve Amy!!
    Je hebt gelijk hoor, ik moet het de tijd geven, ergens weet ik dat ook wel, maar ik wil te snel.... Dat komt ook wel doordat alles ook zo snel over me heen is gekomen, ik ben gewend om in een razendtempo te leven, te overleven en door te gaan. Ik zal ergens eerst de rust moeten vinden voor ik wat zal opknappen en meer energie zal hebben.
    Afgelopen nacht was drama, de hele nacht hebben we ons meisje gehoord, ze was zo onrustig. En ja, dat betekent dat ik dus zo'n 3 uur heb geslapen, meer niet.

En als ik dan zo'n nacht heb, kan ik niet wachten tot ik kan stoppen met werken. Maar dat gaat zeker nog 2 maanden duren, je zit met een opzegtermijn he?
    Ik moet het nog aangeven, die stap moet ik nog zetten, terwijl ik er echt wel uit ben (al ben ik soms wel bang dat ik verkeerde beslissingen neem nu ik zo moe ben).
    Maar, in ieder geval ben ik een aantal weken halve dagen, dan hoop ik dat ik dit kan voortzetten tot aan de meivakantie, want omdat we in mei zoveel vakantie hebben en ik maar 2 dagen werk, hoef ik de hele maand mei maar 4 dagen te werken en ben ik dus veel vrij. Dan kan dochter gewoon naar kdv(hoop ik, ze is meestal ziek als ik vrij ben) en dan kan ik dus echt even goed bijkomen.
    Maar goed, ik heb het allemaal goed in mijn hoofd, maar hoofd doet niet wat lijf wil en andersom, dus ja, om een lang verhaal kort te maken....
    ik moet het inderdaad de tijd geven en het maar over me heen laten komen...

test was donkerder dan gisteren, zo goed als tegen positief aan. Straks nog een x en ik denk morgen wel positief!

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Goed van je Mex! Dus je wilt echt stoppen met werken? Ik kan het alleen maar toejuichen, want het is heerlijk! Brengt zo veel rust met zich mee!

Mooi dat de test donkerder is. Gisteravond klussen overgeslagen of toch maar niet?;)
    Hier ongi minder, maar nog niet helemaal weg. Ik wil na het weekend beginnen met testen.

Alvast trusten voor straks!

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey meiden!

Vandaag weer een halve dag gewerkt, maar wat een gezever met mijn naaste collega zeg. Ze gaf te kennen dat ik morgen wel een uurtje langer kon blijven, maar zo werkt het niet he? halve dag=halve dag, ik hou nu mijn poot stijf!

Amy, inderdaad.... de knoop is doorgehakt!! Ik heb vandaag met mijn leidinggevende besproken gebruik te maken van de vertrekpremie en stop dan per augustus 2012.
    Hoe het precies zal gaan weet ik niet, maar ik moet het nog aanvragen en dan gaat de stichting kijken hoe ze het gaan oppakken wat betreft de uitbetaling enz.

Ik heb wel gehuild, dat wel, maar dat komt ook door alles, simpel zat.
    Ik heb het echt naar mijn zin met de kids, maar toen mijn collega vandaag zo liep te zeiken, dacht ik echt "wat doe ik hier??"
    Ik zat er, en keek naar mijzelf, ken je dat? Echt zo'n film die afgespeeld wordt.

gek genoeg voel ik mij nog wel enorm bezwaard naar mijn man toe.
    Ik thuis, hij geld verdienen, ik geld uitgeven....
    Ik probeer het los te laten, weet dat hij zelf heeft gezegd dat ik moet stoppen, maar toch he?

Ik ga zo testen, eigenlijk tegen beter weten in, want gisteren hebben we ook besproken of het wel handig is om nu zwanger te willen worden. Nee dus, niet echt.
    maar ja, dat vind ik nog best moeilijk, dus test ik maar, we zien wel!

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hmm... test knalt er af! Nog geen 5 minuten voor nodig!
    Heb nu nog 1 test. Vanmiddag nog een x of toch misschien morgen maar om te kijken of de test nog donkerder wordt??

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Meis, ga ervoor!! Stel dat je zwanger wordt, kan dit ook positief uitwerken en je heel veel positieve energie geven. En ik denk maar zo, als het 'de tijd nog niet is' dan is het misschien nu niet raak, maar straks wel als je beter in je vel zit! En dan 'moest het zo zijn'.

Wat goed van je dat je je poot stijf houdt. Ja nogmaals, denk aan jezelf!

Grappig, want ik ken het wat je zegt, dat je je bezwaard voelt.
    Vanmorgen had ik het er met een vriendin nog over. Ik was met m`n meisje en een vriedin met haar kinderen (peuter en baby) aan het shoppen. Ik zei: Toen ik net gestopt was met werken, voelde ik me zoooo bezwaard! Ik stond altijd wat eerder op dan mijn man en sinds ik niet meer werk, blijf ik langer in bed liggen. En ik ben nu aan het shoppen en hij zit hard te werken voor z`n centen.
    Dus ja ik ken je gevoel, maar....het went hihi...

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hihihihi, ik denk ook wel dat het went ja ;), maar het is het gevoel he?

Als ik stop, dan het liefste nu. ben zo klaar met mijn naaste collega, die nu haar andere kant laat zien. Ze heeft vandaag ook een nare opmerking gemaakt over de invulling van de vrijdagmiddag en wat ik dan 'alleen maar hoef te doen', dat ik het eigenlijk gewoon niet waard ben om met haar te werken.

Kreeg net nog een mail van mijn leidinggevende waarin wel blijkt dat ze mij morgen waarschijnlijk een uur langer willen laten blijven, maar dat kan ze bekijken, ik heb mijn rust keihard nodig merk ik vandaag.
    Ben gevloerd, moeie ogen en wil alleen maar huilen.
    Nu ben ik tegen 13u thuis en dan heb ik ruim 4u om even bij te tanken voor ik mijn meisje ga halen.
    Als ik doe wat ze willen, ben ik morgen tegen 14.45 thuis en heb ik slechts 2u de tijd om bij te tanken. Dat is de helft!! Dat scheelt nogal niet? Of ben ik nu zo'n zeikerd?
    Vind het wel moeilijk om mijn poot stijf te houden hoor, maar ik moet. Het zal de sfeer niet prettiger maken, maar dat zij dan maar zo. Ik ga toch weg ;)

17. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    pfff mexican wat een gedoe zeg maar je moet echt aan jezelf denk hoor!!

nou ik stop overal mee tempen en ovutestjes want word er niet wijzer van grrrrrrrrrrrrrrrrrr!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Baby...nog steeds geen duidelijkheid??
    Zet je kaartje hier anders eens neer, kijk ik even, misschien helpt het ;)!
    Wat denk je zelf?Is je ei al geweest?Jawel toch denk, je zit op dag 33!

Ik heb een baggernacht achter de rug.
    Dochter begon al om 21.30, toen 23u, 00.30-2.30-4.15-5.15-5.30-5.45-6.15-6.30-7.00.....
    Je snapt hoe ik dus heb geslapen, ik zit nu met prikkende ogen achter de pc en ga zo naar mijn werk. Al is dat tegen beter weten in, want hoe moet ik nou toch die dag doorkomen.
    Zeker als collega-lief ook nog eens gaat lopen zeveren.
    Ik ga dus zo eerst naar de leidinggevende, meteen vertellen van afgelopen nacht, dan moeten ze daar wel wat mee doen.

Gisteren wel aan de klus, maar ja,dat was natuurlijk niet leuk. Moe en dochter die steeds wakker werd.

Ze is nu 25 maanden, kan het zijn dat er een vorm van verlatingsangst is? Ik merk dat ze echt anders huilt dan anders, al had ik gisteren ook even mijn twijfel of ze dit bewust doet, om zo bij mama in bed te liggen. Weten jullie daar iets van?

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hi meis, Oh wat erg zo`n nacht. Onze dochter is nu bijna 21 maanden en ik merk sinds een paar dagen dat ze opeens moeite heeft om te gaan slapen. Nooit problemen mee en doet ze er alles aan om ons bij haar te houden. Ze vraagt steeds: nog een kusje, nog een kusje, mama hoofdje aaien, mama handje vasthouden.
    Erg lief natuurlijk, maar ik wil er niet te veel aan toegeven, omdat ik het idee heb dat ze er dan aan went. Ik zeg dan altijd: nog 1 kusje en dan ga je echt slapen. Bij mij blijft ze rekken en als ik weg wil lopen gaat ze huilen (terwijl ze dit nooit deed), dan gaat mijn man naar haar toe en slaapt ze binnen 5 min. haha...
    Ik heb geen idee of het bij jou een fase van verlatingsangst is, 1 ding weet ik wel zeker: het is een fase:p
    Maar ik begrijp dat het heel vermoeiend is. Wij leggen (maar dat is persoonlijk hoor) dochterlief niet bij ons in bed. We proberen het op haar kamertje 'op te lossen'.
    Succes vandaag meis!! En, poot stijf houden hoor;)
    lfs, Amy.

20. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hi meis, ben ook benieuwd naar je tempkaartje.
    En heb je nog een recente foto van je testjes?

Share This Page