Hmm... half uurtje geleden weer een test gedaan, en ik kom er niet wijs uit of deze test nu iets lichter is dan die van gisteren of gewoon hetzelfde... Misschien wijsheid om deze ook maar als positief te beschouwen en dus uitgaan van vandaag en dan 24-48u verder. Vanavond verjaardag, dan daarna geen klusfut, dus morgenochtend maar even en dan 's avonds nog of zondagochtend/zondagavond, want zaterdag ben ik uit eten. Erg he? ZO denk ik, laat maar dat geklus, nu is de test positief en... maak ik klusplannen . Om de dag maar denk ik, want ik heb inmiddels ervaren dat iedere dag hier geen succes is, dus dan maar een andere aanpak Ik heb mijn poot redelijk stijf kunnen houden, ging 20m later weg dan de bedoeling. Viel mee dus. Ben nu helemaal gesloopt, moet straks nog op verjaardag, dus ga nu even een uurtje mijn ogen dicht doen en dan mijn moppie halen op het kdv. Ze heeft het daar vandaag ook erg moeilijk gehad, ze heeft vanmorgen veel gehuild en is heel boos geweest. Ze wilde niets, wilde ineens daar naar bed, heeft er even gelegen en daarna was het weer niet goed. Er is dus overduidelijk iets met haar aan de hand, maar wat... ??? Nu dit weer.... sorry hoor, ik bedoel het niet verkeerd, maar het slapen ging de laatste tijd redelijk, ze was overdag altijd blij en nu ineens wil het slapen moeizaam en is ze overdag erg mopperig, jengelig en niets is goed, veel boos en boze buien. 'Normaal' gesproken zou ik dat denk wel kunnen hebben, maar nu, na alles.... nee, dat vind ik niet makkelijk en vind het ook erg om te merken dat ik dan denk... 'nu dit weer...!'. Ik hou inderdaad maar in mijn hoofd dat het een fase is, maar toch...
testjes uit frusstratie weg gegooid! dus heb ik niet meer! me laptop kappot en zit nu op oude computer dus kan geen kaartje downloaden hihihi maar temp vanochtend weer 36.6
dames!!! volgens mij heb ik mijn ei gevonden gisteravond kreeg ik veel vruchtbaar slijm dus dacht ga ff tempen was mijn tem 36.1 dus das wel heel laag voor de avond gisterochtend was mijn temp nog 36.5 dus hup aan de klus geweest hihihi vanochtend mijn temp weer omhoog naar 36.7 dus waarschijnlijk ei geweest pfff ben wel opgelucht hoor maar duurde wel lang heb dan cyclus van 47 dagen dus nu maar op het wacht bankje hihi nod volgens mij 30 maart! hoe is het hier met de dames? nog plannen voor van het weekend? wie van jullie heeft een moederfiets ik mag een nieuwe fiets maar moet ook wel een beetje denken aan de portomonee
Baby!! Dat zou wel super zijn he? Maar meid, meid... wat een megacyclus heb je dan zeg! Hopelijk wordt je geduld beloond! Even flink blijven tempen en nog even klussen (daar moet je wel een lange adem voor hebben hoor...) en dan hopelijk 9 maanden geen cyclus meer! Hier vanmorgen temp nog 36.5, dus nog geen ei gehad, vanmorgen ook nog even aan de klus geweest, alles nu even in de gaten houden en nog even verder klussen. test van gisteren was uiteindelijk iets lichter dan die van de dag ervoor, dus die kon ik beschouwen als negatief. Positieve test was nu weer op dag 12, wordt dus weer een cyclus rond de 28 dagen. Had gisteren ineens vreselijke kramp in mijn onderbuik, overduidelijk ovulatiepijn, iets wat ik vorige maand niet zo duidelijk had gevoeld. Nu ook af en toe nog die krampen, dus laten we hopen dat ie snel springt! Straks even naar de apotheek, ik heb een beginnende ooglidontsteking, pijnlijk en dan haal ik maar weer even doekjes die ik in het verleden ook al eens heb gehad. Hopelijk helpt het en zet het niet door.... al is het nu al pijnlijk. Ik heb geen moederfiets, ik heb op een gegeven moment gekeken naar fietsen waar ik gewoon voldoende ruimte had tussen zadel en zitje. En dat scheelt bij een heleboel fietsen, zelfs soms zo dat een gewone fiets meer ruimte had dan een moederfiets! Ik heb een elektrische fiets, zitje voorop en we kunnen overal heen! ideaal !
jah electrische fiets lijkt me ook wel wat maar hebben ook 2 auto's dus zal een beetje overbodig zijn hihi! dus vanmiddag maar even op fietsen jacht hopelijk springt je ei snel mex dan kun je ook op het wacht bankje. mocht mijn volgende cyclus weer zo lang zijn kan ik dan naar de huisarts gaan of doen ze daar dan nog niks mee?
Baby, heb je voor deze en je vorige cyclus je cyclus bijgehouden? Je kan altijd naar de dokter, deze zal waarschijnlijk wel meer info willen, dus het is al goed dat je een tempkaartje bijhoudt. 2 cyclussen is in principe nog weinig om er wat over te zeggen, je vorige was 40, nu zal je op een dag of 46 uit komen. Persoonlijk zou ik ook naar de dokter gaan hoor, maar of hij al wat voor je kan betekenen... Slik je al iets voor je cyclus? Hoe was je cyclus voor je zwangerschap? Ik herken het wel hoor, ook ik denk er over om weer langs ha te gaan. Nu wrschlk 28 dagen, vorige x 33, x daarvoor 26, x daarvoor 35... Ik vind het onregelmatig,maar ik denk dat een arts zal zeggen dat het wel meevalt Elektrische fiets is heerlijk, ik doe alles op de fiets en het scheelt echt. Moet wel trappen en soms nog flink ook, maar het gaat allemaal net even makkelijker. Nu nog 1 kleine op de fiets, maar met 2 lijkt het mij helemaal ideaal!
Amy, bofkont!! Weer lekker een weekend weg ! Gezellig meid! Waar zijn jullie dit x naar toe geweest? Baby, hoe was je temp vanmorgen? Hier was mijn temp gisteren 36.5 en vanmorgen 37.1! (om 4.30 36.8), dus ik vermoed zomaar dat mijn ei is geweest! Vannacht of gisteren? Ik had vanmorgen nog wel wat vruchtbaar slijm, dus denk dat we vanavond nog maar een x klussen ofzo. Gisteren lagen we er laat in, geen fut en vanmorgen werden we wakker toen ons meisje wakker werd, dus is het er niet van gekomen. Gisterochtend dus voor het laatst. Vandaag een lui dagje, voel me niet helemaal happy, terwijl ik mij eigenlijk toch 2 dagen wel redelijk heb gevoeld. Maar, die goede dagen steek ik in mijn zak, die zijn binnen!
Mirella, dat is een mooi tempkaartje hoor! Die dip zegt niet zo heel veel, het zou ongi kunnen worden, maar dat is wel vlug, het kan ook, omdat het stijgt, een zwangerschap zijn! Spannend, wanneer is je nod?? Had je rond je eisprong geen ovutest gedaan?
Hoi mex..nou ik kon hem niet vinden met ovulatietesten heel vreemd,steeds die twijfelende pos testen,en het streepje was eergisteren pas echt vaag... Dacht al aan een defecte levering of zo...maar goed,ja die dip ik vreesde eerst voor een ongie maar toen ging mijn temp weer omhoog...spannend. .officieel is mijn nod morgen,maar ik had een late eisprong dag 18 en het is mogelijk ingenesteld op dag 24 dus zo ik van mijn ei pas as donderdag kunnen testen...maar ik ga er morgen een test op waagen...mits mijn temp weer hoog is... Hoe gaat het bij jou?
heey dames, mijn temkaartje hihihi als mijn temp morgen nog hoger is geeft ff een kruis aan dus ei dan eindelijk geweest en is mijn nod 30 maart!
Mirella, het is echt ongelooflijk met die testen he? Amy,Baby en jij kunnen nauwelijks een ei vinden met die testen... Dat is toch wel vreemd niet? Misschien moeten jullie alledrie op een heel andere tijd gaan testen? Ben benieuwd naar je temp morgen! En ja, testen... hangt ook een beetje af van hoelang je LF normaal gesproken is. Ik kom hier morgen zeker even kijken hoe het met je is!! Baby! Het lijkt erop dat je inderdaad je ei hebt gevonden!! Wat goed dan dat je tempt niet? En ook dat je 's avonds tempte! Wat een late eisprong meid, poeh... Waarschijnlijk dag 33... Ik hoop ook dat FF van de week een kruis zet, waarschijnlijk op dag 14. NOD zal rond 1 April zijn, uitgaand van een LF van 14, maar dat is bij mij wisselend.
ja ben idd blij dat ik toch door getempt heb en toevallig dat ik ook savons een keer tempte doe ik normaal nooit hihi maar vond het raar van het slijm dus vandaar! nou heb me nieuwe fiets bestel hoor!! eindelijk na veel twijfelen hihi mirella spannend ik ben ook heel benieuwd ik kom zeker morgen even kijken amy lekker hoor weekend weg wij gaan binnenkort ook eerst ff kijken wanneer!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh dames me tempkaartje geeft ei aan een dik vet kruis hihi kan ik er nu wel een beetje vanuit gaan dat mijn ei is geweest klussen nog wel even verder hoor nu zo mijn zoontje aankleden en tot 18:15 werken bah helemaal geen zin in
Baby!! Daar is dan je lang gezochte ei!! Als ik naar je kaartje kijk, lijkt het alsof je ei zich eerst al klaarmaakte, je had toen waterig slijm, maar daar heeft je ei zich niet losgelaten. Nu wel! Anders zou je temp toch niet stijgen! Stel je je banner nog anders in? Anders zou je vandaag kunnen testen Is het trouwens een echte moederfiets geworden? Mirella... hoe is het meid?? Amy, alweer terug van hopelijk een heerlijk weekend? @hier... alles goed, het zonnetje staat hoog aan de hemel, dus wat wil ik nog meer. Ik merk dat ik daar toch energie van krijg, dus ik denk dat ik met de huisarts binnenkort ook eens de winterdepressie/lichttekort ga bespreken. Want het valt wel heel erg op dat ik op grijze dagen zelf ook altijd grijs ben en op zonnige dagen ook zonnig en energievoller. Mijn temp was vanmorgen 7.45 37.1 (36.8 om 5.45). Ik hou het op 37.1 omdat ik altijd rond 7.30-8.00 temp. Denk ook echt dat ei geweest is, heb geen slijm meer en had vrijdag/zaterdag flinke krampen. Toch, als ik dit zo voel en nadenk over de vorige cyclus, vraag ik het mij echt af hoor.... het is nu heel anders, maar ja, aan de andere kant had ik wel een tempdip en een tempstijging. Die zou je anders niet krijgen toch?
ik wil mijn banner wel anders instellen maar krijg de oude niet weg hoe moet ik dit doen? jah het is een echte moederfiets geworden krijg hem woensdag!! dus kan dan lekker gaan fietsen met dit mooi weer! het is echt heerlijk weer he LAAT DE ZOMER MAAR KOMEN!! morgen en woensdag lekker vrij dus maar eens kijken wat we gaan doen!
Precies, laat de zomer maar komen!! Banner weghalen?? oei.... volgens mij doe je dat via je instellingen en dan de handtekening weghalen. Amy... waar ben je?? Mirella.... ik ben nieuwsgierig!!
IK ben weer terug meiden! We zijn heerlijk een weekend (geheel onverwachts) met vrienden naar een bungalowpark op de Veluwe geweest. Het was heerlijk! Ons meisje heeft ook enorm genoten. Heel veel animatie, ook voor de hele kleintjes! Heb ff vluchtig terug gelezen. Wat was het vandaag genieten he Mex, wat mooi weer! Ja ik merk ook dat ik dan veel meer energie heb en veel meer zin heb om dingen te ondernemen. Gek he. Oh, wow Baby! Je ei gevonden! Geweldig meis! Pffff wat een lange cyclus... Brengt een stukje rust he. Hier was de ongi gisteren pas helemaal afgelopen. Heeft een week geduurd! Nu wat plakkerige afscheiding (cd9). Heb net m`n tempkaartje ff bijgewerkt. Ik had dit weekend notities in mijn telefoon gezet en nu in het kaartje gezet. Ik duik zo m`n bedje in. Lekker vroeg, maar dit weekend was het steeds zo laat, dat mijn ogen nu echt dichtvallen haha... Tot morgen meiden! Dan kletsen we gezellig weer verder!
heey ladies, wat een mooi weertje buiten he? wat gaan jullie vandaag doen? mijn temp vannochtend 36.6 dus nog niet echt heel goed gestegen maar ff geeft nog steeds kruis aan heb ik dan wel echt mijn ei gehad? ach we zien het ook wel maar wel vervelend zeg. ik wil de volgende ronde zwanger&kids ovutestjes gaan gebruiken kijken of het beter gaat.