hoi allemaal ik heb deze ronde 8 dagen achterelkaar 2 duidelijke strepen gehad op de sensitest extra sensitive ovu testen,erg verwarrend,aangezien ik een regelmatige cyclus heb van 29 dgn heb ik maar geklust voor op en vlak na de zelf uitgerekende eisprong dag en aan de hand van mijn slijm en licht pijngevoel aan 1 kant van mijn buik maar ik vind dit erg verwarrend
liekje, ik zou gewoon om te beginnen testen met de gewone ovu testen dipsticks en niet die overgevoelige. Die is voor mensen die heel weinig lh hormoon aanmaken. Ik heb op die gevoelige ook altijd streepjes en soms donker ook, terwijl ik dan mijn ovu helemaal niet kan hebben. Die gewone blijven wit tot 1 a 2 dagen voor mijn positieve test. Misschien heb je daardoor een duidelijker beeld...
dankje dochter2009, ik zal volgende maand als t nog nodig is met de gewone weer testen want dit was om gek van te worden haha,ik had ze gekocht omdat ik met de gewone zo n licht resultaat kreeg maar idd wel duidelijker verschil toch als met deze,btw nog gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat
Dit weekend mag ik testen, maar ik heb het idee dat ik niet hoef te testen Mijn borsten gaan heel iets pijn doen. Toen ik van ons meisje zwanger werd had ik alle maanden dat het niet raak was gevoelige/pijnlijke borsten en toen het raak was juist helemaal niet...
Hmm, spannend...ik duim voor je Amy...laat je het weten? Ik krijg morgenmijn maansteen(en) binnen...ben benieuwd...
ik had er toevallig 1 gekocht in center parcs. laat ik nu ook zwanger zijn... bijgeloof of toch echt??? hihi
Jup, vandaag ontvangen, het pakketje voor mijn husbi ook! Dat is een combinatie van Jade, Carneool en Maansteen. Nu weet ik alleen niet of ik die andere twee ook op moet laden in de maan. Iemand een idee? Verder vind ik het hangertje wat ik besteld heb echt super schattig..het is een klein zilveren hangertje met een bolletje maansteen eraan...heel lief, het lijkt wel een pareltje. verder de armband besteld met splitstenen (?) Ik ga hem morgen dragen,,,dan gaat ronde 1 in.
een vraagje hebben jullie bij de ovutesten sensitive echte knallers gehad? ik heb er 2 dagen echte knallers mee gehad. daarna een dag gelijke lijntjes en daarna bleven ze vrij donker. dan weer een super lichte ertussen. en op 26dec was die van de avond terug positief. ben benieuwd wat het zal worden. maar mijn ei was bij de knallers.
Whaaaaa super meid!!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan. Hoe voel je je? Merkte je dat je zwanger was of dacht je dat je zou gaan menstrueren? Lfs, Amy.
Ik vind het moeilijk te zeggen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb heb ik niet echt het idee gehad dta ik wist wanneer ik moest testen, maar wat gedaan dus dus nee ik heb geen knallers gehad, maar wellicht ook niet op hetjuiste moment getest
oh ok ik heb 20 en 21 december echte knallers gehad. Tstreep vele donkerder dan Cstreep en nu opgedroogd ook nog goed te zien, deze is vele paarser.
Ook ik heb even een vraag over de testen van Sensitest. Met de 'gewone' testen van sensitest kon ik moeilijk mijn LHpiek vinden, dus heb ik de sensitive gekocht. Niet de extra sensitive. Toen ik begon met testen waren er duidelijke streepjes te zien en was er goed te zien dat de teststreep negatief was. langzaam bouwde het op en op een gegeven moment was het teststeepje net zo paars als de controlestreep, een dag later nog donkerder. Positief dus! en..stukken duidelijker dan de gewone testen. Ik bleef nog even doorgaan, de teststreep werd minder, maar omdat ik van de week nieuwsgierig was deed ik gisteren een ovutest. Deze laat een duidelijke teststreep zien, goed donker en je zou dus zeggen dat er weer een lhpiek aankomt, terwijl dit niet kan. Ik zit op CD27, met een cyclus van 31-34 dagen. Dus, uit nieuwsgierigheid vanmorgen ook een ovutest gedaan en die is donkerder dan die van gisteren. Ik heb mijn vorige zwangerschap ontdekt door een ovutest, maar weet ook dat dit niet altijd zo hoeft te zijn. Ik pin mij daar dus niet op vast. Maar hoe lang is LH zichtbaar en/of te meten? Blijft het na de eisprong hoog of hoort het langzaamaan te zakken? Weet iemand hier iets over? Groetjes, Mexicang
Poeh,naarmijn idee kun je niet 2 keer een LH piek hebben, he Dus ja..ik zou denk ik ook twijfelen of ik zwanger ben
Tja, je zou het er bijna van gaan denken niet? In ieder geval weet ik ook niet beter dan dat je maar 1x een LH piek kunt hebben. Ik moet mij werkelijk inhouden om geen zwtest te doen, ik heb de 2voor5 in huis, van Kruidvat, maar wil ze ook niet zomaar gebruiken, zeker niet 4/5 dagen voor nod. Als die dan omowit is, dan is de teleurstelling zo groot. Ik heb nog wel een 'oude' predictor ovutest liggen, wie weet gooi ik die er morgen wel tegenaan . ....hmm... het is weer zover, NOD nadert en de testdrang slaat weer toe .
Hihihi, zal ik doen! ben zelf ook nieuwsgierig nu, maar zoals ik al eerder zei, ik pin me er maar niet op vast. Maar hoop wel dat het snel 4 januari is .
Vanmorgen rond de klok van 9.40 een sensitest ovutest sensitive gedaan, wederom 2 streepjes. Het was niet met ochtendurine, had al geplast. Ook de predictor ovu die ik nog in huis had, heeft 2 streepjes. Beiden wel lichter dan de controlestreep, maar wel heel duidelijk zichtbaar. Ik ga er nog altijd maar gewoon vanuit dat ik dus nog LH in mijn lijf heb omdat die testen van sensitest gevoelig zijn en ik geloof dat die van predictor dat ook is. Ik zit nu op 4 dgn voor NOD. Verder iemand nog enig idee of LH in je lichaam aanwezig blijft in zo'n mate dat het duidelijk zichtbaar is op de test?