Wow Mex, het wordt steeds definitiever Hier vanmorgen temp 36.8 en net om half 2 getest en die is een stuk donkerder dan van de week, maar nog niet knallend. Vanmiddag tegen 17u weer testen. Vanmorgen dus heerlijk op de fiets met m`n meisje naar de markt geweest. Heerlijk broodje bij de bakker gehaald en ligt ze lekker te slapen. Heb beloofd dat we vanmiddag in de zandbak gaan spelen. Wat genieten he met dit mooie weer! @mirelladebeer: Heb je nog getest? spannend hoor meis!
oke,daar gaan we weer... Begin van de middag de test super mooi, bijna knal en eind van de middag een stuk lichter...
vandaag gewerkt maar wat een heerlijk weer lekker met de kids de hele dag buiten geweest! was wel pas op 18:30 thuis dus niet meer kunnen fietsen met mijn kleine mannetje. vannochtend wel op de fiets weggebracht naar het kdv. mijn temp was vannochtend 36.7 dus weer wat hoger ben heel benieuwd!! morgen nog dagje werken en dan een weekend met mooi weer te gemoed
Amy, dat zou kunnen komen omdat je urine misschien minder geconcentreerd is? Ik heb dat namelijk ook wel gehad, dat de 2e test dan minder was, maar de volgende dag, bij het tijdstip voor de eerste test,was die dan weer donkerder. laten we hopen dat dit bij jou ook zo is. Je test nu met welk merk?? Ja, het wordt nu echt definitief he? Ik heb wel verzocht aan de leidinggevende om er nog geen ruchtbaarheid aan te geven, daarvoor duurt het nog te lang. En, ik moet eerst nog de bevestiging krijgen, dus tot die tijd wil ik er niet teveel over zeggen. Er is wel een collega die het weet,maar haar vertrouw ik blind, dus dat zit wel goed. Hihihi, ben de wachtbank nu al zat, en zit nog maar op 5dpo
Baby, alleen al wegbrengen naar het kdv op de fiets is ook al heerlijk he? Hoe laat ga je de deur uit? Want het was wel fris, maar o zo mooi weer! Ik hoop ook op een mooi weekend, we willen misschien naar Artis, even lekker weg!
Ik test weer met Wondfo. Ik ben benieuwd wat de testen morgen doen. Ja ik begrijp dat je het wachtbankje al zat bent. Dan lijkt de tijd opeens heel langzaam te gaan of niet? Morgenochtend heerlijk zwemmen met m`n meisje! Oh jullie dit weekend naar Artis. Leuk!!! Het zou mooi weer worden hoorde ik vanavond
Goedemorgen meiden! Zo weer naar mijn werk, al heb ik wederom weinig zin. Omdat het mijn collega beter uitkomt begin ik vandaag later, maar eigenlijk heeft dat zo weinig nut, want ik ben wel de gewone tijd wakker en al klaar om weg te gaan. Amy, wondfo zegt mij echt helemaal niets, maar ik ga ervan uit dat ze goed zijn. Hopelijk wordt het vandaag duidelijker en anders is het misschien handig om de volgende ronde naast de lipsticks eens cb digital te gebruiken? Ik deed dat 3 jaar terug en dat was echt ideaal. Ik wil dat nu ook steeds doen, maar ja, ik vind mijn ei toch echt duidelijk met de sensitest sensitive. Het wachtbankje.... ja, dan gaat de tijd inderdaad langzamer, zeker als ik thuis ben. Vandaag is zo voorbij en het weekend ook, dus dan zijn we al 3 dagen verder. Volgende week ben ik alleen, dus wie weet is die week ook zo om! Ach, ik zit al op 6dpo, dus wat mopper ik nou ? Veel plezier met zwemmen Amy, altijd leuk lijkt mij! Ik heb vanwege de oortjes van mijn moppie nog niet met haar kunnen zwemmen, we willen het wel gaan proberen binnenkort, maar ja.... ik durf het eigenlijk echt niet. Ik denk dat het verstandig is om eerst oordopjes te laten maken, want volgens mij gaat ze het hartstikke leuk vinden! Fijne dag meiden!
Net terug van zwemmen. Ja ze vond het wederom erg leuk! Vooral van de glijbaan af gaan in het peuterbadje na de les Bij Wondfo staat geschreven dat ze in principe hetzelfde zijn als de KV 2v5, maar dan zonder cassette, dus ze lijken mij wel goed. (en goedkoop, want ik ben er door het vele testen zo doorheen) Mijn man maakte gisteren een leuke opmerking; hij zei: "ach ja, ik heb ook een dure hobby (kitesurfen en modelbouwauto's), ieder z`n hobby toch?" hahahahaha ik moest er erg om lachen Ga zo eerst ff lekker samen met m`n meisje douchen, hadden we bij zwemmen niet gedaan omdat die douche-straal daar zooo hard is. En dan leg ik haar op bedje en gaan we vanmiddag even gezellig saampjes naar de Intratuin. (wat een reclame maak ik hier he) Tot later meiden!!!
Amy, het is inderdaad een hobby, dat testen en werkt verslavend ook!! Maar even gekke vraag, je schrijft dat ze bij Wondfo schrijven dat ze in principe hetzelfde zijn als de KV 2v5, maar de KV 2v5 zijn zwangerschapstesten en geen ovutesten, toch? Dan kunnen ze dat toch niet bij de ovutesten schrijven? Vandaag weer even gewerkt, ben nu helemaal gevloerd. Zit nu even op de bank, ga zo heel even ogen dicht doen en dan moet ik straks naar de huisarts, want werd vanmorgen goed wakker en al vrij snel weer dat ingekakte gevoel, met een druk in mijn hoofd. Was er zo klaar mee dat ik meteen de ha heb gebeld én de kno-arts, dacht kan mij het schelen. Ben er zo klaar mee... Maar ja, de goede dagen waren veel meer dan de minder goede dagen deze week, dus als je dan weer van de goede dagen hebt geproefd, baal ik des te harder dat ik mij dan ineens weer raar voel. Of de huisarts nut heeft? Denk het niet, vandaag zit 'de slome', dus ik zal wel weer aangekeken worden alsof ik gek ben en geen adviezen mee krijgen. Zucht. Ik ga wel, tegen beter weten in. Jummie, straks lekker bestellen, vanavond Voice Kids kijken, beentjes op de bank en genieten van alles!
Hi Mex, Ik hoop dat je met een prettig gevoel weggaat bij de ha en duidelijkheid krijgt. Vervelend dat je je zo voelt meis! Ons meisje ligt al vanaf 12u op 1 oor. Ik denk dat ik haar zo maar eens wakker ga maken, veel te mooi weer hahaha... Heb ff wat gekopieerd van de tekst bij Wondfo: "Wondfo is dezelfde fabricant als van de populaire cassette-testen, maar dan zonder het onnodige 'dure' kunststof omhulsel, waardoor deze testen even goed, maar zeer voordelig geprijsd zijn." Heerlijk de Voice Kids kijken. Ga ik morgen doen. Ik neem het vanavond op en ga het dan op mijn gemak kijken. Vanavond filmpje kijken met manlief. Dus wel de beentjes op de bank
Hoi, ben nieuw hier en haak graag even in. Ik heb namelijk ook sensitesten gekocht. De gevoeligere omdat ik dacht dat dat wel handig zou zijn. Nou geeft ie al 5 dagen dubbele streepjes aan, dus toch best onduidelijk. Ik lees dat anderen dat ook hebben gehad en heb nu de minder gevoeligen besteld die morgen binnen komen. Ben benieuwd of het dan wat makkelijker aflezen wordt. Ik ben februari begonnen met tempen en toen ook besloten met mijn vriendin voor een kindje te gaan. Mijn cyclus was altijd stabiel tot deze beslissing. Spontaan bleef de ongesteldheid een week uit waardoor de cyclus ineens anders is. Best even vervelend. Wilde graag al weten wanneer mijn ei er is, maar de testen geven al 5 dagen strepen aan, terwijl de temp niet echt grote sprongen maakt. Lastiger dus als ik dacht. Nou wilde ik in mei beginnen met insemineren en dat kan gerust. Maar nu het dichterbij komt lijkt mei ineens wel erg ver weg haha. Is iemand misschien bekend met deze punten? Kan er al een en ander over vinden, maar ben toch benieuwd. Ben denk ik mijn ei een beetje misgelopen deze dagen, dus hoop volgende maand meer duidelijk te krijgen. Groetjes! Joos.
Oh ja... testen jullie meerdere keren op een dag?? Ik vind er van alles over op internet, maar raak er makkelijk verstrikt in. Dacht dat je bv de middag test en dat er dan wel of geen dubbele strepen staan. Of kan het de ochtend niet zijn en de middag wel? Groetjes! Joos.
Hoi Joos, Welkom Het lichaam zit 'raar' in elkaar. Een cyclus kan elke maand anders zijn. Ovulatietesten zijn heel handig, maar dan moeten ze goed werken In 2009 heb ik met de gewone sensitesten gewerkt en kon er toen heel goed mijn ei mee vinden. Òf ik had geen streep, òf ik had wel een 2e streep en mijn ei kwam er dan ook aan. Heel duidelijk dus. Dit keer kon ik daar mijn ei niet mee vinden, dus ben gevoeligere gaan gebruiken. Maar daar heb ik steeds een 2e streep mee en vorige cyclus had ik een paar keer in 1 maand een vrij donkere streep, maar geen knaller, dus waarschijnlijk heb ik `m gemist... Ik ben deze cyclus op tijd begonnen met testen, in de hoop dat ik mijn ei niet mis Je kan eerst 1x per dag testen en als je het idee hebt dat je ei eraan komt kun je 2x op een dag gaan testen. Probeer dan ruim 2 uur van tevoren niet te drinken en te plassen Waar zit je nou in je cyclus? Succes!
Joos, welkom! Ik gebruik ook de gevoelige testen van sensitest, die geven inderdaad altijd een tweede streepje, maar die is dan wel minder duidelijk. Je zal zien, als die test positief is, dan knalt het tweede streepje er van af! Soms nog donkerder dan het teststreepje! Ik had net als Amy in 2009 ook de gewone testen van sensitest en die werkten toen prima. Ik kon er goed mijn ei mee vinden (lh piek vind je er mee, niet je ei, wel een aankomend ei ), en deed er op een gegeven moment wel een clearblue digital bij om het echt zeker te weten. Vorig jaar ergens in september begonnen met testen, maar met de gewone van sensitest kon ik echt mijn ei niet vinden, het was zo onduidelijk, kreeg geen duidelijke streep er mee. Toen ben ik overgegaan op de gevoelige en die zijn super. Alleen ja, ik ben er zo één die ook na de positieve test nog lekker door test en dat gaf bij mij dan weer onduidelijkheid, omdat de ene cyclus het tweede streepje echt licht werd, tot bijna niet zichtbaar, maar de andere cyclus bleef het tweede streepje wel duidelijk zichtbaar. LH maakt je lichaam altijd aan, alleen als je ei zich klaarmaakt gaat het hormoon omhoog. Na je ei moet je LH weer zakken. Wat dat betreft kan je dus met die gevoelige testen altijd wel een tweede streepje zien, omdat ze dus zo gevoelig zijn. Amy, hoe was je test vanmiddag?? Ik zit nu dus met de beentjes omhoog, TVK staat aan en manlief zit niet bij mij... die is weer eens aan het werk. Begin er wel de balen in te krijgen momenteel, iedere avond aan het bellen met een collega in het buitenland, en constant met zijn blackberry in zijn handen. Toen ons meisje net geboren was, had hij dat ook enorm en toen heb ik op een gegeven moment van ellende alles op papier gezet, hij luisterde niet , en dat hielp wel. Denk dat ik het maar weer moet doen, maar goed.... dan komt meteen de gedachte.... "niet zeuren, dankzij hem kan je stoppen met werken...." Ga even tv kijken, met mijn koppie thee, die is ook lekker warm om vast te houden
k**zooi dames temp weer vannochtend 36.5 begin er een beetje van te balen zo!! ik kan er ook niet meer zo goed tegen en laat het denk ik maar even rusten dames, ik zhou jullie in de gaten hihi
heb net een ovutest gedaan en vond hem nogal positief na mijn ei het is een gewone sensitest! wat is jullie mening moet mijn ei nog komen?
Baby; Voor de gewone is de streep wel erg duidelijk.. Pfff wat erg meis die onzekerheid. Ben nog niet zo thuis met tempkaartjes sorry.. Sterkte! Ik zou morgen nog eens testen als ik jou was. Mex; Was tvk mooi? Niets verklappen hoor hihi. Wij hebben filmpje gekeken. Mijn man zit ook niet elke avond bij mij hoor, hobby en pc hè haha. Heb er ook wel eens de balen van. Van de week zei ik: nu samen filmpje kijken! hahaha Morgen kletsen we verder! Trusten! vanmiddag niet meer getest.... Vanmorgen was ie erg licht, dus dacht we zien morgen wel verder