Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    #841 amy1981, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012

Hi meis, gek he. Mijn vragen dan, had ie niet donkerder moeten zijn?, kan de test zo snel veel lichter zij na een piek? Heb de hele week wel wat afscheiding, maar niet rekbaar slijm wat je tussen je vingers kan rekken zeg maar. Had ik in 2009 en ronde 1 afgelopen dec wel... Net was mijn test weer lichter dan begin vd middag. Ik had trouwens bij het afvegen beetje afscheiding met een heeeeeel klein strengeltje bruin 'iets' en heb licht zeurderig gevoel in onderbuik...
    Snap er niks meer van.... We zijn va cd8 om de dag aan het klussen. We laten geen kans onbenut hahaha.
    Ga even naar m'n eten, is bijna klaar hihi. Tot later!

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoi Mexi,

ik weet natuurlijk niet wat jullie allemaal mee hebben gemaakt.
    Maar ik begrijp dat dat niet niks is geweest.

Ik geloof er wel in dat kinderen hoe jong ook alles mee krijgen en alles van ouders over nemen. Ook al voor de geboorte.
    Misschien vaag gezwets, maar heb het vaak genoeg toch gezien en kan er zelf ook beetje over mee praten.

Ik werk met jongeren al flink wat jaren in verschillende leeftijden en zie daar ook terug dat sommigen allerlei allergien hebben en vaak ook veel gevoeliger zijn.
    Wat we dan veel bieden is duidelijkheid en structuur en veel uitleg en herhaling, hoe jong ze ook zijn.
    Wellicht dat in hun energie dat dan toch oppikken en gaan voelen dat zij uniek zijn en mogen ervaren dat ze een eigen persoon zijn.
    Niet bedoelt om ouders op de kop te geven, maar zo werkt energie nou eenmaal.
    Is dit vaag geklep of misschien wel herkenbaar?

Gek genoeg merk ik soms al een energie om mij heen van een meisje (wie weet ;)) die ik nu al probeer uit te leggen dat wat van mij is, zij niet over hoeft te nemen.
    Nou ja, goed, ik zal er verder niet teveel over uitwijden, want misschien heb je hier niks mee en niks aan.

Ja ik vind het best spannend hoe mijn lichaam werkt en dat ik misschien dan volgende maand begin met ZI.
    Kan denk ik niet langer wachten hahaha.

Groetjes!

Oh ja, we gaan morgen naar Emmen! Zin in!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, het is vooral datgene wat ons meisje allemaal al achter de rug heeft, wat z'n weerslag op ons heeft.
    Ik werk al jaren met kinderen, heb alle leeftijden van 0-16 inmiddels gehad. Waar ik nu werk bieden we ook veel structuur en veiligheid aan en dat is iets wat hier thuis ook niet anders gaat. Zit eigenlijk zo in mij verweven dat ik het al automatisch doe.
    Het enige wat ik soms weleens denk, of ik misschien bepaalde dingen niet met foto's moet verduidelijken, maar aangezien ze best veel snapt, laat ik dat nog even.

Ik heb haar ook al van jongs af aan verteld dat zij is zoals zij is,maar ik laat wel gewoon emoties zien en leg die uit, want dat hoort erbij.
    Eigenlijk leg ik alles aan haar uit wat ik doe en waarom, al van kleins af aan.

Zo, nu weer even on-topic...

Ik had net behoorlijke krampen, echt alsof ik ieder moment ongesteld kan gaan worden. Ik zit nu op cd 23, dus ja... aangezien vannacht de temp 36.7 was en ik 2 rondes geleden een cyclus van 26 dagen had, zou het heel goed kunnen. Dan zou het een LF van 12 zijn, dus zeg het maar... Het zal wel weer niet deze ronde...
    Bizar, even flink kramp en meteen houdt het me meer bezig!
    Heb alleen geen idee wanneer ik maandverband moet gaan halen (ik haal speciale bij de DA), want mijn meisje is te ziek om even mee te nemen en manlief is weg... Zucht.. misschien mijn zus maar vragen, al heeft zij het al druk genoeg.

Amy, hoe is je temp eigenlijk??

4. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Heej wat leuk...
    doen wij hetzelfde werk??

Grappig dat je hetzelfde doet als ik!

Bijzonder dat jij ook zo met kinderen om gaat als ik.
    Meeste mensen zijn er niet zo bekend mee.

Ben nu op mijn werk en lees morgen verder over het oorspronkelijke topic. Want snap niet helemaal alles.

Hopelijk voelt je dochter zich snel weer beter.

Groetjes,

José

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    heey dames wanneer zou mijn nod zijn? komr er niet helemaal uit?

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    ik dacht zelf vrijdag! zou ik er morgen of overmorgen een testje tegen aan kunnen gooien? ik heb nog zn dipstick in de la liggen:D
    heb ook ff tempkaartje bijgevoegd:)

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby,vrijdag zou idd je nod kunnen zijn,bij een lf van 14. Kan iets eerder maar ook wat later zijn. Vrijdag aanhouden is prima lijkt mij.
    Morgen testen? Ik denk misschien wat vroeg, 4 voor nod, maar alles kan he?! Dus volg je gevoel, je bent echt niet de enige die eerder test dan nod ;)!
    Mooi kaartje trouwens hoor! Konden we er maar wat uit opmaken he?
    Hoe voel je je verder?

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex, mijn temp was donderdag 36.8 en loopt al een paar dagen iets af. Is nu al 2 dagen 36.5
    Hoe is het nou met kleine meid?

9. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    ik voel me verder prima geen rare klachtjes alleen puistjes op mijn rug en op mijn borts:( dus dat is iets minder. had vanaaf voor het sporten een beetje rare steek naar de navel!

hoe is het met je meisje?

10. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    beetje dom gweest toch getest en omo wit natuurlijk!!!!!!!!!!!!
    nou nu dan maar op naar vrijdag ben benieuwd:D

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby.... is niet dom hoor, maar gewoon nieuwsgierig nietwaar? Toch jammer dat de test omowit is!! Maar, je zit misschien nog wel te ver voor nod, dus blijft het afwachten!

Amy, ik ben benieuwd naar je temp van vandaag! Het kan zomaar zijn dat één deze dagen je ei springt!

Ik heb vandaag mijn temp ingevuld met een open bolletje, want ik had vannacht rond 3.15 37.0 en om 8u 37.2, maar de 37.2 was wel na een aantal uur liggen, maar slecht en onrustig geslapen.
    Ik heb dus wel 37.2 ingevuld, maar weet dus niet of dat een juiste indicatie is.

Mijn meisje is nog ziek, vannacht 3.15 had ze 38.8, paracetamol gegeven, hoestdrank, neusspray, lekker wat te drinken, bij mij gelegen en om 3.45 weer naar bed gebracht.
    Toen ik haar uit bed haalde zat haar hele bed onder het snot...

Ik denk dat ik zo maar naar de administratie van mijn werk mail om te vragen hoeveel zorgverlof ik nog heb. Ik dacht 1 of 2 dagen.
    Want ik denk niet dat ze donderdag beter is, het gaat nooit zo snel.
    Ze zullen niet blij zijn, maar ik heb geen andere keuze, behalve donderdag mijn schoonmoeder. Mijn moeder kan niet vrijdag,want zij is zelf weg!

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    @Baby, heel logisch dat je nieuwsgierig bent! Ik had er denk ik ook een testje tegenaan gegooid:p Ik duim voor je!!

@Mex, ah wat zielig van je meisje zeg... Wat je werkt ervan vindt, moet je maling aan hebben. Makkelijker gezegd, dan gedaan natuurlijk, maar je wilt natuurlijk het liefst bij je meisje zijn als ze zich beroerd voelt. Wanneer komt je man weer thuis trouwens?

Vanmorgen wat temp 36.6 Begin van de middag weer testen.
    Ik laat straks wel weten hoe dik m`n streep was;)

Ga gauw even aan de slag hier. M`n lieverd zit even lekker Zappelin te kijken, zodat mama even administratie kon doen. Vanavond komt mijn moeder gezellig tot donderdag logeren! We hebben er erg veel zin in! Morgen gezellig shoppen:)

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, wat leuk dat je moeder komt logeren :D! Gezellig!! Geniet ervan. Hoe test je dan als zij er is?? Of weet ze ervan?

Mijn man komt maandag pas weer thuis! Helaas...
    Ik zit even met mn handen in mijn haar, moet vaatwasblokjes hebben, die zijn op... Mijn vader komt vanmiddag hier en blijft eten, misschien dat ik ze dan even haal of vraag of hij ze wil meenemen.

Inderdaad, moet maling aan mijn werk hebben, ik ga er toch weg, hahahahaaha!! Heb het eigenlijk al helemaal afgesloten, dan duren die ruim 4 maanden nog lang hoor!

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Mex,

Had ook wel even zitten denken: hoe ga ik dat doen met testen dan:p
    Heb een hele goede band met mijn moeder, maar dit is iets wat ik liever voor onszelf hou. En het lijkt me weer erg leuk om (net als in 2009) onverwachts te kunnen melden: ik ben zwanger!

Net getest en raad eens? Wéér een heel duidelijke streep, maar geen knaltest... Heb er tevens een van MamaRosa gedaan en die valt net zo uit. Ik weet het niet meer...:x

Oh meis je kan zooo verlegen zitten om vaatwastabletten. bij ons achter het huis zit gelukkig een supermarkt, maar je zou toch misgrijpen zeg. Dan moet het op de ouderwetse, tijdrovende, manier: afwassen!:p

Ik doe eind van de middag nog een test en dan mail ik weer.
    Meissie ligt heerlijk te slapen. Ik had haar een super leuk zomerblousje van het merk Bengh aan getrokken. Stond zooo schattig! Gingen we gezellig een chocoladekoekje eten... je raad het al... grote chocoladevlek erin. Wat een domme mama ben ik om geen slabbertje om te doen:p Meteen maar ff in de biotex gezet en zit nu in de wasmachine, want ja als oma vanavond komt, wil ik per se dàt blousje aandoen! hahahaha...

Hoe was je meisje vanochtend?

Tot straks!!!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O jee, dat zal je dan net zien he? Mooiste kleertjes en dan een vlek!

Weet je wat enorm goed helpt tegen vlekken? Ariel vlekverwijderaar! Ik zweer erbij! Laatst kwam mijn meisje thuis van het kdv, zat haar vestje onder de stift! Meteen in de week gezet en het ging er uit. Ook oude vlekken gaan er goed mee weg! Ik haal het altijd bij Kruidvat, in de aanbieding.

Ach, je kan gewoon tegen je moeder zeggen, "mam, ik moet even testen!" ;). Kan je anders in je wc een mandje neerzetten met een bakje en wat testen, dan test je als je naar de wc moet. En dan leg je de test ergens neer waar ze 'm niet snel ziet, bijv onder een boek op je nachtkastje? Of in een lade waar ze niet komt. En dan kijk je gewoon 15m later eens, dat kan geen kwaad hoor.

Mijn vader komt straks eten, wilde stoofschotel maken, haal ik het vlees uit de koelkast...groen!
    Dus moest ik er echt uit, meisje ingepakt, op de fiets, lang leve de elektrische fiets! Snel heen gecrossed, recht op mijn doel af, afrekenen en weer naar huis. En ze vond het wel best,daarna lekker even eten en nu in bed.

Ik denk dat ik even in het zonnetje ga zitten, heel even maar, want gisteren zat ik 10m en daarna had ik jeuk in mijn hals (allergie), ondanks dat ik had gesmeerd!

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    He bah wat vies dat vlees hihi. Moest je toch de deur nog uit:(
    Bedankt voor de tip van de vlekkenverwijderaar! Ga het zeker eens proberen!

Ik plaats even een testje van MamaRosa, vind de streep wel heel erg duidelijk (niet knal-knal),maar toch... Nog duidelijker dan die van Wondfo (zelfde tijd gedaan 13.00u) Heb trouwens nog steeds licht zeurderig gevoel in de onderbuik.

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, goede test meid!! Of deze is positief, of je hebt morgen een nog duidelijkere test in handen!
    Hou ook goed je temp in de gaten, misschien nu zelfs ook 's avonds even tempen, iets wat Baby ook heeft gedaan deze ronde, omdat ze ineens slijm had.
    Je ei is zich duidelijk aan het klaarmaken om te springen!

Ja, smerig niet van dat vlees...
    Ik heb het zaterdag gekocht, ingevroren, gisteren eruit gehaald en in de koelkast laten ontdooien. Is het groen... en muf... ;)

Ga zo toch maar schoonmoeder bellen, meisje had vanmorgen geen koorts, maar net weer 38.3. Dan heb ik alvast wat dingen gepland, lijkt me verstandig. Al hoop ik nog steeds dat ze opknapt en donderdag gewoon naar het kdv kan.

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi meis,
    Zou zeurderig gevoel in onderbuik met eisprong te maken kunnen hebben? Ik bedoel, ik heb het niet aan een kant ofzo, zit onderin...
    Net getest en de test is gelijk of heeeeeeeel iets lichter dan begin van de middag, moeilijk te vergelijken... Kan mijn ei dan toch nog komen?!?
    Pffff sorry hoor meis, ben nooit zo onzeker, maar nu ff wel:p

O trouwens. Bij slipje naar beneden doen had ik een 'sliert'. Leek op rauw eiwit, dus vruchtbaar slijm, maar was 'licht' rekbaar. Heb het wel eens steviger gehad. Ik verwachtte dat de test dus zou knallen, maar zoals ik al zei is ie gelijk of heeeeeeeeel iets lichter dan net.

Veel plezier en eet smakelijk vanavond.
    Hoop dat de koorts weg blijft bij je meisje!

Ik ga zo alvast lasagna voorbereiden en dan straks mijn mams van het station ophalen.

Lfs, Amy

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    ik ga sporten tot vanaaf :)

20. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoi weer,

vraagje...

mijn temp blijft momenteel hetzelfde...mijn piek met testen duidelijk zondag gehad. Hoe kan ik nu weten of mijn ei komt, er is of is geweest?

Wat is eigenlijk precies NOD? En LT (of was het een andere letter...ik bedoel niet LH)

Ik dacht even dat het dan na de piek simpel was en de dag erna kon insemineren. Dat wilde ik vanaf volgende maand gaan doen.
    Maar als mijn temp niet veranderd...is/komt er dan wel een ei?

Groetjes,

José

Deel Deze Pagina