LOL !! Amy op bezoek en op de wc aan het testen en wat gebeurd er?? Een knallend positieve test!! LOL!! Ik moest er ZO om lachen, serieus! Onvoorstelbaar niet? Het heeft nog lang geduurd, maar goed dat je bent doorgegaan! Je testen en je temp kwamen in principe niet helemaal overeen he? Nu waarschijnlijk wel, je zal één dezer dagen een lagere temp hebben en dan daarna een tempstijging! Succes met klussen meid! jane, met onregelmatig werk is het gewoon lastig, maar je kan dan wel zorgen dat je de dag rekent vanaf het moment van wakker worden. Als je de ene dag bijv om 10u wakker wordt, dat je dan test om 14u. Wordt je wakker om 8u, dan test je om 12u. Zoiets zou volgens mij ook moeten kunnen. Zo test je iedere keer zoveel uur na opstaan, en verder. Alleen is 's avonds testen gewoon echt niet verstandig, tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen, ik doe het zelf ook nooit. heb het wel 1x gedaan en toen was de test lichter dan ervoor, de volgende dag was de test weer 'gewoon' donkerder. Baby, ik denk dan inderdaad ook dat je ei op dag 40 was.... Meid, ik heb met je te doen hoor, dag 40! Dat is met een LF van max 16 dagen erbij een cyclus van 56 dagen! Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen, want als je zwanger wilt worden en je hebt zo'n lange cyclus, dan is dat gewoon echt niet leuk. Maar, ik zou niet 'zomaar' even wat slikken hoor, misschien is er wel een reden dat je zo'n lange cyclus hebt en kan je het misschien beter laten controleren door een gyneacoloog. Hier geen bijzonderheden, nog lekker ongesteld en morgen komt manlief thuis!! Klinkt gek, maar als je zo je draai hebt gevonden samen met mijn meisje, dan is dat echt wel weer even wennen hoor. Mijn man kan zichzelf behoorlijk op de voorgrond zetten en mij soms weinig de kans geven iets te doen, dat dit in het begin als hij thuiskomt vaak even botst. En dan gaan we vanaf morgen beginnen met een kleine verbouwing in huis. De muren en het plafond worden opgeknapt, maar eerst gaan ze morgen beginnen met nieuwe elektra. Moet eerlijk zeggen, na afgelopen week zie ik er als een berg tegenop, maar als het meezit zitten we er volgende maand een stuk knapper bij, dan hebben we ook onze bank en we gaan met goede vrijdag en de paas kijken voor nieuwe meubels !
Leuk Mex! Je krijgt de boel dus mooi voor elkaar! Ik begrijp het heel goed hoor, als je deze hele week alleen bent met je meisje, heb je op een gegeven moment je draai gevonden en dan verandert er weer wat. Straks gaat je man weer een week weg en dan verandert er weer wat. Dat is onrustig voor jou èn voor je meisje. Maar meis, zoals ik het hoor, doe jij het heel erg goed!!! Ik plaats hier een foto van de testen. Een na laatste is van 12.00u en de laatste is van 15.30u vanmiddag. Welke vinden jullie het meest knallen? Moet wel zeggen dat ik net pas een foto heb kunnen maken, want ja dat was een beetje lastig bij schoonfamilie hahahaha... Zal ik vanavond of morgenochtend gaan klussen?
YESSSSS!!! Dat zijn ze Amy!! DAT zijn de knallers die we willen zien!! Beiden zijn positief hoor! Vanavond en morgen klussen? Maakt volgens mij niet zoveel uit, vanavond of morgenochtend. Als het maar binnen 24u is, want je ei komt eraan! Je hebt je piek gevonden en dan springt je ei binnen 24-36u! Soms 48u, dus ja kan ook vanavond en dinsdagochtend, het is altijd even twijfelen he?
Wihaaaaa!!!! ben helemaal happy!!! En dan nu het dilemma.... uhm.... ik denk vanavond. Of toch morgenochtend... ik moet er nog even over nadenken. hahahaha... ben blij!
Goeiemorgen!! Temp was gisteren 36.7 en vanmorgen 36.5 We hebben gisteravond geklust en gaan vanavond weer Verder weinig nieuws. We gaan zo douchen en aankleden en dan even luiers kopen. En vanmiddag gaan we een Paastak versieren! Tot straks!!
Hmm, grote kans dat vandaag je eisprong is Amy! Wat een mazzel dat je door bent gegaan met testen he? En dat je de testen van MamaRosa hebt gedaan! Ik denk dat ik wel weet welke testen jij gaat gebruiken als dat nog nodig blijkt te zijn ! .... ik moet ze zelf ook weer bestellen....
Zeker weten Mex. Ik houd het bij die van MamaRosa hahaha... Hier een foto incl de test van vandaag. De onderste test is van 17.00u vanmiddag en de een na laatste en twee na laatste zijn dus van gisteren. Wat is nou verstandig? Vanavond klussen of morgen ochtend, als je kijkt hoe mijn test van vandaag eruit zag??? Hoe reageerde jullie meisje toen je man weer thuis was? Druk aan het klussen in huis geweest? En hoe is het met ongi meis?
heey dames even een berichtje van mij, amy ziet er goed uit hoor hihihi! woensdag gaat de afspraak niet door hij is verschoven naar vrijdag. hoop dat ik dan ongi ben geworden hihihi. hoe is het verder met jullie?
Hi meis, Ja wat een knaller opeens he. Ik had de moed al bijna opgegeven. Heb jij nog een keer getest? Wat balen dat je nog 2 dagen langer moet wachten...
Hey meiden!! ben ik weer Amy ! Goed kunnen klussen meid? Ik blijf het zo komisch vinden dat je dan ineens je LH piek vindt! Helemaal super he? En voor jou geen Wondfo meer he? Wat zie je dat verschil trouwens goed op de foto! Baby, moest je zelf de afspraak verzetten of deed de huisarts dat? Op hoeveel dagen zit je inmiddels? Gisteren niet thuis geweest, we werden echt uit huis gejaagd vanwege het omleggen van de stopcontacten... Wat een herrie en wat een puinhoop! Dochterlief was er van slag van! Manlief kwam gisterochtend thuis, met vertraging en een uur later was de elektricien er al. Maar alles stond hier nog in huis en manlief had gezegd "ah joh, dat kan wel!". Met als gevolg dat de elektricien pas om 18u klaar was en wij tot 22.30 zijn bezig geweest met puinruimen, schoonmaken, stofzuigen en dweilen... En dat dweilen moest vanmorgen weer, en dat moet nog wel een aantal keer, wat een bende! Vandaag rustig aan gedaan, dochter veel aandacht gegeven en duidelijk proberen te maken dat alles weer gemaakt wordt. Dat wordt nog wat als ze volgende week de muren gaan voorsmeren om ze te stucen.... Ik had al regelmatig aangegeven dat ik vermoed dat ons meisje er veel moeite mee zou hebben, maar het antwoord vast steevast "dat zien we dan wel". Nu ziet hij in dat er hier echt niet in huis gewerkt kan worden als zij er gewoon bij is, ben blij dat ik heb doorgezet dat ze alleen mogen werken op de dagen dat ze naar het kdv is, simpel zat. Hier is ongi bijna weg, maar heb nu al steken in mijn buik, volgens mij mijn eierstok, denk ik. Slik weer teunisbloem, we zullen zien wat deze maand brengt. Vandaag bij KNO geweest,moet over 2 weken een scan laten maken van mijn bijholtes, om uit te sluiten dat er niks geks zit, poliepen of zwellingen. En ook vandaag weer zoooo blij dat ik de aanvraag heb ingediend om te stoppen met werken.... op mijn vrije dag werd ik gebeld, ze hebben nu al een probleem voor donderdag.... zucht. Ik werk halve dagen en de uren die ik donderdag werk, sta ik ook nog eens alleen... iets wat eigenlijk echt niet kan, we hebben paasviering... ben gewoon echt klaar met het beleid daar, dus hoop dat ik toestemming krijg om te vertrekken (moet je aanvragen, bij toestemming krijg je een vertrekpremie, vandaar)
Mex, fijn weer van je te horen. Mis het gelijk hoor Goed van je dat je hebt doorgezet. Als je al weet hoe jullie meisje hierop reageert dan moet je haar daartegen beschermen! Ik hoop dat het mooi wordt! Altijd vervelend om zo in de stof en rotzooi te zitten, maar dan heb je het straks weer mooi voor elkaar. Heb je nu nog erg veel last van je holtes? Ik hoop niet dat ze iets 'geks' vinden, maar hoop wel dat ze kunnen vinden waar het vandaan komt. Oh meis, moeten ze echt zo lang 'vergaderen' om je toestemming te geven om te vertekken? Pffff wat zal jij blij zijn als je akkoord hebt gekregen. Hoop dat het niet te lang meer duurt, want je wilt weten waar je aan toe bent natuurlijk. Wij zijn druk aan de klus geweest. Vanaf cd8 (19/3) om de dag en afgelopen donderdag waren we echt TE moe hahaha. Dus vrijdagavond weer geklust, zondagavond, maandagavond en tot slot vanavond nog een keer en dan... ben ik er even klaar mee Ja wat hilarisch he dat daar opeens mijn piek was. Ik had echt bijna de hoop opgegeven en wilde vóór het weekend al stoppen met testen, maar dacht ah nog 1x dan hihi Tot morgen meiden!!!
Heey dames Ongie komt er aan heb bruin verlies! Hoe kan ik een nieuw kaartje aan maken bij ff krijg het niet voor elkaar???? Amy hopen dat het voor jou deze ronde RAAK is hihihi. Mex pffff wat een gedoe zeg dan in je huis heb je alles weer aan kant?
Baby, FF maakt automatisch een nieuw kaartje aan bij begin ongesteldheid. Dat is pas als je rood verlies hebt en dus Light/Medium of Heavy invult bij Menses/Spotting. Ik reageer later verder, ik ga zo met mijn moppie naar peuterdans ! Ben zo benieuwd hoe dat is en hoe zij het vindt! Ik hoop alleen dat ik mijn ogen open kan houden, ze heeft de hele nacht liggen gillen en kermen. Dromen?? Pffff... Tot later!
@Baby, He bah wat balen meis... Heb je dan toch op cd40 je eisprong gehad? Klopt dat? FF maakt idd automatisch een nieuw kaartje voor je. @Mex, Hoe was het bij peuterdans? Hoe gaat dat bij jullie en hoelang duurt de les? Vanmorgen gezellig met mijn meisje weer naar peutergym geweest. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik ga zo eerst maar even was vouwen. Mijn temp was trouwens (net als gisteren) 36.8 Tot later!!!
amy, peuterdans was super! Eerst in een kringetje, allemaal gedag zeggen en elkaar gedag zeggen. Daarna dansen op verschillende liedjes en vandaag ook wat liedjes en dansjes over pasen. Mijn kleine moppie vond het geweldig, ze deed zo leuk mee en was zo blij! Persoonlijk vond ik het ook erg leuk, al vond ik wel dat ze dansjes niet maar 1 of 2 x moet doen, maar veel vaker achter elkaar, herhaling is zo belangrijk. We hebben nu in 45 min wel zo'n 6,7 dansjes gedaan, dat is teveel he? En, de 'oudere' kids van 2 houden het al beter vol dan de 'jongere' kids van 2. 45 min is ook best lang, zeker als je dus zoveel dansjes doet. Maar, dat is een wijze les voor de dansjuf, ik ben mans genoeg om dat te zeggen als er naar wordt gevraagd, maar eigenlijk moet zij dat zelf ervaren. Mijn moppie ligt nu lekker in bed, en ze snurkt!! Ongelooflijk, ik hoor haar hier door de babyfoon! Ik ga even bij haar kijken, en zelf ook even plat, ben moe... 36.8, dan is je temp dus hoger gebleven?
Mijn temp is hoger gebleven Mex. Hoop dat het morgen ook zo is. Ik ben een aantal keer naar peuterdans geweest en 2 weken geleden ben ik er gillend weggerend. Ik zat me zoooo te irriteren. Ik was in eerste instantie enthousiast, alles is nieuw dus dat is logisch. Maar die lerares benadrukt ten eerste wel tien keer per les dat zij dit vrijwillig doet en er niet voor betaald krijgt. (We betalen ook maar 2,50 per maand èn het wordt nog eens gesubsidieerd ook) Bij ons is het een half uurtje en gaat zooo vreselijk chaotisch. Hier blijkt enorm uit dat de lerares vrijwel geen ervaring heeft. De peuterdans hier is van 14.15u tot 14.45u naar mijn idee ligt elke peuter dan heerlijk te slapen Het gaat ook allemaal tè vlug in de les. Ze legt een paar sambaballen op een matje neer die elk kindje mag pakken. Tegen de tijd dat iedereen een er een heeft, is het liedje al afgelopen en hup moet alles al weer op de mat teruggelegd zijn. Zo gaat dit ook met speelgoedsleuteltjes, houten stokjes etc. En vorige week (en dat was voor mij doorslaggevend om het op te geven) Mijn poppie kreeg na 10 min. zin in een boterhammetje. Ze klom op schoot en zat heerlijk te peuzelen. Wordt ze door de lerares van schoot getrokken en de boterham werd aan mij gegeven. De juf vond dat ze wel lekker mee kon doen. Arm kind, ze had zo'n trek. Vervolgens kwam er in dat liedje een stukje voor dat de kindjes naar 'moeder eend' moesten lopen. "Loop maar naar mama toe", zei de juf. De mijn meisje gehoorzaamd en klom weer op schoot en begon weer heerlijk van haar boterhammetje te smikkelen. Nog geen tien sec. later werd ze weer van schoot getrokken (want het liedje ging verder), vervolgens weer dat stukje tekst en de juf zei: "loop maar naar mama toen". Dit ging zo tot 3x toe! Ik zat me vreselijk op te winden, want mijn arme meisje begreep er niks van: moet ik nou naar mama toe of niet? zag ik haar denken... Na de les heb ik hier wat van gezegd en toen zei de juf: "O sorry, ik ga ervan uit dat jullie tijd genoeg gehad hebben om te eten en te drinken". Niet dus, want het is op zo`n rottijd dat het een race tegen de klok is, omdat ons meisje natuurlijk eerst nog moet slapen en dan geen tijd meer is om te eten. Erg jammer vind ik dat. En als ik het zo hoor Mex, gaat het er bij jullie veeeeeel leuker aan toe! Dit was even mijn 'geklaag' over peuterdans. Baal er zo van...
Jeetje Amy, wat een verhaal over jullie 'peuterdans'.... wat die vrouw doet met een kind, mag echt niet! Ze zorgt voor zo'n onzekere en veilige omgeving dat een kind niet meer weet waar zij aan toe is. Wel naar mama? Niet naar mama?? HUH? Wat moet ik nu? Een onervaren iemand, hoe durven ze zeg! Klinkt ook onervaren, door er muziekinstrumenten bij te pakken, dan is het eerder muziek op schoot of zoiets. De lerares die wij hebben is een geschoolde danseres, doet meer dan alleen maar dit en deed het best leuk. Als mijn meisje zomaar zonder problemen bij haar gaat zitten, dan zegt dat mij genoeg. DAT is iemand een veilig gevoel geven. Er zat ook een duidelijke opbouw en afbouw in, met het welkom heten en het afscheid nemen en toen ze op een gegeven moment zag dat de concentratie op was, zette ze gewoon andere liedjes op en werd er toch nog lekker gedanst. Ze deed toen de WiebelBillenBoogie en Nijntje's Dansles, zo leuk, want die kent mijn meisje al van jongs af aan! Straks komt papa thuis en ik ben benieuwd wat ze gaat vertellen op haar manier en wat ze gaat laten zien! Ik heb nu al zin in volgende week, ook al is het vroeg, 9.15, maar dat is beter dan 14.15. Wie verzint die tijd voor een peuter?? Ik ga naar de keuken, mijn eten redden, ik heb zo massage, dus ik moet vroeg de deur uit!
Goeiemorgen meiden! @Mex, ik ga er zeker nog wat over zeggen hoor tegen de lerares van peutergym. Wat een verschil met de les van jullie zeg... Hierbij mijn tempkaartje Nu maar hopen dat we goed geklust hebben.