Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou Amy, je bent flink aan de klus geweest, dus nu maar hopen dat het zaadje je ei vindt! Het is bijna pasen, dus hij zou toch goed moeten kijken ;).
    Je ei is duidelijk geweest he? Ik kan er nog niet over uit, wat een mazzel dat je die test deed, je zou al stoppen! Hihihi, testdrang of intuïtie?

Ik ga zo naar mijn werk, moest vandaag later beginnen. Er zijn zoveel zieken, dat ze zo omhoog zitten dat ze hebben gevraagd of ik dan later wilde komen. Nou ja, gevraagd...het werd mij eigenlijk opgelegd.
    En dan kom ik straks en dan sta ik ook nog alleen!
    Kan ook echt niet wat ze doen hoor, ik ben half in de ziektewet en dan laten ze mij ook nog die 4 uur alleen staan!
    Ik heb straks een belafspraak met de bedrijfsarts, dus dat komt mooi uit.
    Ik heb nu veel meer baat bij regelmaat en structuur, 11u beginnen is 2,5u later dan anders, maar ik ben wel de gewone tijd wakker, vandaag wel erg vroeg, 6.15!
    Ben nu dus al erg moe, dat wordt nog wat zo op mijn werk.
    Gelukkig morgen vrij, dat scheelt... hoop ik, want de kans bestaat dat ik zo moe ben dat ik morgen geen boe of bah kan zeggen...

baby, alvast success morgen bij de huisarts!

Joos, waar ben je??

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    hihihi leuke opmerking van jou over dat ei hahaha...

Succes meis met werken. Kan toch niet he, ze weten van jouw situatie en dan tòch vragen of jij je even wilt aanpassen, omdat dat hun beter uitkomt en nog alleen laten staan ook. Hopelijk ben je straks niet helemaal 'gesloopt'.

Baby, succes morgen!!!
    Ja idd, Joos, waar ben je?

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, het viel mee gelukkig, de kids waren rustig en het voordeel was dat ik alles op mijn manier kon doen, dus dan gaat het allemaal veel relaxter ;)

Nu begint de moeheid wel toe te slaan, ga mij zo lekker in mijn pyjama hijsen en dan mijn bedje in.

Ik zit bij Vodafone, drama.... het ene moment doet de sms het, andere moment niet en internet is al helemaal niks.

Morgen vrij!!

O... mijn lieve meid ging vandaag voor het eerst naar de peuters! Vorige week moest ze daar wennen, maar was ze ziek, dus moest ze nu ineens daarheen. En ze deed het supergoed! Ik ben zo ontzettend trots op de allerliefste van de hele wereld ;)!!

4. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

i am here, genieten van mijn week vakantie en eigenlijk niet zoveel te vertellen.
    Ben aan het berekenen, elke dag weer haha, wanneer ik ongeveer zal bevallen mocht ik kiezen in april te beginnen en zwanger raken.
    Of in mei etc etc.

We hadden namelijk afgesproken en dat voelde erg goed, dat we zouden beginnen in mei. Eerst alles duidelijk hebben qua ei en temp.
    Maar merk dat ik dan denk...ja en dan weer langer wachten haha.
    En ik weet dat je nooit kan weten hoelang het duurt voordat het lukt, en we wilden gek genoeg liever geen januari kindje...
    Oh dat klinkt dan even zo zeikerig want meerdere mensen zullen zeggen...maakt toch niet uit en begin gewoon...
    Toch ergens voelt dan april iets te vroeg...
    Al weet ik dat het nog langer kan duren voordat alles lukt, ik zal toch mijn gevoel willen leren volgen.
    Heb dat al afgelopen week vaak gehoord dat ik dat meer moet gaan doen. Misschien dan nu ook?

Ik moet echt weg en zal deze dagen alles weer bij lezen...vind dat eigenlijk ook wel leuk. Delen en vragen kunnen stellen aan mensen die er meer verstand van hebben als ik ...:)

Groetjes!!

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    @Mex, wat kan jij trots zijn op je meisje! Goed hoor!
    Doe je vandaag lekker kalm aan of kan dat niet?
    Wij gaan zo even boodschapjes doen voor de Paasdagen. Het ziet er buiten trouwens heerlijk uit!
    Mijn temp was net 36.9!

@Joos, welkom terug! Fijn weer iets van je te horen!

@Baby, succes vandaag!

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Heb vandaag bloed laten prikken dinsdag als het goed is de uitslag. Begin vandaag met tarwekiemolie-capsules die kunnen je cyclus verkorten en bevorderen de innesteling en het baarmoederslijm. Deze kun je de hele cyclus door slikken.
    Als mijn bloed niet goed is gaan we verder kijken en als het wel goed is moeten we gewoon verder proberen.

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Baby, had de gyn dat gezegd over de tarwekiemolie capsules?
    Zit je nog een paar dagen in spanning he meis. Komt vast goed!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Baby, had de huisarts het zelf over de tarwekiemolie?
    En wat gaan ze zoeken in je bloed?

Joos, welkom terug!
    Meid, volg gewoon je gevoel, wat voor jou goed is.
    Als je eenmaal besloten hebt, wil je ook zo snel mogelijk. En neem van mij aan, als je eenmaal begint, wil je ook eigenlijk meteen zwanger zijn. Zo gaat dat gewoon en is heel normaal.
    Als het voor jullie goed voelt om in mei te beginnen, is dat toch goed? Dan heb je in ieder geval even 2 maanden gekeken hoe je cyclus verloopt en heb je er een beeld van.

Amy, wachtbank he? Hoop dat het snel gaat!
    Zijn de paasboodschappen gelukt?

Ik heb vanmorgen mijn lieverd naar het kdv gebracht, toen meteen door op de fiets naar AH, boodschappen doen. Het was er heerlijk rustig, dus ik heb lekker de tijd genomen. Thuis kwam ik er achter dat ik dingen vergeten was, die hebben we later gehaald en morgen nog even wat brood en lekkers bij de bakker.
    Zondag gaan we gezellig aan de fondue en maandag eten we bij mijn ouders.

Verder hebben we vandaag nieuwe meubels uitgezocht. We zijn 4 uur bezig geweest in de winkel, maar is gelukt!
    Op de terugweg in de auto bedenk ik mij ineens waar mijn trouwring is, die zat niet meer om mijn vinger. En tot nu heb ik 'm nog steeds niet gevonden. Ik ben er ziek van, ik vind het zó erg.... :(, heb ook steeds jankneigingen, voel me er echt heel naar onder.
    Maar ik kan mij niet herinneren dat ik 'm af heb gedaan, wel dat ik 'm vanmorgen heb omgedaan...
    Hij kan hooguit uit de auto zijn gevallen omdat ik 'm af heb gedaan om mijn handen in te smeren, maar dat is of hier thuis geweest of daar. Want we zijn er onderweg niet uit geweest.
    Mijn man is nu naar de meubelzaak om te kijken of de ring daar buiten ligt...
    Erg he?

En vervolgens halen we ons meisje op, ze heeft er weer niet geslapen, dus moe, thuis lees ik het boekje, zit er een foto in dat ze buitenspeelt (vanmorgen tijdens de paasviering bij de dieren), heeft ze geen jas aan! Gewoon, zonder jas aan het spelen!! Ik was in alle staten. MIJN meisje, die zo vaak ziek is, zonder jas. Terwijl het nota bene gevroren heeft vannacht en het was nog geen 10'C!!
    Toen hield ik het niet droog, dat was even teveel voor vandaag.
    Sowieso, een uur naar de meubelzaak, 4u daar, uur terug... dat is echt nog even teveel van het goede, dat zal ik morgen wel merken denk ik. En dan die foto.... ze is potver net aan de beterende hand....

Nou ja, ik heb er in ieder geval wat over geschreven in het schriftje, en denk dat ik het meld bij de leiding. Dan maar een zeikmoeder, maar dit vond ik echt niet kunnen...

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O.... mijn verzoek is goed gekeurd!!
    Ik ben vanaf augustus officieel thuismama :D!

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0

Wow Mex!!! SUPER!!!!!!!!!:D Wat een heerlijk gevoel he;) Ben zooo blij voor je!!!!!!

Tjonge, wat heb je een drukke dag gehad. Mijn meisje en ik hebben vanmorgen samen boodschapjes bij AH gedaan, maar het was enorm druk! We hebben heerlijke dingetjes voor de Pasen gehaald. Morgen of zondag gaan we samen een cake bakken voor papa:) Grappig, want zondagavond gaan wij ook fondueen.

Oh wat schrikken dat je je trouwring kwijt bent. Heeft je man deze inmiddels gevonden? Ik hoop dat je `m terugvindt!!

Hebben ze je meisje vanmorgen zonder jas naar buiten laten gaan? En het was hartstikke fris vanochtend... Het was zelfs zo dat ik zelf en bij mijn meisje een sjaal om heb gedaan. Vanmiddag werd het lekker qua temperatuur. Ik zou daar zeker wat van zeggen en dan ben je absoluut geen zeur hoor;)

Wat voor meubels hebben jullie uitgezocht? Alleen een bank of alles (bank, tafel, stoelen etc.)? Leuk hoor!

Ja ik zit op het wachtbankje. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt echt niet hoor. Ik zat al te denken: als maandag mijn eisprong is geweest, wanneer zou dan de innesteling zijn? En moet je dan wat voelen? Ik voel nu nl niks. En toen ik van ons meisje zwanger was, heb ik naar mijn idee geen innesteling gevoeld...

11. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    hoi dames,

ja heb idd even contact gehad met de gyn en de huisarts en die hebben mij dit geadviseerd om het te proberen ze kunnen natuurlijk niet garanderen of het helpt maar voor voorlopig even.
    ze gaan kijken of mijn hormoonhuishouding goed zit en ook kijken ze naar mijn schildklier.

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Amy, lastig is de wachtbank he?
    Een innesteling hoef je niet te voelen, kan wel, dat is bij iedereen anders. De één heeft een vroege innesteling en de andere een latere. Dat hangt helemaal af van hoe snel eitje haar weg af legt.

We hebben mijn ring niet gevonden.... Ik ben er echt ziek van, maar man is heel nuchter en zegt dat we gewoon een nieuwe laten maken. Maar ja, dat is toch anders niet?
    Vandaag gaan we alle kasten leeg halen omdat ze uit de kamer moeten. Deze week komen ze het plafond en de muren doen. Pas donderdag en vrijdag hoor, als meisje naar kdv is,maar we moeten wel beginnen met leeghalen.
    we hopen dat we tijdens het opruimen de ring tegenkomen. Als dat niet zo is, dan maken we een afspraak om een nieuwe te maken. Ik denk dat de juwelier onze gegevens nog wel heeft, dat zou fijn zijn.

Hihihi, dochter ligt nog op mijn bed met de Ipad, filmpjes kijken en ik even achter de laptop. Ga mij nu in mijn kleren hijsen, zwager komt zo om te helpen, dus dan wil ik niet in pyjama lopen ;)!

Fijne dag vandaag en tot straks!

13. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Oooh Mex vervelend van je ring ik heb dit ook een keer gehad oeps.
    Wat fijb dat je thuis blijf mama kan zijn zeg!
    Heb 30 ovutestjes besteld hoop dat ik hier mee mijn ei kan vinden Hihi heb ze nu van zwanger en kids besteld.
    Amy ik heb deze ronde goede hoop voor jou en dat je snel een positieve test in handen mag hebben:D

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Goeiemorgen!!!

Bedankt Baby! Lief van je!:)
    Ik wens jou ook heel veel succes en hoop dat het ook snel raak mag zijn!

Vannacht zooo raar gedroomd zeg... En het leek zo echt! haha. Ook wel grappig dat een mens zo raar en onrustig kan dromen.
    Mijn temp was vanmorgen 37.0

Geniet van het weekend meiden! Ik hoop wel dat het droog blijft met de Paasdagen,want we willen nog eieren zoeken in de tuin;)

Tot gauw! lfs, Amy.

15. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

jee Mex wat vervelend van je ring. Heb snel wat gelezen en las dat je um kwijt bent?
    Ik zou zeggen, loslaten en blijven wensen dat er op een dag, op een speciaal moment in je herinnering iets komt, wat jou aangeeft waar je ring is. Maar natuurlijk wel vervelend dat je je ring nu niet terug kan vinden.

Amy, begrijp ik het goed dat jij nog wacht op een eventuele positieve uitslag voor zwangerschap? Ik duim van harte met je mee!

Ik ben ongesteld geworden en hoe gek ook, ik ben er blij mee!
    Alles werkt zoals het moet werken tot nu toe en ik vind het wonderlijk!
    Ben zo blij met mijn lichaam, echt niet te geloven.
    Spannend is nu het volgende.
    Ik heb al jaaaaren last van erge pijnen als ik ongesteld ben. Alles hebben ze onderzocht, maar niets echt gevonden. Een klein beetje endometriose maar dat was het vernoemen haast niet waard, al hebben ze het gelukkig wel weggehaald.
    Nu heb ik vorig jaar een spiraal genomen om te hopen dat mijn ongesteldheid weg bleef. En ik geen half morfine meer nodig had om mijn dag enigszins door te kunnen komen. En daarbij zou eventuele groei van endometriose weg blijven.
    Nou mooi niet! In de zin van dat ik in die 8 maanden dat ik de spiraal gehad heb, zoveel meer pijn heb gehad als in de jaren ervoor.
    Dus spiraal eruit en een/twee dagen per maand pijn...dat was alweer een stuk beter.

Dus elke maand is het weer afwachten wanneer het begint, ik tabletten neem en de hele dag stoned doorbreng. Om er de volgende dag raar en suf van te zijn.
    Maar sinds ik bezig ben met kinderen willen en mijn lichaam beter leren kennen lijkt er iets te gaan veranderen.
    Misschien juich ik te vroeg, maar nu al 2 dagen licht ongesteld en zo langzaamaan wat meer (dus begin vanaf vandaag als dag 1 opnieuw te tellen, jeuj) en nog steeds gaat het goed....alleen gisteren wat krampen waarvan ik dan ook gelijk verstijf, maar toch ...
    Duim duim duim....

Maar goed, ik moet nu echt verder...
    Krijgen over 30 minuten bezoek en moet me nog douchen en aankleden :D

Ik wens jullie allen leuke dagen en tot snel weer!

Groetjes,

Joos.

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    VROLIJK PASEN!!!

Eerst heerlijk en gezellig ontbeten. Een echt Paas-ontbijt:)
    Daarna mocht ons meisje Paaseieren zoeken in de tuin. Ze vond het geweldig! Zooo leuk om haar te zien genieten!

Vanmorgen tem 36.9 gisteren was dat 37.0
    Kan dat???

@Joos, Ik zit idd op het wachtbankje. Ik hoop zoooo dat het raak is, maar durf niet te hard te hopen. Ik voel trouwens ook helemaal niks...
    Fijn Joos, dat je wat meer vertrouwen hebt gekregen in je lichaam.
    Klinkt gek, maar als ik een positieve ovutest in handen heb, heb ik weer vertrouwen in mijn lichaam, maar als ik zo moet zoeken naar mijn ei raak ik het vertrouwen ook kwijt merk ik...

@Mex, hoe is het met jou?

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Vrolijk pasen!!!

Amy, ja hoor, dat kan, je temp kan wat wisselen, is eigenlijk nooit strak gelijk. 36.9 is nog prima. Als je temp meer zou zakken is het vaak een teken van aankomende menstruatie, maar daar is het nu nog te vroeg voor.

Joos, het is echt zo dat je lichaam en geest met elkaar samenwerken, dat voel jij nu blijkbaar ook.
    Ik neem trouwens Aleve Feminax voor de menstruatiepijn, die ik ook behoorlijk kan hebben, en dat werkt echt super! Daar wordt je ook niet suf van en het werkt goed en lang. Misschien het proberen waard? Al hoop ik dat je het niet nodig hebt en snel zwanger bent!

Hier vanmorgen heel relaxed gedaan, eerst eieren gezocht met ons meisje, dat vond ze het einde! Daarna lekker ontbijten en natuurlijk een eitje eten. Lekker spelen, rustig aankleden en toen kwam zwager om ons te helpen in huis. Het is hier kaal en overal staat nog wat. Het klinkt hier hol en ik word er een beetje onrustig van.
    Maar het is voor een goed doel, de muren en het plafond zijn echt aan vervanging toe. Nu zeker,met al die gaten in de muur!

we hebben dus alles overhoop, en dus ook gezocht naar mijn ring, maar nergens gevonden.
    Ik begrijp er echt niets van, ik heb geen idee wat er is gebeurd.
    Ik weet nog dat ik 'm omdeed, toen naar beneden ging met een tube crème om mijn handen in te smeren. Maar we gingen ook weg.
    Ik heb toen die tube in een lade gedaan en ben in de auto gaan zitten.
    Ik heb mijn handen niet ingesmeerd en dus ook mijn ring niet afgedaan. Tenminste, daar ben ik zo goed als zeker van.
    Ik heb er zo de balen in... Zeker omdat ik mij ook niet kan herinneren waar en wat...
    Ik wil straks nog een x in de auto zoeken, maar ik denk dat het wishful thinking is en dat ik 'm echt verloren ben :(
    Duur grapje, want ik wil wel een nieuwe. Al zal die nieuwe ring nooit hetzelfde zijn als de 'echte' trouwring, daar zit toch de herinnering aan, nietwaar?

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik begrijp heel goed hoe je je voelt Mex. Juist die trouwring is om je vinger gedaan bij het ja-woord en dàt maakt `m nou juist nòg bijzonderder. Ook begrijp ik heel goed dat je een nieuwe wilt. Zou ik ook niet eens over na hoeven te denken!
    Wat balen meis! Ik hoop dat jullie `m alsnog vinden!

Leuk he dat je kindje zo enorm kan genieten van zo iets simpels als eieren zoeken? Ik weet het van mezelf ook nog heel goed dat ik het super vond:)

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Even een vraagje.
    Als ik samen met mijn meisje aan het bakken ben, steken we altijd even onze vinger in de kom met cakedeeg (hihi) en daarna gieten we het in de vorm. Zo ook net, we hebben een cake gebakken voor papa:), zonder nadenken stak ik mijn vinger een stukje erin en likte deze lekker af. Toen ik slikte dacht ik: o jeeeee, stel nou dat het deze ronde raak is... dan heb ik een likje genomen van het deeg waar rauwe eieren in zitten...
    Zou dat kwaad kunnen? Het was maar een klein beetje hoor, maar ik kon me voor de kop slaan voor wat ik deed:)

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ik heb dat ook altijd, als ik dan iets eet waarvan ik later denk "kon dat wel??", maar ik geloof dat je nu helemaal nog geen bloedband kan hebben, dus dan geef je ook niets door aan de eventuele kleine.
    Maar ik begrijp je wel, ik zou precies zo reageren!
    Ik denk dat het echt geen kwaad kan. Zeker omdat het maar een heel klein beetje was en... je hebt nog geen positieve test in handen gehad, dus dan kan volgens mij alles nog.
    Mijn zusje kwam er pas met 20 weken achter dat ze zwanger was! (het kan dus echt, al snap ik het nog steeds niet) En zij at alles, sportte als een gek en de kleine is hartstikke gezond!

Mijn man wil de ring opgeven bij de verzekering om te kijken of we er iets voor krijgen. Al weet ik echt niet wat we moeten opgeven, want ik weet niet wat er is gebeurd. Maar, het is het proberen waard, we hebben net de bon gezocht van de ring, het is een flinke klap geld. Maar dat er een nieuwe komt staat vast, geld van de verzekering of niet.

Deel Deze Pagina