Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

zo te lezen hebben jullie een gezellige eerste paasdag gehad.

Hier ook wel, al was ik de middag gevloerd door de buikpijn :(
    Aleve helpt mij niet, ik heb geloof ik al het normale zeg maar geprobeerd.
    Nu heb ik zaldiar in huis (gedeelte morfine met pijnstillers geloof ik...) en tramedol mocht het te ernstig zijn, maar die gebruik ik niet meer. Daar werd ik nog gekker van haha.
    Wel had ik vanaf de avond ervoor al paracetamol genomen en zat de middag dus al op 8 en dan uiteindelijk nog in gedeelten de zaldiar (1,5 in totaal). Ik denk wel dat de spreiding vooraf geholpen heeft want heb uiteindelijk maar iets van 30 minuten extreme pijn gehad en daarna zakte het weg. Anders is dat makkelijk 1,5-2 uur en dan pas neem ik de medicatie. Dus duurt lang voor de pijn minder wordt.

Dan wel de rest van de avond stoned, maar in soezeltoestand veilig op de bank doorgebracht...ben er blijkbaar erg gevoelig voor want lopen gaat dan al lastig en rijden is met deze medicatie niet toegestaan.
    Dan hou ik ook nog meer van mijn vriendin als dat ik al deed en de wereld is dan even heel erg mooi haha.

Nou dat was even mijn eerste paasdag...helaas geen paasvuur kunnen bezoeken dus nog weer even aan jaartje wachten.

Amy ik begrijp dat het nog steeds spannend is bij jou...oh ik blijf voor je duimen!

Mex nog steeds de ring kwijt, wat een naar gevoel! Zul je net zien dat als je een nieuwe hebt dat ie tevoorschijn komt...
    Heb je misschien een goede helderziende in de buurt wonen? Of iemand die voorwerpen terug kan vinden?

Vandaag is onze laatste vakantie dag. Gaan zo brunchen bij mijn zus.
    De rest van de (regen-) middag denk ik dat we heerlijk de series gaan kijken die we op hebben genomen. En als avond eten wat er gisteren over is gebleven van de gourmet...jum jum jum.

Tot snellos en ik wens jullie allen nog een hele fijne dag!!

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat een druilerige dag is het he. Vanmorgen met m`n meisje en manlief even naar de Intratuin geweest (gelukkig net vóór de drukte). Verder hebben we vandaag geen plannen.

Goed idee Mex om het bij de verzekering op te geven. Het is altijd het proberen waard natuurlijk. Op welke cyclusdag zit je nou trouwens?

Joos, wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Maar hopelijk ben je er binnenkort voor 9 maanden van af;)

Vanmorgen was mijn temp 37.0
    Ik moet zeggen dat ik vandaag niet voor uit te branden ben. En ik heb bij de minste inspanning wat last van hartkloppingen. Ik maak me (naar mijn idee) nergens druk over. Maar ik wilde vanmorgen douchen en hup daar kwam het. Bij diep inhalen was het weg en bij de geringste inspanning had ik er weer last van...
    Ik houd me dus rustig vandaag.
    Manlief zei, heee is dat een zwangerschapsteken?!? hahaha...

Tot gauw meiden!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ik had dat bij mijn zwangerschap, maar dan meer dat ik continue een schrikgevoel had...
    Heb je het gevoel dat je hart soms een slag overslaat?

Ik zit nu op cd 10, nog geen teken van slijm te bekennen, terwijl de vorige ronde dit al op dag 8 begon.
    Voel mij wel prima overigens.
    Zag dat teunisbloem bijna op is, moet de stad dus in...bleh, zeker met dit weer...
    Heb nog steeds geen testen in huis, zal de ovu's maar snel bestellen! Al wil ik eigenlijk deze ronde gewoon eens zonder die testen, maar afgaan op slijm ofzo. Maar of dat lukt... ;)

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex, Geen idee dat overslaan... Vanwaar je vraag? Had jij dat dan? Ik zou niet zonder ovutesten doen hoor:p

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ja, door alles van de afgelopen jaren heb ik soms inderdaad dat mijn hart een slag 'mist' en die dan in de andere slag inhaalt, waardoor het lijkt of je hart overslaat. Voel je zo'n bons op je borst.
    Niet leuk, het is een periode goed gegaan, maar toen mijn man vorige week weg was begon het weer.
    Kan komen door stress, vermoeidheid enz. Tja, dat is in mijn geval zeker wel de oorzaak ;)

Wij moeten zo met ons meisje naar het ziekenhuis, poli dagbehandeling, om bloed te prikken voor de allergietest. Spannend. Maar ik ben blij dat het in een vriendelijke omgeving met hulp gebeurd. Ondanks dat zie ik er wel tegenop. Ik denk dat het voor een ander ook spannend is, maar voor ons, met al die ziekenhuisbezoeken.... nee, dit doen wij niet zomaar, zal even slikken worden.

Kom later terug!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb goede ervaring met sensitest ovulatie. Zij gaven eerst niks en dan elke dan lichte streepje ging donkerder worden. Uiteindelijk 3 dagen streepje was donkerder dan controle streepje - we hebben het gebruikt en hopen dat ik nu zwanger ben.
    Ik heb ook zwangerschaaptesten van sensitest gisteren gebruikt maar die was super negatief..

14-15 maart mijn NOD geweest ( 14 was beetje bruin dus ik weet niet of het bijtellen of niet)
    26 maart (seks)
    27 maart (seks)
    28 maart eerste ovulatiedag
    29 maart tweede ovulatiedag (seks)
    30 maart deerde ovulatiedag
    9 april pijn in mijn onderbuik (niet altijd, paar steken soms erger soms niet); pijnlijke borsten; gevoel van misselijkheid.
    14-15 april verwachte NOD

Stel dat ik zwanger ben, dan zou ik
    - eventuele bevruchting op 29 maart hebben - kan dat of niet?
    - eventuele innesteling op 9 april hebben - kan dat of niet, want sommige kalenders geven inderdaad dan dat op 9 april het eitje zou eventueel helemaal ingenesteld hebben. Maar wat denken jullie?
    - testen zouden positief geven 4 dagen voor NOD of gelijk naar innesteling maak je hormoon... maar mijne was heel erg negatief..

vandaag 10 april heb ik geen pijn of zo, wel pijnlijke borsten en vege gevoel in mijn buik. Normaal gesproken mijn cyclus is 30 dagen +-1 dag en de pijn vooraf heb ik eigenlijk nooit - wel soms 1 dag voor menstruatie maar het is dan 24/7 beetje pijn en niet zo dat het soms wel soms niet met rara steken.
    Maar ik heb ook laatste 3 maanden rare pijn door cyste en endo en weet ik veel wat (wordt op dit moment onderzocht) - maar die pijn is om de maanden heen (dus 1 keer met 2 maanden en allen op 1 dag van NOD en ovulatie dagen..

Pff dus wat denken jullie? Ik ben niet gestrest of zo, ik kan nog 4-5 dagen wachten maar ben benieuwd wat andere mensen hadden met die zwangerschapstesten van sensitest- ook vaker negatief of zegt die altijd de waarheid??

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Nu begrijp ik je vraag. Heb het even in de gaten gehouden en ik heb niet echt het idee dat er een slag overgeslagen wordt. Op het moment van de hartkloppingen voelde ik de slagen beter en ging het sneller. Gek he.

Heerlijk begrijpelijk dat het even slikken wordt straks. Na wat jullie hebben meegemaakt, begrijp ik dat heel goed! En jullie meisje? Beseft zij het een beetje?

Vanmorgen was mijn temp 36.9
    Pffff wat duurt het wachten lang zeg. hihi...

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Piccolina,
    De eerste dag dat je helderrood bloedverlies hebt, moet je rekenen als de eerste dag van de je cyclus. Hoelang is je LF (luteale fase)?
    Dit is misschien een handige site om uit te rekenen: Wanneer gaat het eitje innestelen?
    Ik vind zelf 4 a 5 dagen voor NOD testen erg vroeg. Geen idee vanaf wanneer je met de zwangerschaps-Sensitest al kan testen. Bij de K2v5 weet ik dat het 2(in enkele gevallen 3) dgn voor NOD al kan. Het hangt er dus vanaf hoe 'gevoelig' de testen zijn. Direct na je innesteling kan je nog niet testen, omdat er genoeg HCG hormoon moet zijn om een positieve zwtest te krijgen.
    Ik zou over een paar dagen nog eens opnieuw testen!
    Spannend he;)

Succces!

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #969 piccolina, 10 apr 2012
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
    Ik heb geen helderrode bloed verlies - het is altijd heel erg donker bloed, altijd 5 dagen. 1-2 dagen het heftigste en dan 3 dagen bijna niks. en soms dan ook ervoor paar uren of een dag beetje bruin maar niet eens zoveel om tampon in te doen..
    Ik reken dan het vanaf 15 maart in dit geval voor mij eerste dag. bedankt!

Hoelang is je LF (luteale fase)?
    Dat weet ik niet- ik neem aan dat je het pas achteraf kan rekenen, toch?
    Als mij ovulatie was 29-30 maart en NOD altijd bijna hetzelfde en ik verwacht het op 14-15 april, dan is het: 16-17 dagen...?? of niet

Ik heb pas eerste keer ovulatietest gedaan en kan zeggen waneer die positief was, daarvoor 1 maand gewoon seks gehad rondom ovulatie (ik kan het voelen ook, maar geen succes, maar dat kan wellicht komen omdat ik cyste heb op linkere eierstok en vorige maand was het maand van linkere kant :)

Ja erg spannend, want ik hoop op de zwangerschap en die stomme negatieve test geven toch niet echt fijne gevoel bij..
    Ik ga nog dan morgen het proberen, dat is het dan eventueel 2 dagen voor mijn NOD...

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Innesteling kan verschillen, tussen de 4 en de 7 dagen kan het duren voordat het bevruchte eitje is ingenesteld is.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Okey ik heb nu een heel klein beetje bruine verlies
    Of het dan mijn ongi begonnen zijn (maar dan deze cyclus is 28 dagen of het is innesteling bloeding)...
    ik denk echter dan wel ongi want de test was toch negatief... en lijkt mij dat innesteling bloeding is toch echter rood of helder rood en geen bruin :(((

12. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi piccolina,
    Ik had rond de innesteling een beetje pijn in mijn buik en een beetje bruinig slijm. Dat is oud bloed. Ik had 3 dagen voor NOD en positieve test.
    Maar bij onze eerste dochter had ik pas twee weken na NOD een positieve test, kan dus allebei.
    Nog even afwachten dus.
    Groetjes rosa

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Toen ik in 2009 van onze dochter zwanger was heb ik niks van de innesteling gevoeld. Ook geen bloed of afscheiding kunnen waarnemen. Kortom: helemaal niks gemerkt...

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    MamaRosa! Morgen 12 weken! Hoe gaat het met je?

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Mex,

Hoe is het vanmorgen gegaan? Hoe is het met je meisje?
    Ga je morgen weer naar Peuterdans?

Ik heb vanavond trouwens onze lerares van peuterdans gebeld.
    Heb haar verteld wat de redenen zijn dat ik niet meer kom, ook meer als opbouwende kritiek bedoeld. Dat de tijd geen peutertijd is, is ze het volledig mee eens. Maar zei gaf als reden dat zij, vóór de peuterles, aan de iets grotere kinderen les geeft en dat aan moet sluiten en die kinderen moeten eerst naar school...
    Ook heb ik gezegd dat er een op- en afbouw in moet zitten. Heel belangrijk voor kinderen. (Vond ik nl een goeie wat jij zei!). Zo had ik nog een aantal punten en ze vond mijn ideeen erg goed! Toen zei ze:"Deze peuterdans is dan denk ik eigenlijk iets voor kinderen vanaf 2,5 jaar. Zou jij dan niet les willen geven voor de kleinere kinderen? 's Ochtends is de zaal ook beschikbaar, dus die mag je dan gebruiken." hahaha... leuk bedacht hoor, maar ik wil geen verplichtingen hebben en zèlf met mijn meisje kunnen genieten van dansen èn ik moet er een stukje voor rijden (is niet in mijn woonplaats) èn het is nog kosteloos ook;)

Wij gaan morgen naar peutergym!:)

16. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    heey dames,

sorry sorry dat ik weinig van me heb laten horen maar was een beetje in de zenuwen voor mijn bloedtest. maar gelukkig is het goed :) ben nu aan de tarwekiemolie-capsules en heb vandaag al aardig wat slijm gespot dus over een paar dagen beginnen met ovutestje heb er 28 in huis :) dus kan genoeg testen hihihi.
    ik hoop dat mijn eitje snel kan vinden daarnaast temp ik ook nog.

@ mex hoe is het vandaag gegaan? vervelend he die zieknhuis bezoekje niks an!

@ amy ik duim nog steeds voor jullie hoor :D
    had begrepen dat je de peuterdans niks vond wel jammer want het is echt leuk als je een goed iemand hebt een ieder geval.
    bij ons komt er ook iemand 1x in de zoveeltijd op het kdv.

@ mama rosa wat gaat de tijd toch snel he alweer 12 weekjes:)
    will jullie weten wat het word?

17. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    herkennen jullie dit? als ik rustig op de bank zit dan heb ik een beetje een zeurderig gevoel richting mijn liezen:( wat zou dit kunnen zijn?

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    MamaRosa...alweer 12 weken!! Super meid!

Baby, fijn dat je bloed goed is! Nu een poos aan de tarwekiem en wie weet helpt het!
    Steken in je liezen, het kan zoveel zijn, zeker als je zit. Er kan iets klem zitten, je darmen kunnen steken, echt hoor meid, je lijf geeft zoveel signalen af, het is één groot vraagteken.

Amy, hihihi, joh, ga er voor, wie weet is het je roeping ;)!
    goed dat je hebt gebeld en dat ze open stond voor kritiek, dat is echt goed van haar. De tijden kan ze in mijn ogen makkelijk aanpassen, want ze kan tenslotte de kleineren ook les geven als de kleuters op school zitten, dus vóór de kleuterdans.
    Maar dat zal wel te simpel bedacht zijn van mij denk ik ;)

Vanmorgen inderdaad weer geweest en het was weer zo ontzettend leuk! Toch merk ik wel dat veel kinderen hun eigen gang gaan, ergens begrijpelijk, ze zijn 2+ (er is er zelfs één van 22 maanden), maar ik denk dat zij zich als juf meer zou moeten profileren.
    Misschien doet ze dat wel als de kinderen meer gewend zijn, maar ik merkte toen ze wat moesten opruimen (matjes waar ze op moesten gaan staan als de muziek stopte, soort stoelendans) en de mama's bleven zitten en de kids naar de juf gingen opruimen, dat er toen heel goed geluisterd werd en ze echt bij haar stonden.

Wel waren de dansjes bijna allemaal hetzelfde als vorige week, super, want ze herkende het meteen!

Ik heb gisteren toch maar wat testjes besteld, zit nu op dag 12 en gisteren dacht ik wat slijm te spotten, maar vandaag nog niets.

Zo zie je maar weer Amy, dat de ene x je veel slijm, de andere x nauwelijks slijm spot.

Ze komen morgen binnen, hoop dat ik dan nog op tijd ben, maar denk het wel, denk dat dit een lange cyclus wordt... zucht. Zo onregelmatig, gek word ik er van.

Alleen.... morgen en vrijdag zijn er hier mannen aan het werk om de muren en het plafond op te knappen. Hoe ga ik testen?? Ik kan moeilijk een bakkie op de wc zetten en die daar laten staan. Die kerels gebruiken ook de wc. Boven is de wc kapot, dus daar heb ik ook niets aan.
    iemand een idee? ik kan misschien tijdens hun pauze testen, maar heb geen idee hoe laat dat is. Ik ben rond 13u thuis, denk dat hun pauze dan net voorbij is.

Hopelijk is het snel klaar, bij de buren slechts 2 dagen! Maar hier zit het oude stukwerk los, kans is groot dat dit er allemaal af moet...
    Maar ben het nu wel al zat, wat een kale bende hier zeg...
    Maar goed, het is voor een goed doel. Vanavond moet echt alles leeg, maar ik laat echt wat staan, anders kan mijn moppie niet eens meer spelen morgenochtend, en dat is wel de bedoeling.

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Wat fijn Baby dat je bloed goed is. Hopelijk slaat de tarwekiemolie aan!

O jee Mex, ja hoe moet je dan testen? hihi... Ach ik heb zelfs op het verjaardagsfeest bij mijn zwager en schoonzus getest op de wc, dus dit moet ook lukken hahaha... Kan je het niet in een klein tasje doen bijv. plastic tasje oid) en dan hele tasje mee naar boven nemen en daar de test bekijken? Wel hilarisch hoor, zie het even voor me:p

Vanmorgen was temp weer 37.0
    Ik zal zo wat 'symptomen' op een rij zetten wat me opvalt, maar een aantal zag ik vorige ronde ook...

- Vanaf vandaag licht zeurderig gevoel onderbuik (had ik vorige ronde ook)
    - Direct na eisprong gevoelige/pijnlijke borsten (had ik vorige ronde ook, maar dan 1 week voor NOD)
    - Koud
    - Moe
    - Pukkeltjes buik, armen en gezicht
    - Rommelende/drukke darmen
    - Gisteravond en vanmorgen bloedend tandvlees
    - Sinds gisteravond lage rugpijn (ik heb nooit rugpijn!)
    - Vaker plassen

Dat was het wel zo`n beetje. Ik durf niet te hard te hopen... Maar ik hoop zooooo dat het raak is!!!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Bloedend tandvlees is een symptoom van zwangerschap he? Spannend Amy!! De andere dingen kunnen bij beiden horen, ook vaker plassen, dat heb ik ook 'gewoon' aan het einde van de cyclus.
    Nog een weekje meid, dan weet je het!!

Deel Deze Pagina