Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Geen idee...Ik weet wel dat ik ook vaak nog 2 streepjes blijf houden...maar niet erg donker.

Ben benieuwd naar je NOD!

2. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden,

weer online na een weekje feestpret.
    Gefeliciteerd dochter2009! Ik hoop dat ik dit weekend ook zo gelukkig ben. Ik herken die testdrang Mexicang! Nu valt het nog mee, maar ik vrees dat het over een paar dagen wel toe zal slaan ;)

En Amy, heb je al getest? Ik hoop dat 2012 heel mooi begonnen is voor je!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Kreeftje...die testdrang is drama ;), al zeg ik het zelf! Iedere keer het voornemen (leuke woordspeling nu) om niet teveel met willen testen bezig zijn, maar dan toch 'gewoon' doen!!
    Voor jou nog een weekje, meestal heb ik dan ook dat het begint te kriebelen hoor!

Ik zit nu op dag 30, vorige x een cyclus van 31, dus ik zit vlak voor NOD. Gisteren natuurlijk niet kunnen laten, ovutest gepakt omdat ik met oudejaarsavond zo'n krampen had. Is dat ding een stuk lichter dan de dagen ervoor!! Zou bijna denken dat het een eisprong betreft, maar weet wel beter. Of misschien zit er wel een ei vast, maar mezelf gek maken helpt ook niet.
    Heb zelf overigens helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, dus ga er van uit dat ik deze week ongi ga worden.
    En dan maar weer sensitesten bestellen, want ja, die zijn natuurlijk hard gegaan ;)

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Hoi meiden,

Gelukkig nieuwjaar!!!

Zaterdag bruinverlies gehad en gisteren echt ongi geworden helaas...:(

Op naar de volgende ronde;)

5. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Oh jammer! Idd op naar de volgende ronde! :D

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    ..... balen!!! Hoop dat deze maand vliegt, des te eerder kan je weer aan de klus!

7. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ontzettend jammer Amy! Had het zo voor je gehoopt....

8. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje mexicang, dat wordt toch spannend morgen.

Ik weet niet wat ik nu heb, het voelt bijna alsof ik ziek moet worden. Ik ben de hele dag al misselijk en rillerig, maar heb geen koorts. En vannacht en gisterenavond ontzettende krampen gehad, alsof ik ongesteld moest gaan worden. Gevoelige borsten, maar dat heb ik meestal voordat ik ongesteld moet worden, dus daar reken ik nu maar niet zo op. Ik heb geen idee of ik dus idd ziek ga worden of dat het misschien de eerste symptomen zijn.... Herkent iemand dit?
    En daar komt die testdrang alweer om de hoek. Bij de ovu-testen zaten ook drie zwangerschapstesten van sensitest en die zou ik vanaf donderdag al kunnen gebruiken. Ik denk bij mezelf: niet doen, gewoon wachten. Maar ik vrees.....

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Kreeftje...innesteling?? Je lijf hard aan het werk?? Ik hoop het voor je en ga duimen! En o ja.... die vroege zwangerschapstesten zijn voor mij ook een crime hoor!! Dat geeft mij ook enorme testdrang.

Heb weer nieuwe testen besteld, omdat ik er bijna doorheen ben, en... ook inclusief zwangerschapstesten. Denk dat ik het morgen heb.

Kon het overigens niet laten. 2 dagen voor nod een 2v5 test gedaan en....omowit! Begrijp alleen die behoorlijk donkere ovutesten niet... :( Ik verwacht ook dat ik ongesteld ga worden, bij de zwangerschap van mijn dochtertje testte ik zo'n 4 dgn voor nod + met de 2v5 van kruidvat, dus ga ervan uit dat deze ronde niet gelukt is!

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Bedankt Kreeftje78!
    Voor jou wordt het nog heel spannend lees ik.
    Misschien idd een innesteling? Ik duim voor je!!!

11. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je ook je zwangerschap testen met ovulatietesten dan? En al vroeger dan met de gevoelige zwangerschapstesten?

Bij mijn dochtertje heb ik met een etostest ofzo getest, meteen de ochtend van mijn nod en ik had niet eens tijd om van de badkamer naar mijn man te lopen voor het resultaat, knalstreep! Nu dacht ik ook, koop die van het kruidvat, zijn heel goed lees ik (en betaalbaar), maar ook alleen nog maar omo-witte testen. Heb nu nog niet getest, da's echt te vroeg! Wanneer ga jij nu weer testen Mexicang?

12. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    o en nog bedankt voor de bemoedigende woorden. Het zal wel flink tegenvallen als het dadelijk echt gewoon een griepje blijkt te zijn :(
    Nu wachten, pfff zo moeilijk!!!

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Je kan testen met ovutesten hoor. Heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van onze dochter. Knalde net zo positief toen als een zwangerschapstest:p

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Je kan met ovutesten inderdaad ook een zwangerschap testen, dat heb ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook gedaan. Juist omdat die positief werd, pakte ik toen een 2v5 van kruidvat.
    Vandaar dat ik het zo raar vind dat die sensitive ovutesten van sensitest vorige week best een donker teststreepje gaven en ineens lichter. Niet slim dus, die testdrang, want dan begrijp je er ineens helemaal niets meer van ;), maar goed.
    Nu bedenk ik mij wel, het zijn sensitive testen, waarmee ik goed mijn LH kan vinden, maar wie weet hoe gevoelig ze zijn aan het einde van de cyclus, voor een eventuele zwangerschap.
    En ja, dat kan dan 'gevaarlijk' zijn, dat er wel wat gebeurde,maar dat het al heel vroeg verkeerd gaat. Dat is namelijk zo vaak het geval, wat we dan zelf zien als een 'gewone' menstruatie.

Kreeftje, ik ga pas weer testen als de ongi wegblijft, niet eerder hoor! (.... althans, dat is de bedoeling....). Toch denk ik dat de omowitte test gisteren genoeg duidelijkheid heeft gegeven, verwacht ook menstruatie.

Ik temp overigens niet, wat ik wel doe is de laatste dagen van de cyclus, 's morgens even temp checken. Vanmorgen 36.7 en dat is laag. Ik weet van de vorige periode van het zwanger worden,waarin ik op een gegeven moment ben gaan tempen, dat dit te laag is.

Kortom, het is hier wachten op de dijken die doorbreken.

Groetjes,
    Mex

15. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf wanneer kun je dan testen met de ovu-testen? Doe je dat ook een paar dagen voor je NOD netzoals bij de zwangerschapstesten van sensitest?

Mex, als het dan toch moet komen hoop ik voor je dat het dan maar snel komt zodat je weer voor de volgende ronde kunt gaan!

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Ik heb de test van 2009 even opgezocht, ik deed die test op dag 29 van die cyclus. Die dag deed ik eerste een ovutest en daarna dus de 2v5 (welke volgens een topic hier veranderd zouden zijn). Ik denk dat ik met de ovutest (dat was een 'gewone' van sensitest) dus 2 dagen voor nod + testte.
    Ik zit nu dus op dag 32 van de cyclus die overigens meestal regelmatig is, maar soms uitschieters. Paar maanden terug ineens 26 dagen, de keer daarop 34. Dat is dus niet meer regelmatig te noemen,maar de laatste maanden was het wel regelmatiger.
    Zucht, hier nog weinig duidelijkheid dus.
    Heb vanmorgen wel weer een ovutest gedaan en wederom een 2e streep.
    Het is dat ik niet weet hoe ik een foto hier moet plaatsen, daar ben ik een leek in. Heb nl alleen mijn mobiel om een foto te nemen, iemand die dat misschien weet?

Hmm... dochtertje is wakker, ik ga haar halen, gezellig :).

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier ook 2 dagen voor nod positief met ovutest maar ook met een zwangerschapstest.
    3 dagen voor nod was de ovutest dik negatief. zo goed als geen 2de lijntje te zien.

18. kreeftje78

Dec 20, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, sorrie, ik zou ook niet weten hoe je dat moet doen een foto hier plaatsen. Maar weer een postitieve ovulatietest.... dat is dan wel raar toch? Irritant he, die onregelmatige cyclus. Ik heb er ook last van. Ik had altijd een korte cyclus van 24 dagen, ook bij mijn dochtertje en toen was ik ook al een half jaar van de pil af. Nu na 4 maanden wordt mijn cyclus ineens langer, 28 en de laatste keer zelfs 30 dagen. Maandag is 26 dagen, een soort van gemiddelde. Dus wil nu ook niet te vroeg testen eigenlijk want voor hetzelfde geld is het weer een cyclus van 30 dagen, maar als het ook kan met een ovu-test, tja, dan is dat weer het proberen waard!

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als je de foto kan mailen naar me kan ik hem wel plaatsen voor je

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Tja, als je te vroeg test is het ook niet fijn he? Knap lastig zo'n cyclus soms...Het vrouwenlichaam zit overigens erg ingewikkeld in elkaar hoor ;).
    Ze zeggen dat het 't beste is om de langste cyclus aan te houden wat betreft testen. Ben benieuwd wanneer bij jou de testdrang toeslaat ;).

Ik had deze maand op dag 17 een knallende ovutest, dat is nu 15 dagen geleden.

Het is handig dat al die testen er zijn, maar soms ook even niet ;).

Share This Page