Hmm.... meestal als je dat denkt is het wel zo he? , tenminste dat had ik toen met mijn meisje! Ik had echt zoiets van, 'weer niet', deed een test omdat ik het wilde weten en mij kon voorbereiden, was die test hartstikke positief!! EN DAT WIL IK NU OOK!! We moeten ons bij MamaRosa gaan aansluiten hoor! Net eiwit gespot, hoop dat ik niet te laat ben met testen, er is hier nog niet geklust, ja... in huis, dus 's avonds ben ik er wel klaar mee
Ooh Mex snel aan de klus dan! Amy ik dacht ook bij mijn eerste zwangerschap dat het wel niet raak zou zijn maar uit nieuwsgierigheid toch een test gedaan en ja hoor knal positief Hihi Hier gewoon nog wit slijm. Zit even te denken hoe ik het ga aanpakken met ovu testen omdat mijn pauze van mijn werk wisselend is tussen 13:15 en 14:00 zou dut veel uit maken kwa testen?
Mex, Zou wat wezen he. Ik probeer en niet veel mee bezig te zijn, maar zoals eerder gezegd, het gaat vanzelf... Begin van de avond behoorlijk menstruatiegevoel gehad en nu is het weg. Darmen gisteren en eergisteren erg onrustig en vanmiddag ook, nu niet. Morgen zit ik 'pas' 5 dagen voor NOD. Wat zou je voelen als je wèl zwanger bent en je zit 5 dagen voor NOD denk ik steeds. En dan weer het stemmetje: het is vast niet raak. Oh wat erg die onzekerheid. Mex, aan de klus meis. Ook vanavond als ik jou was Al snap ik dat je AL het klussen ff zat bent hahaha... Baby, ik denk dat het niet uitmaakt als je 13.15u of 14.00u test, als er maar niet veel meer verschil tussen de tijden zit zoals de ene keer om 12.00u testen en de andere dag pas om 14.00u. Ik duim voor jullie voor een positieve ovutest meiden!!!
Hoi Amy, Het gaat ontzettend goed. Ik heb aankomende maandag weer een echo voor de nekplooimeting. Ik zie dat je bijna kan testen? Wat spannend! Even afwachten. Liefs Rosa
Jaaaaaa we willen heel graag weten wat het wordt. Ik zit al op het nub forum en aankomende maandag weer een echo dus misschien is het dan te zien! En anders nog 8 weekjes wachten
Goeiemorgen!! Net getempt en ik zit nu 10dpo (5 dagen voor NOD) en mijn temp was vanmorgen de eerste keer tempen 36.8 en de 2e keer 36.7 Dat belooft dus niet veel goeds
Amy, meestal denk ik dat ook ja, als het op 10 dpo zakt, dan weet ik het meestal wel... helaas. Je zult het zelf ook wel goed aanvullen, maar toch geef ik een maar... 10 dpo, kan ook een innestelingsdip zijn. Niet iedereen heeft die en het is ook niet altijd zo dat het een innestelingsdip is, maar ja, ik hoop het wel voor je! Ik had vanmorgen 36.3! Dat is hartstikke laag! Zal toch niet vandaag ineens mijn ei al hebben? Ik ga nu even testen, met die man in mijn huis (lol) en dan zie ik het wel. Daarna naar de kapper, mag eigenlijk niet onder ziekte-werktijd, maar ik doe het wel, want dan ben ik even uit huis.... wat een puinhoop! Ik weet eccht niet hoe ik dat straks moet doen met mijn meisje.... pffff. nou ja, ik zie het wel.
ben vandaag ook ongi geworden.... dus die sensitest-en werken goed... en ja bruine afscheiding met combi negatief test is dus in 99% geen zwanger.. dat denk ik in dit geval nu omdat het is zelden bij iemand nog tot goede zwangerschap uitkwam..
Ooww...wat balen!! Niet leuk meid, is echt even balen he? Vandaag test gedaan, gewoon op de wc, deur op slot en de test na afloop in een zakje in mijn kontzak en naar boven...LOL. Ik denk dat ei nog niet is geweest, maar ja, begin op dag 12 met testen, beetje laat. Dus we zien het wel, anders gemiste kans. Zijn verdorie die teststrips wat dunner dan de vorige..... leest wel wat lastig af, maar hij is niet positief. Sjee zeg, wat is het hier een puinzooi. net manlief gebeld en gezegd dat ik niet blij ben dat hij steeds maar roept dat het wel kan met ons moppie. Er staat notabene een steiger in de kamer! En er ligt gereedschap, er liggen zakken voorstrijk.... zucht. En ik kan echt niet de hele tijd boven zitten met haar, dat gaat het niet worden. En, ik moet koken, dat wordt nog leuk, want en koken en haar in de gaten houden....De tv is namelijk ook weg... Hmm... ik denk dat de Ipad de enige oplossing is
Hoi Mex, gelukt bij de kapper? Oh wat erg als je zo in de rotzooi zit he? Wat denk je? Is het voor het weekend wat leefbaarder? Hihi LOL dat je op het toilet getest hebt hihihi... moest er erg om lachen en dan stiekum naar boven om de uitslag af te lezen Hier vanmorgen met m`n meisje gezellig naar de winkels geweest. Ff heerlijk geslenterd Manlief is later thuis vanavond, dus wij gaan heerlijk pannekoekjes eten! Mmmmm... @Piccolina, He bah wat balen
Amy, nou... dit weekend is het nog net zo... Omdat ze alleen komen op donderdag en vrijdag (dagen dat mijn meisje naar het kdv gaat), duurt het dus wat langer. Maar dat kan geen kwaad, ze gaan morgen voorstrijken en dat moet drogen. Dus ze hadden er dan sowieso een week tussen laten zitten. Moet zeggen, mijn kleine mop doet het goed! Ze ging gewoon spelen met datgene wat ik haar had gegeven. Nu zit ze even op de Ipad, het bad loopt, daar gaat ze zo lekker in en dan naar bed. Ze heeft niet geslapen, ze weigert het daar nog altijd, dus ze gaat er vroeg in. En dat is nu met die bende helemaal niet erg. Ze heeft momenteel weer een fase waarin het lijkt dat ze minder slaap nodig heeft. Als ik haar 2u laat slapen 's middags, ligt ze zo tot 21.30 wakker in bed. Maar om nu al geen middagslaapje meer te doen...
Mex balen van je huis. Ik heb ook z'n hekel aan die rommel. Ik hoop dat het snel klaar is! Dus je ei nog niet gevonden hihihi nou hopen dat je hem niet mist! Amy mijn duimen draaien nog steeds voor je! Hier niet getest gister nog omo wit dus morgen maar ff testje tegen aan gooien! Pff zoontje wil geen brood en geen avond eten sinds een paar dagen. Herkennen jullie dit? Hij is 14 maanden ze zeggen dat het een fase is!
Was bij ons ook zo met 14 maanden! Heel herkenbaar. Bij ons duurde het een aantal weken! Vooral niet aandringen hoor. Je kindje heeft ook minder nodig op een gegeven moment en hij zal zelf aangeven als hij klaar is met eten. Zo zal hij ook wel laten weten als hij wèl wil eten Ik weet nog goed dat ik in die periode (6weken) alleen maar groentepotjes heb gegeven,want met de pot mee eten wilde ze echt niet. En nu eten ze heeeeel goed! Vanavond 2 pannekoeken!
Goed van je meisje zeg dat ze goed met deze situatie omgaat! Oh echt? Ligt ze dan zo lang wakker? Kan me voorstellen dat je het nog een beetje vroeg vindt om het middagslaapje te laten vallen. Moeilijk he... Wat moet je nou... Misschien is het een fase en heeft ze straks haar uren wel weer nodig.
Klopt, het kan een fase zijn en dat is heel normaal hoor! Ik heb door alle ziekte en zeer wel gemerkt dat ze echt lang zonder eten kunnen en ze gaan vanzelf weer eten, echt! Wat Amy ook zegt, vooral niet aandringen en er geen punt van maken, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik zelf ben ontzettend makkelijk met eten, ze krijgt haar bordje, vorkje erbij of een lepel, en dan gaan we eten. Af en toe geef ik haar een hapje en we houden het gezellig aan tafel. Eet ze, dan eet ze, eet ze niet, dan eet ze niet. Amy, hoe is het ermee? Hoe was je temp vanmorgen? Ik ga zo naar mijn werk, heb mijn meisje al om 8u naar het kdv gebracht vanwege de zooi hier, maar begin zelf om 9.30. Ben maar boven gaan zitten, even achter de pc, maar verder ben ik blij dat ik zo weg kan. Tot vanmiddag!
Mijn temp was vanmorgen om half 8 (moest 3 kwartier eerder testen) 37.0 Heb een testje gewaags (K2v5) en die was omo-wit... Laat die ongi dan maar komen Succes met werken straks!!