Amy.... ik herken wat je zegt hoor, bij mij is wit ook echt wit. Maar, je zit nog 4 dagen voor nod en dat is veel hoor. Ik blijf voor je duimen, al weet je het zelf meestal echt het beste. Knuff! Ik ga, werken!
Maar ik voel werkelijk helemaal niks... Wat duurt wachten lang he hihi. Hoe was jullie dag vandaag meiden? liefs, Amy
hier vandaag gewerkt niks an. manlief was vandaag thuis met ons kleine mannetje hebben een leuk dagje gehad net lekker patatjes gegeten en nu lekker op de bank met laptop op schoot. van het weekend verder niet echt plannen misschien zondag ff zwemmmen. vanmiddag ovutestje gedaan maar helemaal wit, maar heb wel mega veel rekbaar slijm hoe kan dit? als dit van mijn ei zou zijn dan zou mijn ovutest op zijn minst een duidelijke streep geven! hoeveel dagen hebben jullie rekbaar slijm? heb ook steeds een soort buikpijn is met vlagen aanwezig ook met vlagen hele vervelende pijnlijke borsten??!! ooh amy je houd ons wel in spanning hoor mex hoe was het met jou ovutestje???
Ik ben er nog hoor Vandaag heerlijk de hele dag met manlief op stap geweest. Ons meisje had een opa en omadag en ze heeft enorm genoten! Wij ook! Heerlijk kleding geshopt en daarna nog gezellig uit eten geweest. Manlief heeft normaal gesproken geen geduld om kleding te passen, maar nu had hij engelengeduld hihhi Het was super leuk! Mijn temp was vanmorgen 36.8... en... ik kreeg bruinverlies, nu begint het rood te worden Helaas... Ik baal enorm! Op naar de volgende ronde! Fijn weekend meiden! lfs.
Amy....bah!! Hoe is het nu? Balen he? Als je graag zwanger wilt worden, dan wil je geen ongesteldheid, simpel zat. Baby, een ovutest hoeft niet meteen een duidelijke streep te geven zodra je slijm spot. Vruchtbaar slijm wordt ook opgebouwd, evenals je LH. Pas als je vruchtbare slijm op 'het hoogtepunt' is, zal je een positieve test krijgen, mits je LH voldoende is opgebouwd. Ik heb soms wel 7 dagen vruchtbaar slijm, maar echt niet meteen een tweede streep, dat is soms pas bij de laatste 2 dagen. Ik wilde deze ronde dus zonder testen, maar het is goed dat ik ze wel heb besteld, ik zit op dag 15 en spot maar bar weinig vruchtbaar slijm. Sterker nog, de testen van gisteren leken al lichter dan die van vrijdag. Ik heb nog geen knaltest gehad zoals de vorige rondes. Het kan dus 2 kanten opgaan: of ik heb mijn ei gemist, ik ben pas op dag 12 begonnen met testen. Of mijn ei komt er aan. Maar, aangezien ik soms al zere borsten heb, denk ik eigenlijk het eerste en dan is dat dus een gemiste ronde deze x, want we hebben alleen vrijdag geklust. Straks evengoed testen, want een lijf kan je behoorlijk in de maling nemen, dat merk ik nu wel weer. Daar waar ik de vorige ronde van alles merkte tijdens de cyclus, incl eisprong, daar merk ik nu helemaal niets. Niets. En ja, dan denk je meteen.... heb ik wel een eisprong deze maand??
Hoihoi, ben ik ook even weer. Na een week vol met piekeren begin ik me weer wat beter te voelen. Die hormonen gaan steeds meer met mij op de loop. Ik zit inmiddels op dag euh ... 8 en heb besloten de maand april te beginnen met insemineren. Onze donor gaf aan hem te bellen als ik mijn ei bijna heb, dus zal goed komen. Ik wilde al beginnen met testen maar das veel te vroeg als ik naar de vorige maand kijk. Even geduld nog dus ... Piekeren joh! Ineens is alles een probleem en kan ik niet meer voelen hoe graag ik dit wil. Gaat alles wel samen als mijn vriendin gaat studeren in september? Ik wil ook nog studeren ergens een keer. Past het sterrenbeeld wel bij mij/ons? Oh men, over de gekste dingen ga ik dan spontaan piekeren en raak behoorlijk van mijn gevoel verwijderd. Vergeet dan totaal dat het kindje komt op het perfecte tijdstip en op precies het goede moment voor hem/haar in ons leven. Dat ik niets kan sturen maar los mag laten en dat alles zal lopen zoals goed zal zijn. Tuurlijk kan ik er dan over denken wat ik liever heb, maar meer ook niet. Dan maakt april of mei ook niet meer uit en veel langer wachten met proberen wil ik niet. Ik word er niet jonger op en mijn vriendin al helemaal niet. Dus... Ga ik in april beginnen! Al zou het ook zijn omdat alles nieuw is en ik denk dat ik misschien wel wat zenuwen zou hebben. En moet het zo zijn dat het gelijk raak is (dat zou geluk hebben zijn), dan is het ook ok. Dan maakt bevallen in januari of februari toch ook niet meer uit? Herkennen jullie dit? Zo spontaan jezelf je hoofd gek maken? Hopelijk wel hahaha ... Amy ik begrijp dat je een volgende ronde moet afwachten? Ik kan me nog niet volledig inleven in de spanning, maar kan me indenken dat je het erg jammer vindt, vooral als je ook zo graag wilt! Mexi ook onderweg begrijp ik. Ik ga zeker wel met testen aan de slag want aan mijn temp was toch weinig te merken de vorige maand. Terwijl de test heel veel duidelijkheid gaf. Ik ga mijn hoofd even vertellen nu te mogen stoppen met piekeren en ga mijn gevoel weer meer voorrang geven.
Hoi meiden, We hebben een druk, maar er leuk en gezellig weekend achter de rug. Eigenlijk wist ik gewoon al dat het niet raak was deze ronde. Het klinkt misschien gek, maar ik had tè veel klachten/symtomen. In 2009 had ik elke ronde allerei symptomen en steeds dacht ik: "zou het raak zijn?" en juist de maand dat ik helemaal geen klachten had, was het raak Maar toch had ik natuurlijk heel erg de hoop dat ik het mis zou hebben en het wel raak zou zijn. Oh Mex, ik begrijp heel goed hoe onzeker dit je kan maken; Heb je je ei gemist?, Moet deze nog komen? of heb je geen ei? Vreselijk die onzekerheid he meis. Maar, blijven testen hoor, want het lichaam kan raar in elkaar zitten zoals je weet Ik ga zo lekker slapen. Ben erg moe! Tot morgen meiden! Trusten!
Amy, inderdaad ja... ik had in 2009 ook allerlei klachten iedere ronde en nee, niet raak. De maand waarop het raak was, had ik helemaal geen klachten/symptomen! Je lijf kan zo raar doen, ik merk wel dat ik na eisprong er op let, maar weet wel dat alles bij beiden kan horen, maar eerder bij een aankomende menstruatie dan bij een zwangerschap. Joos, weet je... een zwangerschap is niet te plannen. Was dat maar waar! Je weet niet of het meteen raak is, of dat het nog maanden gaat duren. Probeer je hoofd inderdaad leeg te maken, anders heb je iedere maand dat je 9 maanden verder gaat rekenen en kijken of dat sterrenbeeld wel bij jullie past. Dat geeft teveel onrust en dat bevorderd het zwanger worden ook niet. Lichaam en geest staan met elkaar in verbinding en echt, als je in je hoofd er alleen maar mee bezig bent, stress of onrust krijgt, dan werkt dat niet mee. En ik kan het weten, ik had in 2009 allerlei lichamelijke klachten vanwege een behoorlijk nekprobleem, en dat werd van kwaad naar erger. Pas toen ik opknapte en geestelijk dus meer aankon, werd ik zwanger. En ook nu denk ik dat mijn situatie van de afgelopen jaren en de extreme vermoeidheid die daaruit volgde, één van de redenen is dat ik na 7 (of 8) rondes nog niet zwanger ben. Omdat ik geen idee heb of ik ei heb gemist of niet, gisteren toch maar geklust. Vanmorgen had ik 36.6, dus ik denk aan mijn temp te zien dat ei nog niet is geweest. Ook had ik vanmorgen flink wat waterig slijm, maar ja, was dat vruchtbaar slijm of van het klussen? Gisteravond trouwens wel behoorlijke krampen in mijn buik, onderin. Dus, ik hoop maar dat mijn ei nog niet is geweest. Zit trouwens al op dag 17... Begint wel irritant te worden... 32,26,36,27 en nu weer over de 30. En ik slik gewoon teunisbloemolie. Zucht, we zijn hier dus de muren aan het laten doen, maar je zult zien, er is altijd wat. We zitten dus al sinds een week in de bende, donderdag zijn ze begonnen en wij hadden zelf een bovenplint tegen de muur laten zitten, omdat dit teveel werk zou worden. Maar zij wilden dit eraf hebben, omdat dit beter zou zijn. Ik heb ze nog gezegd dat er een gat achter zou zitten, maar niet luisteren he? Ze willen het mooi maken, dus hebben ze dat eraf gesloopt. En ja, een gat, dus.... extra werk en nu gaan ze het niet redden om vrijdag klaar te zijn. Ze zouden 2 weken op do/vr komen, ze zijn nu al extra en dus is mijn meisje extra naar het kdv. Maar.... het eerste wat ze zeggen vanmorgen... ze willen morgen ook komen...! Dat is niet de afspraak, moet ik mijn meisje zeker weer naar het kdv brengen? Hier thuis de hele dag is echt geen optie, ze kan niet beneden en de hele dag boven is ook niets. Zucht... zat er nog aan te denken om anders maar te vragen aan de buurvrouw verderop of ze het leuk vind dat we langskomen, kan mijn meisje met haar dochtertje van 1 spelen. Maar de hele ochtend bij de buurvrouw? Ik ben echt een huismus hoor!
ooh mex wat vervlend zeg dat je je meisje niet thuis kan houden zo! en ik denk ook dat je ei nog moet komen hoor. hier nog geen ei gespot. ik ben ook ziek ik heb griep en een virus in mijn keel dus moet veel rust nemen! vandaag toch maar even een ovutestje doen ik hoop zo dat mij ei eerder is dan dag 40 amy vervelend dat het niet raak is wat zou je dan graag willen he?! in mijn omgeving zijn heel veel zwangeren en dan wil ik ook zo graag. hebben jullie dit ook?
Baby, herkenbaar! Ik heb 2 collega's waarmee ik tegelijk zwanger was in 2009 en beiden dames zijn nu weer zwanger en gaan deze week met verlof. En om eerlijk te zijn vind ik dat gewoon niet leuk. Al die zwangeren, als je zelf ook wilt, kan dat gewoon pijnlijk zijn. Maar, toen ik vorige week bij mijn ouders was en mijn zus daar ook was, met de kleine meid van 6 maanden, had ik weer niet dat gevoel van 'dit wil ik ook!', raar he? Ik heb er vreselijk de pest over in dat mijn meisje niet bij mij is. Ik weet, het is eenmalig en ik kan haar op tijd halen, maar toch. Wij merken steeds meer en meer dat ze gewoon meer baat heeft bij rust en geen volle dagen vol indrukken. Ik zou willen dat het prachtig weer was, dan kon ze lekker de hele dag in de tuin,maar het is hartstikke koud en ze is al zo snel ziek... Ik ga straks een testje wagen, hoop dat het niet opvalt . Baby, ik hoop met je mee dat je ei dit x een heel stuk eerder komt!!
Bij ons ook veel zwangeren Baby. Afgelopen week ben ik nog bij 2 zwangere vriendinnen op visite geweest. Het gaat dan zooo kriebelen he Ik hoop ook voor jou Baby dat je ei nou mooi 'op tijd' mag komen! Vervelend dat je ziek bent. Beterschap meis! Mex, ik denk ook dat je ei nog moet komen, omdat je temp dus niet omhoog is gegaan. Dat zou mooi zijn, wel balen dat je inmiddels al weer op dag 17 zit... O jee, zit je nòg langer in de rotzooi?!? Wat dat betreft ben je precies als ik, ik vind het best leuk om bij iemand anders een bakkie te doen, maar ben het allerliefst op mezelf, kortom: ook een echte huismus Hier net een paar boodschapjes gedaan. Ons meisje ligt nu heerlijk in bed. Ik ga zo even snel wat in huis doen! Tot later!!!
Heb net getest en de streep is goed zichtbaar! Ik heb een iPhone wie weet hoe je dan foto's moet plaatsen??
Wow Baby, wat fijn! Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar je foto! Uhm.... ik heb geen Iphone, dus geen idee. Kan je 'm niet naar jezelf mailen vanaf de telefoon?
Wauw Baby!! Zou het dan echt?? Het is je zo gegund! Hoop dat het lukt, een foto. Ik heb wel een ipad, maar geen idee hoe je een foto hier neer zet... Amy, hihihi, 2 huismussen ! Ik vind het soms best erg dat ik zo ben, ik kan heel erg op mijzelf zijn, hoef geen drukke dagen en ben soms verbaasd als mijn schoonzusje bijvoorbeeld iedere dag druk is mensen te bezoeken en van alles doet. Ik vind thuis zijn heerlijk, saai he? ...ja...nog langer in de rotzooi. Ben er helemaal klaar mee, vooral omdat ze lopen te zeiken over de dagen. Afgesproken is donderdag/vrijdag, klaar. Is dat nu zo moeilijk?? Maar ze willen echt morgen, misschien woensdag nog even, dan een weekje drogen en dan maandag/dinsdag weer aan de gang. Dat betekent dus dat ik van alles moet regelen voor mijn meisje. Zelf de hele dag boven vind ik al een drama, maar met haar... nee, ze is een echte beweger en dat is met 3 kamers die niet al te groot zijn, geen doen. Woensdag kan de ochtend wel, dan gaan we dansen, desnoods even de stad in, tegen 11u thuis, filmpje aan,eten en naar bed. Maar morgen.... En even klagen.... manlief vind het allemaal prima, als ze maar snel klaar zijn. Maar hij zit op zijn werk, hoeft niets te doen hier en zeker niet ons moppie bezig te houden! Zo, einde geklaag. Ik ga zo testen, stiekem
Zo te zien ben je op de goede weg Baby! Lekker doortesten! Hoop zo dat je snel je piek gevonden hebt! Je mag altijd klagen hoor Mex Je bent het op een gegeven moment gewoon zat. Logisch! Hoop voor je dat het allemaal snel achter de rug is en de rust wedergekeerd is!
Gelukt Baby! Inderdaad nog niet positief,maar je ziet een 2e lijntje. Het kan evengoed nog wel even duren hoor, ik heb dit lijntje ook inmiddels al 5 dagen... net getest, test ligt naast mij, 2e streep is duidelijker dan die van jou, maar nog niet positief. Wel lijkt ie iets donkerder dan die van gisteren. Wordt in ieder geval een 30+ cyclus, maar ik denk een 35+ cyclus...zucht!
ja hij is idd nog niet postief maar ben al blij dat er wat kleur op zit! ik zou wel heel blij zijn als mij ei zich eerder meld, want dat zou betekenen dat de tarwekiemolie-capsules hebben geholpen straks moet ik naar de huisarst ze hadden gelukkig nog een plekje vrij! mex klagen mag altijd hoor snap het heel goed hoor! hopen dat snel idd alles achter de rug is