Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Bijna positief toch?!?

Bijgevoegde bestanden:

• cd18.jpg
      cd18.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      184
  2. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    joos!!! wat fijn dat je je ei hebt gevonden zeg!! ik ga voor je duimen!!!

amy hopen dat je snel je eitje vind! hij word in ieder geval donkerder:)

mex voor jou duim ik ook hoor:p

hier ook nog niet helemaal fit erg verkouden :) morgen helaas weer aan het werk. heb vandaag ook nog even genoten van het mooie weer de hele dag lekker in de tuin geweest met mijn kleine mannetje. heb telkens aan 1 kant kleine steekjes heel irri is dit verder geen klachten:)

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    volgens mij is hij positief toch :):D:p

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik twijfel:p Maar ik denk dat mijn ei in ieder geval niet lang op zich laat wachten:) Pffff... duurt lang zat hihi

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi, ik weet niet hoe ze er andere maanden uitzagen. Zie wel dat mijne net nog wat donkerder is. Maar duurt dus niet lang meer! Spannend! Ik n mij morgen een ochtend zonder tempen. Even niet en lekker doorslapen. Ga zo maar naar bed. Helaas nog steeds aan de zwabber. Morgen spannende dag!

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, ik zou inderdaad denken of bijna positief, of al positief! Dat zal je test van vandaag uitmaken! Ik ben benieuwd :D!

Joos, vandaag DE dag! Spannend meid en ik hoop echt dat je je wat beter voelt, je hebt het flink te pakken niet?

Baby, jij ook nog niet helemaal fit? Hoop dat je vandaag een beetje kunt werken op die manier, en anders naar huis hoor, goed om jezelf denken!

Hier 13 dpo, vanmorgen 36.9 en enorme ongikrampen.
    Laat maar komen dan!
    gek genoeg had ik gisteren wel heel even iets van "hee, zou het dan toch?", want gisteren, op 12 dpo notabene, had ik voor het eerst deze ronde zere borsten bij het uitdoen van mijn beha.
    Dus vanmorgen na het tempen even twijfel, wel of geen test doen?
    Ik heb het (nog) niet gedaan, puur vanwege alle tekenen van menstruatie en vanwege de lagere temperatuur.
    Heb vanmorgen nadat ik mijn meisje naar het kdv had gebracht, meteen maar een flinke hoeveelheid maandverband en een doosje Aleve Feminax ingeslagen. Laat maar komen dan, hebben we dat ook weer gehad....snik :(

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Oh nee Mex, balen... je gevoel is vaak goed he... BAH!:(

Ik zal vanmiddag gaan testen. Ben benieuwd.
    Vanmorgen wel aan de klus geweest hoor:p

Joos, heeeeeel veeeeeel succes vandaag! Hoop dat je je wat beter voelt.
    En baby ook! Hoe gaat het meis?

lfs.

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik ben benieuwd naar je test Amy! In ieder geval gaat het niet lang meer duren, je ei is onderweg en dan heb je weer een goede cyclus, in ieder geval dan rond de 35 dagen weer, toch?

Ik las gisteren, dankzij de paar dagen VIP, op FF dat mijn LF zo onregelmatig is. Klopt ook, de kortste 12, langste 16.
    FF geeft aan dat o.h.a je LF eigenlijk altijd gelijk is.
    Het kan dan zo zijn dat ei dan toch later is gesprongen dan FF aangeeft. Ik begreep het niet helemaal, maar werd er wel even onzeker van. Ik zelf had ook al het idee dat het niet helemaal klopt. Ik ga straks eens goed mijn kaartjes nakijken, maar meiden, je temp liegt toch niet??

Amy, klopt, mijn gevoel is meestal heel goed. Gisteren had ik, hoe moet ik het noemen, een soort trillend gevoel thv schaambeen. Dat had ik vorige ronde ook en toen werd ik ongesteld. Dus ja, eigenlijk herken ik het steeds beter.
    Alleen, die pijnlijke borsten, die plaats ik niet.
    Normaal heb ik dat vlak na eisprong en stopt dat een paar dagen voor ongi. Als ik dan mijn bh uitdoe en ik voel ze niet, dan weet ik al genoeg.
    Nu had ik gisteren ineens wel pijnlijke borsten bij het uitdoen van bh. Dus ja, wat is dat dan weer?
    Maar, vooralsnog ga ik uit van ongi, maar moet mij, als ik hier zo zit te tikken, echt inhouden om niet te gaan testen.
    Al zou ik het eigenlijk wel moeten doen, dan weet ik waar ik aan toe ben. En hoe gek het misschien ook klinkt, dat geeft dan wel rust.
    Zeker omdat we een weekendje weggaan.
    Alleen...en dat zullen jullie wel herkennen.... die aanblik van omo-wit..... en dan toch even die teleurstelling.... Daar heb ik eigenlijk weinig zin in.
    Ooowwww....errug! Twijfel!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Net toch maar even de laatste ovutest gedaan (dan is die maar op en kan ik ze niet meer pakken ;) ).
    Het controlestreepje is goed zichtbaar, vergeleken met de foto van Amy's ovutestjes, is het controlestreepje donkerder dan de eerste 2 op de foto en iets lichter dan de onderste twee.
    Als dit een gewone sensitest was geweest, dan had ik zeker een zw.test gepakt ;), maar aangezien dit een gevoelige is...

Is er hier iemand die eigenlijk weet hoe dat zit met LH en het einde van de cyclus?

Wat ik trouwens wel erg 'raar' vind bij de sensitesten, is dat als de test opdroogt, de kleur erg naar links trekt, dus dat het streepje niet gelijk van kleur meer is. Ik vind dat dit soms best een verkeerd beeld kan geven.

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dat van het opdrogen van de test herken ik zeker. Links is het lijntje dan donkerder dan de rest... Testen met een gevoelige ovutest voor je NOD zegt naar mijn idee helaas niet veel. Ik had het vorige rondes ook. Ovutest vrij donker en hup ik werd ongi. Oh meis, ik wil je niet teleurstellen, maar het is wat je zegt: als je deze streep bij een gewone van sensitest zou hebben gehad.... dan zou ik ook zeker zeggen: zwtest doen!;)

Ik begrijp van mijn testen niet veel:)
    Gistermiddag was de test heel duidelijk, maar nog net niet positief (twijfelachtig, maar vergeleken met de knaltest van vorige ronde zeg ik net niet positief) Begin van de middag vandaag getest en ik had nog 1 test van MamaRosa en 1 van Wondfo (naar mijn idee zijn de testen exact hetzelfde) Ik zie dat het lijntje heeeeel iets lichter is dan gisteren. Met, precies wat jij zei, aan de linkerkant het lijntje wat dikker dan de rest van de streep...
    Ik heb dus geen piek 'gemeten'. Zou het zo kunnen zijn dat mijn piek gisteravond laat is geweest? Of heb ik geen ei...

De bovenste test op de foto is van gisteren 13.00u, de middelste is van gisteren 17.00u en de onderste is van vandaag 13.00u

Bijgevoegde bestanden:

• cd19.jpg
      cd19.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      71
  11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, je stelt mij niet teleur hoor ;), tis gewoon een feit: als ik dat streepje op een gewone ovu had, had ik het wel geweten ;)
    Ovu is wel donkerder dan gisteren, maar ja, dat was ook een vreemde test.

Hmm... als op je foto en sensitest en wondfo staat, is er idd geen verschil! Alleen misschien dat het iets smaller is??
    Lastig te beoordelen trouwens, ik denk dat je gisteren je piek hebt gemeten, of er misschien net voor/na zat. Maar je ei is overduidelijk onderweg meid!
    Nu goed blijven tempen en evengoed nog even doortesten,maar belangrijker: goed aan de klus!! ;)

O en Amy, je maakt overduidelijk LH aan, dus er wordt een ei gerijpt. Of deze springt is een tweede, maar dat denk ik wel. het lijkt mij dat je anders ook niet zo duidelijk LH aanmaakt.
    Je temp gaat laten zien of en wanneer je een eisprong hebt.
    En ik denk echt dat dit wel goed zit bij je!

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Eerst nog even terugkomend op jouw vraag, je temp heeft het niet mis hoor. Ik denk dat het niet helemaal klopt wat FF schrijft.

Gisteravond had ik trouwens heel de avond een zeurderig gevoel bij mijn rechter eierstok. Ik zei voor de grap tegen mijn man: het eitje komt van rechts!

Ik heb even gekeken en afgezien van de knaltest van vorige maand heb ik verder de afgelopen maanden nog niet zo`n mooie duidelijke streep gehad, maar... wat ik zeg nog net niet positief. Misschien heb ik 'ernaast' getest. Dat hoop ik maar!

13. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames hier wel wat beter nu aan het werk wel verkouden en hoesten:(
    Heb vanaf gister op een aanwijsbare plek rechts richting mijn lies een soorten raar gevoel kan het niet goed omschrijven.
    Temp vanochtend 37.2 voel me wel ok!

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Spannend Baby!

Fijn dat je je wat beter voelt.

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, spannend! Nog een week, dan weet je meer!

Amy, dank je! Ik denk ook dat Ff weleens verkeerd interpreteert...
    Temp lijkt mij toch echt het duidelijke bewijs!

Heb net ook nog even gekeken naar mijn FF, het zou hooguit 1 dag kunnen verschillen, ipv cd 21 op cd 22 mijn eisprong, maar meer ook niet.

Zit nu af en toe krom van de krampen, moet de krampen soms helemaal 'wegzuchten', niet leuk meer, met misselijke vlagen aan toen....mijn ongi is duidelijk onderweg en dus al meerdere malen de wc bezocht. Niet Leuk!

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

heb nog niets gelezen van jullie teksten, sorry.
    Ben even druk met vandaag.

Sjonge wat een ervaring!
    De meest bizarre ooit haha.

Geen idee meer of ik wel lang genoeg gelegen heb.
    Beetje vreemd in zijn huis hihi.
    Maar wel fijn dat ik een gok kon wagen.

En nu?
    Ik keek bij sensitest en deze gaf aan op zijn vroegst een test van hen te kunnen doen op 12 mei. (ik heb sensitest in huis) En op 16 mei een uit de winkel.
    Wat is jullie ervaring?

Hoe kan het trouwens dat ze dan aangeven dat ik nu al 25 dagen zwanger zou zijn? Waarom worden de dagen vanaf ongesteld geteld?
    Ik ben deze dagen niet eens zwanger!!
    Snap niets van die telling!

Nou goed, op goed geluk!!

17. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Oh ja, ik wilde stoppen met tempen en testen.
    Tis nu toch afwachten wat er gebeurt...
    Wat is jullie idee daarover?

Groetjes,

Joos.

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Joos,

Wat een aparte ervaring lijkt mij hihi.
    Goed van je!

Ik zou stoppen met testen, maar doorgaan met tempen.
    Het is de bedoeling dat je temp hoog blijft. De komende week zal dat ook wel zo zijn, maar het is dus ook de bedoeling dat je temp bij je naderende NOD (Niet Ongesteldheids Dag) ook hoog blijft.

Succes!!!

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    dames hier mijn tempkaartje :) wou hem toch even laten zien!
    ik heb echt testdrang:p waarom weet ik niet :p

Bijgevoegde bestanden:

20. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoe bereken je eigenlijk je niet ongesteldheid dag?

Groetjes!

Deel Deze Pagina