Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Oh ik geloof dat ik um al snap.
    Maar uitleg is altijd welkom.

Ik ben steeds 11-14 dagen na mijn piek ongesteld.
    Dus zou ik vanaf vandaag + 11-14 dagen kunnen tellen.
    Als ik dan nog niet ongesteld ben, zou ik een test kunnen doen?
    En als ik blijf tempen...zou de temp vanaf nu hoog moeten blijven?

Groetjes!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Joos, nu is het afwachten he? Spannend!
    NA je ei tel je de dagen voor je LF, ofwel de Luteale Fase.
    Je weet wanneer je ei is geweest aan de hand van je temp, dus blijven tempen is dan eigenlijk wel een must.

Baby, je hebt net als de vorige ronde weer een prachtig kaartje he? Alleen zegt zo'n kaartje zo weinig....
    Ik had ook een prachtig kaartje, maar vanmorgen wel 36,6 en dus einde oefening en de ongi kan ieder moment doorbreken.

Toch was ik van plan om wel evengoed even te testen, in alle rust vanmorgen, kondigt een monteur zich onaangekondigd aan! Sukkel! Daar sta ik dan,nu kan er niet getest worden, zeker geen zwangerschapstest.

Baby, je zit nu op 9 dpo? Je zou dan met een vroege test al kunnen testen, maar dat is en blijft toch link hoor. Stel hij geeft positief aan en je wordt toch ongesteld, is het vroeg mis gegaan,maar jij was al blij...
    Toch, herken het wel, al word het bij mij wel minder, testdrang.
    Komt waarschijnlijk omdat ik het na 7 witte zwangerschapstesten er wel een beetje mee heb gehad ;)

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Pfff..... heb vlak na mijn vorige bericht met gigantische buikkrampen op bed gelegen. ik heb van ellende 2 aleve feminax geslikt, zo'n enorme pijn. Zet dan door! Ik ben er nog beroerd van, en dat terwijl we over een paar uurtjes weggaan voor een weekendje weg.
    Leuk weekendje weg zal dat worden, ongesteld en wel.
    Als het net zo is als voorgaande maanden.... gaan we veel zitactiviteiten doen ;)

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Nou kon me drang niet inhouden heb getest met een test gevoelige zwanger en kids maar helaas negatief! Denk zelf aan mijn temp te zien dat ik dag 24 mijn ei had wat denken jullie?

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Baby, ik denk ook dat je je ei op dag 24 hebt gehad. De zwtest zegt nog niet zo veel hoor meis, want je bent wel erg vroeg met testen. Ik zou over een paar dagen nog eens testen (als je testdrang hebt:p), want als je zwanger zou zijn wordt er om de paar dagen hcg aangemaakt en vermeerderd.

Mex, wat vervelend meis dat je je zo ellendig voelt. En nu nog een weekendje weg ook... Dat wordt niet zwemmen denk ik he:)
    Hoe is het met jullie meisje?

Mijn ovutest is vandaag een stukkie lichter. Denk dan toch, althans dat hoop ik, dat ik mijn piek eergisteren avond laat heb gehad. Vanmorgen weer geklust hoor:p

Veel plezier dit weekend Mex!

Joos, hoe is het met jou?

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Wie herkent dit heb vandaag al 3x schoon ondergoed aan moeten doen zoveel slijm lotion achtig:)???

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Uhm... poeh... moeilijk te zeggen.
    Het kan zo zijn dat er een innesteling aan het plaats vinden is. Een innesteling duurt een aantal dagen, maar ik wil je niet te enthousiast maken, want straks heeft het 'niks' te betekenen.
    oh wat spannend!!!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Baby, ik wil je niet teleurstellen,maar ik had dit ook en nu..... hartstikke ongesteld... :(
    Maak jezelf niet al te gek he? Alle 'kwaaltjes' kunnen nu nog beide kanten op gaan.

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ben benieuwd hoe het met Mex gaat dit weekend. Hoop dat ze er lekker van kan genieten!

Baby, hoe is het nou met je? Nog steeds veel afscheiding?

Joos, opgeknapt?

Mijn temp was vandaag 0.2 hoger dan de afgelopen week. Ik denk, ook aan mijn test van gisteren te zien, dat mijn ei gisteren is geweest. Wij hebben eergister ochtend geklust, gisterochtend en gisteravond, denken jullie dat we vanavond nog een keer 'moeten'?

11. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,
    Jarig vandaag!
    Zijn weekend in Den Haag.
    Gisteren naar Scheveningen geweest.
    En naar Wicked!
    Nu in centrum Den Haag.

Valt me op dat ik al paar dagen liche afscheiding heb.
    Maar niet de hele tijd.
    En steeds beetje onderbuikpijn.
    Temp nu niet. Zie wel hoe het gaat...
    Wel spannend.
    Tot snel.

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Joos, gefeliciteerd!!!
    Wat hebben jullie vandaag prachtig weer gehad zeg. Fijn hoor!
    Lekker genoten?

13. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    heey joos gefeliciteerd! leuke dag gehad?
    hoe is het met de rest van de dames?
    hier gaat het wel goed afscheiding wel wat minder maar is er nog wel.
    verder geen rare klachten dus het is gewoon afwachten maar. hier was het vandaag koopzondag dus toch maar ff 2v5 gekocht bij kruitvat:)

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Baby, voor jou wordt het steeds spannender he:)
    Hier druk met klussen, maar dan anders klussen hihi. Ik ben de wand in de logeerkamer aan het schilderen. Dit wordt de nieuwe slaapkamer van ons meisje. In juli wordt ze 2 jaar, dus dan krijgt ze een peuterkamer:) Ik heb jaren geleden alleen de 'fout' gemaakt om 1 wand limegroen te schilderen hihi, dus dat moet ik eerst 2x met witte latex doen voordat ik het in de nieuwe kleur kan schilderen. Veel werk dus...
    Mijn temp was gisteren 36.7 en vanmorgen 36.9, denk dat als mijn temp morgen ook hoog is FF een lijn zet. Hoop het!!

15. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Nou dames hier game over hoor temp 36.7 en lichte kramp dus Ongie komt er aan:(

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Neeeeeeee..... Grrrrr...

17. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    mijn kaartje. ei is geweest!

Attached Files:

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Mooi kaartje!

19. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

weer terug van weggeweest.
    Helaas sinds vanmorgen een doof oor, beetje pijn. Blah!
    Maar ga wel weer werken.

Heb nog geen zere borsten of rare krampen na klaarkomen, dus ongesteldheid komt er nog niet aan. Tenminste...dat heb ik vaak een kleine week voor ik ongesteld moet worden.
    Probeer me verder niet zo bezig te houden met wel of niet zwanger zijn.
    Ik wens mijzelf een dikke ja! En jullie natuurlijk ook.
    En verder kan ik volgens de sensitest testen rond de 13e.
    En als ik dan nog niet ongesteld ben...ga ik dat ook wel doen denk ik.
    Dus tot die tijd...afwachten en stiekum niet al teveel de dagen aftellen.

Ga even stomen...advies van de dokter ... ppffff.

Groetjes!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey meiden!

Back in town!

Baby.... waardeloos! We zitten hier te wachten op een zwangere onder ons!! Hoop dat je dan snel ongi mag worden, ook al zit je daar niet op te wachten.

Amy, hihihi...Limegroen! Prachtig vind ik dat hoor, maar als je het moet overschilderen ben je wel even zoet ;).
    Kan jij gewoon aan de klus als je meisje thuis is? Hier kunnen we dat echt niet hoor, dan schildert ze het hele huis mee ;)
    Prachtig kaartje heb je! En goed geklust, dus op naar een mooie test!

Joos, nog gefeliciteerd!! Leuke dag gehad?
    Voor jou nu ook echt wachtbank he? En ook als je je er niet probeert mee bezig te houden, onbewust gaat dat toch hoor. Voel je ineens je buik, gaan toch gedachten die kant op enz enz.
    Hoort erbij!

Afgelopen weekend weg geweest en alsof het de goden verzoeken was.... We kwamen aan, ik naar de wc en.... ongesteld!
    Vandaag naar huis en.... stukken minder! Vreemd lijf heb ik!
    Wel evengoed genoten,maar jee wat was het koud! Vooral gisteren!
    Meisje was gisteren erg mopperig, wat we eigenlijk altijd hebben als we weg zijn, dan is ze meestal een dag erg mopperig (indrukken, moe), maar het kan ook een teken zijn dat ze ziek wordt.
    Nu we weten dat ze een storing in haar afweer heeft, vind ik het nóg lastiger.... wat trek in haar aan? Is ze niet te warm gekleed? Niet te koud gekleed? Staat de airco niet te koud? Doen we de airco uit? Muts en sjaal aan? enz enz...
    En ja, toen ze gisteren ineens een huilbui kreeg, kreeg ik die dus ook, want ik hou mijn hart vast of ze weer ziek wordt of niet...
    Ik heb het vorige week opgeschreven voor de kinderarts. In 12 weken tijd was ze 7 keer ziek...

Lekker naar Emmen dierenpark geweest, zo leuk daar!
    En veel in speeltuinen, maar gistermiddag veel binnen, het was gewoon echt koud, niks aan.

Nu weer thuis, was in de machine, boodschappen gedaan en over tot de orde van de dag.
    Geen idee wanneer eisprong zal zijn, maar als deze zich weer dag 21/22 aandient, hebben we pech, dan is manlief in het buitenland. Afwachten dus!!

Share This Page