Pff net ff cursus kinderen EHBO gehad van 18:30 tot 22:30 En net nog ff giga Ongie geworden Maar wel een kortere cyclus en een lf van 12 Op naar de volgende ronde! Truste dames!!
Ben blij dat je weer terug bent Mex! Ik begrijp heel goed dat je zoekende bent voor het beste voor jullie meisje, wel jas/geen jas, wel sjaal/geen sjaal etc. Moeilijk he. Je bent je er nu zo bewust van... Ik hoop voor je dat je deze ronde een mooie cyclus hebt, zodat jullie het moment goed kunnen benutten en je man niet op reis is! Emmen is leuk he. Zijn wij vroeger heel vaak geweest. Ook met schoolreisjes enzo. Vandaag ga ik weer schilderen. Ik doe dat als ons meisje op bed ligt 's middags. Wat dat betreft is het dan fijn dat ze 's middags 3 uurtjes slaapt Vandaag temp 37.1 Heel gek, maar ik heb deze ronde zo sterk het gevoel dat het niet raak is. Zal wel komen door de negatieve testen van de afgelopen maanden. We zullen wel zien. 3 juni eerst lekker naar Portugal. Heerlijk! Baby, wel fijn dat je ongi dan snel aandient als je toch al weet dat je ongi moet komen. Succes in de volgende ronde meis! En je had nog wel zo goed geklust... toch? (meen ik me te herinneren)
Baby, je voelde het goed aan dus! Maar wel een kortere cyclus dit keer en dat is dan ook wel erg prettig. Op naar de volgende ronde en nu maar hopen dat je niet al te veel last hebt van je ongi! Amy, lekker naar Portugal!! Jullie gaan daar wel vaker naartoe toch? Gaan jullie dan ook altijd naar hetzelfde adres? Doen veel mensen he? Als ze eenmaal iets hebben waar het heerlijk is, dan gewoon teruggaan. En gelijk hebben ze, zou ik ook doen. Maar ja, voor mij is dat Mexico en dat is toch echt even een beetje te ver en te duur om er ieder jaar naartoe te gaan! Ik doe ook altijd de klusjes als mijn meisje slaapt, maar ik probeer dan ook wat rust te nemen, anders ben ik de hele dag in touw. Momenteel heb ik vreselijk de kriebels om hier alles op te ruimen, maar dat is dweilen met de kraan open, want er staan nog geen kasten, de komen pas half juli...!! Maar vooral die speelgoedbende wil ik eens goed uitzoeken, wat een zooi heeft ze zeg, zoveel! Wat doen jullie eigenlijk met speelgoed waar ze niets meer mee doen? Ik vind weggooien zonde, verkopen op marktplaats lukt ons nooit en bewaren is ook zo je zolder volbouwen. Mijn man heeft veel moeite om dingen weg te geven, met kleren snap ik dat nog, aan sommigen kleding van mijn meisje hecht ik ook waarde, ook aan bepaald speelgoed, maar alles...nee. Amy, juist als je denkt dat het niet raak is, zal je zien dat het wel raak is ! ja, ik wil hier nu wel eens een zwangere, dus hup...zwanger zijn jij! Hmm...duurt alleen nog even voor je kan testen zie ik! En zo zie je maar weer he? Zwanger worden,zwanger zijn, een kindje krijgen...het is allemaal heel bijzonder en niet als een broodje bij de bakker halen. Er speelt zoveel mee. We klussen ons helemaal gek,om de dag, iedere dag, 's morgens en 's avonds. Je zou denken, dat moet toch raak zijn?! Maar niets is minder waar helaas. Het eitje moet zich wel laten tikken, anders word het niks. Baby en ik op naar de volgende ronde, Joos en Amy op de spannende wachtbank!
Hoihoi, bizar vind ik het dat al klussen jullie nog zo vaak, dat het dan toch niet raak is. Natuurlijk weet ik dat van alles mee speelt, maar toch... Ik zit voor mijn gevoel echt op de wachtbank. Wat lijken de dagen ineens langzaam te gaan. Heb net nog even mijn zus gesproken en het was even fijn dit te delen met haar. Wij hebben niet een super hechte band..al zou ik die graag hebben gewild. Tis zo dat onze ouders al overleden zijn, dus op een of andere manier heb ik altijd gedacht dat dat ons dichterbij elkaar zou gaan brengen. Toch is dit niet geheel het geval. Dus stiekum hoop ik dat het delen van deze momenten, mij toch een beetje het gevoel hebben dat ze toch trots op me is. Gek he hoe fijn wij mensen dat vinden dat iemand trots op ons is? Nu niet meer van mijn ouders, dus maar van mijn zus. Nou, ik ga mijn haar even uitspoelen...zit weer lekker kleurtje in. En vanmiddag werken tot 22.30, dan weer een dag voorbij. Duim duim duim!
Joos, ja, het moet echt een 'lucky shot' zijn, het is echt iets wonderlijks, niet zomaar gedaan. Was dat maar zo zeg! Bijzonder verhaal, ik hoop inderdaad dat je zus en jij nu wat meer naar elkaar toe trekken. Maar ze zal echt wel trots op je zijn hoor! En je ouders ook. Hoe je het doet, doe je het, en dan is het goed. Geen enkele keuze is fout. En ja, wij mensen willen inderdaad dat anderen trots op ons zijn, bijvoorbeeld ouders, broers, zussen of familie. Ik heb het alleen sterker dat ik hoop dat ze vinden dat ik het goed doe, dat ik mag zijn wie ik ben. Al begin ik sinds mijn dochter steeds meer maling te hebben aan wat anderen van mij en mijn keuzes vinden. Uiteindelijk heb ik met de meeste niets te maken, dus hee, ik leef zoals ik wil. Mijn motto is dan ook al heel lang: Leef en laat leven! Mensen die constant bezig zijn met anderen, willen meestal graag dat leven hebben of zo zijn, het is vaak een reflectie he? Hier inmiddels alweer dag 5 van de cyclus, maar nog steeds licht bloedverlies. Het was dus weer een hevige cyclus vorige ronde en dus een hevige menstruatie. gevolg: weer helemaal niet lekker, zoals een maand of 2 geleden.... zucht.... Ga nu mijn bed op zoeken, morgen vroeg op, dansen!!!!
"Mensen die constant bezig zijn met anderen, willen meestal graag dat leven hebben of zo zijn, het is vaak een reflectie he?" Mooi gezegd!!! Inderdaad Mex, wij gaan de laatste jaren altijd naar hetzelfde adres op vakantie. De eerste paar keren zaten we steeds in een andere accommodatie, maar wel in dezelfde plaats. Inmiddels komen we er al 18 jaar ( ik met mijn ouders dan) Vanmorgen temp: 37.0 Ik voel helemaal niks. Misschien alleen mijn borste heel licht...
Dank je wel Amy! Wauw, al 18 jaar!! Dan moet het er wel heel erg goed,leuk, gezellig,mooi zijn en voelen als thuis! Grappig, de traditie zet zich voort met je dochter, wie weet gaat zij daar over 18 jaar ook nog naar toe ! Grappig, ons meisje is momenteel helemaal gek van gerookte zalm! Waren we net in de supermarkt, trekt ze zo de koeling open waar het ligt en roept "mamaaaa....palmpie!" (zalmpie) Pakt het en stopt het in het mandje! Komediant. Nou, vooruit dan maar.
Hahahaha geweldig! Leuk die acties! Ja Portugal voelt als thuis hoor. Geweldig! Wij gaan altijd naar Albufeira/Praia da Oura. We zitten rustig qua accomodatie, maar kunnen de drukte opzoeken als we willen. Heerlijke terrasjes met live muziek. Heeeeeel veel sfeer! Ons meisje mocht vanmorgen de musical aflevering van Het Zandkasteel kijken. Koning Koos was jarig en ze hadden het steeds over: gefeliciteerd! Later bij het verschonen pakte ze haar voetje en zei: Hallo voet, veelseteerd! Ik smolt hahaha zo lief!!!
Hahahahahahaaa!!!! Heeeeerlijk!!! Geweldig die reactie niet? Kan je nagaan hoeveel indruk die poppen maken en wat dat doet met een kind! Prachtig! Ik heb geprobeerd om die musicalaflevering op dvd te krijgen, maar is nergens meer verkrijgbaar! Ik hoop dat de musical van De Piratenboot ook op dvd komt, want eigenlijk is die nog veel leuker dan de verjaardag van Koning Koos! Manlief wil dit jaar heel graag naar het buitenland op vakantie. ik zelf zie dat nog niet helemaal voor me. Eigenlijk wil ik eerst maar eens afwachten wat we in juli met de kinderarts gaan bespreken. Ik zie het namelijk echt niet zitten om in het buitenland te zitten met een kleine die ziek is... Gelukkig zijn we nu niet meer gebonden aan de zomervakantie, we kunnen ook later, dat is ideaal nu! Nog even... deze week 2 dagen werken, dan weer een week vrij vanwege hemelvaart, dan weer 2 dagen werken en dan weer een week pinkstervakantie! En daarna nog een week of 6 doorbuffelen en dan neem ik afscheid van mijn werk!!
Amy mag ik vragen welk hotel het is? Wij gaan de 2e week van september! Heb er erg veel zin in alleen zie er ook wel tegen op het vliegen dan! Heb zelf veel oorpijn met vliegen hopen dat mijn kleine mannetje er geen last van heeft Mex heel mooi gezegd! Hier mijn kleine mannetje ziek van de bmr prik er hangerig niks is goed geen trek hebben en verhoging / koorts
Het werken schiet voor jou al op Mex. Wat een heerlijk vooruitzicht he. Wat vakantie betreft begrijp ik je heel goed. Je kan altijd nog een lastminute boeken toch? Ik hoop ook dat De Piratenboot op dvd komt. Ik stuur je zo trouwens even een pb'tje. Baby, wat leuk dat jullie ook naar Portugal gaan! Welke plaats en accomodatie? In Praia da Oura (nu nieuw Albufeira genoemd) hebben wij er in veel gezeten. Altijd appartementen. Villa Petra is super mooi en heel goed! Ondamar is ook heel mooi... Oh er zijn er zo veel. hihi. Wij gaan naar Rodrimar. Als je ook in Albufeira zit, zal ik je nog wat tips geven Ik was vanmiddag op stap met een vriendin en zei vertelde dat ze 11 weken zwanger is. Ik vroeg, zo nieuwsgierig als ik nu ben haha, of ze vóór de positieve test ergens last van had, gevoelige/pijnlijke borsten ofzo. Nee helemaal nergens last van zei ze. Hmmmm... ik baalde inwendig enorm. Want ik had meteen na mijn eisprong gevoelige borsten. Dat heb ik steeds meteen na ei. Dan zal het vast niet raak zijn dacht ik en de moed zakte in m`n schoenen. Maar als ik direct na ei gevoelige borsten krijg, ben ik in feite nog niet eens zwanger. Zou dat dan 'gewoon' een reaktie zijn op die eisprong of zou dit zo snel en meteen kunnen aangeven dat ik niet zwanger ben?!?!?!? sorry hoor, even onzeker...
Hoi Amy, Herkenbaar! Ik had gister ook zo'n soort gesprek. Collega vertelde gewoon te weten dat het raak was. En ook gistermorgen voelde ik mkjn rug meer. Merkte dat ik ook ging denken en ook voelde ik hetzelfde als jij. We blijven duimen. Ik denk zolang ik niet ongesteld ben, is er kans. Wat klinken de vakanties heerlijk. Zou graag ook een x naar portugal. Weet dan wie ik voor tipsvragen kan hihi. Ik tel weer een dag erbij op. Dit weekend zou ik zo'n beetje ongesteld meten worden. Nog steeds geen zere borsten, dat valt op. En al bijna een week lichte kleur afscheiding. Heb ik anders nooit. Verder geen bkjzonderheden. Alleen dat de dagen zo onwijs lang gaan duren ineens haha. Vandaag slaapdienst, dus mooie afleiding. Fijne dag allemaal!
Boehoe, ik moet morgen voor 1 jongere om 6.30 beneden zijn en de volgende komt pas om 7.30 beneden. Poeh! meestal voor meerdere zo vroeg op staan...maar nu niet. Maar goed....dan 10 minuten eerder opstaan en tussen door nog even in bad duiken...hihi. Want die hebben we thuis niet. Amy, wanneer kan jij eigenlijk testen? Lopen we een beetje gelijk op? Ik weet het niet meer, sorry. Nou ik ga de laatste jongeren even richting bed doen, dan hobbel ik er zelf achter aan. Tot morgen!
Hey meiden! Gisteren helemaal murw van het werk, dus even geen puf om hier te posten. Kom later vandaag weer even langs, moet nu vliegen, weer naar mijn werk. Maar, dan volgende week weer vrij ivm Hemelvaart ! Amy, ik pb je later even terug!! Fijne dag!
Hey meiden! Amy, Joos, houden jullie het nog vol op de wachtbank? Iets minder dan een weekje nog toch? Baby, inmiddels je ongi voorbij? Ik ben echt zo ontzettend boos, woest gewoon... Zoals jullie weten heb ik eind maart mijn baan opgezegd, onder de voorwaarden van het sociaal plan. Begin april kreeg ik een brief met daarin akkoord, inclusief het bedrag van de vertrekpremie. De dag na de ontslagronde, valt het kabinet. Alles rondom de bezuinigingen wordt hierdoor onduidelijk. Vrij snel daarna krijg ik een brief waarin staat dat alle aanvragen vóór half april nog doorgang vinden, alles daarna komt 'on hold'. Krijg ik vandaag een brief waarin staat dat ALLE aanvragen 'on hold' worden gezet en dat mijn vertrek inclusief vertrekpremie niet zeker zal zijn!! Ik heb inmiddels alle brieven bij elkaar, op één brief na, daar waarin staat dat de aanvragen voor half april gehonoreerd worden. Die kan ik, in de puinhoop van thuis (geen kasten) niet vinden.... Aanstaande maandag heb ik een gesprek, het is maar goed dat deze niet vandaag is, ik had echt iemand wat aangedaan! De woorden die in de brieven staan, zoals akkoord en doorgaan, vind ik van dusdanig belang dat ze wel zullen moeten. Alleen, de slimmerds.... onder geen van de brieven staat een handtekening! Ik moet het even laten bezinken, maar ben geneigd om een collega te bellen, waarvan ik weet dat zij ook de aanvraag heeft ingediend... Ik heb deze week net afgesproken met de bedrijfsarts om deze maand 6u te werken, volgende maand volledig, maar ik ben in staat om mij volledig ziek te gaan melden. ZO kwaad ben ik. De reden van mijn aanvraag is door de directeur himself nog aangevuld: kans op ziekteverzuim neemt toe. Tja... dat is zeker wat er gaat gebeuren als ik dit niet krijg, zo simpel is het. Aanstaande maandag zal ik in het gesprek ook zeker aangeven dat het in hun belang ook beter is maar wel akkoord te gaan,ik weet gewoon dat de aankomende periode zwaar zal worden en dan gaat mijn kind en ik dus voor. En dus, als het niet gaat, blijf ik ziek thuis. Kijk, ik ben niet gek he? Er is mij een bedrag beloofd,er is mij stoppen beloofd, klaar. Zelfs een uitkering krijg ik erbij. Maar als dit niet doorgaat, stuur ik aan op ontslag. Want geen haar op mijn hoofd die er dan aan denkt dat ik dan gewoon opstap. Want dan krijg ik én geen uitkering én geen premie. Zucht.... maandag maar de bond bellen.... Sorry, ik moest echt even mij ei kwijt, manlief luistert niet, dus dan maar even zo!
Jee Mexi, wat kloten! Gedoe ook en jij moet er maar weer achteraan. Ik ga voor je duimen! Hopelijk vind je dat ene papier iik nog. Hier nog niet ongesteld. Morgen a dinsdag zou ik ongesteld moeten zijn. Nog geen zere borsten, das gunstig. Wilde morgen gaan testen. Of is dat te vroeg? Dan is het 10 dagen na inseminatie. De dag zelf niet meegerekend. Wat zouden jullie doen? Ben tussen 11 en 13 dagen na piek steeds ongesteld. Zit morgen dan op dag 11. Heb test van kruidvat en sensitest. Amy, hoe gaat het met/bij jou? Groetjes, Joos
Hey Mex wat ontzettend balen zeg! Dikke knuffel voor jou laat je niet gek maken!! Joos mijn duimen draaien voor jou! Amy hoe is met jou? Hier Ongie voorbij dus nu op naar mijn ei
Joos, Baby...thnx! Ik hoop dat het met een sisser afloopt, maar ik ben er echt ziek van. Zit er dan echt niets mee? Het enige voordeel is dat ik maandag al een gesprek met personeelszaken had, dan kan ik er meteen achter aan. Manlief zei net wel dat we het aanvechten als ze besluiten het terug te draaien. Joos, 10 dagen na inseminatie testen zou kunnen, maar je moet eigenlijk rekenen NA eisprong. Je eisprong zie je aan de hand van je temperatuur, maar daar was je mee gestopt toch? Je hebt 1 dag na de positieve ovulatietest geïnsemineerd? Je ei springt volgens het boekje 24-48u na de positieve test, dan zou je nu op zo'n 8 dpo zitten? Is nog vrij vroeg dan om te testen. Het kan wel,al is het dan wel zo, dat als deze wit is, de test later nog positief kan worden, maar ook andersom. Dat als de test een licht 2e streepje geeft en dus zwanger en blij, dat de test later lichter word en het alsnog mis gaat. Baby, we gaan samen op zoek naar ons ei!! Ik zit nu op cd 9 en begin licht wat afscheiding te krijgen, maar nog geen vruchtbaar slijm. Laten we hopen op een mooi vroeg ei, anders heb ik er geen bal aan deze maand, vanwege zakenreis van mijn man.
Hoihoi, Heb net ook besloten te wachten tot maandag of dinsdag. Ik dacht te tellen hoeveel dagen afgelopen maanden ik ongesteld werd na de piek. Daar vanuit gaande zou ik zondag kunnen testen. Maar ook nav jou uitleg Mex en al mijn beslissing, wacht ik sowieso tot dinsdag. Kan ik mij niet bedwingen, doe ik maandag haha. Nou maar eerst blijven duimen dat ik niet ongesteld wordt. Liefs, Joos.