Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Joos, het is moeilijk hoor, daar ben je niet de enige in!! Echt, zoveel vrouwen testen eerder omdat ze het willen weten. Alleen, het is gewoon meestal niet verstandig. Maar ja, wat hebben wij aan wijsheid als we het gewoon willen weten?!! ;)
    Ik test notabene met ovutesten aan het einde van de cyclus, dus hee.... ik behoor ook tot die groep idiote testers ;)!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik ga trouwens zo weer ovutesten bestellen, wil dit x ook de clearblue digitaal erbij.
    Bij sensitest is het 20 CB met 12 gevoelige ovutesten bijna 68 euro!
    Maar bij zwanger en kids is het 15 ovutesten, 20 CB én 3 uiterst gevoelige zwangerschapstesten voor 56,44!
    Dat scheelt 12 euro!! Dat vind ik nogal wat.
    Wat zouden jullie doen?

3. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Ging net naar de wc en ... Helaas, daar zag ik het beginsel van ongesteld worden.
    Jammer jammer, dus op naar de volgende ronde.
    Was er al beetje bang voor ivm lichte diarree vanmorgen.
    Maar door geen zere borsten en lichaam had ik goede hoop.

Amy, hopelijk is het bij jou wel raak! Blijf duimen voor je!

Groetjes, Joos.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Oow Joos.... wat jammer!! Knap balen he?
    Herken het wel, ik had afgelopen ronde ook helemaal geen pijnlijke borsten, dus was hoopvol. Helaas bleek dat ook een dwaling van mijn lijf, geen peil op te trekken...
    Op naar de volgende ronde meid! je kan in ieder geval de gewone sensitesten gebruiken, die was zo knal bij jou ;)!!

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Ja daarom had ik ook goede hoop.
    Net licht bruin achtige afscheiding.
    Wat vaak begin van ongesteldheid betekend.
    Over 2 dagen weet ik het zeker.
    Vriendin van me heeft nog hoop.
    Zij had ook deze afscheiding en toch zwanger.
    Ik ga er niet meer van uit. En wacht deze dagen op de doorbraak van ongesteldheid.
    Beetje teleurgesteld voel ik me wel, maar ook weer niet onwijs verdrietig.
    Heb nu alles een x meegemaakt dus is volgende ronde niks meer nieuw.

Liefs, Joos.

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Oh ja, over het tempen.
    Ik ben gestopt nadat de temp weer omhoog was gegaan.
    Had al verhoogd wellicht ook in verband met ziek zijn.
    Dachten toen dat ik ei gemist had.
    Toen spontaan een verlaging (vanaf 36,7 naar 36,3), en toen gelijk test gedaan en was knal.
    De dag erna nog weer temp bekeken en was toen weer 36,7.
    Daarna inderdaad gestopt.
    Misschien was ik wel te laat met insemineren..zou zomaar kunnen.
    Ervaring zal het leren en wat je al zegt: tis een lucky shot.
    Als de ongesteldheid zich doorzet (zal dan met 2/3 dagen moeten zijn) dan begin ik dan wel weer met tempen.
    Was wel heel spannend! En hoop dit stiekum niet maanden achter elkaar te moeten doen....maar dat het toch snel wel raak is.
    En dat gun ik natuurlijk iedereen.
    Ik weet helemaal niet hoe lang jullie al proberen.
    Wil niet brutaal zijn, dus als dat zo overkomt...sorry.

Groetjes,

Joos.

7. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Heb trouwens nieuwe testen gekocht...sensitievere...hihi...omdat ik dacht dat de anderen niet werkten...maar heb ze wel in huis, dus kan er weer mee aan de slag.

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, ik denk niet dat je te laat was met insemineren.
    Op de dag van de daling had je een knaltest, dat betekent dat je ei eraan komt.
    Wel kan het zo zijn dat diezelfde dag nog wel je ei is gesprongen, dan ben je wellicht te laat, maar meestal springt je ei een dag of twee dagen later.

En wat je zegt is waar: als je nu ongesteld wordt, dan heb je ook dat een keer meegemaakt, de teleurstelling die erbij hoort en misschien ook wel het verdriet erbij. Dat is heel normaal en misschien ook wel goed om mee te maken.
    Een vriendin van mij was van haar eerste in 1x zwanger, van de 2e in 2x. Zij ervaart zwanger worden als een makkie en begrijpt nauwelijks hoe moeilijk het voor een ander kan zijn.

Wij zijn nu inmiddels bezig met ronde 9. In 2009 testte ik na ronde 9 positief. Dus ik wil en zal deze ronde benutten, ik ben namelijk wel bijgelovig wat dat betreft ;)

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Meiden, Fijne Moederdag!!!

En Joos, voor jou ook een fijne dag gewenst, met hopelijk veel mooie herinneringen aan je moeder! Lijkt mij heel raar, moederdag als je je moeder verloren bent...

10. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

ben er al aardig aan gewend dat mijn moeder overleden is.
    Heb haar vanmorgen in gedachten een fijne dag gewenst.

Natuurlijk wens ik jullie ook allemaal een fijne moederdag!

Nog even een update:
    mijn lichaam doet echt raar!
    Nog steeds goed te pas, geen klachten die ik gewend ben als ik ongesteld moet worden/ben.
    Gisteravond ineens al vrij helder licht bloed. Nou zo snel is dat nog nooit geweest, bizar.
    Vanmorgen weer helemaal niets.
    Ik wacht maar of de ongesteldheid doorzet. En zo niet, misschien toch maar test doen voor mijn eigen gevoel.
    Dan weet ik het gewoon zeker, wat ook!
    Wel bijzonder mee te maken, heb me nog nooit zo goed gevoeld rondom mijn ongesteldheid. Hahaha.
    Zou toch te gek zijn als ik eens geen pijn al hebben...een wonder!

Afwachten dus. Geloof dat ik net wat voelde dus laat ik maar even naar de wc gaan.

Doei en tot snel weer!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, dat doe ik ook altijd hoor, als de ongi niet helemaal doorzet, even een test, dan weet je het zeker! Ben benieuwd!

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Mex,

Dit méén je niet! Ik zou furieus zijn! Niet te geloven zeg...
    Mogen ze dat zomaar doen?!?
    Je kijkt er zo naar uit en leeft er zo naar toe.
    Jullie hebben al zo veel meegemaakt, mag jullie niks bespaart blijven?!?
    Meis, ik begrijp dat je je boos maakt, maar toch probeer je niet al tè druk te maken, want dat is ook niet goed he;)
    Ik duim voor je dat alles goed komt.

Dikke knuffel!

13. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

heb toch maar even een zwangerschaps sensitest gedaan. Zo wit als omo!
    Wel verwacht, toch jammer.
    Nog steeds niet ongesteld en zeker niet de lichamelijke klachten die ik anders toch zou moeten hebben.
    Dat maakt me in de war want ik geloof dat ik al 20 jaar ofzo niet beter ken dan allerlei vervelende klachten.
    Nou ja goed, misschien ook positief iets en nu afwachten wat mijn lichaam nu gaat doen.
    Mocht ik nou toch niet ongesteld worden in de aankomende dagen...dan gooi ik er nog een kruidvat test tegen aan.
    Maar verwacht er eigenlijk niets meer van en ben me al aan het voorbereiden op ronde 2.
    De thermometer ligt alweer klaar voor dag 1 als ik ongesteld word.

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!

Groetjes en tot snel.

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Zo, de rust is wedergekeerd na een druk, maar heel gezellig weekend!
    Sorry voor mijn korte reaktie, maar we hadden het enorm druk.
    We waren bij ouders en schoonouders. Nog even op visite bij mijn oma en een familiedag wat we 1x per jaar hebben en ook nog even shoppen:p
    Ik zit nu heerlijk even te relaxen met een glaasje wit;) Nu mag het nog even he. En ik duik zo heerlijk m`n bedje in.
    Tot morgen meiden!!!

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Joos wat balen zeg dat je ongi eraan komt.
    Die omo-witte testen zijn vreselijk. Zooo teleurstellend...
    Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde!

Hier nog steeds het idee dat het niet raak is. Vanaf de eisprong al gevoelige borsten. Niet extreem pijnlijk, maar 'gevoelig'. Ik heb gek genoeg geen testdrang, want ergens weet ik dat het niet raak is. Kan het niet uitleggen... Naar mijn idee hebben we heel goed en gericht geklust, maar dat zegt dus ook niet alles.
    Verder heb ik geen klachten, zoals extreem moe, rommelende darmen etc.

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, in 2009 had ik wat jij nu ervaart. Zo erg het gevoel dat het niet raak was, nergens last van en toen bleek ik wel degelijk zwanger!
    Hopelijk is dit bij jou nu ook zo, zo wel heel leuk zijn!
    Ga je nog 4 dagen wachten met testen of misschien toch eerder?
    Heerlijk eigenlijk om geen testdrang te hebben he?
    Zo vond ik dat ook zo fijn om geen testen in huis te hebben! Kon ik ook niet testen en dus ook geen drang!

Joos, balen dat de test omowit was!! Hopelijk weet je snel meer en kan de volgende ronde beginnen! Op hoeveel dagen na het insemineren heb je getest?

Vandaag gesprek gehad, al was er weinig gesprek, want ze dacht dat ik met vragen kwam, ze stelde zich uitermate dom op.
    Ik vertrouw dat mens voor geen cent, vele met mij, en nu dus ook niet.
    Het komt er kort gezegd op neer dat met het wegvallen van de bezuinigingen, ook de grondslag voor (wederzijds) ontslag wegvalt.
    En dus kunnen ze niet zomaar iemand die weg wil geld meegeven en het recht op een uitkering laten houden.
    Bij ontslag moet voor de uitkering altijd een reden opgegeven worden en dat kunnen ze nu dus niet doen. Dat betekent dat ze dan zelf de uitkering moeten betalen en dat geld is er simpelweg niet....
    Ik sprak nog wel de directeur en hij gaf aan dat hij vindt dat er ook nog iets als redelijkheid bestaat, dat mensen die akkoord hebben gehad deze ook behoren te krijgen, dus ik hoop van harte dat hij een goed woordje voor mij doet.
    Ik ga verder de bond nog bellen.

.....shit zeg.... bij de buren wordt tapijt gelegd, maar ze zijn ook aan het boren!! Mijn meisje ligt op bed..... zucht!

17. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Mex, dat wilde ik net zeggen, er bestaat zoiets als redelijkheid. Wat beloofd is, moeten toch nakomen zou je zeggen he.
    Bizar hoor...
    Goed van je om contact met bond op te nemen! Ben benieuwd meis.

Ik ben vanmorgen even heerlijk wezen shoppen. Alleen ik dacht dat net als in onze plaats, de meeste winkels om 11u open zouden gaan, maar ze gingen pas om 12u open. Eerst maar een kopje thee gedronken bij de Delifrance;) M`n meisje viel in de wandelwagen in slaap. Ik was tegen haar aan het praten en kreeg geen reaktie meer. Huh? Ze slaapt! hahahaha... Dat betekent dat ik haar niet meteen thuis op bedje kon leggen. Ik probeer haar om half 3 een uurtje te laten liggen. Dan kan ik wat in huis doen;)

Ik hoop heel erg Mex, dat je gelijk hebt. Ik kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren wat ik nou precies voelde in 2009.
    Lijkt me sterk dat het raak is, maar we zullen zien.:p

18. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    oh ennuh... nog steeds geen testdrang. Ik wacht netjes tot eind van de week.......... (zeg ik nu heel stoer hahahaha)

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, nou Amy, dat is inderdaad heel stoer!! We slepen je er wel doorheen!

Ik heb de bond gebeld, deze geeft ook aan om af te wachten, omdat het wel goed is wat ze doen. Als ze het zomaar laten gaan, dan kan het voor de werkgever betekenen dat ze moeten opdraaien voor onze uitkering en dat kost ze de kop.
    Maar de bond gaf ook aan dat als het besluit is genomen, dat ik daarna nog kan kijken welke weg we gaan bewandelen, of ik wil dat de werkgever zich houdt aan eerder gemaakte afspraken dus vertrekpremie en uitkering, of dat we een andere weg vinden waarin ik weg kan, mét recht op uitkering en een schadevergoeding.
    Afwachten dus, maar zeer slecht voor de stress...
    Heb de tranen al hoog zitten, maar hoop echt van harte dat ik de directeur achter mij heb staan, welke ook wel inziet dat mijn vertrek voor alle partijen beter is.

20. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen meis:(

Deel Deze Pagina