Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je wel lieve Amy! Alleen al 'luisteren' helpt, echt waar!
    Weet je... het ging zo goed met me! Na het akkoord viel er echt een last van mijn schouders, echt opgelucht en dat was te merken: meer energie, meer power, minder verdriet om alles en dan nu dit...
    Ik ben helemaal murw vandaag, moet zo echt even naar de supermarkt, mijn scheetje zei "bakkanoni eten?" macaroni eten! Prima idee meisje, maar ik zag dat ik geen macaroni heb, dus moet echt weg. Maar ik ben helemaal gaar, alleen nog maar zin om te janken, bah.

Door één minister die volledig de plank mis slaat, door eerst bezuinigingen aan te kondigen, ze vervolgens uit te stellen en dan stapt Wilders eruit en ligt alles op zijn gat. Dan besluit Bijsterveld om alles te schrappen en diegene die zelf wilden vertrekken (met mij 3 anderen op mijn locatie), zijn werkelijk de dupe!
    Ik weet in ieder geval wat ik niet stem in september!!

Zo, sorry dat ik erg offtopic praat, maar het zit erg hoog.
    Iedereen weet het al, jullie, ouders, schoonouders, vrienden, en de leerlingen ook!! Kan ik nu weer wat anders vertellen...
    Maar, ik hou hoop, die heb ik gevestigd op de directeur, ik kreeg het gevoel dat hij dit ook niet pikt, dus fingeren crossed!

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoi,

Mexi wat onwijs vervelend allemaal.
    Ik hoop dat er iets goeds uitkomt voor je en jouw collega's.
    De frustratie over het kabinet...heel herkenbaar!
    No problem hoor dat je even van je af wilt kletsen!

Ik heb bijna 2 weken geleden donderdag de inseminatie gehad.
    Daar heb ik 11 dagen bij op geteld omdat ik vaak na piek na 11 dagen ongesteld begin te worden. Dat is vrij stabiel.
    Ik heb zondag en maandagmorgen test gedaan. Beide een andere en beide omo wit.
    En zoals verwacht begint ongesteldheid braaf op het juiste moment.
    Enige verschil deze keer was dat ik minder klachten heb als ik al jaren gewend ben.
    Dus denk dat ik er nu echt wel vanuit kan gaan dat ik door ga voor de 2e ronde en morgen zal wellicht de minst fijne dag zijn (of overmorgen) qua ongesteldheid.

Ik weet dat ik niks te zeggen heb, maar hoop toch stiekum dat ik eind mei mijn volgende ei heb en ook netjes eind juni.
    Als het zich weer uitstelt, dan mis ik straks misschien 2 keer een poging, omdat mijn donor de maand juli op vakantie is.
    Duim duim en....laat los!!

Amy, toch nog steeds spannend bij jou...duim verder voor jou!

Nu weer verder met het werk. De 8e dag en blij morgen vrij te zijn!

Groetjes,

Joos

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Jij mag altijd je verhaal kwijt Mex!!!

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Vanmorgen bij het opstaan toch even in dubio gestaan; zal ik testen?
    Hmmmm... toch maar niet gedaan, want echt, ik weet het eigenlijk al en heb geen zin in een omo-witte test.
    Gisteravond had ik een heeeeeeeel licht ongi gevoel. Dus ja....

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ongi gevoel is ook een symptoom!:D
    Moed houden hoor!!

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dank je Melanie. Lief van je.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat waren jouw symptomen een week tot een aantal dagen voor je NOD?

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, knap van je dat je niet getest hebt!! Jee wat goed meid!
    Moed houden inderdaad, ik duim heel hard voor je, hoop het zo!!

Ik ga zo even naar kruidvat, even cb digitaal halen, vergeet steeds te bestellen en zit inmiddels op dag 12! Heb ze vandaag dus echt wel nodig. Al denk ik dat het gaat duren tot ergens dag 20 ofzo. Al had ik de afgelopen dagen wel af en toe eiwitslijm.

Kom later nog weer even terug!

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ongi komt er morgen aan meiden.... Geen buikpijn, maar net bij afvegen een heel klein strengeltje bruin/rood...:(

9. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Mex ik vind het heel vervelend voor je!! Dikke knuffel van hier!

Amy wat k*t zeg dat je Ongie er aan komt ik duim nog steeds voor je!!!

Hoe is het met jou joos???

Hier alweer wat buikpijn hoop dat dit mijn ei is:)

10. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Amy, balen dat je je ongesteldheid voelt aankomen. Dat wil je echt liever niet!

Mex en Baby weer richting ei...volgende ronde!

Mijn lichaam doet zo anders als gewend. Niet echt de pijn die ik ken, geen zere borsten, bloeden breekt nog steeds niet door. Echt anders!
    Wel fijn, daar niet van, maar wel even verwarrend.
    Toch nog maar testen gedaan voor de zekerheid, maar nee...omo wit.
    Lijkt me duidelijk, helemaal prima voor nu ook.
    Bijzonder deze verandering mee te maken en mocht ik nog vaker ongesteld gaan worden, mag het van mij zo blijven gaan zoals nu.
    Wel even lastig dat door de verwarring en mijn lichaam die dan wel pijn aangeeft en dan ineens niet, ik wat moe ben en het liefst vandaag in bed blijf. Morgen zou dan kunnen, maar moet nu naar de vergadering.

Groetjes,

Joos.

11. LaMootje

LaMootje Lid

13 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist een bestelling van 12 Sensitesten geplaatst en gelijk maar betaald... Sinds moederdag menstruatie. Op naar een 3e kindje :) Mn oudste zijn bijna 13 en bijna 11 jaar. Hele byzondere gewaarwording, om weer net zo graag een posi test te willen zien, als zoveel jaar geleden ;)

De Sensitest is voor mij helemaal nieuw, het is vooral de prijs die mij bevalt. Omdat ik urine toch altijd al opvang, voor ik test, kan ik net zo goed deze nemen he? Neem aan, dat ze verder prima zijn. Afijn...tijd om naar mn werk te gaan, ook dat gaat door ;)

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, .... Niet Leuk!!
    De sensitesten helpen ons niet erg lijkt wel he?
    Nu hoop ik dat je snel ongi wordt, kan je weer verder. Knuffel!
    Hoe komt het nu eigenlijk uit met je ongi en de vakantie??

Baby, jij ook zoekend naar je ei, net als ik?
    Ik deed gisteren een test en die was nog negatief.
    heb wel weer de gevoelige testen besteld, die doe ik dan en als die knalt, dan een cb.

Joos, het kan zo zijn dat je lijf echt anders reageert omdat je bezig bent met zwanger worden. Misschien klinkt dit gek, maar zo ervaar ik het wel. daarbij let je na je ei op alles, echt, ook al doen we het niet bewust, je bent er mee bezig en zo kan je lijf dus ineens anders reageren. En, bijna geen enkele cyclus is hetzelfde, tenminste bij mij niet.
    Ik heb nu bijvoorbeeld al na mijn menstruatie vreselijk last van pukkels, om gék van te worden! Ik ben ook weer veel moeier dan de afgelopen rondes en ik weet bijna zeker dat dit te maken heeft met mijn cyclus.
    Okee, komt evengoed nog wel wat stress bij kijken, zoals afweer van mijn meisje, mijn werk, de verbouwing thuis... dus dat is ook niet fijn voor het lijf.

Heb er sowieso even goed de pest over in, het ging allemaal best lekker en dan voel ik mij nu weer zo moe als een paar weken geleden. Waardeloos, ik heb vandaag echt een slechte dag en dat terwijl ik straks, al om 14u, een personeelsuitje heb... ik hoop dat ik mij snel wat fitter voel, en anders ga ik gewoon eerder weg, het zij zo.

Mijn meisje is aan het snotteren, waarschijnlijk wel weer het begin van een stevige verkoudheid.
    Er heeft 3 weken gezeten tussen dit en haar vorige infectie....
    En echt meiden, ik moet echt weg op mijn werk, want ik heb de tranen al hoog zitten als ik dat snot zie. Wil meteen alweer van alles geven, neusspray, hoestdrank/tabletjes enz, maar weet ook wel dat dit weinig effect heeft.
    Als dit doorzet, is dit de 8e x ziek in 15 weken tijd...
    Mag ik best wel even wat tranen om laten, toch?

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O...sorry...

LaMootje.... welkom!!

14. an85

an85 Lid

9 mei 2012
    78
    0
    0
    Heey meiden ff een vraagje tussen door. Weet anders niet zo goed waar ik hem neer moet zetten. En zo te lezen hebben jullie nog al ervaring met het testen.
    Hoe en waarin kan ik het beste mijn urine in opvangen? Of hoe en waarin vangen jullie je urine in op voor het testen?
    Ik wil morgen gaan testen(voor de eerste keer) en vindt het toch best wel spannend.

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoihoi,

Oh Mex ik baal enorm. Ik wist gewoon dat het niet raak zou zijn, want ik merkte niks aan mijn lichaam. Naar mijn idee 'gebeurde' er niks daarbinnen... Als we een kleine week op vakantie zijn, zal ik denk ik mijn ei hebben, als het net zo`n cyclus wordt als deze ronde. Ik denk dan, zal ik wel of niet testen in de vakantie? Misschien brengt het een stuk rust als ik het niet doe, maar kan me voor de kop slaan als ik een ronde/kans misloop.

Vervelend meis dat je weer een terugslag hebt, en dat door zo iets 'belachelijks'. Moet je nu afwachten? Is er niks wat je kan doen?

Heel begrijpelijk meis, dat de tranen hoog zitten. En als je je meisje weer zo ziet... dat doet pijn! Sterkte!!!

@LaMootje, Welkom!
    Spannend he om er (weer) voor te gaan. In 2009 had ik hele goede ervaringen met de gewone Sensitesten. Dit keer heb ik er moeite mee om mijn ei te vinden. Ik gebruik ook Wondfo en die zijn nòg goedkoper èn naar mijn idee hetzelfde als de gevoelige Sensitesten.
    Succes!

@Baby, hoe is het meis? Al kleur op je test?

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik heb een vast bakje daarvoor in gebruik. Eigenlijk is het een klein plastic kannetje, zodat ik het aan het handvat vast kan houden tijdens het plassen:p

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, soms kan het zo'n enorme teleurstelling zijn he? Dat merk ik ook nu hoor...ei komt eraan, dus weer aan de klus, weer op die wachtbank en dan... witte test? Dat is constant zo en begin daar wel de balen in te krijgen.

Je kan het op vakantie idd loslaten, je hoort dat wel vaker he? Kom je met z'n 4tjes thuis ;).
    Je kan buiten de testen ook letten op eventueel andere signalen en wel tempen. Maar ik snap wel wat je bedoelt, je wilt die kans gewoon niet laten liggen. Anders neem je ze gewoon mee en dan zie je het wel.

An85, ik heb ook een soort plastic bakje ervoor, welke ook in de vaatwasser kan, dus geen probleem.
    Eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat je gebruikt, al is het wel handig als je iets gebruikt waar je goed in kan mikken ;)

18. LaMootje

LaMootje Lid

13 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog ff wennen hier hoor, ken het forum pas een paar dagen ;) Heb mezelf min of meer 'verplicht' om naar een zwangerschapsforum te gaan, om vast te wennen aan het idee weer hahaha. Het is zo'n enorme omschakeling namelijk. Maar goed, ik verheug me er alsmaar meer op. Nieuwe liefde, kinderen die me bijna zwanger willen kijken ;) Kriebels all over (en ik was de laatste die opnieuw wilde beginnen..)... de testen zijn vandaag verzonden, las ik in mn mail. Ben benieuwd. Rond de 11e verjaardag van mn zoon hoop ik dus niet ongi te worden (8 juni).

Ik moet nog even kijken hoe het hier op het forum aan toe gaat hoor. Waar ik iets kan zeggen, wie wie is etc. Maar...wel erg leuk om na al die jaren weer te kijken bij een zwangerschapsforum.

Overigens heb ik meerdere maatbekers en in eentje ervan loos ik mn urine hahaha. Handig, plas ik niet over mn handen heen ;)

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Buikkrampen + ongi:(

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ..... o Amy... dus toch doorgezet?? En dat vind ik NIET LEUK!!
    Hoop dat je de dagen een beetje doorkomt, gaat het wel met je?

joos, hoe is het bij jou?

Ik moest vandaag testen terwijl mijn ouders op bezoek waren. Ik was alleen vergeten minder te drinken, dus testte ik een uur later met dunnere urine. Nou ja, ik doe er straks nog wel 1.
    In ieder geval was de test nog niet positief wat ik even snel kon zien.

Vandaag een muur in het kamertje van mijn meisje opnieuw behangen en het is echt superleuk geworden! Het nadeel van behangen vind ik alleen dat je toch altijd wel wat lijmvlekken hebt, dus nu moet ik die er nog vanaf gaan halen...
    Hoop dat het lukt, paar jaar terug wilde ik dat ook doen bij ons behang en toen rulde het behang er af...:S

Deel Deze Pagina