Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hihihi Baby, als ik bij schiphol in de buurt ben dan krijg ik ook altijd zin in vakantie!! :D Mooi hoe zoiets groots zo'n effect kan hebben op een mens!

Weinig plannen vandaag, zo naar peuterdans met mijn strontverkouden moppie en verder weinig. Ik heb slecht geslapen en mijn meisje ook, dus we gaan straks samen lekker een tukkie doen denk ik.

Morgen en vrijdag werken, dan weer 2 weken vrij! Begint echt te wennen, die vrijheid. Dan in Juni/juli volledige dagen en dan is het de bedoeling dat ik weg kan, maar daar lijkt het vooralsnog niet op... zucht.

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    FF geeft ei op dag 17, dat vermoedde ik zelf ook al!

En... we zijn vandaag 4 jaar getrouwd!!

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Gefeliciteerd Mex! Ga je nog iets speciaals doen vandaag?

Of ik het werk mis? Ja en nee... Het werk op zich wel, want het was zooo ontzettend leuk! Maar het onregelmatige mis ik absoluut niet. Ik was steeds maar 1 weekend in de maand vrij en dat wilde ik niet, want je gaat op een gegeven moment dan langs elkaar heen leven.
    Ik werd in januari nog gebeld door mijn ex-werkgever. Zo grappig. Of ik alsjeblieft terug zou willen komen. hihi. Heb het even overwogen, maar het is niet zo goed te combineren nu.

Hoe is het nou met je meisje?

Hier druk daggie. Vanmorgen peutergym. Nu huisje even poetsen en dan krijg ik straks visite en vanavond ook nog een afspraak. Drukdrukdruk hihi.

4. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Mex gefeliciteerd!!

Spannend weer voor jou en ei van Bay in aantocht...Mooi!

Vanmorgen was ik even in de war aangezien mijn temp laag was wat ik anders nooit echt heb, dus maar even getest als zou dat veel te vroeg zijn voor ei in aantocht. Dan die gevoelige nu thuis en die geeft nu al een lichte streep aan. Verwarrend vind ik dat dus heb net de minder gevoelige erbij besteld. Die vorige keer toch ook goed gewerkt heeft.

Als ei later kan komen...wie zegt dat ie ook niet eerder kan komen hahaha.
    Kijk nergens meer van op lol.

NLP wil ik wel uitleggen maar kan er niet zo makkelijk de juiste woorden voor vinden. Je kan het googlelen. Ik ga deze volgen bij de Homme in Oud Ootmarsum. Heb net mijn manager een mail gedaan om dit te vertellen. Ze willen het niet betalen...prima...doe ik het zelf!
    Heb er veel zin in! Nog even wachten tot september.

Vliegtuigen....oh men...kwijl...ben gek op Schiphol. Kan er de hele dag wel rondlopen en genieten van al die energieën van de mensen en de vliegtuigen.

Ik ga weer verder, drukke week...3 slaapdiensten met een tussen en een dag erachteraan...

Tot snel en geniet van het weer allemaal!!

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Joos, je ei kan zeker eerder komen, net als dat deze later kan komen! Er is meestal geen standaard vaste dag voor, was dat maar waar!
    werk ze!

Amy, ik vind het bijzonder dat jij echt volledig voor je meisje kiest! Zelfs als je baas belt of je terug wilt komen, dat maakt dat je een hele goede stewardess bent!
    De onregelmatige diensten zou ik ook niet kunnen met een kleine. Ik vind trouwens dat als je een kindje krijgt, dat het belangrijk is dat je er veel bent. In jou geval zou het dan zo zijn dat je er vaker niet bent in het weekend. Lijkt mij vreselijk.

Momenteel lijkt het goed te gaan met mijn moppie, de laatste echte infectie was die met de antibiotica. Nu is ze wel flink verkouden, veel snot, heel veel snot en vannacht lag ze weer flink te hoesten.
    Het is nu even afwachten wat er gaat gebeuren. Ze is tot nu toe altijd ziek geweest bij welke weeromslag dan ook. Nu is het ook best extreem, van koud naar flink warm.
    Als ze dan zo hoest als vannacht, dan knijp ik 'm alweer. Maar, mijn man zei net, ze is dan wel erg verkouden, ze komt niet ziek over.

Volgende week is mijn man weg op zakenreis, ik heb dan vakantie. We proberen ons meisje nu al voor te bereiden, dat papa bijna weggaat, dat ze dan alleen met mama is maar leuke dingen gaat doen enz. Toch, als ik dat koppie dan zie, schieten de tranen in mijn ogen. Papa is nu al 2 keer weggeweest en beide keren was ze ziek.
    We zullen zien dit x en anders is er denk ik wel sprake van heimwee. Of toeval ;)??

Vandaag heerlijk het badje opgezet, ze heeft genoten en ik ook! Alleen, en dat ben ik, ik hoop niet dat ze te koud is geworden....
    Tja, die eeuwige twijfel zal door alles voorlopig wel blijven denk ik ;)

Morgen weer werken...blehhh....

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Goedemorgen meiden!

Zo, het was weer een warme nacht en de dag zal hetzelfde zijn.
    6 uurtjes werken, ik doe het rustig aan vandaag!

Vanmorgen 36.9, de templijn daalt nu al ;)! 36.9/37.1/37.0/36.9.
    4 dpo, kan nog weinig zinnigs zeggen, al heb ik wel al het gevoel dat het niet zo is. Toch voel ik mij af en toe vreemd en ik droom enorm raar. En, ik heb al vreselijk pijnlijke borsten. Allemaal symptomen van... dat eisprong is geweest. Ben benieuwd of er daarbinnen goed gewerkt wordt, word de hoogste tijd!

Tot later vandaag en rustig aan allemaal!

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Wat een weertje weer vandaag he meiden?
    Heerlijk badje in de tuin gezet, wat een lol:)
    Net nog even gauw boodschapjes gedaan, want het is toch wel heel lekker weer om te gaan bbq-en! Mmmmmm....

8. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    heey dames,

hier werd ik vannochtend erg vrolijk van en dat op cd 19 :)

Attached Files:

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Super Baby!!! Klussen maar!!!:p

10. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Wat een heerlijk weer toch weer hè!
    Gister een dagje gewerkt kleine man heeft het leuk gehad op kdv
    Nu tot donderdag lekker vrij:) genieten van het weekend!
    Gaan jullie nog wat leuks doen? Wij gaan het weekend druk aan de klus Hihi :D morgen gaan we met z'n 3en bbqen en zondag Bij mijn schoonouders!
    Ik was erg verrast dat mijn ei al komt!
    Oh ja nog een vraagje als je kortere lf hebt kun je dan ook eerder testen?
    Mijn nod zou 9 juni zijn met een lf van 14 maar heb een lf van gemiddeld 11/12
    Ik ga 9 juni met collega's naar Walibi dus wil dan wel graag weten of het raak is!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Nou Baby, daar zou ik ook vrolijk van worden van zo'n test! Super meid, flink aan de bak dus!
    Wat heb jij een duidelijke cb digitaal zeg, bij mij is dat tweede streepje echt helemaal niet zo donker geworden, wel kwam de smile, maar het teststreepje is nu nog nauwelijks zichtbaar!

wat testen betreft, je moet eigenlijk je langste lf aanhouden, maar het kan geen kwaad om bijvoorbeeld op 10 dpo al een keer te testen. Omdat je naar een pretpark gaat kan ik mij voorstellen dat je het wilt weten, dus dan zou ik gewoon een testje wagen.

Ik was vandaag wat aan het opruimen op school, kwam er stiekem een leerling naar binnen en liet mij keihard schrikken! Echt hoor, het is een heerlijk kind en ik kan veel hebben, maar nu was ik echt boos, heb ook gezegd het dit keer niet grappig te vinden.
    Meteen spookte door mijn hoofd of het geen kwaad kan mocht het eventueel wel gelukt zijn, of zo'n enorme schrikreactie kwaad kan voor een succesvolle bevruchting, reis, innesteling enz.

weekendplannen? Manlief op zakenreis, dus ben alleen met mijn lieve grietje. Schoonmoeder dringt zichzelf op, ze kwam gisteren even langs en ipv het aan mij te vragen steeds maar aan mijn meisje vragen "kom je van de week nog langs bij oma?" "kom je een keer bij oma eten?" Zowel ik als man reageerden niet, want vraag het dan aan mij. Maar aan mij vraagt ze het niet, nee, dan is het een mededeling. Ik met mijn stomme kop ging er weer op in, en op een gegeven moment, nadat ik had gezegd zelf te bepalen wat ik doe, en zij maar door bleef zeuren, zei ik "ja en nu is het klaar.... klaar nu!"
    Kortom, ik ga dit weekend niet naar de schoonfamilie ;)!

Gewoon, lekker rustig aan doen, genieten van de vakantie en we zien wel wat de dag ons brengt, nietwaar?

12. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

baby, mooi dat je piek eerder is. Spannende tijd weer!

Ik heb getest met de gevoeligere en minder gevoeligere. De eerste geeft al een streep aan die duidt op bijna piek en de 2e is wit.
    Ga elke dag gewoon testen, want heb gevoel (of de hoop?) dat mijn ei eerder komt als vorige keer.

Verder gaf mijn donor vanmorgen aan een weekje in juni op vakantie te zijn. Vanaf 4 juni....Mocht mijn cyclus deze keer net zo lang duren als de laatste keer, dan pak ik 3 juni nog als kans want zou dan rond de 5e juni piek hebben. Spannend wel!
    Maand juli is donor weg dus dan slaan we die over. Dus hoop ik op nog een kans in juni of misschien wel eind mei. Who know's ;)

Weekend plannen/pinkster plannen? Werken werken werken.
    Met kan op maandag vrij, ligt eraan hoeveel jongeren er op de groep aanwezig zijn.
    Nu nog even een uurtje thuis en dan richting werk, slaapdienst.

Groetjes en een fijn weekend allemaal!

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Fijn hoor Baby. Geen kansen onbenut laten:p Ik duim voor je, doe ik voor jullie allemaal!

Mex, als je ergens of van iemand heel erg schrikt kan je daar inderdaad heel boos om worden hihi dat begrijp ik heel goed. Ik herken het dat je je druk maakt. Ik had de vorige ronde ook zoiets, maar dan dat ik me rond eisprong heel druk had gemaakt om iets. Ik wond me op en dacht: o jee... straks is dit niet goed voor ei of evt innesteling... Nog een voorbeeld. Toen ik heel pril zwanger was in 2009, was ik alleen thuis. Manlief was met vrienden op stap en ik lag op tijd in bed. Ik was in slaap gevallen en op een gegeven moment werd ik wakker. Het was heel donker in de kamer en de deur van de slaapkamer stond open. Ik zal het wel gedroomd hebben (ik had mijn ogen open dat weet ik zeker) maar het leek zoooo werkelijk. Ik zag in het donker iemand op me af komen (een schim) met uitgestrekte hand. Ik heb nog nooit zo hard gegild. Wat was ik geschrokken zeg. Ik maakte me enorm druk of dit kwaad kon voor de baby. Ik was nog zo pril zwanger...

Ik moest even lachen om je schoonmoeder verhaal hoor hihi. Sorry. O ja wat kan je je dan irriteren he. Zoiets is eerder afdwingen, want je meisje wordt lekker gemaakt en dan kan je toch geen nee meer zeggen denk je dan?!? Ik begrijp je reaktie;)

En Joos, ik hoop voor je dat je ei snel komt!! Ik duim!!

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hihihi Amy, lekker verhaal! Ik moet straks nog slapen ;)!
    Jee wat eng zeg, wat zal jij geschrokken zijn!! Maar het is een goed verhaal om mij gerust te stellen!

Ja, mijn schoonmoeder speelt het via mijn dochter, ipv het rechtstreeks te vragen. Ik vind dat zelf echt absoluut niet kunnen, want ons meisje kan er helemaal niets mee en ik vind het ook een stukje mijn meisje tegen mij opzetten.
    Ach, ik kan een boek schrijven over mijn schoonmoeder. Een vriendin van mij zegt weleens schoonLoeder, hahahaha!

Joos, hopelijk kun je deze kans nog benutten en komt je ei voor de donor op vakantie gaat! dat zou wel fijn zijn! Succes en hopelijk snel een mooie ovutest voor je!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Vanmorgen 36.8 op 6 dpo.
    Ik heb deze ronde blijkbaar een hele lage temp, al vind ik het maar vreemd dat de temp per dag lager wordt.

Ei 36,6, toen 36.9 / 37.1 / 37.0 / 36.9 / 36.9 / 36.8 ;)

Het gemiddelde vóór ei was 36.7, de coverline heeft FF op 36.75 gezet, dat is dus slechts 0.05 lager dan die 36.8.
    Laag dus, maar waarom ik dan zo slecht slaap en zo vreemd droom is mij een raadsel, want dat doe ik namelijk altijd als de temp hoger is, 37.1 zo'n beetje.

Whahahaha.... zou er bijna een test tegenaan gooien, op 6 dpo ;), maar dat doen we natuurlijk niet he? Gekkenwerk.
    Heb overigens wederom het gevoel wat ik ook de afgelopen rondes had, dus trek je conclusies...

Mooie dag weer, nog leuke plannen of rustig aan?

Ik ga zo even naar AH, man heeft gisteren al boodschappen gehaald, maar wat dingen vergeten, daarna misschien even de stad in voor muggenzalf en anti-mug.

Mijn meisje heeft allemaal kleine bultjes/uitslag in haar gezichtje.
    DE grotere bultjes zijn wellicht muggenbeten, maar de rest? Misschien van de zonnebrandcreme?

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Helleu,

even vanaf mijn werk. Heb het een keer rustig, lekker!

Hele week al temp rond 36,4...vanmorgen uurtje eerder dan anders 36,7! Schrik dan toch wel, want dacht even...ei geweest???
    Uurtje later lag ik nog wakker, dus meer op gewoonlijke tijd getempt.
    Toen was ie 36,6.
    Nou goed, even niet mijzelf de kop gek maken....heb nog geen test positief gehad, dus zal wel door het weer komen...
    Tis een onwijs warme kamer vergeleken met mijn kamer thuis...:(

Een klein beetje vind ik het wel weer spannend of mijn ei dit keer op tijd in aantocht is...Probeer het verder los te laten en te genieten van wat is!

Ik wens iedereen fijne pinksterdagen en succes met alles!

Groetjes,

Joos.

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Joos, laat je echt niet gek maken door je temp vóór je ei, echt niet! Alleen in combi met een positieve test kan het wat zinnigs zeggen en na je ei is je temp eigenlijk veel belangrijker!
    Je temp is afhankelijk van zoveel factoren, van hoe je slaapt, hoe je je voelt, van de omgeving enz enz. Dus maak je er niet teveel zorgen om, je hebt de vorige maand ervaren dat het niets zegt dat het nu iets hoger was.
    Werk ze!

18. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    VRAAG: ik had 2 soorten pakketen gekocht van ovulatietesten sensitest. Ik heb eerst kleine gebruikt en dan grotere ( een type wel hetzelfde).
    Maar eerst had ik dus een groene sticks en die werkten perfect: het controle streep gewoon duidelijk heel donker en ovulatie donkerder etc.
    Nu heb ik een wit-roze kleur en controle streep is bijna niet te zien en ovulatiestreep ook heel erg nihil terwijl ik ovulatie wel heb!

Help! wat is het verschil en waroom en wie heeft het meer!
    En hoe kan ik het in toekomst voorkomen bij bestelling!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Piccolina, dit is eigenlijk het probleem wat ik en Amy ook hebben met die gewone testen van sensitest.

Wat ik lees en hoe ik het begrijp is dat je nu die testen hebt die wit/roze zijn, de letters LH zijn roze, toch?
    In 2009 waren die voor mij prima, nu kan ik er mijn ei niet mee vinden, en ook bij mij werd de controlestreep niet echt heel duidelijk.

De groene die jij hebt gehad, die ik nu ook heb, zijn de sensitive testen van sensitest. Die zijn veel gevoeliger en geven in jou geval beter je piek aan dat de gewone.

Je kunt op de site van sensitest ook zien hoe de gevoeligheid is, aangegeven door soort 'druppels'.

waarschijnlijk is het dus zo dat die witte, normale testen van sensitest bij jou ook niet goed je piek weergeven en ben je aangewezen op gevoeligere testen.

Ik heb deze ronde ook testen van clearblue gebruikt en ook deze gaf geen hele duidelijke teststreep, wel een smile, maar als ik die test als dipstick had moeten aflezen, had ik die test beschouwd als negatief.

Zo, lang antwoord, hopelijk heb je er wat aan!

20. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Piccolina, helemaal met Mex eens. Ik kon in 2009 met de gewone ook goed mijn ei vinden en nu niet... Ik heb met die groene wèl mijn ei kunnen vinden! Vreemd, maar ik geef de voorkeur aan de groene.

Share This Page