Hee dames, Heb even een vraagje doe al 2maanden ovu testen van sensi gebruiken en vind ook zo mun ei.. Echter heb ik nu al 2 dage iets vreemds aan de hand.. De controle lijn is er op de test en ook allerlei andere dunne smalle lijntjes zo'n 4 verdeelt naast de controle streep.. Iemand idee wat dit kan zijn?? Heb dit 2 dagen achter elkaar nu gehad.. Groetjes L89
L89, dat is wat LadyLaura ook schrijft, persoonlijk denk ik dat die testen niet goed zijn. Sensitest inlichten, nieuwe aanschaffen (andere!) en er verder weinig aandacht aan besteden is denk het beste. Met deze zal je je ei niet goed kunnen vinden. Succes!
Heb ff terug gelezen en zien er indd het zelfde uit als Ladylaura.. Mmmm ga dan sensitest toch maar even inlichten krijg ik mss nieuwe... Thnx...
Lady laura... wat hadden ze tegen jouw gezegd over deze testen... Jouw laatste 2 testen zien bij namelijk er ook zo uit...
L89, sensitest mailen is het beste wat je kunt doen, aangezien daar het probleem ligt! Succes ermee! LadyLaura, ben je wat wijzer geworden vandaag? Amy, jou meisje momenteel ook lang wakker 's avonds? Hier mijn meisje ook. Gisteren was ze 's morgens om 8.30 wakker en besloot ik haar de hele dag wakker te houden, om 19.30 ging ze naar bed en ze sliep meteen. Vanmorgen 7.10, voor 13u in slaap, 14.10 wakker. 19.50 naar bed en ik heb haar net nog een kus gebracht omdat ze nog hele verhalen had !
hahaha Mex, ons meisje bespreekt de hele dag nog met haar knuffels. Als ik mijn bedje ruik, slaap ik snel hoor Vandaag heerlijk wezen shoppen voor de vakantie. Oh ik heb zo`n zin in de vakantie zeg. Wat kan een mens daar naar toe leven he Wanneer komt je man weer thuis meis? Nog krampen gehad? Ben je er al uit hoeveel dpo je precies zit?
Amy, ja hier ook, hele verhalen tegen haar knuffels heeft ze dan! Eigenlijk ook echt schattig, om eerlijk te zijn! Nou en of een mens naar de vakantie kan toeleven! Nog even meid, dan ben je in het zonnige zuiden! Heerlijk, al zal ik je hier wel missen! Mijn man komt zaterdag weer thuis, duurt dus nog even. Ik heb inmiddels 5 avonden achter elkaar gekookt voor ons en toen ik vanavond macaroni at en zowel ik als mijn meisje het niet lekker vonden, heb ik besloten dat we morgen naar de Febo gaan en lekker een patatje gaan eten. Ik denk dan wel in de middag en dan 's avonds lekker een broodje. Ik ben altijd een beetje futloos als het om eten gaat, dus ik ga ons morgen maar eens verwennen Nee, ik heb geen krampen meer gehad. Bijna jammer, om eerlijk te zijn. Ik had na eisprong ook al heel snel pijnlijke borsten, die zijn ook minder. Is er nog wel,maar minder. Volgens FF is mijn gemiddelde LF 15 dagen. Dat zou dan betekenen dat vanaf dag 17 ei, nu 9 dpo, dat ik nog een dikke week heb te gaan. Ik denk dat het wel verstandig is om daarvan uit te gaan, anders is de kans, als ik test, heel groot dat ik veel te vroeg test. Maar dat durf ik niet, want jij kijkt mee over mijn schouder !
L, Ik heb Sensitest gemaild waarnaar ze me 12 gratis testen stuurden voor het ongemak..daarna ben ik nog een keer terug gemaild en zeiden ze dat na overleg wellicht dit toch wel positieve testen kunnen zijn. In mijn geval geloof ik dat ook wel, omdat ik nu ongesteld ben...dus dat zou qua tijd wel kunnen kloppen. Maar wat Mex zegt is ook zo, het is niet goed en klopt ook niet...ik ga ze daarom nu even niet meer gebruiken..teveel onduidelijkheid naar mijn idee... Mex, Tja, ik heb te maken gehad met een erg vriendelijk, lieve gyno die alle begrip had. Ik heb een erg ingewikkelde med geschiedenis en zij gaan nu een hele rits onderzoeken doen...morgen moet ik alweer terug nog niet veel wijzer, maar wl in goede handen denk ik
Goedemorgen! LadyLaura, succes weer vandaag! Hopelijk woon je niet al te ver van het ziekenhuis, anders ben je veel aan het reizen. Maar, wel fijn dat je zo snel weer terug kon! Baby, hoe is het op de wachtbank? En je temp? Amy, heb je al een opbouw in je test? Word het klussen op vakantie ? En Joos, heb je al duidelijkere testen? Ik tel hier de dagen weg, vandaag 10 dpo en 37.0. Dat was dag 20 voor het laatst, daarna steeds 36.8/36.9. Ik zit nu op cd 27. Dus kon ik het niet laten vanmorgen, weliswaar weer een ovutest, maar toch. Ik die dipstick erin, kijk en zie dat er een soort van scheurtje/ groefje in de stick zit, precies ter hoogte van waar de teststreep moet staan. Kortom, ik kan er niets mee, want de meeste kleur zit daar nu boven. Ik heb geen last van mijn borsten, geen blauwere aders, ben na 2 dagen kramp en niet te genieten gewoon weer gezellig, merk helemaal niets nu. Okee, op wat krampen na, maar hee, dat heb ik rond ongi ook altijd. Straks tegen 11u even wat afleiding zoeken, hoesttabletjes van vsm halen voor mijn moppie. Het weer is anders he? Dan is het meteen merkbaar. En, daarna gaan we lekker een patatje eten, die zit tegenover de DA, dus komt dat even goed uit!?!
Uhm... Mex, dat groefje betekent waarschijnlijk dat je nog niet mocht testen Vervelend he meis, kan je dus niks mee... Gisteren een testje gedaan, want ik heb heeeeel veel afscheiding, maar het streepje was erg licht. Vandaag weer veel afscheiding, dus misschien vanmiddag nog eens testen?! Ik denk zelf dat we in de vakantie aan de klus mogen Ik ga jou ook missen hoor Mex! Absoluut! Fijn om zo te kletsen. Na de vakantie ga ik alles terug lezen! Wat leuk dat je er op uit gaat met je moppie. Ik zat te denken om vanmiddag naar de kinderboerderij te gaan,want vandaag is het nog mooi weer dus nog even van genieten. Vanmorgen naar peutergym geweest. Het was de laatste keer,want er is al een zomerstop. Ik hoop meis dat je snel meer duidelijkheid hebt en ik hoop nog meer dat je binnenkort een positieve zwtest in handen hebt!
Haha hier rustig op de wachtbank hier temp op 3 dpo 37.0 dus netjes ben echt heel benieuwd ik ga 9 juni naar een pretpark met collega's wat moet ik dan zeggen als het wel raak is? Hier vandaag id kaart voor me kleine man laten maken de foto is leuk geworden en hij deed het heel goed had ik niet verwacht maar vond het allemaal erg interessant Ligt nu lekker in dromeland Mex wel een mooie temp hoor voor 10 dpo ben ook heel benieuwd ik duim hard voor je! Wat sneu voor je meisje dat ze zo snel last heeft van de weerwisseling! Amy nou dat word dus een gezellige vakantie! Hopen ook voor jou snel op een positieve ovutest! Ik kan heel goed mijn ei vinden met de ovutestjes van zwanger& kids zijn ook goedkoper dan sensitest daarnaast gebruik ik ook clearbleu Wel raar die sensitest testjes van de andere dames misschien toch maar over gaan op andermerk!!
Hoihoi, hier beetje spanning....oh als de testen het maar weer doen. Stom eigenlijk want elke maand heb ik makkelijk mijn ei kunnen vinden. Zit op cd 14 en streep was toch wel wat lichter op de test als gisteren. Maar niet knal zoals ik gewend ben. Stiekum (niet dus) test ik de avond met de gewone testen voor de zekerheid. Wel vervelend het gevoel van...komt het deze keer wel net zo duidelijk door als andere maanden. Mijn temp schommelt enorm! Dan 36,3 gister, vandaag 36,6. Ga er maar vanuit dat de temperatuur buiten en in mijn slaapkamer daar ook een rol in hebben ofzo. Andere maanden was dit heel anders. Maakt me weer wat onzeker en ik heb zo'n zin in een volgende ronde! Ga bijna denken andere testen te halen...maar weet dat ik dat afgelopen maand ook had en toen toch ook nog ei gevonden. Mijn donor is weg van de 4e t/m de 7e juni. Dus blijf duimen dat piek net ervoor of erna is en niet er midden in... Dus Amy ik hoop dat je een fijne vakantie hebt en je piek goed en duidelijk kan vinden. En ik geloof 2 op de wachtbank. Spannend! Mex: waarom ovu testen rond deze tijd? Wat zou je daarop af kunnen lezen dan? Die snap ik niet helemaal. Doeidoei, ik ga genieten van mijn vrije middag/avond. Lekkah!
Juu, ik zie inderdaad dat de testen van zwanger en kids goedkoper zijn maar lijken onwijs op die van sensitest. Die stripjes met die groene uiteinden, zijn die niet gewoon hetzelfde als die van sensitest? En is de midstream ook net wat gevoeliger als die sripjes? Groetjes!
Amy, dat dacht ik ook meteen.... zie je wel, dat groefje is het wijzende vingertje Wanneer ga je eigenlijk weg? Misschien dat ik voor die tijd al zekerheid kan geven, dan hoef je niet zo lang te wachten Baby, je hebt een mooi ei gehad en nu maar hopen dat ze hun best hebben gedaan! Wat betreft dat pretpark, als het wel zo is, dan zou ik zeker dan nog niets zeggen. Het is dan nog zo pril. Al begrijp ik je wel, want wat zeg je vanwege alle attracties? Weet je, zo pril, volgens mij mag alles dan nog wel, alleen is het je eigen gevoel dat je het niet wilt. Dan zit er maar één ding op en dat is zeggen dat je niet durf, of dat je niet lekker bent, de nacht hebt gespuugd enz enz. Je zult dan dus een leugentje voor eigen bestwil moeten verzinnen. Joos, het kan heel goed dat nu je temp schommelt hoor, eigenlijk is dat wel heel gewoon en niets mis mee. Ook al was dat ervoor niet zo, maar nu ben je er meer mee bezig dus valt het je ook meer op. Ook testen kunnen verschillend zijn, de ene dag wat lichter dan de andere, dat heeft Amy ook gehad, maar kwam ook helemaal goed. Die testen zijn juist gevoelig voor veranderingen. Je urine kan iets minder geconcentreerd zijn, je kan de stick iets te kort in de urine houden enz enz. Daarom is het volgen van een vaste structuur zo belangrijk, je kan wel iets afwijken, maar niet teveel. Nu ovutesten? Ach, dat is leuk! Nee, een ovutest kán ook hcg detecteren. Dat is dan een goedkope manier om te testen . In 2009 deed ik, toen wist ik nog zo weinig, voor de gein een ovutest aan het einde vd cyclus. Dat was een gewone van sensitest, die werkten toen nog prima bij mij. Die werd zo goed als positief en toen heb ik een zwangerschapstest gepakt en met trillende handen gedaan! En ja, zwanger! Vandaar dat ik nu aan het einde vd cyclus niet te houden ben als ik nog ovutesten in huis heb. Ik had ze beter aan mijn man mee kunnen geven, , dan had ik ook de verleiding niet gehad. Maar in 2009 was het dus met een gewone, nu heb ik de gevoelige en die laat echt altijd wel een streepje zien. Ik heb die van vandaag, zover dat kon, vergeleken met vorige rondes, maar er is niets anders dan anders. Alle rondes had ik wel een duidelijke teststreep erop staan. Het enige wat ik wel kan doen, is een cb digitaal, die is 'normaal' en daar kan ik wellicht wel wat mee. Maar uiteindelijk is een zwangerschapstest doen gewoon het beste. Wit is wit, roze is roze. Geen (of weinig) twijfel over mogelijk.
Baby, ik hoop dat je temp zo mooi hoog blijft! Het mòet echt een keer gebeuren dat er iemand van ons zwanger wordt Mex, lief van je dat je zei dat je me gaat missen Zondagochtend gaan we weg. Kom op met die KNALtest!!!
Amy, dan heb ik nog even! Dan denk ik dat ik lekker niet ga wachten tot dinsdag, maar één dezer dagen gewoon maar een test waag. Ik heb toch geen idee wat mijn LF doet deze ronde. Ik kan nu op 3 dagen voor NOD zitten (LF 13), maar kan ook op 6 dagen voor NOD zitten (LF 16) Zaterdag komt man thuis, het zou toch echt geweldig zijn als ik hem een mooi cadeau kan geven nietwaar? Merk wel dat ik er deze ronde veel mee bezig ben. Misschien wel door die nacht met gigantische kramp. Ik weet het niet, maar weet wel dat het knap lastig is om er zó mee bezig te zijn, want o hemel, wat zal een witte test dan een teleurstelling zijn zeg!!
Mex hoe was je patatje vanmiddag?? Wat me een beetje opvalt is dat ik vanaf vannochtend een soort lichte zeurende Ongie kramp heb en mijn borsten zijn duidelijk aanwezig herkennen jullie dit?
Baby, ja, dat herken ik wel. Ik had ook heel snel na ei behoorlijk gevoelige borsten en dus die enorme kramp. Maar om eerlijk te zijn zegt dat volgens mij helemaal niets hoor, er gebeurd namelijk van alles daarbinnen, ook als er niet geklust is, dus ja, het blijft altijd de vraag wat het is. Daarbij, als het al zo vroeg zeurt...Ik denk altijd maar, gevoelige borsten horen erbij na eisprong, dus als ik die dan weer heb na ei, is er gewoon alleen een ei, verder niets. Klinkt misschien niet optimistisch, maar zo denk ik er over. Hoeft natuurlijk niet he? O, het was zo gezellig vanmorgen! We gingen om 11.30 naar de stad, toen eerst even naar de winkel en toen we klaar waren wilde ik nog even ergens heen, zegt ze "tatje eteh mama!" Maar ik vond het nog even te vroeg, dus uiteindelijk weten te rekken tot 12u. Had een normaal patatje met besteld, en een leeg bakje voor mijn meisje, daar patatjes in gedaan, met saus. Smullen! Ze zat zo schattig te dippen en dat gezichtje, heerlijk! Dáár doe je het voor he?
Geweldig Mex. Wat kan je daar van genieten he Wij hebben hier bij het winkelcentrum een waterpartij en ze mocht even lekker met haar handjes het water voelen. Vond ze geweldig! Helaas stopte het steeds na een minuut of 2 met spuiten. Maar goed, toen kon ik even naar de winkel waar ik naartoe wilde en toen we buiten kwamen begon het weer te spuiten. hup ernaar toe en weer na een kort poosje was het spuiten alweer afgelopen haha. We zijn ook nog eventjes naar de kinderboerderij geweest. Was gezellig!!! Baby, ik herken het ook wel hoor. Ik heb altijd na mijn eisprong gevoelige borsten. Ik denk ook, hoe jammer ook, dat het helaas nog helemaal niks zegt nu... Succes met wachten meis!
Amy,het is zo leuk hoe kinderen van dingen genieten wat voor ons al de normaalste zaak van de wereld is! Eigenlijk leren ze ons weer genieten he? Heerlijk dat ze zo kan genieten van die waterpartij! Morgen met een vriendin de stad in en even lekker eten, dan even niets thuis, merk dat deze dagen er wel in hakt. Twijfel nog of ik morgen of vrijdag toch een testje ga wagen... Aan de ene kant zie ik er tegenop, aan de andere kant zet het me meteen met beide voeten op de grond, want ik maak mezelf anders alleen maar gek