Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik zal niet wijzen met mijn vingertje of 'boe' roepen hihi, je 'mag' testen:p;)

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahahahahahaaaa!!!! Amy, die is leuk!!

Vannacht nergens last van gehad en als ik eerlijk ben heb ik nu gewoon heel sterk het omowitte gevoel. Daar waar ik in het begin 'klachten' had, heb ik nu niets. Wat voor mij gewoon een heel duidelijk teken is, is dat mijn borsten gewoon helemaal hetzelfde zijn, zelfs als ik mijn beha afdoe voel ik niets. :)

Vanmorgen met ochtendurine eerst maar een ovutest gedaan, die bleef de eerste 2,3 minuten zo licht dat ik mijn urine door de wc heb gespoeld.
    Toen naar boven, dochter uit bed gehaald en test op nachtkastje gelegd.
    Toen keek ik weer, zag ik dat de test weer aan het doorlopen was en dat terwijl ik de test zelfs een paar seconden korter in de urine had gehouden.
    Ik kan nu even 1 conclusie trekken, ik denk dat als ik ze nodig heb, de volgende ronde even geen sensitest ga gebruiken, want die doen raar.

Maar,uiteindelijk is deze ovutest donkerder dan die van gisteren, er staat een flinke streep. Maar hee, had ik dat niet wel vaker aan het einde vd cyclus? Kortom, ben nog geen steek wijzer ;)

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    De rest van de ovutesten en de zwangerschapstesten gaan de kast weer in, ik heb voor mijn eigen rust een test gedaan en die was omowit. Op naar de volgende ronde! Ik weet, 11 dpo kán te vroeg zijn, maar dat denk ik niet. Was een 2v5 test van KV en die zijn goed, dus laat dan de ongi maar weer komen.... zucht :(

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Je gevoel heeft het vaak goed... Toch hoop ik heel erg dat je te vroeg getest hebt! Ik blijf nog even duimen hoor!

Ik ben vandaag absoluut niet vooruit te branden. We hoorden ons meisje vanmorgen babbelen en manlief keek op zijn telefoontje om te kijken hoe laat het was. 5.15u Oke, dus ik maar even naar de wc. Ik zei: Ik vind het wel heel licht voor deze tijd hoor! Toen keek ik op de wekker en zag dat het half 8 was. Telefoontje van mijn man heeft de laatste tijd wel vaker kuren. Hij schrok,want hij stond nu een uur later op dan normaal... Hierdoor was ik ook zo van slag, dat ik abrupt wakker ben geworden en kan niet op gang komen. Net met m`n meisje even Zappelin gekeken en lui gedaan. M`n ogen vielen steeds dicht op de bank, dus maar even laptoppen hihi.

Wat een somber weer zeg. Ik vond het afgelopen dagen veel beter:p

Tot later meiden!

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

Mexi ik blijf duimen, je weet nooit. Al heeft valse hoop geven ook geen zin. Ga je nog een andere dag testen?

Mijn test vandaag stukken donkerder. Nog net niet de knal die ik gewend ben dus ga straks nog een keer testen maar dan met de minder gevoelige.
    Spannend wel!
    Ik ben van vorige maanden gewend dat als ie knal is, dat ie ook gelijk knal wordt. Vandaag was dat nog niet gelijk het geval.
    Heb donor al ingelicht want moet morgen werken van 9-19 en daarna uit eten. Dus geen tijd tussendoor...dus hoop eigenlijk op morgen een knal zodat hij hopelijk zaterdag deze kant op kan komen.
    Ik kijk nog even of ik morgen mijn dag met de tussen kan ruilen...
    Dan maar niet uit eten, baby maken gaat voor..haha.

Groetjes en wordt vervolgt!

6. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Pfff...

Even lastig...donor is deze dagen erg druk.
    Wist ik wel, maar dacht dat hij weekend wel deze kant op kon komen.
    Helaas is dat niet zo en we zouden zondagmorgen die kant op kunnen.
    Mijn piek is nu nog niet volledig aanwezig. Dus das in dit geval gunstig.
    Want de minder gevoelige geeft zo licht nog aan, dat ik gok op morgen volledige knal testen...(liefst natuurlijk overmorgen)

Oh men, wil deze kans eigenlijk niet missen omdat volgende maand hij op vakantie is!

Wat denken jullie....als morgen testen knal zijn....Zondag poging wagen?
    Of zonde van mijn tijd?

Moest wel even traantje wegpinken omdat ik nu merk hoe afhankelijk ik eigenlijk ben van de donor. En als het dan zover is en hij kan toevallig niet is dat wel even balen!
    Positief...mooi dat deze cyclus meer normaal lijkt te zijn, aangezien het vandaag dag 16 is!

Hoor graag jullie mening!

Groetjes,

Joos.

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi Joos,

Ik denk, maar ik kan het natuurlijk mis hebben, dat als de gewone sensitest nog heel erg licht is, je piek nog niet morgen is... Het kan snel gaan hoor, maar mijn ervaring is dat ie dan morgen nog niet knalt en je meer een 'aanloop' in de testen zal zien voordat je je piek ziet.
    Het wordt spannend meis! Heel veel succes gewenst en ik hoop dat je deze ronde nog goed kan benutten.

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Amy, ook ik kan moeilijk wakker worden vandaag, maar dat komt omdat ik slechts 4u slaap heb gehad vannacht... De weeromslag kent zijn tol, mijn moppie heeft de hele nacht liggen hoesten, ik word er zo verdrietig van dat ze gewoon niet tegen verandering van weer kan... :(

Als je zo gewend bent om een vaste tijd wakker te worden en je zo abrupt uit je slaap wakker wordt, hou je dat meestal de rest van de dag he? Gelukkig is het weer slecht, dus mag je vandaag lekker een luie dag hebben!

Joos, ik zou de kans wel meenemen. Morgen of overmorgen een goede positieve test en dan is zondag een goede dag. Maar dan nog, ik zou het zeker doen, goed zaad kan lang overleven, soms zelfs langer dan 72 uur.
    Ik denk, dat als je die kans niet neemt, dat je spijt krijgt dat het het toch niet hebt gedaan. je weet, de kans is dan wel klein, maar de kans is er wel. Doe je het niet, is er zeker geen kans.

Nee, ik ben niet van plan om te gaan testen. Ik laat nu de ongi komen en als die er dinsdag nog niet is, dan wil ik het nog wel eens gokken.
    Vanmorgen was temp 36.9, dus zakt alweer, al zegt het nog niet zoveel, aangezien ik al meer dagen 36.9 had.
    Maar wat ik al eerder zei, ik had echt een heel goed gevoel, en ineens was dat weg, totaal verdwenen. Zo goed was het niet eerder, dus ik denk persoonlijk dat er misschien wel wat gebeurde, maar het niet goed innestelt ofzo.
    we zien wel.
    Ik ben vandaag wel erg teleurgesteld, door de moeheid ook meer huilerig en ben er wel even klaar mee. Maar ik weet ook dat ik gewoon weer doorga en nu weet dat ik ongi ga worden, dan komt dat niet als verrassing.

En ja, misschien heb ik te vroeg getest, 11 dpo met een gemiddelde LF van 15 kan aan de vroege kant zijn, dat zou inclusief vandaag 5 dagen voor NOD zijn, maar denk dat het omowit blijft.

Vanmorgen even met een vriendin de stad in geweest,toen was het nog lekker weer. Klam, dat wel, maar de temperatuur was lekker. En nu? Koud, nat, wind, bah! Ben drijfnat geregend op de fiets naar huis en omdat het al snel begon te regenen is de helft niet gelukt in de stad. Wilde nog ondergoed voor mijn moppie, heb nog een bon voor luiers bij Etos, niets daarvan gehaald. Morgen dan maar weer een poging en anders is het jammer, het loopt niet weg.

Man, wat ben ik weergevoelig zeg, niet te geloven. Het is donker, somber en nat en hoe voel ik mij...juist, donker, somber en huilerig... Okee, de nacht werkte ook niet mee, maar ik ben gewoon weer zo moe..... En dan meteen weer die gedachte dat ik volgende week gewoon weer dagen van 8u moet werken... Nou ja, schouders eronder en weer verder....
    Ik ga even stofzuigen, misschien helpt het ;)

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoi,

ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ga niet meer testen vandaag, want morgen lukt het gewoon niet naar Den Haag te rijden ivm werken.
    Zou alleen maar teleurstellend zijn.
    Grappig eigenlijk wel dat toen ik in februari begon, ik gewoon elke dag 1 test deed. Was ie net niet, dan de volgende dag pas weer.
    Dat naieve (schrijf je dat zo?) ben ik wat kwijt geraakt nu ik er verder mee bezig ben.
    Als ik dan deze lichte test had, deed ik morgen weer een test.
    Dus dat ga ik nu ook doen, ongeacht of de sensitieve test al heel dichtbij aangeeft. Die heb ik vorige maand pas voor het eerst gebruikt dus wie weet houdt ik dat morgen nog aan tot de echte piek.

Begin er al in te zakken. Was even van slag van het gevoel van afhankelijk zijn en gewend zijn alles zelf te doen.
    En daarbij het gevoel van teleurstelling en wat spanning...poeh!

Ik weet dat ik vaak iets goeds kan voelen, maar onderweg daarnaartoe dat ik vergeet dat op die weg van alles tussen kan komen. Gelukkig herken ik dat nu en wordt ik er wel rustiger door.
    Ik weet dat het goed gaat komen, is het niet deze keer dan wel een andere keer. Maar daarin geloven en vertrouwen....valt niet altijd mee.

Hou jullie op de hoogte!
    Thanks for listening!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, dat is echt goed hoor, morgen weer testen.
    Het gaat echt niet zo hard dat je vandaag ineens je piek hebt, echt niet! Ik heb inmiddels genoeg ervaring dat dit niet zal gebeuren, dus doe je er goed aan (ook voor je rust) om morgen weer te testen.
    En meid weet je, als de test morgen of zaterdag positief is, dan is zondag een prima dag!

11. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Ja echt? Dat zou fijn zijn!
    Heb net ook met donor afgesproken dat we zondag die kant op komen.
    Wel weer even vreemd bij hem in huis ipv bij ons thuis.
    Maar niet meer geheel onbekend omdat ik al eens geweest ben.
    En mijn vriendin kan deze keer mee!!

12. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Heb nog wel even gekeken naar wat de temp laatste maanden gedaan heeft. Die ging pas 3e dag na piek omhoog. Dus als dat nu weer is...en morgen is misschien echt de piek...dan binnen 3 dagen zal goed zijn om te proberen.
    Zaad kan wel goed blijven maar als sprong zondag is..is de kans inderdaad wat kleiner...
    Maar door jullie ervaring en reactie voel ik me nog weer wat beter.
    Hier ook regen af en aan. Wil nog even stad in, maar moet wel even in de lucht kijken.

Liefs.

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Even een vraagje, ik heb nu ongeveer 2 dagen een zeurderig gevoel in de onderbuik zowel links als rechts. Mijn ovutesten waren gisteren en eergisteren nog heel licht (gevoelige testen) Maar zou dit al wel te maken kunnen hebben met een aankomende eisprong / eirijping?

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, dat zou heel goed kunnen hoor! Het is toch een proces waarbij er iets groeit in een eierstok en dat kan je voelen.

.... even tussendoor.... heb derek ogilvie aanstaan, dat meisje wat op 6 jarige leeftijd is overleden.... wat erg! Heb de tranen hier in mijn ogen, te erg zoiets...

Amy, je had toch ook al vruchtbaar slijm of nog niet?
    Anders zal dit wel gaan komen denk ik, omdat je wat zeurderige pijn voelt.

Ik heb nog even goed gekeken op FF, daar staat het eerste rode vakje op de kalender, dus NOD, op 5 juni. Tweede rode vakje op 6 juni.
    Ik denk dat het wishful thinking is, maar dat zou betekenen dat ik écht wel vroeg heb getest. Inclusief vandaag zou dat dan 5 of 6 dagen voor NOD zijn.
    Toch, ik praat mijzelf geen hoop aan, ik gaf al eerder aan niet te testen, ik hou het in de gaten met mijn temp en dan zie ik wel verder.
    Achteraf... what was I thinking?? Het is notabene cd 28, terwijl mijn ei op dag 17 was.
    Nou ja, we zien wel, ik sta in ieder geval weer met beide benen op de grond :D, dat is dan wel weer het voordeel, want ik was er gelijk niet meer mee bezig vandaag! Okee, misschien even, maar véél minder!

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    ja mooi he Derek Ogilvie. Ik neem het op en dan kijk ik denk ik morgenavond, want dan is manlief op stap:)

Oh meis, ik hoop ontzettend dat jij te vroeg getest hebt. Kan toch niet waar zijn dat het hier zo lang stil blijft qua zwangerschappen he;)

Ik had de afgelopen 2 dagen veel afscheiding. Het was doorzichtig, maar ook wat plakkerig. Kon er geen draden van trekken zeg maar.

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, dat wordt dus echt klussen in Portugal :D! Alleen maar leuk toch?!
    Je voelt dus duidelijk dat je lijf werkt, je lichaam maakt zich klaar om eventuele zaadjes vast te kunnen houden. Vruchtbaar slijm is zaadvriendelijk en dus klaar voor de start is...af! Go Girl!

Voor mij is deze ronde bijna ten einde, had vanmorgen 36.8 (gisteren 36.9 en eergisteren 37.0), met bijbehorende krampen en een omo witte test ga ik ervan uit dat de duivels onderweg zijn, helaas...
    Het had eigenlijk wel heel mooi geweest, want als ik nu zwanger zou zijn, dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn dochter!! Ik weet, veel zullen dat niet fijn vinden en het heeft ook nadelen, maar dat is toch een mooi voorbeeld van de cirkel is rond!?

17. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

vanmorgen temp nog laag en de gevoelige test was alweer donkerder als gisteren, maar net niet zo knal als ie vorige maand liet zien. De minder gevoelige test (die mij al 2 maanden een knal heeft laten zien) geeft heel licht wat aan.
    In principe gunstig omdat een piek morgen beter is als vandaag omdat we er pas zondag heen kunnen.
    Ongunstig als de piek langer op zich laat wachten als zondag.
    Gelukkig kunnen afspreken dat donor maandag onze kant op kan komen. Joepi!
    Mocht dan piek zondag zijn of net niet, laat ik maandag komen. (dubbelzinnig hihi)

Ben aan het werk en druk dus reageer later op jullie teksten.

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, ik duim dat je morgen of zondag een goede test hebt!

Amy, druk aan het pakken? Heerlijk,nog heel even en dan ga je gewoon op vakantie!! Je hebt toch wel als eerste je testen ingepakt he? ;)

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hahaha Mex, dat was het eerste wat ik inpakte toen ik mijn toilettas pakte hahaha... LOL
    Ik heb alles in de koffer zitten en de laatste wasjes draaien. Ik wil nl nooit wat laten liggen als we op vakantie zijn. Ook het huis moet nog aan kant, maar dat doe ik morgen wel, even stofzuigen en dweilen. Ik heb vandaag nog niet kunnen testen, drukdrukdruk hihi. En heb net een blikje cola opengetrokken. Krijg ik weer energie van:) Dus denk dat ik vanavond tussen 7 en 8 een keer test.

Ik klets morgen hier nog even gezellig en dan moeten jullie mij tot 19 juni even missen!
    Ik ga jullie ook missen hoor!

Mex, ik hoop zooo dat je je vergist in je lichaam en dat je alsnog met een mooit positieve test in handen staat!

Lfs, amy

@Joos, ik duim voor een knaltest meis!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, jij had dus ook een dag vol energie? Ik ook namelijk, echt heerlijk!
    Jee, tot 19 juni! Dat is echt lekker zeg! Heerlijk weer naar de warme zon, ipv dat kille zonnetje hier.

Tja, ik hoop ook stiekem nog een beetje dat ik te vroeg heb getest en dat het alsnog roze wordt, maar ik heb er een hard hoofd in hoor! Dan zou ik toch inmiddels wel wat moeten voelen, 12 dpo.
    En, die gezakte temp van vanmorgen.... neuh... niet leuk.
    Morgen komt manlief thuis, dan zullen de dijken wel doorbreken ;)

Deel Deze Pagina