Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Oh hellup!!!
    Ik heb dinsdag en woensdag getest en die waren echt negatief! Gisteren dus niet getest, want naar mijn idee kon het nog wel even duren. Vandaag mega druk geweest. Manlief is vanavond stappen met collega's en hij komt morgenochtend pas thuis (hij logeert bij een collega-vriend) Ik wilde al testen toen ik m`n meisje naar bedje bracht, maar weer was ik druk. Gelijk daarna nog even wat spullen voor in de koffer bij elkaar gezocht en om 20u dacht ik: oh ik moet nog testen... Ik getest en ondertussen de oven voorverwarmd en een pizza erin gedaan en toen: oh ja m`n test.
    Is ie KNAL!!!:$
    Omdat ik gisteren niet getest heb, heb ik geen 'vergelijkingsmateriaal'. Is dit mijn piek? / Moet mijn piek nog komen? / Heb ik mijn piek al gehad dat ie nou minder is dan wanneer ik vanmorgen of gisteren getest had?
    Pffff wat moet ik nou?!?
    Mex, joehoe... heb jij een antwoord? Jij bent toch wel een ervaringsdeskundige hoor hihi.
    Ik heb me voorgenomen om morgen als mijn man (zal eind van de ochtend/begin van de middag zijn) weer thuis is te gaan klussen. Ik hoop niet dat voor die tijd mijn ei springt:(

-bovenste test is dinsdag (cd13)
    -middelste test is woensdag (cd14)
    -onderste test is vrijdag - vandaag (cd16)

Bijgevoegde bestanden:

• cd16.jpg
      cd16.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      24
  2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Oh Amy... ik moest even hard lachen toen ik je testen zag!! HOEZO KNAL?? Maar ik lachte omdat ik het ongelooflijk vind hoe het dus kan gaan he? Dinsdag/woensdag gewoon echt niets en nu dit!!
    Heb je morgen een mogelijkheid om te testen?
    Je hebt best kans, gezien je test van gisteren, dat je echt precies de piek te pakken hebt. En dat betekent dat je ei zaterdag of zondag zal springen, al denk ik echt eerder zondag dan morgen.
    Hou je temp in de gaten en als het lukt morgen en zondag aan de klus.
    Dat je vanavond niet kan klussen is niet zo heel erg hoor,ik denk zomaar dat het het begin van je piek te pakken hebt.
    Morgen wel testen Amy, 'normaal gesproken' is het na zo'n test niet meer nodig, maar ik zou dat nu wel even doen.
    Succes meid! Je mag in Portugal meteen aan de klus!!
    Eigenlijk best wel grappig als je daarover nadenkt!

Ik zat net op de wc, zag de thermometer en dacht, laat ik eens tempen. 37.0.
    En dat is voor mij écht te laag 's avonds, dus ik verwacht er nu helemaal niets meer van :(.
    Gek genoeg ben ik blij dat ik die test wel had gedaan, dat geeft alweer wat meer rust.

Dus Amy, kom met z'n viertjes thuis meid!! Het wordt inderdaad tijd dat iemand het geluk heeft om zwanger te mogen zijn.
    Alleen, voor mij denk ik geen sensitest meer, die brengen geen geluk ;)

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O en Amy...
    Ik verwacht niet dat je ei springt voor je man thuis is hoor, echt niet! En anders eet ik dit x mijn schoen op!

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hahahaha hier moest ik echt om lachen. Daar houd ik je aan:p
    Zul je altijd zien he, heb ik eerst heel veel moeite om mijn piek te vinden en nu heb ik super duidelijk mijn piek en is manlief weg...
    Gisteren niet getest, o ik kan me wel voor de kop slaan, maar ja als je alles van tevoren weet...

Ik zal morgen nog eens testen.

Balen Mex... ik vind het zo sneu voor je! Maar, eerst zien en dan geloven. Misschien kom je toch nog positief nieuws brengen;)

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, inderdaad, zal je net zien... knalt de test is je man er niet!
    Maar dat kan echt geen kwaad hoor!
    En dat je gisteren niet getest hebt, ach, achteraf is een mens altijd wijs! Had je anders je man vastgebonden aan het bed? ;)

Tja Amy, het is niet anders... Ik heb er wel even de pest over in. Iedere maand ons best doen, maar nog niet gelukt. Volgens mij was dit alweer ronde 9!
    Maar, wie weet, al heb ik het meestal wel bij het juiste eind. Soms is het knap lastig als je je lijf zo goed kent ;)

Mocht ik het morgen vergeten, wil ik je alvast een ontzettend leuke, warme, zonnige, gezellige, ontspannen en vruchtbare vakantie wensen! Geniet van elkaar en de rust, even helemaal niets, heerlijk!

Liefs,
    Mex

6. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dank je lieve Mex!!
    Tot gauw!!

Ennuh... uhm... al had ik het héél graag gewild, ik had mijn man niet vastgebonden aan bed hihihihi:p

en jij kop op meis! Het komt ECHT goed!
    Knuf,
    Amy.

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    De thermometer piepte vanmorgen wel heel snel dat ie klaar was...
    36.7. . Onder de lijn.
    Hoofdpijn,krampen, rugpijn.
    Einde oefening dus :(.
    Op naar de ongi..

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    :x:x:x

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Vanmorgen om 7.45u vroeg manlief of ik even de voordeur open wilde doen, want de sleutel zat nog aan de binnenkant. Ik helemaal blij dat ie zo vroeg thuis was. Ik dacht: hup aan de klus hihi. Maar het bleek dat hij nog helemaal niet geslapen had! haha. Ze waren wezen stappen en het was een chaos met het openbaar vervoer. Toen heeft hij maar besloten om niet bij die collega-vriend te slapen, want op dat tijdstip kon hij beter meteen door naar huis rijden. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Ik zit gezellig met mijn meisje beneden.

Nu begin ik ineens zooo te twijfelen. Zijn we niet te laat met klussen? Misschien heb ik niet gisteravond, maar gisterochtend mijn piek gehad en zijn we straks te laat met klussen...
    Pfffff ik word gek van die onzekerheid.

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik zat net met mijn meisje te knutselen en toen voelde ik een paar seconden (3 a 4 sec.) een steek bij linker eierstok. Ben zo bang dat dàt mijn eisprong was...

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, doe anders zo even een test, dan weet je wat meer.
    En hoe was je temperatuur vanmorgen?

Ik ga even wat lekkers halen voor straks als mijn man thuis is.
    En ik wil een tentje voor mijn moppie, die vandaag overigens erg dwingend en veeleisend is... erg vermoeiend, te meer omdat ik echt tegen de ongi aan zit te hikken en dus mopperig,moe en niet lekker ben.... blehhh...

Kom later terug, ga nu echt even wat zinnigs doen.

12. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Amy,
    Haha, wat een knaltest, mooi zeg! Zijn dat de gewone testen of gevoelige?

Ik blijf voor de rest een beetje mee lezen...ik twijfel heel erg of ik blijf testen deze maand..aangzien ik in de MMM ben beland...er gaan wat onderzoeken volgen ivm mijn medische geschiedenis,.

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    temp was 36.4
    Ik ga zo even testen.
    Btw... morgenochtend moet ik heeeeel vroeg testen ivm de vlucht. Ik denk tegen 5u testen;)

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Dit zijn testen van Wondfo, maar ze zijn precies hetzelfde als de gevoelige van sensitest, maar dan een stukje smaller;) (wel een stuk goedkoper hihi)

15. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Whoehoe!!

Knal test, streep lichtte gelijk op met de gevoeligere test.
    De normale test komt ook op, linker kant streep ook vrij donker.
    Maar nog niet zo knal als ik gewend ben.

Dus nu twijfel....wanneer insemineren. Morgen of overmorgen.
    Mijn temp was wat hoger als afgelopen dagen, 36,7.
    Merendeel toch steeds 36,4-36,6 gehad.

Maar besloten om tegen de avond nog een keer te testen en dan te beslissen.
    Tis of wij daar naar toe morgen of hij naar ons maandag.
    Voordeel daarnaar toe: Wij rijden heen en terug en zijn de rest van de dag vrij.
    Nadeel: tis best eind rijden! En ben niet in mijn eigen huis, maar ken zijn huis al wel.
    Voordeel hij hiernaar toe: Ben in mijn eigen huis.
    Nadeel: ik ben alleen, vriendin is werken. En ik moet om half 3 zelf ook de slaapdienst in. Donor kan hier om 13.00 wel zijn, dus hebben we een uur, mits hij geen vertraging oploopt en trein niet mist....

Wat denken jullie? Wanneer ervoor gaan, morgen of overmorgen!?
    Ik kan even geen foto plaatsen, maar de sensitieve is knal en de normale bijna.

Groetjes,

Joos.

(reken ik goed: sperma blijft max 72 uur goed...als piek vandaag echt is, dan komt ei binnen 24-48 uur...is dan morgen en maandag ok toch?)

16. Embarazada

Oh haha, ken die testen niet...nog goedkoper dan sensitest?!?! Dat is wel heel goedkoop ;) ik ga eens Googlen...

Ik twijfel zo of ik weer ga testen...ik vind het wel fijn, maar als die testresultaten zo onduidelijk blijven elke keer brengt het alleen maar stress mee...

17. Embarazada

Joos, jeetje meis...ik ben niet goed genoeg bijgelezen om te weten waar dit helemaal over gaat ;) maar idd sperma blijft 72 uur goed..ik denk dat ik dan liever een dagje vrij zou zijn en met vriendin! Dus jullie naar hem ;)

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Joos, ik zou ook kiezen voor morgen. Jullie naar hem toe, die dag heeft meer voordelen. Jullie hebben de rest van de dag vrij en dat geeft meer rust en dat is beter voor het lijf.
    Dan ligt er ook een voorraadje klaar om je ei op te wachten.
    Echt, morgen is prima en probeer je er verder niet al teveel zorgen over te maken. Hoe goed je het ook wilt plannen, iets wat wij ook doen, het geeft geen enkele garantie, het is puur geluk hebben.
    Daarom heet een zwangerschap ook vaak een wonder!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O ja Joos...
    Sperma KAN 72u goed blijven, dat is afhankelijk van veel factoren.
    Afhankelijk van hoe de kwaliteit van donorzaad is, de sterkte ervan en ook hoe jou lijf het sperma accepteert. Baarmoederslijmvlies kan vijandig zijn, zeker als je niet vruchtbaar bent en dan houdt zaad het geen 72u vol.
    Je zit nu in je vruchtbare dagen, dus dan is het minder vijandig en KAN het 72u overleven.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, afhankelijk van je test van vandaag zou ik morgen niet testen.
    5u 's morgens schijnt nou niet echt een goede tijd te zijn, omdat je lijf 's nachts altijd wat meer LH aanmaakt, dus dan kan de test vals zijn.
    Je hebt gisteren een knallende gehad, vandaag zie je weer wat meer en dan denk ik dat je echt niet hoeft te testen, wél tempen, dat wordt nu belangrijk!

Deel Deze Pagina