Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by amy1981, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ow Mex, ik was niet helemaal wakker, ik schreef 'testen' maar bedoelde 'tempen' om 5 uur 's ochtends hihi. Wel doen?
    We hebben net tegen half 1 geklust hoor:p Ik had wel op dat moment heeeeeel licht gevoelige borsten en dacht gelijk: o jee mijn ei is toch nog niet geweest he?!?
    Zou dat kunnen DIRECT na een eisprong gevoeligere borsten??
    Op dit soort momenten wordt ik altijd zo onzeker;)

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Joos ik zou ook voor morgen kiezen!!
    Succes meid!!

Mex, ik heb net de aflevering van Derek gekeken. Wat heftig zeg!
    Pffff was er echt ff stil van...

Hier vandaag een MEGA drukke dag gehad. Ik ben nog niet klaar, moet nog even broodjes smeren voor morgenochtend en nog wat opruimen, maar tjee wat een werk verricht vandaag zeg. Ff mezelf een schouderklopje geven hahaha:p

Ik heb nog wat gevoelige borsten en ben o zo bang dat we te laat waren en mijn ei al gesprongen was. Aan de ene kant kan ik me gigantisch voor de kop slaan dat ik donderdag niet heb getest, maar wie verwacht nou dat die positief zou zijn als de test een dag eerder echt negatief was (en dat met een gevoelige test!) en manlief was er toch niet, dus het had niets uitgemaakt. Vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen en dan snel slapen,want om 4.15u gaat onze wekker:$

Tot gauw meiden!!! Heel veel succes allemaal!!!
    lfs, Amy

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    nog even heeeeel snel: temp om 4.20u 36.4 / 36.5
    Wat moet ik hiervan denken??? Jullie mogen antwoorden hoor, ik probeer op de luchthaven mail nog te checken:p

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Amy... fijne vakantie!!
    Je temp is laag,kan je ei zijn! Hoop dat je m nog kan benutten!

Hier ongi... meteen flink ook... bleh!

5. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,
    Wij zijn onderweg naar donor.
    Vanmorgen temp nog 36,5 dus geen ei nog gehad.
    Testen: sensitieve nog steeds knal! (hoelang doet ie dat?)
    Gewone wel iets donkerder als gister.
    Dus!!! Twijfel de twijfel. Morgen?
    Of is vandaag ook prima?
    Toch voor mijn rust gekozen voor vandaag.
    En ga nu geen testen meer doen om te voorkomen dat ik morgen misschien een nog dikkere streep ga zien. Dus goedje er vandaag in en op de wachtbank.
    Spannend dus weer.

Schrijf vanavond weer.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Joos, vandaag is prima hoor!
    De gevoelige (maar bij mij in 2009 ook de gewone) kan ook twee dagen een positieve test geven, omdat je piek ook een aantal uren duurt.
    En weet je, ook als je morgen een nog duidelijke test hebt, twijfel je ook. Bedenk maar zo, er ligt nu wat klaar om in de aanval te gaan, en meer kan je gewoon echt niet doen. Er is simpelweg geen te plannen moment,voor niemand niet!

Ik ben dus in 1x goed ongesteld, voel ik ook, erg moe, er komt niets uit mijn handen, maar dat kan ook komen omdat mijn man weer thuis is en ik kan toegeven aan even niets doen, omdat hij ook wel wat kan doen.
    Op naar de volgende ronde, al begin ik er langzamerhand een hard hoofd in te krijgen.

7. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    #1407 baby1985, Jun 3, 2012
    Last edited: Jun 3, 2012
    Mex balen zeg van je Ongie:( hoeveelste ronde zitten jullie?

Joos vandaag is prima hoor ben het met Mex eens:)

Amy een hele fijne vakantie hoor!! En veel klus plezier op naar een positieve zwangerschapstest!!!!

Hier ook de vakantie geboekt voor in september:) het word het mooie Mallorca:) 8 dagen
    Hier rare klachtjes mooie temp nog steeds 37.0 al 4 dagen
    Niet z'n trek in eten
    Vroeg wakker
    Moeilijk naar de toilet kunnen
    Rare soort lichte kramp
    Borsten nog steeds aanwezig maar doen niet pijn
    Met vlagen maagzuur
    En het heel erg koud hebben brrrrrr
    Ik zeg niet dat dit met een zwangerschap te maken heeft maar het zijn er wel een aantal en vallen mij gewoon op donderdag is mijn nod met een lf van 11 dagen dus het is nog even spannend!!!

8. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

Amy!! Nog een fijne vakantie gewenst! Beetje laat, sorry.

Baby...jij dus nog in de race voor een zwangerschap uit afgelopen ronde? Spannend, duim voor je! Wanneer kun je testen?

Mexi, kan me voorstellen dat je er een hard hoofd in gaat krijgen na 9 rondes. Ik zou je graag bemoedigende woorden toespreken maar kan er even niet opkomen.

Hier nu op de wachtbank! Te bedenken dat mijn ongesteldheid ongeveer 11-13 dagen na mijn piek komt...zolang wachten voelt dat!
    Maar goed, tis niet anders en ik kom waarschijnlijk de dagen prima door net zoals de vorige keer.
    Heb besloten geen testen meer te doen gisteren en aankomende dagen.
    Het spul zit erin dus kan er nu niets meer anders aan doen.
    Ik blijf wel temperaturen en vanmorgen was ie weer 36,7.
    Stiekum was ik daar blij mee, want als ie nu laag blijft ga ik weer zo twijfelen. Hopelijk gaat ie nu omhoog en niet meer omlaag in deze dagen.

Ook wilde ik deze keer echt wachten met testen tot ik zeker weet dat ik ongesteld had moeten worden. Maar of me dat gaat lukken??

Vandaag weer werken na een heerlijk vrij weekend. Heb slaapdienst en moet me er een beetje toe zetten.

Groetjes!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Baby, het wordt een spannende week voor je, maar gelukkig kan je al bijna testen! Voor je het weet is het donderdag!
    Spannend meid, en laten we hopen dat je kwaaltjes bij een mooie roze test horen!!

Joos, jij ook op de wachtbank! De aankomende dagen zal duidelijk worden wanneer je ei was, maar ik denk dat je wel goed zit hoor. Al zou vandaag of morgen je ei springen,dan zit je met zondag nog goed.

Hier weer een stevige menstruatie, ben niet te genieten, ben er erg moe van en dus komt dit regenachtige weer goed uit, ben niet van plan om naar buiten te gaan, dus kan lekker lui doen.
    Manlief is inmiddels ook weer thuis,is vandaag vrij, dus dan laat ik lekker veel aan hem over ;)

10. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoi,

Mexi hoe balen van je ongesteldheid. Lastig ook dat je er veel last van hebt. Misschien wel versterkt omdat je weer niet zwanger bent?

Heb net dokter gebeld met de vraag over zumba. Volgens hem kan ik gewoon mee doen. Gek genoeg voel ik dat het wel ok is, tegelijk wil ik geen risico lopen...Hoe maf!

Ik moet zo werken, heb al iets meer zin, dus hoef ik mijzelf niet meer te slepen maar ga ik netjes uit mijzelf hihi.

Groetjes!

11. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

sjonge wat een vage nacht vol met dromen.
    De laatste was zelfs mijn vriendin zwanger (ze is 59 jaar) en ze wilde het kindje houden. Ik vroeg me wel af hoe zij zwanger heeft kunnen worden .. euh ..
    Ze snapte nu ook waarom ze aan was gekomen haha. (daar klaaft ze weleens over als ze weer eens iets teveel gegeten heeft)

Ik had vanmorgen 36,8! Ben daar blij mee want als ie nu omhoog kruipt heb ik voor mijn gevoel de goede dag uitgekozen om te insemineren. Want op zaterdag had ik 36,6, zondag 36,5 maandag 36,7 en vanmorgen 36,8. Laat maar stijgen hoor, ben ik blij.

Gek genoeg vanacht en vanmorgen nog een zeurderig onderbuik gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Beetje vreemd.

Nu aan het werk want ik zie dat een jongere zo te laat gaat komen.

Groetjes!

12. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Mex vervelend van je erge ongi het moet dan ook maar snel over zijn:)
    Ik ben bang dat het hier gaat komen temp is ietsje gezakt alweer van 37.0 naar 36.9 het is niet veel maar toch gezakt heb ook sinds gister wat ongesteldheid krampen:(
    Wij lassen volgende ronde denk ik maar ff pauze in omdat ik merk er veel mee bezig te zijn en mezelf gek maak
    We klussen wel gewoon door maar zonder ovutestjes en tempen

Joos super dat je temp is gestegen nu op de wachtbank:)

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hahaha Joos, ja, een mens kan raar dromen!! En kan je nagaan hoe het je bezig houdt he? Ook al is het totaal onbewust!
    Werk ze vandaag!

Baby, kan het geen innestellingsdip zijn? Ik vind het namelijk nog zo vroeg, zeker als ik kijk naar je banner.
    Maar jij weet hoe je lijf in elkaar steekt en meestal hebben we dat goed he?
    Ik blijf nog wel voor je duimen hoor!

Ik heb ook besloten om deze ronde toch maar even een soort van pauze in te lassen. In ieder geval geen ovutesten, maar alleen tempen (zit toch in mijn systeem) en verder niet.
    Ik ben inmiddels 9 rondes verder (met FF 8 rondes) en vind het wel even goed zo.
    Daarbij heb ik gek genoeg iedere x als ik dan ongi ben wel een soort van teleurgesteld gevoel, maar ook van "ha lekker, ik mag gewoon eten!" of ik vraag mij ook regelmatig af of het wel verstandig is. Ik heb 2 heftige jaren achter de rug en het hoeft niet zo te zijn, maar stel dat dit weer zo is, wat dan?
    Maar goed, zo denk ik er nu over, midden in de menstruatie, we zien wel hoe het verder gaat. In ieder geval zeker zonder ovutesten deze keer!

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Dan hebben we samen een pauze haha
    Ik ben dan ook altijd teleurgesteld hoor toch altijd weer ff een domper:(
    Maar we wachten nog even af mijn banner klopt niet helemaal omdat mijn lf tussen de 11 en 13 zit dus iets eerder mijn nod zou donderdag of vrijdag zijn :) zit nu 9 dpo
    Straks om 12:00 met mijn mannetje naar de kapper ben heel benieuwd vorige keer ging niet zo heel goed:(
    Jullie nog plannen vandaag!

15. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik hier ook pauze ;) geen ovutesten en me even overgeven aan de MMM..ik ben benieuwd..ik moet 25 juni pas terug..dus nu gewoon lekker klussen als het zo uit komt en verder niets!

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

Mar 23, 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

ik kan me jullie keuze na zoveel rondes voorstellen.
    Even een time out en geen stress en wat als en zal het nu enz.

Vandaag is mijn invulling..eerst nog even naar bed...ben moe uit de slaapdienst gekomen en anders kak ik vanavond helemaal in.
    De middag beetje huishouden, bankhangen...lekker waar ik zin in heb.
    En vanavond toch maar naar zumba. Heb huisarts, zus en kliniek gebeld of dit wel kan vlak na inseminatie...allen zeiden ja...als maar niet op de dag zelf is. Dus..besloten wel te gaan...tenzij ik vooral in slaap val hihi.

Fijne dag allemaal!

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Joos, slaap lekker meid!!
    En straks veel plezier bij Zumba!

LadyLaura, voor jou is het allemaal een onzekere situatie? Ga je nu dmv de MMM proberen zwanger te worden? Hopelijk vind je ook de rust om je eraan over te geven.

Baby, toch al op 9 dpo! Jee, voor een ander gaat de tijd altijd sneller ;)! Hmm ja, dan snap ik dat je vanmorgen bij de 'daling' en de krampjes de ongi denkt.
    Bij mij daalde de temp bij 11 dpo, en toen iedere dag lager, tot de dag van ongi, 36.1. Dus 11,12 en 13 dpo zette de daling in...
    Klopt over het algemeen wel bij mij, dat de temp een aantal dagen voor NOD begint te dalen en dan breekt de ongi door.

Ik heb weinig plannen, zit al 2 dagen te wachten op een pakje! Gisteren had ik opgegeven, komen ze niet omdat ze op maandag niet bezorgen! Dus nu dacht ik, komen ze vandaag wel rond 11.30, dat is tegenwoordig de nieuwe bezorgtijd, zijn ze nog niet geweest... Zucht!
    Dus, nu maar even eten, meisje naar bed en misschien vanmiddag even weg.

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Zo, alweer dag 4, de menstruatie zakt weg en ben benieuwd of ik het ga redden om er niet mee bezig te zijn, dus geen testen enz.

Baby, hoe is het met jou? En hoe ging het met je mannetje bij de kapper? Ik ga zo ook de kapper bellen voor mijn meisje. Ze is al vaker geweest, wilde nog wat langer wachten, maar het zit echt niet meer. Ze heeft krullen, dus het oogt nu echt slordig.
    Joos, lekker kunnen slapen gisteren?

Ik zou vandaag naar peuterdans, maar moet op de fiets en het regent hard en het is koud. Dus we gaan lekker thuis blijven, want mijn meisje hoest al genoeg, ik ga het natuurlijk niet opzoeken.
    Jammer, dat wel, maar het is wel beter.

Hopelijk word het nog droog vandaag!

19. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Nou hier temp naar 36.6 kom maar op met die Ongie!!! Bah bah bah zal vanaaf eens mijn kaartje plaatsen had een heel mooi kaartje:) maar het mocht weer niet zo zijn:(
    Nu maar even laten rusten en 1 à 2 maandjes maar even laten zo
    De kapper ging nu heel goed was de 4e keer :)
    Vandaag even onze id kaarten ophalen en verder maar even kijken het is inderdaad bagger weer :(

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Shit Baby.... wat is dat toch iedere keer kl*te he? Dan zie je 's morgens die temp en dan weet je het meteen...
    Gewoon echt niet leuk!
    Gaan we samen op de rustbank meid en vanaf die bank gaan we onze ogen richten op Joos en Amy! Het zou toch wel erg leuk zijn als Joos of Amy dit topic roze gaan kleuren en met hcg kunnen strooien!!

Share This Page