Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hihi ja idd Mex we houden nu gewoon rust mocht het wel gebeuren dat gebeurt het we gaan nu niet meer echt gericht klussen pas na de vakantie weer eerst ff lekker genieten van ons stoere mannetje!
    Hij is ook nog maar 16 maand ik ben wel heel benieuwd naar jullie kinderen:)

2. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

vanmorgen temp: 37,0!

Dus ei zeker weten gesprongen gister of eergister.
    Ben blij met zondag als inseminatiedag! Goede keus denk ik.

Heb geslapen gisteren tot half 4! Katsjing. Moe!
    En vanacht ook een tijd lang, dus ben weer helemaal wakker.

Nu aan het werk, net uit vergadering en kijken wat wanneer wie hoe enz enz...

Bij mij gaat de temp pas lager als ik echt ongesteld ben en vooraf heb ik 2 dagen als bruine vloed...dus kan niet aan de temp zien of ik ongesteld word.
    Duim natuurlijk van niet!

Tot snel.

Groetjes, Joos.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, ik weet niet hoe jij het ervaart, maar ik besef nu, na 9 rondes, hoe bijzonder het is om zwanger te zijn en een kindje te krijgen!
    Ik ben, als ik daaraan denk, dan ook zo blij met en dankbaar voor mijn meisje!
    En wat je zegt, ik geniet volop van haar en dat ga ik nu nog meer doen!
    Ook ik sta er nu zo in van, wat komt, dat komt, we zien wel.

Joos, prima dag dus zondag!! Nu hopen dat zaadje en ei elkaar leuk vinden en een lekker warm plekje bij je vinden, dan komt het vast goed!

Mijn meisje is 2 weken geleden vrij lelijk gevallen op het kdv. Ze had daarbij een enorme schaafwond op haar voet.
    Toen ik haar die dag haalde, gaf ik al aan de leidster aan dat ik haar voetje wel wat dik vond, voor alleen een schaafwond.
    Het antwoord: "ja, een schaafwond he? We hebben gekoeld."
    Nu, 2 weken later is de schaafwond een licht plekje wat wellicht een litteken zal blijven, maar als ik haar voetje met haar andere voet vergelijk, dan vind ik dat het voetje nog wat aan de dikke kant is. Niet opgezet, maar er zit nog een verdikking,alsof er bot is opgezet, of een extra stukje bot zit/'uitsteekt'.
    Lastig uit te leggen, ze heeft er geen last van, maar ik twijfel of ik er toch wel mee naar de dokter moet.
    Ik heb volgende week een date bij het consultatiebureau,misschien kan ik hun ook laten kijken, maar denk dat zij er niets mee kunnen.
    Wat zouden jullie doen?

4. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Als het er echt zo raar uit ziet dan zou ik toch even heen gaan hoor!
    Ja ik vind kindjes zowieso winders en kan er heel slecht tegen als mensen er zo makkelijk over praten van " we nemen kinderen" kinderen neem je niet die krijg je!
    En als je ze krijgt is dat een wonder!
    Of als ze dan vertellen " ja mocht er 1x overheen en nu is het al raak " dat soort opmerkingen kan ik echt niet hebben en krijgen ze van mij ook de wind van voren!!!!

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Precies! Ik begrijp dat ook niet hoor! Als het in 1x raak is, is dat gewoon heel veel geluk hebben, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Ik kan er ook erg slecht tegen als ze bijvoorbeeld vragen "wanneer neem je een tweede?" Nemen?? Ja, straks, ik pak een karretje bij AH, gooi er 50 cent in, ga naar de schappen en leg er één in de kar. Huppakee, zo, klaar!
    Nemen? Je krijgt ze en dan nog mag je hopen dat het je gegeven is!
    Daarbij, eerst altijd de vragen wanneer er kinderen komen (het lef trouwens!), dan is er een heerlijk kind, dan komen de vragen naar een tweede! Is het dan nooit goed??

Dat voetje ziet er niet heel erg uit hoor, maar er zit een verdikking. Denk dat ik er wel even naar laat kijken, maar ja...dokters... die hebben we genoeg gezien eigenlijk. Als ik het alleen al zeg, begint ze al "nee mama, nee mammie...nie dokker!"

6. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    dames hier nog even mijn tempkaartje :)
    heb nog geen ongie gespot ook geen ongie klachten.............

Bijgevoegde bestanden:

7. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

baby, ik snap niet alles van het kaartje, maar begrijp ik eruit dat je zwangerschap nog niet uitgesloten is?

Hier vandaag dag 4 aangebroken...vanmorgen 37,1 temp, dus gaat goed.
    Besef me weer hoe gek het is gewoon verder niets bijzonders te voelen en daardoor niet te kunnen weten of er wel of niet van alles in mijn buik gebeurt.
    Wel even de pendel gepakt voor 3 vragen. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar voelde prima om te doen.
    Vraag: ben ik zwanger: rondje draaien
    Wordt het een meisje: rondje draaien
    Heet ik Johan: van links naar rechts.

Toen maar snel pendel weer weggedaan. Wil er niets aan ophangen.
    Weet wel dat ik afspreek altijd dat rondje ja is en van links naar rechts zwiepen een nee.
    Wie weet!

Dus gaan gewoon verder met de dagen...stiekum elke dag tellen...alsof de dagen dan sneller gaan...

Ben lekker vrij vandaag en morgen.
    Genieten!

Liefs.

8. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Dames net Ongie geworden :(

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoi Baby,

wat balen!!

Liefs.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby..... da's knap kl*te!! Echt niet leuk he?
    Hoe gaat het nu met je?

Ik zat gisteren op cd 5, woensdag was ongi al minder, werd het gisteren weer erger. Nu weer alleen wat afscheiding.

Ik ga nu naar mijn werk, weinig zin, maar goed, als ik er eenmaal ben gaat het wel.
    Tot later en fijne dag allemaal!

11. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Hoihoi,

vanmorgen 36,9 op dag 5. Ietsie lager als gisteren.
    Gisteravond wat zere borsten en onderbuik krampen alsof ik ongesteld moet worden. Vanmorgen lichte bruine afscheiding voor even.
    Gek genoeg last van mijn maag als ik gegeten heb.
    Wil niet gelijk roepen dat dit misschien kan betekenen dat ik zwanger ben, maar tis wel apart.

Ik probeer me er niet teveel op te focussen. Maar tussendoor spookt het allemaal wel door mijn hoofd.

Spannend!

Nu misschien weer even naar bed. Slaap de laatste paar nachten slechter en ben vroeg wakker dus ...moe!

Groetjes!

12. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ik duim voor je Joos!

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    is er iemand die testte met sensitest zwangerschap op de nod of paar dagen overtijd negatief terwijl wel zwanger was

ik proberen onder te zoeken hoe goed zijn die dingen eigenlijk wel, want controlestreep is bij mij dan wel super donker maar verder die is wit.

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Piccolina, sensitest zwangerschapstesten zijn volgens mij echt goed hoor. Wit is wit.. helaas.
    En anders kruidvat halen.

Joos, spannend, ik duim voor je!!

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tja dat dacht ik ook en ik verwacht ook niks behalve ongi maar waar ze zijn in godsnaam dan!
    Het blijft vaag want cyclus altijd 28 max 30 dagen. Ja veel mensen hebben dan maar ik heb nooit pil gebruikt en verder ook niks, dus zou niet aan liggen.. Okey stel je voor ben ik dan nu op mijn NOD, maar ik weet zeker dat mijn ei is 24-25 mei geweest, dus
    13 DPO druppels bruin
    14 DPO druppels bruin
    15 DPO (vandaag) niks

Het ei is toch altijd dan 14 dagen tot je ongi...
    Verder mijn borsten en buik etc deden pijn al 1,5 weken (altijd voor NOD) op de NOD dag stopt het dan. Nu geen ongi, en borsten niet gevoelig meer, geen ongi buikpijn...
    blijft vaag verhaal... ik wil mijn ongi dan als ik toch niet zwanger bent :(( !!

16. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    in Twente
    Kan dat?
    Ongesteld worden een week na de eisprong?
    Lichaam voelt alsof ik ongesteld moet worden
    Lichte afscheiding af en aan.
    Ben afgelopen maanden rond 11 a 13 dagen na eisprong ongesteld geworden.
    Zit nu op dag 5 of zelfs 4 als de sprong maandag was.
    Maak ik me te druk?
    Iemand idee?

Liefs.

17. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hmmmzz joos spannend hoor:)
    Bij mij kwam mijn Ongie nu al 10 dagen na ei
    Mijn luctale fase word wel steeds korter begon bij 13 zit nu op 10:(

Mex hoe is het met jou??

Hier nog steeds Ongie dus wachten tot deze over is vaak met 4 dagen wel over!

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Piccolina, je cyclus kan veranderen. Eigenlijk is je ei nooit op dezelfde dag van de cyclus en in de boekjes staat wel dat je ei 14 dagen voor je menstruatie is, maar de praktijk is anders.

Zo geeft Baby aan 10 dagen na eisprong al ongesteld te zijn geworden, dus had zij geen 14 dagen ervoor haar ei, maar 10 dagen ervoor.
    Zo heb ik weleens op 16 dagen na eisprong gezeten, dus menstruatie en 16 dagen ervoor mijn ei.
    Dit is bij iedereen anders en dit kan ook bij één persoon iedere cyclus anders zijn.

Het enige frustrerende wat je nu kunt doen is nog een paar dagen wachten en anders na bijvoorbeeld maandag, de huisarts bellen.

Joos, ja helaas kan dat wel ja. Een Luteale Fase duurt meestal 11-14d dagen. Bij de één soms korter, bij de ander langer,maar het gemiddelde is toch wel 11-14 dagen.
    Ik geloof dat als je een LF van 9 dagen of korter hebt, dat dit niet goed is, omdat er dan te weinig tijd zou zijn voor een ei om in te nestelen, maar dat weet ik niet zeker.

Maar het kan ook zo zijn dat je lijf nu aan het werk is en dat je dit voelt. Je geeft aan afscheiding te hebben en dat kan dan ook een innestelingsbloeding zijn. Dat zul je snel genoeg in de gaten krijgen.

Maar, het kan zelfs ook zo zijn dat je nu al je ongi voelt aankomen.
    Dat kan namelijk al heel snel, je lichaam is toch alweer bezig met de volgende cyclus, en dat kan je voelen.

Het klinkt misschien heel gek wat ik nu zeg, maar ik heb dat echt zo gemerkt bij mij:
    Na de geboorte van mijn dochter werd ik op een gegeven moment weer ongesteld en dat ging eigenlijk altijd prima, wel soms behoorlijk hevig, maar gewoon. Ik had het eigenlijk nooit in de gaten en moest soms in de agenda kijken wanneer de laatste menstruatie was. Ik voelde weinig, meestal op de dag zelf of ervoor.
    Toen gingen we voor een tweede. En niet meteen de eerste, maar zeker wel de tweede maand voelde ik meteen van alles. Na ei meteen, terwijl ik gewoon echt zeker weet dit niet te hebben gevoeld daarvoor.
    Lichaam en geest staan zo met elkaar in verbinding, dat je nu alles voelt en ervaart. Dat maakt vaak dat we zeggen dat dit 'normaal' niet zo was, terwijl dat misschien wel zo was, maar we dit niet zo hebben ervaren.

Mijn duimen draaien, laten we hopen dat je de boel roze kleurt hier!

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    mexicang
    dat klopt, maar bij mij dus de cyclus meer dan 15 jaar hetzelfde... en geen extra invloeden op gehad. Ook mijn ei al netjes altijd op donderdag en mijn ongi altijd op donderdag beginnen...kan 1 dag schelen maar ik kan dus met zekerheid zeggen dat mijn ei was 24-25 mei...
    ik blijf maar afwachten dan.. vind ik toch raar 3 dagen overtijd - dan en geen ongi verschijnselen - eigenlijk had ik die wel 3 dagen geleden maar eergisteren en gisteren verdwenen alle ongi krampen en pijnlijke borsten etc....
    Ik blijf ongerust worden omdat mijn operatie is over twee weken en ik moet zeker weet niet zwanger zijn op de dag van operatie...

20. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik heb nu een witte klonterige afscheiding al 3 dagen en het is erg droog binnen, barmoederhals is dan ook gedraaid naar boven beetje en ook heel dip.. geen iedee of het dan voor de ongi ook altijd zo is, maar dat mijn ongi symptomen weg zijn vind ik totaal raar.. dat het nar 15 jaar kan anders zijn dan 15 haar ervoor was... terwijl het omgeving hetzelfde gebleven.. geen stress en niet echt bezig met testen en het verschijnselen en ik denk ook zelf niet dat ik zwanger ben want voel niks verder en test negatief... maar waar zijn de ongi dan potverdorie...

Deel Deze Pagina