Hey meiden! Amy, weer fijn thuis? Of meteen weer over tot de orde van de dag en vooral veel was wegwerken? Hoe is het met het nieuwe kamertje van je meisje? Joos, hoe is het? Kom je al een beetje bij van een rare cyclus? Baby, al een ei gespot? Hier is zover ik kan inschatten mijn ei geweest. Ik heb nauwelijks vruchtbaar slijm meer, en aangezien ik gisteren behoorlijke krampen had, zal gisteren mijn ei geweest zijn. Misschien nog vandaag. Vanmorgen toch even gekeken naar mijn temp, was 36.7, dus nog niet extreem hoog, maar aangezien de vorige periode mijn temp ook niet veel hoger kwam,kijk ik daar niet raar van op. Sterker nog, de eerste dag van mijn menstruatie was mijn temp 36.1! Na een paar dagen 36.4, dus ik vermoed dat de temp wat lager is geworden. Drie dagen achter elkaar geklust, en dat terwijl 'het plan' om de dag was, dat is niet gelukt, ook weinig zin in gehad, dus nu zo. Ik denk dat ik op het wachtbankje kan, heb nu minder duidelijk beeld door niet te hebben getempt en weinig ovutesten, dus ik gok het erop, volgens mij is vandaag DPO 1. Heerlijk weer, vanmorgen peuterdans gehad, was de laatste keer, in september is er weer een blok. Ik heb ons al opgegeven, ze vindt het zo leuk en daarbij is het ook goed voor haar!
Hoihoi, ja! kom wat bij van alle rariteiten. Niet dat alles an voorbij is... Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar valt me toch op. Temp is nog vrij hoog. Alle maanden vanaf februari had ik na de ongesteldheid of zelfs al tijdens een lage temp 36,5 of lager. Zit nu nog op 36,7. En gisteren was ik schoon, en vanaf vanmorgen weer afscheiding. Snap u um of snap ik um. Hoe dan ook, veel veranderd, gebeurt, gevoelt etc. Zou bijna denken dat mijn lichaam niet tegen sperma kan hihi. Blijf me wel afvragen wat er nou allemaal gebeurt is. Ik weet dat mentaal een mens veel kan laten gebeuren...maar toch niet alles? Amy, beetje laat, maar welkom terug! Alweer beetje gesetteld in eigen land? Ook op naar de volgende ronde, net als ik? Balen he? Mex, afwachten maar weer! Duim voor je!! Ik ga genieten van mijn vrije middag. Nog een paar dagen en dan.... Vakantie!! Groetjes!
Joos, het kan zo zijn dat het bij de innesteling mis is gegaan, maar ik vraag mij af of je dan zo af en toe nog hoort te bloeden. Bij een vroege miskraam is het eigenlijk alsof je gewoon menstrueert, alleen zou je dan op je testen wel wat hebben gezien, omdat je hcg aanmaakt zodra het is ingenesteld. Tenzij dit heel laat was, maar dan zou je misschien over een paar dagen nog eens kunnen testen. Op welke cyclusdag zit je nu? Zelf denk ik dat je niet zwanger was, aangezien de testen dit ook aangeven, maar echt zeker zal je dit niet weten. En wat je zegt, sperma.... het is wel nieuw voor je lichaam he? Uiteindelijk is baarmoederslijmvlies altijd vijandig, behalve tijdens de vruchtbare dagen. Maar eigenlijk hoort sperma niet in het vrouwenlijf en dus wordt het weggejaagd buiten de vruchtbare dagen om. Meid, het is lastig, hou jezelf goed in de gaten en test eventueel van de week nog een keer om zekerheid te krijgen. En anders kun je ook de huisarts bellen om bloed te testen, dat is dan het meest duidelijk, geen hcg in je bloed is niet zwanger. Succes!
ik heb net ook een sensitest gedaan.. weet niet precies welke want heb hem van een vriendin gekregen om zo snel mogelijk te kunnen testen.. nu stond er een dikke vette grote roze/paarse streep op.. wat betekend dit nou?
Hoeveel strepen stonden erop? Er verschijnt namelijk altijd één dikgedrukte roze/paarse streep op, en als je test positief is, dan verschijnen er 2 van die strepen.
Hier gelijk weer drukdrukdruk. De vakantie lijkt nu al weer lang geleden Heb heel wat wasjes gedraaid en ga morgenavond maar alles wegstrijken. Ik moet morgen echt maar weer beginnen met tempen. Toen ik zeker wist dat mijn ei geweest was, ben ik in de vakantie gestopt met tempen, maar ongi is nu bijna over dus begin ik er maar weer mee We hebben in de vakantie een ooievaar zien vliegen en we zeiden tegelijk tegen elkaar: zou dit een voorteken zijn?!?!? Mex, weet je inmiddels al wat meer over je werk? Joos, balen meis dat het niet gelukt is... Baby, hoe is het met jou?
Ik spotte gisteren ineens toch vruchtbaar slijm. s avonds 37,3 en vanmorgen toch even temp opgenomen: 36.6 En ook wat vruchtbaar slijm. Lijkt erop dat ei nog niet is geweest! Zondag,maandag, dinsdag geklust, gisteren niet. Vandaag ei? Vandaag nog maar klussen dan. En anders kan ik nu al zeggen, poging gemist, want ei gemist! Ik moet rennen, werken. Amy, kom vanavond langs om verhaal werk te schrijven! Fijne dag!
Hoihoi, wat is het toch steeds weer een gepuzzel en gedoe. Vanmorgen was mijn temp 0,4 gedaald! (dus nu 36,3) Is prima, maar zo anders als voorgaande maanden. Mijn lichaam is flink van slag en begin te bedenken hoe dat kan. Het lijkt inderdaad wat op het verhaal van jou Mex. Dat het lichaam iets van buitenaf moeizaam kan accepteren. Toen ik spiraal kreeg heb ik ruim een half jaar buikpijn gehad. Niet grappig en toen ik ineens een onwijze doorbraak bloeding kreeg heb ik um er gelijk uit laten halen. Mijn lichaam heeft dus duidelijk moeite iets te ontvangen/accepteren wat niet eigen is. Zo misschien ook wel sperma, laat staan een eventueel bevruchte eicel. Ben al sinds vorige week mijn buik liefdevoller aan het benaderen. Ik weet wel dat door verleden dingen mijn buik nog vol zit met troep als het ware, ook niet voor niets altijd veel last van ongesteldheid. En door dit hele gebeuren, besef ik mij dat ik zelf er ook wat mee kan gaan doen. Ik neem mijn buik weer in bezit! Hmm...ik snap mijzelf...snappen jullie mij ook? Hoe dan ook, mijn lichaam voelt nog steeds raar aan. Vanmorgen weer gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Duh...ben er net vanaf! Dus...op naar ronde 3...hopelijk nog begin juli, anders wachten tot augustus. Iedereen succes en tot snel!
Hey meiden! Gisteren toch nog maar even geklust en vanmorgen had ik 36.8. Mijn goede voornemen om deze maand dus niet te tempen is dus weg he? Maar goed, ik heb eigenlijk tot dag 15 niet getempt, dus valt best mee. Ik denk dat ei echt wel geweest is, dus neem nu echt plaats op de wachtbank. Weer ga ik rennen, heb vandaag schoolreisje, hopelijk ben ik vanavond minder murw en kom ik hier nog even langs.
Veel plezier vandaag Mex! Moet trouwens zeggen dat ik deze ronde ook erg 'lui' ben met tempen hihi...
Dat is de controlestreep Meiden.. Ik ben 5 juni bevallen van ons dochtertje Quincy*. Helaas bleek ze al te zijn overleden in mijn buik... We willen nu zsm voor een broertje of zusje voor onze kindjes gaan.. Heb nu alleen geen idee wanneer mijn eisprong is, dus had het idee om eens wat ovutesten te bestellen. Heb van Sensitest de Midstream ontvangen. Heb er gisteren eens eentje gedaan, dacht laat ik het eens proberen.. Ik weet dat hij absoluut niet positief is, maar hoe ziet bij jullie het teststreepje eruit als je naar je ei toe gaat? Als je mijn foto ziet, zou je dan denken dat er binnenkort wel een ei gaat springen? Ik vloei nog maar een heel klein beetje, hoop dat dat zsm over is, zodat we dit ei misschien mee kunnen pakken.. groetjes, Amy
Tjee Amy... ben er stil van... Wat heftig... Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen! Ik moet eerlijk zeggen dat niet bekend ben met de midstream. Ik weet dus niet hoe gevoelig ze zijn. Bij de gewone van sensitest zou zo`n streepje kunnen betekenen dat je ei eraan komt, maar de gevoelige van sensitest wil dat niks zeggen. Daar test ik altijd mee en zo`n streepje kan dan weer een aantal dagen minder worden en opeens heb ik een knaltest in handen... Nogmaals, heel veel sterkte met dit grote verlies! Lfs, Amy
Hoi Amy, Heftig verhaal! Ik ken deze test. Ik heb zo'n streepje een paar dagen gehad. Je zult zien dat ie steeds donkerder zal worden. Uiteindelijk werd ie bij mij zo knal dat het streepje feller was als de test streep. Succes!
Ben trouwens erg benieuwd wanneer streepje bij mij donkerder gaat worden want ik heb geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit...
Jeetje Amy82, wat heftig.... vreselijk lijkt me dat, ongelooflijk gewoon... Veel sterkte met dit enorme verlies!
Hey meiden! Gisteren dus schoolreisje gehad en ik was helemaal gaar, wat een intensieve, maar onwijs leuke dag, echt zo leuk! Amy, wat betreft mijn werk, dat is net een soap... Ik had dus akkoord gekregen om weg te gaan met een oprotpremie en een uitkering. Maar omdat het kabinet viel, veranderde de zaak rondom de bezuinigingen ineens volledig. Met als gevolg dat alle bezuinigingen voorlopig van de baan zijn, de ontslagen zijn teruggetrokken, maar ook datgene voor de mensen die zelf weg wilden. Kortom, ik kan wel weg, maar dan geen premie en geen uitkering. En ja, als je eerst weg kan met alles en dan ineens met niets, dan gaat het niet door hoor. Dus ben ik volgend schooljaar gewoon een werkende vrouw. Maar net op het moment dat iedereen dacht dat de rust wel terug was, kwamen ze op school met de mededeling dat ze het aantal assistent uren willen terugdraaien. Er moet echt een heleboel uren vervallen. Hierop is onrust ontstaan en ik boos, want ik wilde weg, dat kon niet, en nu dit! Als ze mij weg laten gaan met goede voorwaarden, scheelt dit voor de anderen een heleboel. Maar goed... Ik heb nu aangegeven dan minder te willen werken, werktijden erbij aangegeven en zoals een collega van mij zei "dat moeten ze toch aanpakken, ze krijgen het cadeau!". Maar nee, het wordt nader bekeken.... Ook hier weer collega's die het allemaal maar raar vinden. Het schooljaar duurt nog 4 weken en ik weet verder nog helemaal niets. Ik denk ook dat ze het niet voor elkaar krijgen om het te regelen, maar dat is niet mijn zorg, ik ben in de vakantie niet bereikbaar, punt. Kortom, een heuse soap waar nog geen einde aan komt. Ik hoop gewoon echt snel zwanger te zijn en dat ik dan tijdelijk lekker uit die soap kan stappen!
Hoihoi, @ Mex: sjonge wat een gedoe op je werk. Wellicht gaat het allemaal precies zoals goed is voor je, maar daar gaat dan wel heel wat gestress aan vooraf. @ Amy82: ik weet niet meer precies hoelang het duurde. Ik geloof wel een week ofzo? Is al een aantal maanden geleden dat ik die gebruikt heb. Zal vanzelf donkerder moeten worden lijkt mij...Succes! Hier spontaan aan dag vrij, ben niet nodig op mijn werk vanwege weinig jongeren op de groep vandaag. Duss!! Morgen laatste lange dienst en dan...Vakantie!! Groetjes! Oh ja, zit op cd 8. Als mijn cyclus zelfde doet als vorige maand, heb ik rond volgend weekend mij ei. Dus ga maandag maar even wat testen bijbestellen om dan rond woensdag maar te beginnen met testen. Gaan we weer!