baby1985, moeilijk is dat he, als het bij anderen wel gaat zoals jij het gehad had willen.. maar de meeste vrouwen worden dacht ik toch tussen het half jaar en het jaar zwanger? Jij zit 'pas' in je 5e ronde zie ik.. knuffel!
Baby, dat is niet leuk!! Ja, wel voor hun, maar niet voor jou, want dit is al de zoveelste niet? Jij hebt toch aardig wat zwangeren/pas bevallene om je heen toch? Waarom heb je een slecht gevoel over deze ronde? Op hoeveel dpo zit je?
Super goeie tip van de loungeset Mex!! Die gaan we zeker onthouden!! Misschien wel een goed idee om jullie meisje naar het kdv te brengen. Als ze gevoelig is voor onrust, doe je haar er alleen maar een plezier mee om lekker te kunnen spelen ipv in de herrie en 'rotzooi' te zitten. Oh neeee he.... jij kent je lichaam echt door en door zeg...
@Hen, bedankt voor de loungeset tip @Baby, leuk voor hun, maar ik kan me erg goed voorstellen hoe jij je dan voelt als je dit nieuws hoort... Er zijn mensen die worden al zwanger als ze elkaar aan kijken
LOL! Baby, dan duurt het inderdaad nog even en dan is er nog bar weinig over te zeggen toch?? Hopelijk vliegt de tijd!
Amy82, het kan zo te zien nog wel even duren denk ik. Je ziet wel een duidelijke opbouw in LH, maar ik zou met dit soort streepjes zelf slechts 1x testen op een dag. Geen idee hoe lang het nog duurt, als het zo blijft opbouwen wellicht nog een paar dagen. Ik duim voor je!
ja ik ga nu ook gewoon 1 keer per dag testen. moet niet te gek worden. als we het om de dag blijven doen, moet het gewoon goed komen.
Ik ga mijn bedje in. Op naar morgen, wat ongetwijfeld RedDay gaat worden. Slaap lekker en tot morgen!
Hier nog zo een met een steeds slechter wordende gevoell..wat baal ik hier van.. k heb opeens erg last van kramp/buikpijn van onderen, krijg (vr)eetbuien, daarnaast begin ik te twijfelen, was de mega knal ovu nou zaterdag of zondag (met me domme hoofd heb ik m weg gedaan) als t zaterdag was, dan zou t zondag ei gespronge zijn zaterdagsavonds nog geklust, dan weer redelijk kans.. was zondag de knaller, dan kan t ook pas maandag zijn dat de ei kwam, en dan heeft t klussenv an zaterdag minder resultaat..... grrr wat word ik gek van mezelf, van al dat denken.. zo maar gauw gaan slapen, en morgevroeg mar teste(als ik niet vergeet) en dan is t eigenlijk nog veel te vroeg om te testen.. pff.. mn koppie mar ff leeg maken denk
Hen, ik ben benieuwd! Vandaag toch al een test gedaan? Vanmorgen geen ongi, wel de bijbehorende krampen. Terwijl ik al even bezig was, toch maar even de temp genomen en die was 36.8. Dus dan zal het 0.2 lager geweest zijn en een stevige daling. Vanmorgen dus ook nog niet getest, we wachten op de ongi. Fijn ook dat die dan gewoon lekker beginnen als ik moet werken.... Het is nu cd 32, 15dpo bij ei op CD17 Anders is het ook CD32, 13dpo bij ei op CD19 Laatste 2 cyclussen: 30/lf13 en 34/lf13 Maar meiden, ik had mijn positieve ovutest op CD16, kan mijn ei dan echt op CD19 gesprongen zijn? Overal lees je, na + ovutest, dat je ei zeker binnen 48u springt. Nou ja, het zij dan zo, ik kan er zelf al vrede mee hebben, maar ik vind het gek genoeg erger voor mijn moppie, die ik een broertje of zusje gun! (en anders ga ik haar schandalig verwennen ) Aankomende ronde dus toch maar even beter tempen, die geven dan echt een totaalbeeld. Hihihi, dat wordt vandaag veel wc bezoekjes denk ik
ja hier getest... haha meer gestrest zeg maar... k had gewoon moete wachte...maar ja ik kan dat weer s niet... zo een waaaazige test zie jij wat??
K moet gewoon overmorge weer gaan teste denk hier zie k wel licht streepje maar krijg ze niet goed op pc
Oke dank je.. geeft beetje moed hihi.. alleen moet s leren mn geduld te bewaren.. maar dat is zoooo moeilijk
Dat is idd heel moeilijk In het echt is het streepje waarschijnlijk veel duidelijker? Spannend hoor, overmorgen nog maar eens testen!