Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    mexicang, ja dat blijkt maar weer... :(

handig trouwens, 2 amy's :)

Amy, gefeliciteerd met jullie moppie!

Mexicang, waardeloos zo'n berichtje :( voor je vriendin natuurlijk hartstikke leuk, maar voor jou niet :(

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    En ja hoor, weer een licht streepje. Vanaf 20 juni al. Heb alleen in het begin de 20e, 23e en de 26e getest. Maar zal toen geen ei gehad hebben, denk ik te.snel na mijn bevalling.. En dat is nu alweer 2 weken geleden en ben echt niet zwanger.

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, welke testen van sensitest heb je? De gevoelige?
    Een licht streepje hoeft nog niets te zeggen, pas als de test echt een knalstreep geeft is deze positief.
    Zie je al verandering in de testen?
    Zo niet, dan is je ei nog niet onderweg.
    Zelf denk ik, gezien je bevallingsdatum, dat het misschien nog te vroeg is voor een eisprong. Het is vervelend, maar ik denk dat je nog wat geduld moet hebben...

Hier geen nieuws, heb een goede menstruatie, daarmee bedoel ik dat ik er niet zoveel last van heb als het weleens kan zijn.
    En bijna zomervakantie, heerlijk!!

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Mexicang, hem nu die hele gevoelige. Weet dat mijn ei nog niet onderweg is.. Soms zit er wil een iets donkere test tussen, maar echt nog lang niet positief..

Weet dat ik geduld moet hebben, maar is zo moeilijk:( heb nu wel 24 nieuwe testen besteld, de normale dipstick. Denk als die op zijn, dan koop ik hem nieuwe meer. Dan zie ik het wel.hoop echt wel daarvoor al een eisprong gevonden te hebben.. 18 juli kan ik bij de gynaecoloog in elk geval om een echo vragen, kijken of hij iets van een naderende eisprong kan zien.. Dat duurt gelukkig jorwert heel lang meer.

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    AMy, op de gevoelige testen is altijd wat te zien. Die testen zijn zo gevoelig dat ze al een klein beetje LH kunnen meten. Dat geeft bij sommigen verwarring, omdat er dan wordt gedacht dat ei onderweg is, maar pas als dat echt zo is, zul je zien dat die teststreep steeds donkerder tot knallend wordt.
    Begrijp wel dat het moeilijk is hoor, maar misschien dat even niet testen wat rust geeft, hier word je toch ook onzeker van lijkt mij.

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Tja onzeker.. Het verbaasd me nu niet eens meer als ik een licht streepje heb. Wegkoop er nu weel gewoon mee door blijven gaan, wil toch mijn eisprong spotten..

7. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames

Hier word het spannend vandaag cd 9 alweer vorige ronde al een tempdaling en Ongie op cd10 hier nog niks wat op een Ongie lijkt en temp ook nog mooi 37.0 als temp morgen nog zo is dan gooi ik er een testje tegen aan! Heb er nog 3 liggen!

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoihoi meiden, hier ben ik weer. We hebben hele drukke, maar gezellige dagen gehad. De verjaardag van ons meisje was erg leuk.
    Donderdag wezen zwemmen en 's middags kwamen mijn ouders. Zij gaan vandaag weer naar huis. Dat is ook de reden dat ik niet eerder kon kletsen hier;)
    Zaterdag haar verjaardagsfeest gevierd en ze genoot er erg van!
    Alle drukte is weer geweest. Nu ff bijkomen haha:p

Baby, spannend meis. Ik hoop voor je dat je temp hoog blijft. Al getest vandaag??

Mex, hoe is het met je?

Bedankt voor jullie felicitaties!!

9. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames vandaag test gedaan een heel vaag streepje op de kruitvattest en op de zwanger en kidstest helemaal niet
    Foto staat in het topic zwangerschapstesten :)
    Temp is ook nog 37.0 :)

10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Streepje baby? Whaaaa het zou geweldig zijn. Hoeveel dagen zit je voor nod meis? Ik duim voor je! Liefs

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    En wat voel(de) je allemaal na ei??

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, wat spannend!! Bij vage streepjes zou ik een digitale doen, dan zit je niet met vage tuurstreepjes of twijfel, dan weet je het gewoon.
    Ik heb wel eens begrepen dat de zwanger en kids heel gevoelig is en echt wel een dag of 4 voor nod gedaan kan worden.
    Ik heb 'm zelf nooit gehad, wel die van sensitest, die testte ook duidelijk voor nod.
    Ben benieuwd!!

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, het gaat wel redelijk met mij. Ben vandaag weer erg moe, ik had verwacht bij ongi weer beter te slapen, maar niets is minder waar. Ik slaap erg onrustig en heb 's morgens het gevoel alsof ik de marathon heb gelopen, een kater heb en niet heb geslapen.
    Nu heb ik dit meestal na mijn ongi, dus ik kijk het wel even aan.

Ongi was raar, meteen de eerste 2 dagen flink, dag 3 heel licht en spotting, dag 4 niets meer.

Ik ben nu wel weer aan het tempen, maar dat is ook zoiets, ik heb nu al tussen de 36.6 en 36.9! Dat had ik voor de ongi ook, dus ik begin bijna te denken dat er iets is, omdat die temp dus gelijk is gebleven, of gelijk blijft. Zou bijna denken dat er niet genoeg progesteron wordt aangemaakt na ei, of juist teveel voor ei.

Amy, jij al tekenen van zwangerschap? Het lijkt erop dat het nu flink roze wordt hier!

Ik ga mijn meisje in bed stoppen en dan zelf ook even liggen.

By the way.... mijn meisje is overdag zindelijk!! Goed he?
    Ze heeft overdag geen luier meer om, wel tijdens het slapen, en bij korte uitstapjes of dichtbij, dan ook niet.
    Naar oma nemen we de pot mee.
    Het gaat echt super, al vind ze het nodig moeten ook heel eng. Ze voelt het nu goed en weet nog niet zo goed wat ze er mee moet, ze wil dan en niet op het potje, maar ook geen luier. Dat is wel zielig om te zien, maar zal wel over gaan.
    Ze is nog geen 2,5, dus ik begrijp het ook wel weer.

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Mex wat goed dat je meisje zindelijk is:)
    Het streepje is erg onduidelijk en denk dat de clearbleu zegt niet zwanger
    Dus test morgen nog een keer met kruitvat ik denk zelf negatief heb geen klachten nog van een op komende Ongie alleen erg moe moe moe

Amy heb geen rare klachten dus wachten gewoon af!

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    baby, erg moe is een goed teken hoor! Ik ben razendbenieuwd!

Ja, goed dat ze zindelijk is he?
    Vandaag wel 2 ongelukjes, maar ze is ook zo stronteigenwijs, ik zie dat ze moet, ze zegt het, maar wil onder geen beding onder de pot.
    Toch trek ik dan de broek uit, dan gaat ze wel. Tis een portret hoor.

Drinkt jullie kind al uit een open beker?
    Ik heb er bij peuters/kleuters een topic over geopend, lees dit maar eens, want ik ben er eigenlijk mee aan, al weet ik dat het vanzelf goed komt, ook al gaat dit langer duren met dank aan het kdv. Zie topic.

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Mex, wat goed van je meisje!!! Super!!!

Ik heb net je topic gelezen. Wat een benadering van het kdv zeg...
    Ongelooflijk... Wanneer er druk achter gezet wordt, werkt het averechts. Heel begrijpelijk dat je meisje zich verzet. (zou ik ook doen op die manier;))
    Uitleggen dat het niet erg is, maar toch af en toe eens met een slokje proberen. Maak er een leuk 'iets' van en prijs haar als ze een slokje heeft genomen. Ons meisje heeft ook heel lang uit een rietjesbeker of tuitbeker gedronken, tot een aantal weken geleden. Ze gaf zelf aan dat ze uit een grote-mensen-beker wilde drinken. Komt vanzelf meis. En ik ben echt van mening: elk kind op z`n eigen tempo!
    Knuf.

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je wel lieverd!!
    Vanavond heeft ze het geprobeerd, met een rietje binnen handbereik. Na een paar slokjes/proberen, pakte ze het rietje, dronk het laatste beetje 'gewoon' op en toen ik blij reageerde zei ze tegen mij "mama wordt niet boos.... *naam leidster* wel!".... oeps....

Ik vind zelf ook, ieder kind zijn eigen tempo, maar ja, daar hebben sommigen maling aan.
    Misschien komt het wel door mijn werk, ik ben echt ervan overtuigd dat druk averechts werkt,maar een positieve speelse benadering wel werkt. Alleen, nu als moeder, is het lastiger.
    Toch, zoals jij zegt, iedere dag eens proberen, al is het maar één slokje, dat is al goed!

Daarbij, ze kan maar één grote stap tegelijk hoor, ze is net zindelijk, dus die open beker... kalm aan maar!

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Nou hier helaas negatief:( nu wachten op mijn ongie

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Balen baby!

Hier nog steeds dezelfde streepjes op de ovutest, al verscheen het streepje gisteren wel eerder dan anders en was hij wat dikker.maar nog wel licht.. :(

20. Flexi

Flexi Niet meer actief

Dames,

Een vraag. Ik ben begonnen met sensitest ovulatietesten, de roze. Ben nu een aantal dagen bezig en ik vind dat de controlestreep heel licht is. De andere streep is helemaal (nog) niet te zien. Herkennen jullie de lichte controlestreep?

Deel Deze Pagina