Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Flex, ja, dat herken ik wel ja. Ik vond het altijd verwarrend die roze van sensitest, vandaar dat ik de gevoelige ben gaan nemen.
    Maar die zijn ook verwarrend hoor, die geven namelijk altijd een tweede streepje ;). Zo is er altijd wat he?
    Heb je een foto van je testen?

Baby, wat balen!! welke test heb je vanmorgen gedaan?
    En hoe was je temperatuur?

Amy, hoe is het met jou? Al een voorgevoel welke kant het op gaat?

2. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Heb een kruitvat 2v5 gedaan en temp was 37.1 zit nog wel 3 dagen voor mijn Nod maar we zullen zien en wachten gewoon af!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hmm.... dan kan je inderdaad niets anders doen dan afwachten...
    Maar wat was dat gisteren dan op je test??

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik voel me triest vandaag... Woensdag 4 juli denk ik mijn ei gehad te hebben (heb dit keer niet getempt door alle drukte) Ik was blij dat ik niet zoals alle andere keren gelijk gevoelige/pijnlijke borsten kreeg, dus het gaf me hoop. Maar gisteren kreeg ik opeens wel gevoelige borsten... Ik baal zo gigantisch, want toen ik in 2009 zwanger was had ik nergens last van. Ik denk dat het weer niet raak is:(

Baby, balen meis. Maar nog 3 dagen voor nod, dus nog even afwachten!

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hey dames vannochtend opgestaan met ongiekramp heel vervelend dus denk dat mijn Ongie gaat door breken temp nog wel netjes 37.0
    Hebben jullie de hele cyclus door ook wel af en toe een zeurderig gevoel in je buik voor en na je eitje?
    Ik ga zo kijken naar een iPad die krijgen we:)

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, ja, de laatste tijd heb ik ook veel dat zeurderige gevoel in mijn buik, voor en na ei.
    Maar ook bijvoorbeeld de vorige cyclus helemaal geen last van mijn borsten en pas op de ongidag wel, en de dagen erna ook! Vind ik zo irritant.
    Ik slaap nu ook alsof mijn ei geweest is, zo belachelijk slecht.
    Mijn man zegt ook dat ik de hele, maar dan ook de hele nacht niets anders doe dan draaien,draaien,draaien. Ik word er zelf ook gek van.
    Hij zegt ook dat ik snurk, dat merk ik 's morgens ook, dan voel ik mij alsof ik de marathon heb gelopen....

Amy lieverd.... je weet het zelf vaak het beste, maar je weet ook dat de pijnlijke borsten niet meteen wat hoeven te betekenen he?
    Ik weet het hoor, ik had het in 2009 ook, nergens last van, alleen toen ik eenmaal positief testte, kreeg ik enorme krampen en pijnlijke borsten ;).
    En dan duren 6 dagen nog lang he?
    Je ei is waarschijnlijk vorige week gesprongen, dan kunnen pijnlijke borsten nu ook een goed teken zijn.

Ik blijf voor jullie duimen hoor!!

Gisteren met man nog even over de ongi gehad, ook hij vond het erg kort dit x. Slechts 2 dagen, dag 3 was meer bruinverlies, dus die kun je nauwelijks meerekenen en dag 4 was er al helemaal bijna niets meer. Ik vind het zelf ook nog altijd kort, maar goed, we zien wel hoe deze cyclus loopt.
    Ik heb nog geen testen, zal ze maar eens gaan bestellen, al twijfel ik of ik weer sensitest gevoelig of gewoon, of zwanger en kids een keer zal gaan doen (icm digitale cb).

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Bedankt voor je lieve woorden Mex!!
    Ik weet dat het nog erg vroeg is (ja dan duren 6 dagen nog erg lang), maar ik ben op de een of andere manier wel ingesteld dat het niet raak is...

In 2009 had ik ook korte cycli Mex. Steeds maar een dag of 2 a 3 en nu heb ik steeds 6(!) dagen.

Baby, ik vind het nog steeds erg spannend aangezien je temp nog mooi hoog is. Succes meis!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, inderdaad, je temp is nog mooi hoog, wie weet! Misschien wel veel te vroeg getest??

Amy, 6 dagen zijn dan inderdaad zo lang! Hopelijk heb je het nu gewoon eens niet bij het juiste eind!

Ja, die rare cycles... maar vorige maand was het 6 dagen en nu slechts 2. Kan natuurlijk, ook omdat de woensdag de hele dag bruinverlies was, toen do/vr echt hevig, zaterdag licht tot bruin en zondag niets meer. Dus klopt het wel.

Ik heb vandaag echt een off day.... ondanks dat de kasten er zijn zitten we nog redelijk in de troep, op zolder ligt nog van alles en al het speelgoed ligt overal en nergens in grote bakken.
    Ik kan daar erg slecht tegen, het is de afgelopen maanden erg opgelopen alle bende. Mijn man had zoiets van, het is zo opgeruimd, maar als we dan in het weekend willen beginnen, smeert ie hem! Aanstaande zaterdag heeft hij ook weer een uitje van de voetbal staan, dus komen we er ook niet echt aan toe. En ik weiger om dit klusje in mijn eentje te doen.
    Net de douchecabine schoongemaakt, dit is meestal de taak van manlief, maar ook hier lijkt hij steeds onderuit te willen komen.
    Dus heb ik het maar gedaan, bijna klaar, want doe dat maar eens met een peuter om je heen...

Merk dat de onrustige nachten er weer flink inhakken.
    Ik begrijp echt niet wat dit is, wordt er gek van, val prima in slaap, maar dan begin ik constant te draaien....
    Gevolg, ben echt doodop vandaag.
    Straks maar even ogen dicht denk ik.

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

ik lees later bij, maar wilde even laten weten dat we weer terug zijn uit Antwerpen.
    Wat een leuke stad! Hebben het naar ons zin gehad.

Mijn donor kon alleen vorige week donderdag (cd 20) in verband met vakantie van hem.
    Ik was al blij want mijn testen (de sensitieve) gingen ook de goede kant op. Al bleven de gewone nog wat achter.
    Het verraderlijke van die sensitieve vind ik dus dat ze wel 3 dagen piek laten zien! Waarvan 2 dagen nog meer knal. Dus dacht ik nog even dat het nog wel kon, aangezien ze best aardig knap waren. Dat had ik vorige maanden ook. En net als vorige maanden gaf de normale op 1a2 dagen knal en verder niet. En dat kwam dus 2 dagen na inseminatie . (Vandaar dat ik ze beide blijf gebruiken.)

De inseminatie ging heerlijk ontspannen, en dat was heel fijn.
    Maar uiteindelijk had ik pas echt mijn piek op cd 21 of 22 en mijn eisprong waarschijnlijk op cd 24 omdat op cd 25 ik verhoging had.

Dus inseminatie is te vroeg geweest en dat is jammer, al denk ik: niet geschoten was altijd mis. Maar ga ervan uit dat sperma toch echt niet langer als 72 goed blijft, en mijn eisprong kwam 4 dagen na inseminatie.
    Helaas!

Dus weer op naar de volgende ronde en aangezien mijn cyclus deze keer weer een paar dagen langer is (aangezien eisprong 4 dagen later was als vorige maanden) moet ik er nog een tijdje op wachten.

Ik lees binnenkort bij, ga nu nog even verder!

Groetjes,

Joos.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Joos, welkom terug! Hoop dat je een heerlijke week hebt gehad!
    En, wie weet een kans, want soms kan zaad een week overleven! Superzaad is dat ;), maar het kan wel!

Ik zit op dag 8, heb al vruchtbaar slijm! Ben benieuwd hoelang het deze keer duurt ;).
    Heb nog geen testen niks in huis, zal er maar eens wat gaan bestellen denk ik.

Ik wil eigenlijk alleen geen sensitesten meer, ook al zijn die gevoelige prima hoor, maar ik denk dat ik alleen de cb digital ga gebruiken.
    Denk ik, ben er nog niet over uit, want ze zijn wel een stuk duurder. Maar ook een stuk duidelijker!

11. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hoi

Hier vandaag flink ongesteld geworden helaas:( op naar de volgende ronde
    Heb voor volgende ronde wel 2 pendels:)

Ik vind de zwanger en kids ook erg fijn hoor en geven mooi positief heb hier geen klachten over:)
    Wij gaan volgende ronde gewoon om de dag klussen t/m dag 26 dan moeten we goed zitten

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby.... je had het al verwacht he?
    Maar wat was dat dan toch op die ene test??
    Knap balen en ik hoop dat je ongi snel voorbij is!

13. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    @ Joos, welkom terug!

@ Baby, tjee inderdaad, wat was dat op die ene test dan he? BALEN!!!

@ Mex, heb je al testjes besteld?:p En welke zijn het geworden?

Hier vanavond een mega berg strijkgoed weggewerkt. Vorige week alles voor me uit geschoven ivm de verjaardagsdrukte, maar ik moest er vandaag toch echt aan geloven... Pffff....

Afgezien van heel gevoelige/pijnlijke borsten heb ik verder he-le-maal nergens last van. Ik ga morgen boodschappen doen en zal het maandverband maar vast gaan inslaan:(

14. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

oh Baby wat balen! Jammer dat je ongesteld bent geworden, al voelde je het wel, je hoopt toch altijd stiekum op iets anders.

Mexi: kan dat echt? Een week?? Lees overal max 72 uur. Dus ga nergens meer van uit. Maar mocht mijn donor supersperma hebben, maak ik dan nog een kleine kans??

Voor mij heeft het gebruik van die gevoeligere een groot voordeel...ik zie door de kleur verandering in de streep wanneer ik ongeveer piek heb, zodat ik op tijd kan gaan overleggen met mijn donor.
    Als ik iets heb wat alleen op de dag van piek zelf iets aangeeft, is overleggen wat lastiger. Vandaar blijf ik maar bij beide, dan kan ik het en zien aankomen, en heb ik duidelijk welke dag echt piek was.

Zit nu zelf op 4 dpo, mooi hoge temp. Ik heb met mijzelf afgesproken niet eerder te testen dan mijn nod, en dat heb ik gezet op dag 13. Vorige maand was dat op dag 13, andere maanden op 12 of 14...

Ik weet niet waar jullie wonen, maar het weer hier in Oldenzaal is nu nog droog...maar ziet er beetje somber uit.
    Ik heb rolschaatsen besteld die ik waarschijnlijk vandaag binnen krijg...hopelijk durf ik nog (hihi) en blijft het droog zodat ik er gelijk voorzichtig zonder dat iemand mij ziet (jaaa, straks val ik) er op uit kan.

Groetjes!

15. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ow meiden ik ga echt ongesteld worden een dezer dagen hoor:( Ik voel het! Ik heb zeurderig gevoel in onderrug en onderbuik...

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy...nee toch!?!?!! Voel je het aankomen? Hoe voel je je verder?
    Durf je een test aan ter bevestiging? Ik was blij dat ik dat afgelopen ronde niet heb gedaan!

Hier flink vruchtbaar slijm, zit nu op cd10, dus dat kan nog wel eens een vroeg ei worden. Op zich fijn dan, maar ook niet, omdat het zo vreselijk onregelmatig is.
    Momenteel zit mijn kop weer vol en ben druk, dus voel me nog altijd niet helemaal happy. Bar weinig zin om te klussen dus ;)

Vandaag weer bagger hier, wat een pleurisweer zeg! Manlief heeft straks een uitje, de hele dag buiten! En geen alternatief plan. Hij heeft echt geen zin nu met dit weer, hij blijft liever bij ons en dan alleen uit eten vanavond. Ik geef hem geen ongelijk!

Straks komen eindelijk de speelgoedbakken die wij hebben besteld, die passen nu mooi onder de kasten en later kunnen ze leuk onder ons moppie haar bed!
    Maar eerst de ergste klus...speelgoed uitzoeken en opruimen.... Ze heeft veel te veel! ;)

17. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit dit onderwerp te lezen en zie wat vaste bezoekers die het ook over niet sensitest zaken hebben. Ik ga mijn vraag dus stellen, maar laat het even weten als ik een nieuw topic moet openen.
    Heeft er al eens iemand van jullie 4 dagen voor nod getest met de sensitest dipsticks en dan ook een positieve test gehad?
    Morgen zit ik namelijk 4 dagen voor nod en volgens de website van sensitest, kan je al 4 dagen voor nod testen. Ik wil mezelf alleen niet gek maken omdat ik wellicht toch te vroeg ga testen.
    Ik heb alleen wel al dagenlang een gek krampachtig gerommel heel laag in mijn buik, ter hoogte van mijn schaambeen. Kan innesteling zijn....
    Twijfel, twijfel, twijfel.
    Wie kan helpen met ervaringen?

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi McSusan!
    Heb je getest met een ovulatietest of een zwangerschapstest?
    En als je een ovulatietest hebt gebruikt, had je dan de gewone of de gevoelige?
    Een zwangerschapstest kan best positief worden 4 dagen voor je NOD, ze zeggen dat het kan, dus waarom niet ;)
    Een ovulatietest kan ook een paar dagen voor nod (licht) positief worden.
    Met de gevoelige is dat 'gevaarlijk', omdat deze altijd wel een tweede streep geeft, is mijn ervaring.
    Met een gewone ovutest testen rond nod en dan een tweede streep krijgen, kan duiden op zwangerschap. KAN. Want het hoeft niet zo te zijn.

Toevallig is het wel zo dat ik in 2009 eerst testte met een ovulatietest (normale) en die werd zo goed als positief. Toen pakte ik een zwangerschapstest en ja, zwanger!
    En wat ik weet is dat Amy dit ook had in 2009.

Je kunt eventueel een kruidvat 2v5 doen, die kunnen ook al vroeg, maar je kunt ook nog even 2 dagen wachten. Als je zwanger bent, maak je hcg aan en dan moet de test over 2 dagen al wat donkerder en duidelijker zijn.

19. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi McSusan, welkom! Ik heb inderdaad in 2009 met een gewone sensitest ovulatietest getest en er verscheen een 2e streep en daarna zwtest gedaan en ik was toen zwanger! Kv 2v5 zijn ook erg goed (en betaalbaar!)

Spannend hoor!

Hi Mex, wat is het slecht weer vandaag zeg... hier komt het met bakken uit de hemel vallen. Dit noemen ze zomer?!?
    Wat fijn dat de kamer weer een 'woonkamer' wordt he;) Het uitzoeken van speelgoed ken ik hoor, heb ik een paar weken geleden gedaan:p

Ik ga niet testen. Ik kan me wonderbaarlijk goed inhouden, maar dat komt denk ik omdat ik zooo zeker weet dat het niet raak is...
    Vanmorgen weer licht zeurderig gevoel in onderbuik. Ik gok dat menstruatie dinsdag (uiterlijk woensdag) doorbreekt:(

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, dat mag je wel zeggen...waar blijft de zomer?? Is dit de zomer?
    Nog 1 week en dan begint hier de zomervakantie. Maar het zuiden en midden heeft al 1 of 2 weken vakantie. Je zal al vakantie hebben...pfff!
    Zal wel weer een mooie nazomer worden, zoals meestal.
    Begreep dat het deze week nog geen zomer wordt, ben benieuwd wanneer dan wel.
    Het hoeft van mij niet superwarm, echt niet, maar wel graag gewoon lekker weer!

Hihihi, dus je kunt je goed inhouden!? Goed zo! Is ook weleens fijn he? Temp je eigenlijk nog of stop jij na ei?

Ik ben helemaal gaar van dat uitzoeken. Ik heb nu een doos gemaakt wat echt naar zolder kan en een flinke bak met 'wisselspeelgoed', dat zetten we dan een andere x neer, voor de uitdaging en de afwisseling.
    Al blijft het lastig hoor, want ze is zo wijs, dat ik af en toe niet weet wat ik haar moet aanbieden.
    Nieuw speelgoed koop ik liever niet, totdat we echt alles hebben uitgezocht.
    Op zolder staat een enorme bak met speelgoed, als hier alles is uitgezocht waar wel mee spelen en wat in de wisselbak, dan gaan we die bak uitzoeken, maar ook resoluut weg doen, de zolder is net een opslagplaats.
    Of... een keer op een rommelmarkt gaan staan.Het is nog goed, dus waarom niet?
    Of... op marktplaats zetten, dat kan ook, maar daar staat al zoveel op!

Ze zeggen wel eens, wat kan een mens een rommel hebben, maar ik denk dat een kind nog wel meer rommel kan hebben!!

Deel Deze Pagina