Sensitest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amy1981, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Spannend mexicang!

Ja ik blijf nog even door testen. Al heb ik zelf het idee dat mijn eisprong gistermorgen is geweest. Had toen allemaal steekjes rechts onderin, waar eitje Ok zat. Vruchtbaar slijm is ook weg.. Hebben dinsdagavond en woensdagavond geklust, dus kan denk ik ook op het wachtbankje..

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Spannend Mex! duimduimduim:D

Ik ben best wel onzeker. Ik heb niet veel 'klachtjes' en vanmorgen mijn laatste zwtest gedaan en ik had verwacht dat ie knal zou zijn, maar de controlestreep is niet donkerder dan de teststreep. Weet niet of dat goed/normaal is... pffff... wat erg die onzekerheid....

Bijgevoegde bestanden:

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Mooie test hoor Amy! Misschien wat latere innesteling gehad?

Denk dat ik mijn ei al heb gehad.. Hij is weer helemaal licht. En als het eitje woensdag 20 mm was, had hij volgens mij allang positief moeten zijn..

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    amy1981@ Gefeliciteerd joh!!!:D geweldig nieuws:D

5. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Nou, ik doe straks mijn laatste ovutest. Als hij weer zo licht is, stop ik ermee. Dan zie ik het wel over 2 weken...

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Amy, je test ziet er prima uit hoor! Soms word de test echt niet zo donker als de controlestreep. Maar ik snap je bezorgdheid, dat zou ik ook hebben. Je ziet liever een knallende streep. Maar, hoe is de streep vergeleken met je eerste test?

Amy82, hoe was je test? Het kan inderdaad zijn dat je ei is geweest en ja, dan heb je die dus niet echt kunnen vinden met de testen...
    Persoonlijk zou ik dan, als dat nodig is, de volgende ronde andere testen nemen.

Hier alles prima, ik heb vakantie!! Heerlijk zeg, zit nu ook echt gevloerd op de bank, de laatste dagen hakken er altijd in.
    Verder merk ik niets van spanning op het wachtbankje hoor, ik ben er inmiddels erg nuchter in en zie het allemaal wel. We hebben ons best gedaan, ik had op dag 13 mijn ei(volgens mij 's avonds), we hebben dag 10/12 en 13 geklust. Nu is het aan eitje en zaadje om elkaar leuk te vinden, meer kan ik er niet aan doen.

Ik ga eten maken, weinig zin, maar gisteren aten we al makkelijk, dus ja, het moet wel even.

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Lekker hoor mexicang, vakantie!.en idd,.meer dan afwachten kan je nu niet doen..

Test vanmiddag was weer zo licht, maar wel iets donkerder dan vanmorgen...maar heb over het algemeen in de middag altijd donkerdere streepjes dan 's ochtends..

8. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Het dames

Hier ff berichtje van mij
    Joos in mijn ronde hiervoor had ik ook een of van 10 dagen en nu de laatste ronde of van 13 dagen dus dat zegt helemaal niks nu op naar de volgende ronde!

Amy gefeliciteerd hoor ziet er goed uit!

Mex fijn dat je ei zo snel is geweest en nu hopen op een mooie positieve test!

Hier wachten op mijn eitje!
    En bijna vakantie maandag nog even werken en dan 3 weken vakantie :)

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

vandaag een flinke buikpijndag. Even weer schrikken want vorige maand viel het sinds jaren erg mee. Mijn lichaam doet zo anders sinds ik probeer zwanger te worden.
    Vandaag buikpijn maar zo goed als zonder bloed verlies. Bizar!
    Maar goed, lichaam moet misschien ook wennen aan de verandering van gebruik haha.

Dus hele dag voor puf op de bank gelegen, mede ook knock out door de medicijnen. Heb nu slaapdienst en hopelijk kan ik zelf de nacht doorslapen en nog meer hoop ik dat er niet gebeld wordt voor een inplaatsen. Dus ondoorbroken nacht...kom maar op!

Temp vanmorgen ook weer mooi laag dus heb vandaag bestempeld als nieuwe cyclus dag numero 1!
    Al was er vandaag even geen bloed, dat was er gisteren wel degelijk. En nou duimen dat morgenvroeg de boel rustig blijft, en dit de meest vervelende dag was.

Sjonge wat zijn we met zijn allen toch veel en steeds weer aan het wachten...Wachten op ei...wachten op ongesteldheid (liever niet)..

Amy: wat een mooie test, kan me voorstellen dat je um knal wilt hebben, maar deze is voor mij ook erg duidelijk. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!

Nou, ik hobbel snel naar 'mijn bedje'.

Bis snel en slaap lekker!!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Baby, dus jij hebt ook bijna lekker vakantie?! Heerlijk vooruitzicht he? Even helemaal niets, maar alleen maar proberen te genieten!

Joos, knap kl*te dat je je zo beroerd voelt/voelde. Hoe is het nu?
    Ja meid, ik herken wat je zegt, je lijf gaat echt anders doen als je zwanger wilt worden. Of misschien komt het omdat we er veel meer op letten en dan merk je echt dat lichaam en geest heel nauw samen gaan en wel degelijk invloed op elkaar hebben!

Amy meid, hoe is het ermee? Kan je al wat minder onzeker zijn? Nogmaals, ik vind je test echt een supertest hoor! Wanneer zou je nod zijn? Ofwel, hoeveel dagen na nod is de test?

Ik heb vannacht echt vreselijke buikpijn gehad, echt gewoon niet leuk meer.... enorme krampen, wat begon bij mijn schaamstreek en later dacht ik het zijn mijn darmen 'gewoon'. Geen idee wat het was, het was tegen 3u 's nachts en deed echt even goed zeer! Ik lag gewoon krom. Het was wel heel anders dan 2 rondes terug, toen kon ik niet strekken, nu wel.
    Om 6u was ik weer wakker, naar de wc en toen maar temp genomen....36.7. Ik ben heel eerlijk, ik vind het voor na ei,gewoon echt te laag. Dat kan niet goed zijn, simpel zat.
    Ik weet wel, het is 4 dpo en je kan er nog niets van zeggen , maar het is een gevoel, het moet volgens mij echt hoger zijn.
    Daarbij, de temp is nu onder de coverline gekomen, iets waarbij ik de vorige ronde nog dacht van "hmm...zou het een dip zijn?", denk ik nu "o, vorige ronde ook, dus weer niet raak!"
    Ben wel erg moe (waarschijnlijk van 2 drukke werkdagen), en vreselijk humeurig... ik ben echt niet te genieten... erg he?

Manlief was ik net ook even goed zat, hij is altijd maar bezig met zijn ding doen, nooit is hij in het weekend ook maar een heel weekend bij ons. Als we eten roept hij al wat hij dan en dan en dan wil doen en vaak komt er dan niets uit zijn handen.
    Al weken roept hij dat hij de zolder gaat opruimen, maar hij doet het niet. Wil mij helpen, doet het compleet verkeerd, kan ik het alsnog doen enz enz.
    Ik noem hem gekscherend adhd-er, want af en toe word ik helemaal gek van dat drukke gehieperdepieper.
    En dan is ons meisje ook nog een behoorlijke druktemaker momenteel, en ook nog eens oostindisch doof...
    Dus nee, ik ben echt even niet in een goede bui ;)

Vanavond maar makkelijk eten denk ik en dan een filmpje huren en even helemaal niets, is voor iedereen beter denk ik ;)

11. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    @mexicang
    Zit je ook in het onderwijs? Heerlijk hè, 6 weken vrij!! Ik heb er nu al 3 weken opzitten... Wat gaat het weer snel!!
    Geniet van je vakantie en succes!
    Groetjes

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja klopt, ik werk ook in het onderwijs! Heerlijk 6 weken vakantie!
    Pff... alweer 3 weken achter de rug? Heb je een beetje goed weer gehad of viel het bar tegen?

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ...owww ik ben toch chagrijnig... echt hoor, het is gewoon niet leuk meer! Ik riep net al dat ik maandag naar de dokter ga voor ritalin voor mijn meisje ;), ik word vandaag echt helemaal dol van haar en dat heb ik niet snel!

14. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    De eerste week goed weer gehad. Daarna 1 week echt herfstweer en afgelopen week weer redelijk. Afgelopen week de bovenverdieping buiten geschilderd en komende week lekker genieten op het strand!! (woon in Zeeland!) Heerlijk! Geniet van je vakantie! (mijn vriend zit ook in het onderwijs, dus kunnen 6 weken lang samen genieten! Erg luxe!)
    Groetjes

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Tweety, heerlijk dat jullie samen vakantie hebben!! Dat is dan inderdaad luxe he? Geniet ervan! En deze week schijnt het heerlijk weer te worden, dus dan zit je aan zee prima.
    Ik woon in NH, dus kan ook zo naar de kust!

16. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hi Mex, We hebben zooo veel verjaardagen in juli, dus kon weer even niet reageren hihi.
    Hoe is het met je?
    Hier nog geen 'klachtjes'. Ik hoop maar dat er iets gebeurt in mijn lichaam hihi... Die test was van afgelopen vrijdag en volgens mij had ik dinsdag (uiterlijk woensdag) mijn nod...
    Lfs.

Hoe is het met jullie Baby en Joos?

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik bedacht mij vandaag ineens dat ik begin deze cyclus Efamol PMP heb geslikt. Misschien dat daardoor de eisprong eerder is. Het is tenslotte voor een regelmatige cyclus, dus zou best goed kunnen.
    Ik weet alleen even niet of ik het nu door mag slikken na eisprong, of dat dit niet goed is.
    Er staat op dat het tijdens zwangerschap geslikt kan worden, maar waarom lees ik dan veel op internet (of eigenlijk hier), dat teunisbloem na eisprong niet goed zou zijn??

Vanmorgen 36.8, 0.1 omhoog, maar ik blijf het te laag vinden.
    5 dpo, dus kan er niets mee, maar stel mij alvast in op niks,nada,noppes. Er is nu eenmaal goede progesteron voor nodig om in te nestelen en aangezien mijn temp voor ei rond 36.4/36.6 zat, vind ik het te laag.

Heerlijk weer vandaag, we gaan even naar zwager en straks naar de speeltuin om de hoek. Vanmiddag heb ik een date met vriendinnen, op het strand!

18. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Mijn kleine mannetje is vanaf vrijdagavond ziek gelukkig vandaag wel koorts vrij maar niet helemaal in zijn hum dus maar lekker thuis rond hangen in het zonnetje
    Hier helaas nog geen ei gespot zit ook nog maar op cd12 ben nu wel de zwanger worden tabletjes van de kruitvat aan het slikken en er begint ook al aardig wat slijm te komen:D dus het zal niet heel lang meer duren
    Heb wel 2 pendels deze maand :) dus wie weet
    Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk 3 weken vakantie!!!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, ja, dat had je laatst al aangegeven he? Dat je zoveel verjaardagen hebt! Wij hebben dat in juni :$, soms om gek van te worden!

als ik zo lees waneer je nod zou moeten zijn geweest en wanneer je hebt getest, dan is je test echt prachtig hoor! Echt heel duidelijk en niet een vaag lijntje of tuurstreepje, nee, duidelijk zwanger.
    Ik kreeg in 2009 'pas' met 6 weken de eerste echte klachten, want zware borsten vond ik eigenlijk geen klacht, de misselijkheid wel ;)

Ik ben vandaag gelukkig beter te spreken en mijn kleine meisje ook. Geen idee waar ze gisteren last van had, maar ze heeft het vaker op zaterdag. Misschien 'ontwennen' van het kdv, of wennen aan dat papa de hele dag thuis is?

Verder alles okee, nergens last van. Volgens de calculator van zw.pagina zou ik vandaag de innesteling hebben, heb gisteren dan wel veel buikpijn gehad, maar vandaag niets gemerkt. Als je daar al überhaupt iets van merkt ;)!

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Zo, en weer een nieuwe dag!
    Vandaag maar eens rustig aan, mijn moppie is gisteren (toen ik weg was) hard gevallen en heeft 2 vingers vreselijk lelijk geschaafd. Je ziet niet eens meer die groefjes zitten! Ze kan ze bewegen,maar doet er niets mee, ze houdt ze stil.

Mooi weer, dus we kunnen lekker in de tuin of straks even naar de speeltuin om de hoek.

Vannacht redelijk geslapen, word nu alleen al 2 nachten achter elkaar wakker van rare harde geluiden. Maar ik kan niet peilen of ik ze 'hoor' in mijn droom of dat ze er echt zijn.
    Vanmorgen 36.9, het is inmiddels alweer 6dpo.
    Merk niets, af en toe wat krampen en wat gevoelige borsten. Alles wat ook bij een naderende ongi kan horen.
    We will see.

Jullie nog leuke plannen vandaag?

Deel Deze Pagina