Wat trouwens wel fijn is, dat ik deze maand tijdens mij eisprong geen bloeding heb gehad. Ben nu sinds vorig jaar juli van de pil af en heb nog maar 2 maanden gehad waarin ik geen bloeding had tijdens mijn eisprong en dat was in het ziekenhuis (altijd zo natuurlijk) dus ook fijn dat het nu normaal kan zonder gyn.
Ik heb de gewone en de gevoelige. Ik kan met de gewone heel licht iets zien. De gevoelige geeft eigelijk altijd een licht streepje aan (wat blijkbaar zo hoord,hoor iedereen erover) alleen bij mij was hij vorige week idd wel donker. Alleen de gewone test gaf heel licht iets aan. Het ging vorige week zo op en neer zeg maar met de gevoelige test. de ene dag was hij donkerder als de andere dag. Bv vorige maandag was hij donker, dinsdag licht en woensdag donker... of ligt het echt aan het soort urine in de zin van veel drinken dat de samenstelling anders is en dat er minder word gemeten? Was alle dagen rond 12 uur.
Ja, de concentratie van je urine is belangrijk. Zo is het belangrijk om 2-3 uur van tevoren niet te drinken en te plassen. Iets wat nu met dit weer niet te doen is en ook ongezond. Maar, als de test echt positief is, knalt ie er echt vanaf, ook als je wat meer hebt gedronken. Je weet dan echt dat de test positief is. Tenminste, bij de gevoelige testen.
Ok, dat wist ik niet. Weet alleen dat ochtendurine niet mag. Ik denk dat ik dan toch echt de gevoelige moet hebben. Die is vorige week knal geweest en is nu gewoon weer heel licht. De normale is nu echt wit. Die was vorige week lichtelijk opgekleurd. Alleen dan komt het dus door mn urine dat de gevoelige test vorige week 3 dagen steeds anders was, van donker naar licht en weer naar donker. waarschijnlijk 1 dag urine gehad door teveel drinken.... en dus lichte test. Ik denk dat ik de gewone testen achterwege ga halen en de volgende ronde (als het nodig is...) gewoon de gevoelige ga gebruiken. Kan je 2 a 3 dagen een positieve test hebben of is het echt maar 1 dag?
Hi meiden, Wat een heerlijke dag vandaag weer he? Nog leuke plannen? Ons meisje is heel de dag al lekker in de tuin aan het spelen met een waterpartij en net ook de zandbak maar geopend. Ze wilde niet slapen vanmiddag, dus heerlijk spelen dan maar!
Ja ik wel, bij mij werkte het verkeerd om. Had en cyclus tussen de 31 en 35 dagen, maar hoopte het wat regelmatiger te krijgen. Toen ik met de capsules begon was mijn eerste cyclus 74 dagen en die daarna 90+ waarna ik een kuur orgametril heb gekregen om het op te wekken. Gestopt met de capsules en nu was het weer 36. Dus nee voor mij niet meer.....
Omdat ik soms een cyclus van 5 weken er in heb zitten, dacht ik :ik begin er ook mee. Alleen nu hoor ik veel dat je dit helemaal niet mag gebruiken na je eisprong.... Ik ben er nu dan ook weer mee gestopt. Ik weet pas of het helpt als ik het weer word... maar ene kant vind ik de verhalen soms maar eng erover...
De gewone van sensitest. Nee precies, wilde even proberen.. Ik wacht het af.. Het is gewoon te vroeg om m'n ei nu te hebben dus ik probeer het volgende week gewoon opnieuw. Dankjulliewel
Aantal rondes geleden tarwekiemolie van DA, cyclus werd korter Toen het op was die van Kruidvat gekocht, cyclus werd als voorheen tot langer. Nu Efamol PMP en ik weet niet of het daaraan ligt, maar deze ronde ei op dag 13 ipv 18-21. Ik hoop natuurlijk een LF van 9 maanden te hebben, maar anders is het een korte cyclus. O, en je kan inderdaad 2 dagen een positieve test hebben, dat hangt er net vanaf wanneer je piek is begonnen. Als je meteen aan het begin van je piek positief test, heb je meestal een dag later ook een positieve test.
Ja, dan zie je nog niets met de gewone. Voordeel, als ze werken, is wel dat je met de gewone een opbouw in LH ziet, je ziet dan het streepje steeds donkerder worden.
Hier ook alleen maar lekker spelen met water en zand. Het is toch te warm om andere dingen te ondernemen, dus lekker genieten van de zomer, wat een heerlijk vakantiegevoel geeft! Sowieso zie je mij met deze warmte niet op het strand, vol in de zon is slecht voor mijn moppie, maar ook voor ons! Ik begrijp nooit zo goed dat ouders hun kind de hele dag in de zon laten spelen... Nu lekker avond, net gegeten, meisje aan een ijsje en zo de tuin opruimen. En vanavond denk ik heerlijk buiten zitten. Eindelijk!
Nou Mex, ik begrijp ook niet dat mensen hun kind heel lang in de zon kunnen laten spelen. Ik ben daar zelf heel voorzichtig mee. Trouwens, het schoot mij net te binnen dat ik jullie beloofd had om foto's te plaatsen van het peuterkamertje van ons meisje. Dat was ik helemaal vergeten te doen. sorry... In mijn fotomapje heb ik 2 foto's geplaats!!! Boven haar bedje komen nog 2 canvas schilderijtjes die ik zelf ga maken van stof en inmiddels is het al wat meer aangekleed hoor. Naast haar bedje staat een wit poppenwiegje en de fotolijstjes zijn ook gevuld Tot later meiden!
Amy...wat een onwijs leuk kamertje!!! Ik zag het meteen al aan de kleine foto's! Ik vind ze zo al mooi zeg! Nu ben ik eerlijk wel iemand van rustige kamertjes, en dat is deze ook. Geen druk gedoe, maar rust. Heerlijk! En wat is ze dan ineens groot he? Nee dat van die zon... ik denk ook dat mensen nog steeds niet beseffen hoe schadelijk de zon kan zijn. Voor ons al, maar voor een kind helemaal! Een kleine verbranding door de zon vergroot de kans op huidkanker al met 50%! Als je dat weet, dan stel je je kind toch niet voortdurend bloot aan de zon? Ik ga straks eten met twee vriendinnen welke allebei al meerdere dagen met hun kinderen naar het strand zijn gegaan. De hele dag. En ze zijn 3, 1 en 1,5. Ben benieuwd hoe ze dat dan doen! Afgelopen nacht heeft ons meisje geen luier aan gehad! Ik had gezegd dat dit knap is en dat als er wat is dat ze mij dan moet roepen. Nu deed ze dit ook, maar te zacht, de schat! Dus was ik te laat en was alles nat! Ik had wel een bedmatje van Huggies neergelegd, maar ze was naar het hoofdeinde gekropen. Ik heb gezegd dat het niet erg is, dat het kan gebeuren en dat ze evengoed een grote meid is! Daarna moest ik naar de wc, was al even bezig geweest, maar besloot toch te tempen. 37.0 Toen weer naar bed en zoals ik al verwachtte, ik kon eigenlijk niet goed meer slapen. Ik lag wel rustig,maar kon niet meer in een diepere slaap komen. Om 7u ging de wekker en toen in bed gemeten. 37.0. Moet ik nu deze temp serieus nemen, of is deze temp eigenlijk niet betrouwbaar? Ik heb de temp wel 'gewoon' erin gezet, maar moet ik niet bij 'specific' het vakje 'sleep deprived' aankruisen?
Amy, mooi kamertje! Mexicang, wat sneu van je meisje, maar wel super dat ze geroepen heeft! hier al een paar dagen wat bruin verlies, heel minimaal... en dat na de eisprong waarschijnlijk van afgelopen donderdag, spannend hoor...
NOu Amy.... als die niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer hoor!! Vond je het spannend om die test te doen? Hij knalt er echt letterlijk vanaf he? Heerlijk! Voel je je nu ook wat zekerder? Willen jullie nog even mijn tempstukje lezen en je mening geven? Thnx! Heb vanmorgen nog op het punt gestaan om te testen, maar dacht ineens "nee, het is 9 dpo, dat zou 5 dagen voor nod zijn, dat is veel te vroeg!", dus test weer in de kast en daarna er ook niet meer aan gedacht!
Hi Mex, Dat stukje was mij ontgaan. Vanmorgen te snel gebladerd denk ik... Ik zou zeggen, heel mooie temp. Ik zou het zonder notitie in FF zetten hoor. Voel je je anders of niet? Jouw lf is 13 toch?
Ik moet zeggen dat ik erg nerveus was voor de test (MvM) en binnen no time knalde die van het scherm af. Gisteren overdag heel erg moe, echt zo moe dat ik ter plekke in slaap kon vallen. Ik ben dan ook om 20.30u al naar bed gegaan en heb klokje rond geslapen. Dat gaf me een heel goed gevoel. Vandaag minder klachten en dan wordt ik weer even onzeker, komt ook door wat er vanmorgen gebeurde... ik zat in de auto (we reden even naar de winkels) en ik wilde rechts een parkeerplaats opdraaien. Ik moest de bocht te krap nemen omdat er een grote vrachtauto stond. Voorwielen gingen prima, maar achterwiel raakte -boem- de stoeprand. Ik schrok zal ik je vertellen. Het was geen reuze klap, maar kwam onverwachts en ik dacht meteen, o kan dit kwaad voor spruitje? Wat een muts zul je denken, maar hormomen kunnen rare dingen met je doen hoor Genoeg over mij gekletst... Mex, ik duim zoooo hard voor je, voor jullie allemaal trouwens. Kom op met die KNALTESTEN!!!!