Had trouwens even gekeken naar mijn tempkaartjes op FF en zag dat ook ik iedere x op dezelfde dag ongesteld wordt als de ovulatiedag. Dus ovulatie op woensdag, dan ook ongi op woensdag. Dit zeker al 4 cyclussen achter elkaar. Ik had dit keer mijn ei op dinsdag, volgens FF (alleen temp), dus we wachten af, het is overmorgen dinsdag.
Ik duim Mex!!! Maar zelfs als je zwanger bent, kun je nog erg onzeker zijn blijkt wel weer... Tjonge zeg ik let op allerlei symptomen en voor mijn gevoel heb ik bijna geen symptomen. 's Avonds op de bank begint mijn buik wat te rommelen en te borrelen. Verder voel ik heel weinig. Vandaag zijn mijn borsten minder gevoelig en ze lijken weer veel soepeler te zijn. Pffff ben zooo bang dat het miss gaat
Bij mij is het deze maand wat eerder raak... korte cyclus gehad. Gister oud bruin bloed en vanmorgen dacht ik yes het is over, vanmiddag weer mis. Heb nu echt mijn menstruatie. (gelukkig nog net voor mijn vakantie! Ik stop dan ook met de teunisbloemolie tabletten. Heb ze maar 2 weekjes geslikt, hoor vaak dat het de cyclus verkort. (ook wel dat ze langer zijn) maar hoor dus bij de kortere, het doet zn werk dus wel. Maar voel me er niet prettig bij. Dan liever 2 weken pijnlijke borsten,weet ik tenmiste dat ik mn ei heb gehad... (was er nu ook niet)wij gaan ook de volgende maand vrolijk verder, nu even de komende maand geen ovutestjes enzo... even er proberen niet bezig mee te zijn en genieten van de (bijna) vakantie... misschien helpt het wat.
Anne, precies, dan weet je dat je je ei tenminste hebt gehad! Bijna vakantie, even lekker ontspannen en verstand op nul, maar dat is met zwanger willen worden makkelijker gezegd dan gedaan... ! Ik heb hier de ultieme zwangerschapstest, denk ik altijd vrij laat aan... Onze kat! Als die gewoon in mijn buurt komt en op schoot, dan ben ik niet zwanger. En dus klopte de omotest, want de kat vind mij gewoon nog leuk en prima ruiken
Goedemorgen meiden! Jee, waar is iedereen? Wat is het hier toch stil momenteel... Ik zit hier bijna in m'n uppie te forummen Vind ik wel jammer hoor! Baby? Joos? Amy? Waar zijn jullie? Al snap ik het ook wel weer, als je zwanger bent heb je geen sensitest vraag en als je geen testen gebruikt ook niet! Vandaag 13 dpo en een baggernacht achter de rug. Om 00.30 amper nog geslapen (lag er na 23u in), gaan plassen, weer naar bed en daarna werd ik wakker rond de klok van 3u vanwege noodweer. Eruit en toen had ik 36.8. Dus daling. Daarna weer erin, redelijk geslapen en wakker om 7u. Temp opgenomen: 37'C. De tijd waarop ik de laatste dagen temp,maar of deze vanwege de nacht realistisch is? De afgelopen cyclussen: 3 juni / LF13 36.6 4 mei / LF13 36.7 (37.0-->10 / 36.9--> 11 / 36.8-->12) 31 maart / LF13 36.9 (37.1 -->11 / 37.0-->12 ) 4 maart / LF13 36.9 FF geeft in de kalender woensdag mijn NOD aan, FF gaat uit van het gemiddelde van de LF, 14. Temp na ei: 36.9 36.9 36.9 36.7 ('s nachts heel veel kramp) 36.8 36.9 36.9 36.7 (veel kramp 's nachts) 37.0 37.0 (omowitte test,dpo 10) 37.1 37.0 37.0 Ziet er in principe allemaal goed uit, maar die omowitte test op dpo10 heeft roet in het eten gegooid. Normaal heb ik altijd dat temp begint te dalen, een dag of 2 voor nod, maar je zal zien dat de temp nu in één keer naar beneden flikkert. Lijf doet rare dingen.
Mexicang, ja qua temp ziet het lijstje er goed uit.. Kan die omotest niet gewoon te vroeg geweest zijn? Hier nog wachten of mijn ongi nou gaat doorbreken of niet.. Heb nu en week dat ik's ochtends bruinverlies heb, en dat het o de middag weer weg zakt.. Gisteren ook weer steekjes, trekkend gevoel in mijn lies.. Zucht..
Amy, ja, dat zou natuurlijk kunnen, maar uit ervaring weet ik dat bij mij wit ook echt wit is. En natuurlijk heb ik na de teleurstelling van vrijdag, toen de test wit bleef, wel weer wat hoop gekregen. En dat is niet fijn hoor, dan is de teleurstelling weer groter. Afwachten, waardeloos is wachten Bij jou ook een hoop onzekerheid, hoelang is het nu geleden dat je waarschijnlijk je ei had?
Wachten is zeker waardeloos. Ik denk dat 19 juli mijn ei was, anderhalve week geleden dus...ga vrijdag testen..
Hier ben ik!!! Dit was een rommelig weekend. We zijn in de tuin bezig voor ons meisje. We hadden de tuin helemaal betegeld, maar hebben er een aantal tegels (3x2m) uitgehaald en daar leggen we kunstgras in. Gisteren via mp nog een super mooie Little Tikes glijbaan gekocht! Ons meisje is er zooo blij mee! Tjee Mex, wel spannend hoor. Ook al voel jij misschien aan dat het niet raak zal zijn (ook omdat je kat nog zo heerlijk bij je komt) morgen is je nod en normaal gesproken zou er vandaag al wat ongi in aantocht te bespeuren zijn toch? Kom op met die positieve testen meiden!!!
O, dan was je 2 dagen later dan ik. Ik had 17 juli mijn ei, volgens FF,als je kijkt naar mijn temp, want ik heb dit x geen ovutesten gebruikt, alleen gekeken naar slijm en temp in de gaten gehouden. Ik twijfel of ik straks naar kv ga voor 2v5, maar de aanblik van omo houdt mij tegen. Misschien toch nog even wachten...
Wauw, jullie ook druk met aanpassingen ? Moet wel he? Je wilt toch dat je kinderen lekker kunnen spelen in de tuin! Welke glijbaan heb je? Mijn man kocht toen onze meid net kon lopen een glijbaan die eigenlijk te groot was, maar ze deinsde er niet voor terug, ze was wel klein, maar niet te klein voor die glijbaan. Wij hebben de tuin vorig jaar gedaan. Toen wij in dit huis kwamen wonen was er een prima tuin, maar die werd veel te vol en we wonen aan het water. Met een trappetje kon je dan naar het 'terras', wat we nooit gebruikten. Met ons meisje vonden we dat echt te eng, dus alles omgegooid, hele tuin leeg, en het 'waterterras' omhoog gehaald. Hierdoor is de tuin een heel stuk groter geworden. Ook wij hebben voornamelijk tegels, met een grasstuk volgens mij net als jullie (3x2). Heerlijk, daar kan de glijbaan op, een zwembadje enz. Ideaal! Amy, weet je, ik had die omowitte test en daar hou ik mij maar aan vast. Dat was 10 dpo en velen testen op 10 dpo al (licht) positief, vandaar. Het zal mij namelijk niets verbazen als ik nu ineens weer een langere LF heb weet je wel, zo irritant! Al is het wel al 4 rondes geleden dat ik een langere LF had, en dan is dat nog niet helemaal zeker, want in februari was ik aldoor aan het kwakkelen en de maanden ervoor was ik nog niet heel serieus aan het invullen, waardoor ik de streep meestal zelf maar op FF zette, en als ik nu kijk, volgens mij altijd verkeerd Moet wel eerlijk zeggen, ik kijk nu de tijd echt weg hoor, en het gaat mij veel en veel te langzaam!
Mex je houd het wel spannend hoor Amy82 voor jou ook nog heel spannend ! En Amy las dat je nog weinig kwaaltje had dat is natuurlijk wel fijn maar maakt je ook heel onzeker Hier nog geen ei gespot dus gooi er vanmiddag maar een keertje een ovutestje tegen aan om te kijken wat het doet Dus we wachten en wachten en wachten gewoon we zijn wel goed aan het klussen deze maand vanaf dag 15 netjes om de dag hihi 4 weken geleden hebben ze voor de 2e keer longkanker bij mijn moeder ontdekt en het was uitgezaaid naar haar luchtpijp ze zit nu volk de chemokuren en de bestralingen dus daar zijn we ook heel veel mee bezig en vergt ook veel energie want bezoek nu vaak het ziekenhuis om haar op te zoeken. Nu hebben we vakantie maar ben daar ook nog steeds druk mee dus ben niet zo heel veel aanwezig Ik duim voor jullie dames!!
Jeetje Baby, wat erg!!! Wat een rollercoaster kom je dan in terecht he? Dat is echt één en al emoties en daar gaat veel tijd in zitten. Sterkte meid! Vorig jaar werd bij mijn vader een tumor in de urineleider gevonden, uiteindelijk is hij eraan geopereerd en bleek het nog goedaardig te zijn. Het moet er altijd uit, want deze vorm wordt altijd kwaadaardig. Dit heeft er toen flink ingehakt kan ik je zeggen, kan mij ergens voorstellen hoe het voor jou/jullie moet zijn. En, een prachtige smile op je CBtest! Ach, je was toch al druk aan de klus, dus je kan nog even verder . Welke cyclusdag zit je nu? Is het niet wat om ook een keer de PMP van Efamol te proberen?
Hoihoi, Weer beetje bij gelezen. Mexi wanneer ga je nog een keer testen?? Ik zit nu op cd 10 en ga morgen maar eens nieuwe testen bestellen zodat ik donderdag kan beginnen met testen. Heb veel gelezen over tarwekiem en teunisbloem....maar om nou zomaar ergens aan te beginnen voelt niet zo goed. Al is een kans op regelmatige cyclus en/of minder klachten rondom de ongesteldheid wel erg prettig. Dus heb ik een natuurarts gebeld en die belt mij zo terug. Kan ik even mijn verhaal vertellen en eens zien wat deze man mij kan vertellen. Ik weet dat mijn buik altijd wel wat steun extra kan gebruiken dus eens goed laten doortesten vind ik sowieso wel een goed plan. Mijn donor melde zich vanmorgen weer terug in Nederland na een vakantie van 3 weken en daar werd ik heel blij van. Heb hem toch ergens volgende week weer nodig en dan is het fijn dat hij weer veilig terug is hihi. Ik probeer me er nog niet druk om te maken of het deze keer met afspreken weer gaat lukken. Vertrouwen en weer loslaten werkt momenteel aardig goed. Ik moet wel werken volgende week, maar heb genoeg ruimte om nog af te kunnen spreken en duim dat donor dan ook kan. Ik wens iedereen een goede en fijne week. Natuurlijk positieve testen!! Groetjes, Joos.
... zie net dat ik verkeerd geschreven had over mijn vader... het was wel kwaadaardig,maar nog ingekapseld en niet uitgezaaid. Is wel even wat anders he? Baby, dag 19 alweer! Maar, een mooie smile, dus als het goed is uiterlijk dag 22 je ei! test je nog even door? Amy, ja zeg dat wel ja.... moeilijk! Zou het echt niet weten, maar hou de test van 10dpo maar in gedachten. Ik heb momenteel helemaal geen testen in huis, ik hou geld over! Ons meisje krijgt momenteel twee kiezen, bovenin. Het zijn die laatste kiezen als je jong zijn, en ik merk dat ze meer hangerig en moe is, meer haar speen wil en slechter eet. Zal wel van die kiezen komen toch? Ook hoest ze al een paar dagen lichtjes en begint ze te snotteren. Zo duidelijk dat er een weersverandering heeft plaatsgevonden. Ik hou het weer bij in het dagboek, maar het maakt mij wel meteen een beetje weemoedig... ik hoop echt zo dat haar lijfje die storing in haar afweer zelf oplost!
Tjeee Baby wat schrikken zeg... Sterkte gewenst meis!!! Ah jee Mex, wat sneu voor je meisje dat ze hangerig is. Ons meisje is trouwens al bijna 2 wkn van de speen af. Ben er zo blij mee! Ik wilde het voordat ze 1 jaar werd al proberen, maar toen kwam ze op een gegeven moment in zo`n zware sprong terecht, dat ik het gewoon te zielig vond om de speen af te bouwen. Een vriendin van ons is onlangs bevallen en ons meisje mocht haar speen cadeau geven want baby's hebben een speen nodig hihi Fijn Joos dat je donor weer heelhuids thuis is!
@Mex, Even een geheel ander vraagje en ik stel deze aan jou aangezien jij een kat hebt Dat je tijdens zwangerschap geen kattenbak moet verschonen is algemeen bekend, maar is het gevaarlijk als je de poep aanraakt of al als je erbij in de buurt komt? Misschien domme vraag hoor. Wij hebben geen katten, maar ze lopen wel regelmatig in onze tuin. Ik wilde net in de tuin zitten en zag op een meter afstand iets in het zand en dacht: is dit nou zwarte aarde, mos dat van het dak is afgevallen of kattenpoep? In hoeverre is het gevaarlijk?