Early zwangerschapstest Action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Toufaylah, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toufaylah

Toufaylah Lid

17 mrt 2016
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Ik was zojuist bij de Action en zag dat ze een (nieuwe?) zwangerschapstest hadden, namelijk de Early Zwangerschapstest Midstream. Het is een roze doosje met twee stuks voor ongeveer 2,50. Heeft iemand ervaring met deze testen? Ik heb ze nooit eerder gezien. Er staat in de bijsluiter dat de test HCG detecteert vanaf de eerste gemiste dag van de menstruatie (lijkt me niet echt Early?)

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Er zijn al meer topics hierover ;)
    De early zou vanaf 10UI/l moeten reageren waar de gewone vanaf 25 reageert (dacht ik.. )

3. Toufaylah

Toufaylah Lid

17 mrt 2016
    43
    1
    8
    NULL
    NULL
    Excuses, die heb ik dan waarschijnlijk over het hoofd gezien. Hoe betrouwbaar zijn die testen? Omdat ik vaak slechte recensies lees over de Early Predictor. Zou het iets zeggen als je 5 dagen voor NOD negatief test met de Early Action test of is er dan nog hoop? Weet iemand dat?

4. Liselo

Liselo Lid

12 dec 2014
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik had met een vroege test 5 of 6 dagen van te voren ook een negatieve test maar ben wel zwanger sus het kan wel!

5. Sunshine33

22 aug 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met de early testen action. Wel de normale, deze zijn in mijn ogen hartstikke goed. ik testte wel pas positief na nod. Met kruidvat en action testen

Deel Deze Pagina