Ja ja daar ben ik weer Heb getest en heb op de gok gedaan ben nl na de bevalling nog amper ongi geweest.... Maar ik zie een super licht streepje, manlief zag hem ook alleen op de foto slecht te zien. Wat denken jullie? Het is kv 2 voor 5 euro Bekijk bijlage 246459 Bekijk bijlage 246460
Ik zie een vage tweede streep, ik denk dus zwanger. Je zegt dat je amper ongesteld bent geweest, wat is amper?? hahaha En wanneer is die menstruatie geweest dan?
Hij is nog wel heel erg licht, ik denk dat je ongeveer 6 dagen voor nod zit, kan dat? Dat je ongeveer een dag of 8 zwanger bent?
Ik zie een streepje ik zelf was ook 2 maanden na de bevalling zwanger ook amper ongesteld geworden een beetje bruin verlies. Was het gepland? Hier niet namelijk maar we zijn er super blij mee! Van harte alvast
Hier 10 weken na de bevalling ook nog niet echt ongesteld, zou ik moeten testen denken jullie? Als ik het zo lees.......
@mamabri je kan een poging wagen haha @brenda nee niet gepland wel welkom Manlief zou afgelopen vrijdag voor sterilisatie gaan maar hadden we afgezegd omdat we teveel twijfelden over een 3e ja of nee? En dachten dat het niet zo snel zou gaan. 1e is door de pil heen, 2e is na 3 jaar met IUI gelukt en dan zou deze spontaan zijn?
oehhhh ik zie echt een streep! maar ik heb met deze testen ook weleens 2x zo een streep gehad...maar kwam het streepje wel binnen 5 mn.? want na enige tijd kan hij een indroogstreep geven.
Haha testen kan geen kwaad! Weet niet of je borstvoeding geeft anders is het logisch dat je geen ongesteldheid krijgt. Ik zelf gaf geen borstvoeding had helaas niet genoeg en wij slikten nog niet de pil omdat wij 2,5jaar over onze dochter hadden gedaan ook wij hadden niet gedacht zo snel spontaan zwanger te raken. Dus het klopt wat ze zeggen... Na de bevalling ben je extra vruchtbaar
Ik zie het sjudith, spannend zeg. Ben benieuwd hoe je volgende test eruit ziet. Dit zou toch een prachtig 'cadeautje' zijn.....
jullie zijn wel een bijzonder stel dan hoor Ben heel benieuwd hoe het allemaal afloopt of het een echte positieve was??
@tulip haha ja erg ja vraag me af wanneer ik weer moet testen ik kan amper wachten maar ben ook erg bang voor een negatieve :O