Hey Hallo Heb even vraag heb gister sensitesten bestelt en wil weten of dit goeie testen zijn om te gebruiken wand vond de clear bleu niet zo goed kreeg onduidelijkheid dus vandaar dat ik deze testen heb bestelt heb ze nog niet binnen zal wel maandag of dinsdag zijn heb er eentje bij bestelt dat je vanaf 6 voor je menstruatie kan testen groetjes angelique
Sensitest die je 6 dagen voor nod kunt doen heb ik ook gehad. Ik ben zwanger en deze gaf 5 dagen voor nod negatief aan bij mij. 1 dag voor nod was hij positief.
Ik snap jou niet....je moet gewoon wachten tot 11 nov 6 dgn voor je nod testen is sowieso niet slim want waarsch neem je niks waar bij mij zag ik ook pas 1 dag voor nod een streep. En bij de één werkt een test wel bij de ander niet dat betekend niet dat ie slecht is......
Ik heb ervaring met sensitest dat ze wel indrooglijntjes hebben Maar let op.. als je zwanger bent moet het streepje roze zijn! Voor nod testen kan wel. Kijk mijn album.. de kruidvat test was 3 dagen voor nod (nee geen vroeg ei want weet wanneer ik hem gehad heb door ovutesten en tempen) en hij is heel duidelijk. Maar niet iedereen maakt even snel hcg aan.
Ehm geen enkele test kan 100% duidelijkheid geven 6 dagen voor je NOD. Ze beweren van wel maar het is grote onzin. Ik heb de vorige keer ook 4 dagen voor NOD getest en die was negatief. De dag van mijn NOD was hij wel positief. Het is wel een feit dat wij dames vaak niet kunnen wachten met testen en het toch proberen hahaha. Ook ik ben vandaag stout geweest en heb getest. Ik heb nu wel een licht streepje op mijn test maar alles kan nog veranderen dus ik test donderdag weer.
Nee ik bedoel niet speciaal voor je nod! Gewoon de test opzich, die kan schijnbaar indroogstreepjes geven? Maar zijn deze dan ook roze, of een andere kleur?
Wahahaha was geen antwoord op jou vraag hoor. Indroog lijntje ken ik niet maar als het goed is zijn die niet roze van kleur toch? Weet het ook niet precies.