Hallo meiden Ik ben mijn digitale cb houder kwijt kun je nu ook alleen met het test staafje testen. Liefs ramoontjuh
ja hoor, dan krijg je ook een streepje maar het streepje moet dan wel heel donker worden, zie mijn album!
Dit heb ik trouwens alleen maar van verhalen hoor, misschien dat jouw streepje goed genoeg is! Kan je geen foto plaatsen?
Mijn ervaring met de digi testen zijn niet positief want toen ik zwanger was van mijn dochtertje gaf die steeds niet zwanger aan. Maar ben nu al 2 jaar mama hoor hihi Ik had wel gewone streep op de test zelf zeg maar. Geen super dikke ofzo maar gewoon blauw wassie
Dus je banner klopt niet, ben je niet ongesteld geworden of maar heel iets?! Spannend hoor, snel een andere test kopen! Je kan het best met ochtend-urine testen, morgen nog een keertje!?
Ik heb gister een engelstalig artikel gelezen waar ik op kwam toen ik dezelfde vraag googlede. Het blijkt dat de test niet alleen hcg maar ook lh detecteert (vraag me niet waarom..) en dat je daarom soms ook twee streepjes krijgt zonder zwanger te zijn. Dus beter met houder testen of een andere test gebruiken. Succes!
van de digitale mag je nooooit naar de streepjes kijken toen ie van mij niet zwanger aan gaf zaten er ook 2 streepjes op dus helaas dat kan dus niet liefs ancie